úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Taky jsem dneska nepochopil, proč je ve směru na Prahu omezení na 80, ještě k tomu je umístěno jen vpravo, vlevo úplně chybí.
Sankce jsou zakomponovány v každé smlouvě. Smlouvy se dají najít na internetu, není to nic tajného. Problémem je, když projekt neodpovídá skutečnosti jako v tomto případě. Zhotovitel nemůže konat, vícepráce jsou na skoro kriminál a co teď. A za zdržení z vyšší moci může zhotovitel, není to trochu divné? A postup investora, který vysoutěžil stavbu o 350 milionů méně a pak se hádá o 6 milionů za vícepráce, mi přijde taky podivný.
Sankce jsou zakomponovány v každé smlouvě. Smlouvy se dají najít na internetu, není to nic tajného. Problémem je, když projekt neodpovídá skutečnosti jako v tomto případě. Zhotovitel nemůže konat, vícepráce jsou na skoro kriminál a co teď. A za zdržení z vyšší moci může zhotovitel, není to trochu divné? A postup investora, který vysoutěžil stavbu o 350 milionů méně a pak se hádá o 6 milionů za vícepráce, mi přijde taky podivný.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
"Ředitelství silnic a dálnic zprovozňuje ve čtvrtek 3. září modernizovaný úsek dálnice D1 mezi Lhotkou a Velkou Bíteší. Nejpozději v devět hodin večer budou odstraněna veškerá dopravní omezení a na úseku již budou pokračovat pouze dokončovací práce, které nijak neomezují provoz."
https://www.rsd.cz/wps/portal/web/rsd/a ... 26facb4ae1
https://www.rsd.cz/wps/portal/web/rsd/a ... 26facb4ae1
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Takže 2 roky a 4 měsíce... Ten problém s podložím bych pochopil a snad si na to už dají na dalších úsecích bacha ale zaráží mě jak dlouho trvají všechny tyhle dodělávky, při kterých pracuje sotva pár lidí a řidiči jezdí týdny a měsíce 80 v zúžených pruzích... snad se to taky s dalšími úseky zlepší. Ale hlavně, že je to za námi
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Dodělavky jsou na každé stavbě nejhorší, trvají dlouho a není nic vidět, to není jako když se klade beton, tam to přibývá.
Ale je pravdou, že by se měl někdo odpovědný zamyslet nad rychlostmi v uzavírkách, a kór tady na tom úseku, kde při standardně širokých pruzích 3,75 m bylo omezení zákaz vjezdu vozidel nad 2,2 m a omezení na 80 km/h, to nevede k dodržování zákona o pozemních komunikacích u řidičů.
Ale je pravdou, že by se měl někdo odpovědný zamyslet nad rychlostmi v uzavírkách, a kór tady na tom úseku, kde při standardně širokých pruzích 3,75 m bylo omezení zákaz vjezdu vozidel nad 2,2 m a omezení na 80 km/h, to nevede k dodržování zákona o pozemních komunikacích u řidičů.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
zajímavé bude sledovat, jak dopadne dohadování o penále za nedodržení termínu zhotovení 62 týdnů, viz. audio na Českém rozhlasu - zřejmě nás čeká soud ...
http://www.rozhlas.cz/zpravy/politika/_ ... i--1528935
http://www.rozhlas.cz/zpravy/politika/_ ... i--1528935
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Ten kilometr 158 je snad zakletý. Levý jízdní pruh směr Praha je něco jako jeden velký retardér, protože to úplně neuvěřitelně rozvibruje celé auto...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Takhle to vypadalo v neděli odpoledne při demolici 3 nadjezdů na úseku 22. Uklizeno, technika zaparkovaná, železo vytříděné.
Začali v 20:00 a další den v 8:30 uvedli opět dálnici do provozu. O hodinu a půl dříve než byla povolená uzavírka.
Další fotky na http://www.apb-plzen.cz/seznam-galerii/ ... dalnice-d1
Začali v 20:00 a další den v 8:30 uvedli opět dálnici do provozu. O hodinu a půl dříve než byla povolená uzavírka.
Další fotky na http://www.apb-plzen.cz/seznam-galerii/ ... dalnice-d1
- Přílohy
-
- nadjezd.jpg (151.19 KiB) Zobrazeno 23532 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Článek o nejasnostech kolem kvality úseku 21 http://ekonomika.idnes.cz/opravy-dalnic ... oprava_lve
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
tak a soud se blíží
http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-l ... ce-1331037
http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-l ... ce-1331037
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Tak kolik mám jet chlapci? Bylo to tam ted 4x. Opravdu nebezpečně lidi brzdil ze 100 na 80. Doufám ze to napraví nebo předá tady někdo dal.
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Včera jsem jel celým opraveným úsekem směr Praha v rychlém pruhu (pomalý byl ucpaný kamiony a v rychlém se jelo cca 80 km/h). To co mě vyděsilo byla kvalita povrchu, mimo mosty jsem měl pocit, že mám defekt, vibrace přes auto do volantu na CB vrstvě. Možná kdybych jel rychleji, tak ty vibrace nebudou tak znát, ale toto byla fakt síla. Ten CB povrch je špatně položený a doufám, že to zbrousí. To, že to je nový úsek, tak to mi hlava nebere.
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Však ho taky ŘSD odmítlo převzít.
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
IMHO kvalitu CB povrchu ŘSD nerozporuje. Jednalo se o nějaké závady na kanalizaci. Někde dříve v diskuzi byl odkaz na článek, který to více rozebírá ...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Třeba zde: http://www.rozhlas.cz/zelenavlna/motozu ... y--1717485
Teď jsem po úseku jel a CB mi přišel naprosto OK. Horší už je to s asfaltem okolo mostů, kde je to jak na houpačce, ale mám pocit, že to je problém snad všech modernizovaných úseků.
Teď jsem po úseku jel a CB mi přišel naprosto OK. Horší už je to s asfaltem okolo mostů, kde je to jak na houpačce, ale mám pocit, že to je problém snad všech modernizovaných úseků.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Soutěží se akce D1 Velká Bíteš, rekonstrukce mostu ev. č. D1-201 vlevo, což je při modernizaci vynechaný most s krátkými úseky původního CB na Exitu 162 směr Praha. Někde se to tady i dříve diskutovalo. Otevírání nabídek aktuálně za týden.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Bude to i včetně spodní stavby pravého mostu? Když se sjíždí od Náměště směrem k D1, vypadá to dost hrozně. Divím se, že to neřešili spolu s modernizací.
Realizace ještě letos?
Realizace ještě letos?
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
vi nekdo jak to dopadlo s nabidkama?
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Může mi prosím někdo shrnout, proč tenhle kus zůstal nedodělaný?
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Podle TA takto:tominode píše:vi nekdo jak to dopadlo s nabidkama?
Pořadové číslo nabídky 1.
Nabídková cena v Kč bez DPH 40.987.319,71
Doba pro uvedení stavby do provozu ve dnech 91
Pořadové číslo nabídky 2.
Nabídková cena v Kč bez DPH 48.399.930,07
Doba pro uvedení stavby do provozu ve dnech 110
Pořadové číslo nabídky 3.
Nabídková cena v Kč bez DPH 34.777.726,09
Doba pro uvedení stavby do provozu ve dnech 91
Pořadové číslo nabídky 4.
Nabídková cena v Kč bez DPH 36.453.958,14
Doba pro uvedení stavby do provozu ve dnech 91
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Na úseku pokračují práce na mostu MÚK 162 směr Praha, nyní již začali odstraňovat i původní povrch před a za mostem. Tímto byl odstraněn jeden z posledních původních povrchů na D1, poslední zbytky již jen u mostu Šmejkalka ...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Pokračuji práce okolo opravovaného mostu v MÚK směr Praha, zejména se pracuje na podkladních vrstvách před a za mostem, jsou prováděny dokončovací práce na mostu ...
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: 10.11.2020 10:31:12
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Dnes již provoz převeden zpět do obou pásů 2+2, byť zatím zúžených.
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Provoz na úseku po rekonstrukci mostu již zcela bez omezení ...
Re: úsek 21, MÚK 153 Lhotka – MÚK 162 Velká Bíteš
Přidány fotky z dubna na stránky ŘSD.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)