Autor |
Zpráva |
Kuba
Příspěvky: 1312
|
 Šestipruhy u Prahy
Kolem Prahy budeme rozšiřovat i D5 a D7. Pro mě novinka. Nicméně by měli postuovat koncepčně a zachovat 3+3 i návrh 0518+0519. https://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-logistika/hradecka-dalnice-bude-i-sestiprouda-rozsirovat-se-bude-po-exit-jirny-1329194
|
24.2.2017 10:19:22 |
|
 |
kollma
Příspěvky: 136
|
 Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Podle posledního sčítání jsou intenzity do Berouna vyšší než kdekoliv na D11. Ale našel jsem jenom hodnoty z roku 2012, tak už by to chtělo aktuální výsledky.
|
24.2.2017 11:38:57 |
|
 |
Jirka L
Moderátor
Příspěvky: 1418
|
 Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
D10 po exit 3, tam by to bylo potřeba jako sůl, spíš než D7
|
24.2.2017 13:22:31 |
|
 |
Bobek
Příspěvky: 1632 Bydliště: MO
|
 Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
A neplánovaly se tam v souvislosti s MÚK Bystrá nějaké kolektory? Trochu protáhnout...
_________________ Království a půl princezny za 511.
|
24.2.2017 14:15:06 |
|
 |
hh
Autor
Příspěvky: 2495
|
 Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
D10 je navržena jako šestipruh už leta až po Starou Boleslav.
|
24.2.2017 14:18:21 |
|
 |
Bobek
Příspěvky: 1632 Bydliště: MO
|
 Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Nu proč ne, pak tedy kolektory ku Žlíbku a šestipruh tedy... co na to Labe? Tak aspoň k Brandejsu. 
_________________ Království a půl princezny za 511.
|
24.2.2017 14:25:33 |
|
 |
Japao Joe
Příspěvky: 671
|
 Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
A jak se pozná, že je dálnice navržena pro šestipruh? U D11 to je jasný, je tam místo v dělícím pásu, ale u D10 není a ani mosty nejsou dost široký.
|
24.2.2017 15:08:59 |
|
 |
Lenny
Autor
Příspěvky: 9838 Bydliště: na levém břehu Dunaje
|
 Re: Šestipruhy u Prahy
Podle kategorizace do roku 2040.
_________________ D47 už máme, teď ještě D48 Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
|
24.2.2017 19:40:24 |
|
 |
hh
Autor
Příspěvky: 2495
|
 Re: Šestipruhy u Prahy
Tady to je. Kdysi schváleno na základě intenzit s velkým výhledem. Ale neznamená to, že se to opravdu připravuje, například 8pruh na D1  Na druhou stranu je to vstupenka například pro to, že se havarijní mosty na D5 u Loděnic zbourají a nové budou mít šířku 15 m.
Přílohy:
kategorizace.gif [ 207.11 KiB | Zobrazeno 12332 krát ]
|
24.2.2017 21:03:38 |
|
 |
Avantime
Autor
Příspěvky: 538
|
 Re: Šestipruhy u Prahy
Doplním, že tyto mapy pro všechny kraje jsou v PDF na webu ŘSD: https://www.rsd.cz/wps/portal/web/techn ... pisy/ruzne - stačí rozkliknout "Kategorizace silnic a dálnic".
|
24.2.2017 22:46:04 |
|
 |
caveman
Příspěvky: 351
|
 Re: Šestipruhy u Prahy
Zajímavý odkaz - díky. Jenom nevím, nakolik je to myšleno vážně - třeba D0 v místě dnešních tunelů jako 33,5. To by museli z kopce přidat další rouru 
|
27.2.2017 10:05:27 |
|
 |
Avantime
Autor
Příspěvky: 538
|
 Re: Šestipruhy u Prahy
Jižní část D0 včetně těch tunelů byla zprovozněna 20. září 2010, Kategorizace byla schválena 15. září 2010, takže asi v předchozích verzích zde byl navržen pouze čtyřpruh. Pokud si pamatuji dobře, byl velký problém prosadit už kategorii R 27,5/100, Nejvyšší kontrolní úřad ji kritizoval jako předimenzovanou. Že se jižní část měla naopak postavit kapacitnější, nejspíš jako šestipruh, bylo tehdy zřejmé mnoha lidem.
|
27.2.2017 14:32:07 |
|
 |
Mike
Příspěvky: 3745
|
 Re: Šestipruhy u Prahy
jenže tenkrát se argumentovalo tím, že 6ti pruh bude sever že sever nikdy nebude tuší jen pár zdejší nadšenců... 
_________________ Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
|
27.2.2017 17:35:14 |
|
 |
Honey72
Příspěvky: 2977 Bydliště: Trutnov - 49 km od polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozest. české a 17 km od polské.
|
 Re: Šestipruhy u Prahy
Tak na jednu stranu je pravda, že pokud by byl okruh hotový, nevalil by se takový provoz jižní částí jako dnes. Prostě auta od D10 a D11 zatím nemají jinou možnost, jak by se dostala k D5, D6, D7. Až jednou bude severní část, pojedou tudy. Jenže to už bude jih zacpaný všeobecným vzrůstem dopravy.
_________________ 82 let výstavby dálnic na českém území 1938-2020
|
27.2.2017 18:50:05 |
|
 |
caveman
Příspěvky: 351
|
 Re: Šestipruhy u Prahy
Na ŘSD je nový leták na D7 mezi Pražským okruhem a Aviatickou (letiště). Tak to je konečně něco: od okruhu osmipruh 4+4 a křižovatka u letiště kolektory a průletová větev od Prahy - tak to bude na nějakou dobu vítěz v počtu pruhů  Tváří se tam, že by se úsek kolem Aviatické měl stavět dřív než okruh (to je možná pravda = dřív než nikdy...).
|
28.2.2017 16:02:50 |
|
 |
Lenny
Autor
Příspěvky: 9838 Bydliště: na levém břehu Dunaje
|
 Re: Šestipruhy u Prahy
Není to klasický 8-pruh. Jsou tam 4 průběžné pruhy a 4 přídatné pruhy vzhledem k malé mezikřižovatkové vzdálenosti mezi MÚK Ruzyně (D0) a MÚK Aviatická.
_________________ D47 už máme, teď ještě D48 Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
|
28.2.2017 18:07:13 |
|
 |
Pavel Q
Příspěvky: 324
|
 Re: Šestipruhy u Prahy
caveman: myslíš tenhle leták: https://www.rsd.cz/mapa/attachment/585a ... 010814.pdf ? Jen jetli to neni chyba. V prvním odstavci se píše 3+3. Jo, v oddíle "Umístění a popis stavby" se píše o osmipruhu... A co rovnou 2+2+2+2 bez kolize směrů z obou křižovatek, které by se musely překřížit (tj. Suchdol>D7 vs. Ruzyně>letiště, v opačném směru leiště>Suchdol vs. D7>Ruzyně), s tunelem směru D7>Ruzyně pod novou runwayí a se 4+4 až k MÚK Ruzyně? 
|
28.2.2017 18:22:55 |
|
 |
Mike
Příspěvky: 3745
|
 Re: Šestipruhy u Prahy
no jestli na 8mi pruhu zůstane přechod a kamery, tak je to škoda peněz
_________________ Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
|
28.2.2017 20:40:17 |
|
 |
kot
Příspěvky: 5727
|
 Re: Šestipruhy u Prahy
Miku 8 pruh s přechodem pro chodce by fakt bylo něco  Ale u nás není nic nemožného. 
|
1.3.2017 2:06:32 |
|
 |
Vilouch
Příspěvky: 116
|
 Re: Šestipruhy u Prahy
8mi pruh s přechodem pro chodce a 50  No ale přesně kvůli této stavbě jsem nepochopil, proč tam loni investovali do dvou kruháčů a ramp. A taky jsem netušil, že už za dva roky má tedy podle letáku započít stavba... to jsem teda zvědavý.
|
1.3.2017 9:27:30 |
|
 |
MPMP
Příspěvky: 2693
|
 Re: Šestipruhy u Prahy
Mám jeden nesouvisející dotaz - můžete mi, prosím někdo prozradit, jak se mám na stránkách ŘSD "proklikat" k nějakým letákům připravovaných staveb? Určitě je to naprosto "jednoduché" a "intuitivní", ale já je tam prostě nikde nemůžu najít. Děkuji
|
1.3.2017 10:36:53 |
|
 |
P_V
Příspěvky: 1660 Bydliště: Praha
|
 Re: Šestipruhy u Prahy
MPMP píše: Mám jeden nesouvisející dotaz - můžete mi, prosím někdo prozradit, jak se mám na stránkách ŘSD "proklikat" k nějakým letákům připravovaných staveb? Určitě je to naprosto "jednoduché" a "intuitivní", ale já je tam prostě nikde nemůžu najít. Děkuji Možná existuje nějaká smysluplnější cesta, ale já znám jen tuto nejednoduchou a neintuitivní: Mapová aplikace, zaškrtnout vše, zoomovat mapu nebo filtr nad mapou, rozkliknout detail, Ke stažení. A nadávat na designera, nejen pro tento nesystematický přístup, ale třeba i kvůli tomu, že se detaily nedají rozkliknout do vedlejšího panelu, a že při návratu z detailu nebo změně zaškrtnutí se mapa odzoomuje.
|
1.3.2017 11:01:54 |
|
 |
MPMP
Příspěvky: 2693
|
 Re: Šestipruhy u Prahy
Díky. Už to tu určitě někdo někdy vysvětloval, ale tohle bych fakt asi nevymyslel. Já bych k tomu "nadávání" přidal ještě: a proč tedy web obsahuje nějakou svou mapu, když zrovna o těchto dokumentech v nich není ani zmínka. 
|
1.3.2017 11:20:26 |
|
 |
mapman
Autor
Příspěvky: 5039
|
 Re: Šestipruhy u Prahy
Nejjednodušší cesta je opravdu tato, tj. použít v mapové aplikaci filtr (buď přímo zadat kód stavby nebo číslo silnice/dálnice) a pod mapou si kliknout na požadovanou stavbu. Při kliknutí na "zpět" si stránka zadaný filtr pamatuje... Ale mohli to opravdu vymyslet nějak jednodušeji.
_________________ KlarArt
|
1.3.2017 14:49:29 |
|
 |
hh
Autor
Příspěvky: 2495
|
 Re: Šestipruhy u Prahy
Majkii píše: Ze smlouvy na projektové práce pro akci D5 Oprava mostů a vozovek v km 8,9 – 11,3 P+L: Znamená to, že model oprav z Modernizace D1 se bude pomalu šířit i jinam? Nebo jde o výjimku danou lokálními podmínkami (hodně mostů ve špatném stavu na krátkém úseku, neúnosně dlouhý provoz 2+1, úsek příhodně umístěný mezi stoupacími pruhy) ? To ne, hledali úseky hned u Prahy, kde by to šlo, D11 tak 2+2 jede, má široký střeďák, D5 se projektuje na lokální rozšíření, většina je stoupák, D8 km 5-12 byl vyhodnocen jako nereálný - bude 2+1+1. Kapacity končící modernizace D1 půjdou spíš na šestipruh D10, D5 či úpravy D4.
|
20.5.2019 21:04:00 |
|
|