I/57 Semetín – Bystřička
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Nové napojení Pržna: http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_ZLK785
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Aktualizovaný leták:
I/57 Semetín-Bystřička, 2. stavba
Byla zahájena inženýrská činnost pro majetkoprávní vypořádání a získání stavebních povolení. VZ 2017 (+1rok), zahájení 2017 (pův. 04/2017), provoz 2019 (pův. 12/2019)
I/57 Semetín-Bystřička, 2. stavba
Byla zahájena inženýrská činnost pro majetkoprávní vypořádání a získání stavebních povolení. VZ 2017 (+1rok), zahájení 2017 (pův. 04/2017), provoz 2019 (pův. 12/2019)
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Jirka L píše:Aktualizovaný leták:
I/57 Semetín-Bystřička, 2. stavba
Byla zahájena inženýrská činnost pro majetkoprávní vypořádání a získání stavebních povolení. VZ 2017 (+1rok), zahájení 2017 (pův. 04/2017), provoz 2019 (pův. 12/2019)
Mohu potvrdit, že začíná být připravenost pro majetkoprávní vypořádání.
V katastru nemovitostí je nově patrná změna po celé délce úseku v katastrech Jablůnky, Pržna i Bystřičky - byly provedeny pozemkové úpravy a jsou tak patrné obrysy budoucích trvalých záborů pro komunikaci.
viz odkaz http://sgi.nahlizenidokn.cuzk.cz/marush ... Scale=4999
Výkupy jsou zatím v bodě 0 (v trase ve vlastnictví ČR).
Ještě v roce 2009 nás poláci obdivovali za rozsah a kvalitu našich silnic a dálnic. (rezonující osobní vzpomínka ze stavby mostu přes Odru na obchvatu Wrocławi)
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Otazka a odpoved z online chatu se starostou Vsetina Jirim Cunkem.
DOTAZ: Dobrý den, chci se informovat ohledně situace se zahájením stavby I/57 Semetín - Bystřička 2.etapa. Příští rok se má začít stavět, ale zatím není vykoupen žádný pozemek, dále pak stavební povolení a soutěž na zhotovitele, dá se to vše reálně stihnout za 1 rok? a co navazující úseky včetně rampy Mostecká?
Druhý dotaz na získávání investorů od průmyslové zóny Bobrky, daří se postupně plnit obsazenost?
Děkuji za odpovědi
9.3.2016ODPOVĚĎ:Začnu od konce. Průmyslová zóna II. je prakticky obsazena. Sjezdy v Rokytnici nejsou navázány na Bystřičku 2. etapu a děláme vše pro to, aby je stát realizoval v roce 2017. Druhá etapa Semetín - Bystřička dle zprávy z ŘSD postupuje v termínu, daří se vykupovat pozemky a předpokládá se získání stavebního povolení do konce roku. Problémem je však tzv EIA - to je dopad stavby na životní prostředí. Praha vyjednává s Bruselem zda bude platit stará již hotová, či nová dle nového zákona. Tuto věc neumím nijak urychlit.
DOTAZ: Dobrý den, chci se informovat ohledně situace se zahájením stavby I/57 Semetín - Bystřička 2.etapa. Příští rok se má začít stavět, ale zatím není vykoupen žádný pozemek, dále pak stavební povolení a soutěž na zhotovitele, dá se to vše reálně stihnout za 1 rok? a co navazující úseky včetně rampy Mostecká?
Druhý dotaz na získávání investorů od průmyslové zóny Bobrky, daří se postupně plnit obsazenost?
Děkuji za odpovědi
9.3.2016ODPOVĚĎ:Začnu od konce. Průmyslová zóna II. je prakticky obsazena. Sjezdy v Rokytnici nejsou navázány na Bystřičku 2. etapu a děláme vše pro to, aby je stát realizoval v roce 2017. Druhá etapa Semetín - Bystřička dle zprávy z ŘSD postupuje v termínu, daří se vykupovat pozemky a předpokládá se získání stavebního povolení do konce roku. Problémem je však tzv EIA - to je dopad stavby na životní prostředí. Praha vyjednává s Bruselem zda bude platit stará již hotová, či nová dle nového zákona. Tuto věc neumím nijak urychlit.
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Dnes na dvou místech na březích Bečvy v trase budoucí silnice probíhaly výzkumné vrty
Re: I/57 Semetín – Bystřička
9.12.2016 bylo vydáno Územní rozhodnutí pro „Silnice I/57 Semetín - Bystřička 2. stavba - Napojení Pržna“
viz http://vsetin.eu/assets/File.ashx?id_or ... nty=523486
Jedná se o napojení Pržna od budoucí nové křižovatky s II/437 na levém břehu Bečvy. Spojka bude kopírovat levý břeh Bečvy. (v souběhu s osou posledního chybějícího úseku "cyklestezky Bečva")
viz http://vsetin.eu/assets/File.ashx?id_or ... nty=523486
Jedná se o napojení Pržna od budoucí nové křižovatky s II/437 na levém břehu Bečvy. Spojka bude kopírovat levý břeh Bečvy. (v souběhu s osou posledního chybějícího úseku "cyklestezky Bečva")
SO 106.2 – Přeložka silnice III/05732 Jablůnka – Pržno
SO 106.2 řeší přeložku stávající silnice III/05732 z Jablůnky do Pržna. Stávající silnice III/05732
bude v rámci stavby „I/57 Semetín – Bystřička, 2. stavba“ přestavěna na komunikaci pro pěší s
omezeným přístupem silničních vozidel. Nový přístup do obce Pržno je tak řešen přeložením
komunikace III/05732 do nové polohy. Přeložka se napojuje na silnici II/437 za mostem přes
Vsetínskou Bečvu a vede podél jejího levého břehu až do obce Pržno. Zde se v místě prodejny
COOP navazuje na původní silnici III/05732. Komunikace je navržena v kategorii S7,5/60. Délka
komunikace činí 1847 m.
Ještě v roce 2009 nás poláci obdivovali za rozsah a kvalitu našich silnic a dálnic. (rezonující osobní vzpomínka ze stavby mostu přes Odru na obchvatu Wrocławi)
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Zahájení územního řízení - Napojení Pržna
http://www.mestovsetin.cz/assets/File.a ... nty=524145
http://www.mestovsetin.cz/assets/File.a ... nty=524145
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Z iDnes:
Viděl někdo studii na rozšíření stávající silnice pro 4 pruh?Poté bude cestu mezi Vsetínem a Valašským Meziříčím potřeba rozšířit už jen v úseku Jarcová–Bystřička.
„V tomto případě pracujeme na technicko-ekonomické studii, která se týká trasování silnice. Jsou dvě varianty. Buď rozšíříme stávající cestu na čtyři pruhy, nebo povede silnice tunelem. Samotná příprava potrvá zhruba deset let,“ doplnil Chudárek.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Ono to není úplně rozšíření na čtyřpruh. Je to povrchová trasa, která částečně využívá stávající těleso (různě ho kříží).
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/57 Semetín – Bystřička
zpět ke stavbě Semetín - Bystřička, aktualizovaný stav vykoupených pozemků:
plné rozlišení:
stav k 22.3.2017
stav k 20.3.2016
stav k 28.2.2015
poloviční rozlišení:
stav k 22.3.2017
stav k 20.3.2016
stav k 28.2.2015
náhled:
plné rozlišení:
stav k 22.3.2017
stav k 20.3.2016
stav k 28.2.2015
poloviční rozlišení:
stav k 22.3.2017
stav k 20.3.2016
stav k 28.2.2015
náhled:
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Tak navazující úsek 3km za cca 9mld - to už počítají v cenové úrovní r. 2065?Zdroj: http://valassky.denik.cz/zpravy_region/pokracovani-rychlostni-silnice-az-za-dva-a-pul-roku-20170610.html píše:„U tunelové varianty dochází k vychýlení stávající trasy silnice I/57 do prostoru masivu Kozího hřbetu tunelem délky asi 1 200 metrů. V letošním roce bude příprava tohoto úseku pokračovat aktualizací studie včetně zahájení prací na posuzování stavby z hlediska životního prostředí, popsala mluvčí ŘSD Nina Ledvinová. Tato spojnice od Bystřičky po Jarcovou vyjde asi na devět miliard korun.
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Myslím, že dalších 20 let zůstane jen u studií. Jediného čeho se dočkáme mezi Valmezem a Vsetínem bude Semetín - Bystřička II a obchvat Valmezu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/57 Semetín – Bystřička
yla zjištěna potřeba větších záborů oproti DÚR a vydanému ÚR. Navíc je potřeba stavbu
rozšířit o nové objekty. Byla zahájena inženýrská činnost pro majetkoprávní vypořádání a získání
stavebních povolení. Z hlediska majetkopárávního je vypořádano 141 vlastníků dotčených
pozemků z celkových 188 (77 %) – stav k 06/2017.
Vzhledem k tomu, že má stavba stanovisko EIA vydané dle zákona č. 244/1992 Sb, probíhá
revizní biologický průzkum jako podklad pro nové zpracování vlivu stavby na životní proistředí
Zahájení rok 2020
https://www.rsd.cz/mapa/attachment/553b ... 219492.pdf
rozšířit o nové objekty. Byla zahájena inženýrská činnost pro majetkoprávní vypořádání a získání
stavebních povolení. Z hlediska majetkopárávního je vypořádano 141 vlastníků dotčených
pozemků z celkových 188 (77 %) – stav k 06/2017.
Vzhledem k tomu, že má stavba stanovisko EIA vydané dle zákona č. 244/1992 Sb, probíhá
revizní biologický průzkum jako podklad pro nové zpracování vlivu stavby na životní proistředí
Zahájení rok 2020
https://www.rsd.cz/mapa/attachment/553b ... 219492.pdf
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Vykoupeno 84 % pozemků
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/348 ... stavba.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/348 ... stavba.pdf
Re: I/57 Semetín – Bystřička
aktualizovaný stav vykoupených pozemků:
plné rozlišení:
stav k 11.2.2018
stav k 22.3.2017
stav k 20.3.2016
stav k 28.2.2015
náhled:
kromě drobných změn okolo MÚK Ratiboř stojí za povšimnutí výrazné změny hranic katastrálních území (fialové čáry - hlavně v plném rozlišení)
Třeba tyhle domky už nepatří pod Pržno, ale pod Bystřičku, což dává asi větší smysl.
plné rozlišení:
stav k 11.2.2018
stav k 22.3.2017
stav k 20.3.2016
stav k 28.2.2015
náhled:
kromě drobných změn okolo MÚK Ratiboř stojí za povšimnutí výrazné změny hranic katastrálních území (fialové čáry - hlavně v plném rozlišení)
Třeba tyhle domky už nepatří pod Pržno, ale pod Bystřičku, což dává asi větší smysl.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/57 Semetín – Bystřička
To Jirka L: docela se divím, že se i dnes obce dokážou dohodnout ohledně úprav katastrů. Pržno sice ztratilo pár obyvatel, ale pro ty obyvatele to opravdu musela být útrapa. Ne kvůli tomu, že to mají do Bystřičky blíž, ale to že se do svého bydliště museli dostávat přes jiné obce a ke všemu je stejně každý považoval za Bystřičkany U nás máme jednu vesnici (Staré Buky), která má roztroušeno po výčnělcích svého katastru hned pět takových osad, každá přes ulici sousedící s jiným městem, ale do kterých se dá dostat jen z druhé strany (z měst). A aby toho nebylo málo, s Trutnovem se dělí o kemp, koupaliště, takže část daní z nemovitosti se platí tam a část jinam
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Docela mě zarazilo vypuštění spojení Pržna s Jablůnkou. Ta zajížďka přes Ratiboř je dlouhá, navíc vede přes místní biokoridor. V oznámení se píše o významné finanční úspoře, ale já být Pržeňákem, tak jim do toho hodím vidle, bo ta zajížďka je skoro 4 km.otaznik píše:https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_ZLK870
Re: I/57 Semetín – Bystřička
Co znamená "vypuštění spojeni"? Zbourá se most? Předpokládám, že ne a bude možno přes Bečvu i nadále jezdit, nebo se mýlím?