I/34 Lišov - Vranín

České Budějovice (D3) – Třeboň (I/24) – Jindřichův Hradec (I/23) – Pelhřimov (I/19) – Humpolec (D1) Havlíčkův Brod (I/38, I/19) – Ždírec nad Doubravou (I/34) – Svitavy (I/43, I/35)
Odpovědět
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Příspěvek od Lenny »

Poslední stavba na cestě z Budějovic do Třeboně, pak ještě krátký úsek za Třeboní a v S 22,5 nebo S 11,5 bude v přípravě či provozu ucelený úsek Budějovice - Lásenice.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Škoda, že se to neudělalo ve čtyřpruhu ČB - Třeboň celé.
R48 -> D48 se podařilo!
siesa
Příspěvky: 1244
Registrován: 15.3.2009 20:22:40
Bydliště: R43

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Příspěvek od siesa »

Martin z Ostravy píše:Škoda, že se to neudělalo ve čtyřpruhu ČB - Třeboň celé.
No to neni jenom skoda, to je predevsim hloupost...Jako polovicni profil to melo byt urcite.
MickeyMouse
Příspěvky: 847
Registrován: 13.8.2014 22:52:52

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Příspěvek od MickeyMouse »

A jaký by to mělo smysl, dělat I/34 v úseku ČB-Třeboň jako 4pruh? Pro cestování na Moravu je už teď výhodnější kombinace (I/3)-D3-I/19-D1 a s každým dalším úsekem D3 a obchvatem na I/19 to bude lepší a lepší. I/34 to deklasuje do pozice spojky ČB a JH.
4pruh na I/34 by měl smysl jen ve 2 případech:
- Pokud by to byla SMV 34 spojující ČB a D1. Tak to bylo kdysi plánováno a ty dva 4pruhy jsou památkou na R34.
- Pokud by se plánovalo něco většího s I/24 mezi Třeboní a státní hranicí u Halámek. Je to stará silnice do Vídně, kterou v Rakousku jako B2 a B4 postupně vylepšují o obchvaty. Pokud by obchvaty přibyly i na I/24, pak by měl asi 4pruh na I/34 smysl. Ale i v tom Rakousku to jde pomalu, úsek je to dlouhý a na I/24 vlastně nic plánované není. V ÚP je asi jen obchvat Suchdola n/L.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
siesa
Příspěvky: 1244
Registrován: 15.3.2009 20:22:40
Bydliště: R43

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Příspěvek od siesa »

Ja myslim, ze postavit to jako pulprofil s rezernou na budouci rozsireni, to by smysl davalo. Intenzity tam jsou kolem 10 tisic a ackoliv dnes je spojeni do Rakouska vselijake, v budoucnu tomu muze byt jinak. Precijen, stavet se zacne v lepsim pripade az za 5-10 let...
zorg
Příspěvky: 25
Registrován: 10.5.2012 10:41:11

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Příspěvek od zorg »

Přesně tak, na jih nevede defakto nic, a jak už tu padlo - do Vídně je to dost smysluplná trasa (+I/24) i vzhledem k tomu, jak to vypadá dále - staví se obchvat Zwettlu, pak už to bude mimoúrovňově po 3 pruhu nebo od Krems po 4 pruhu až do Vídně.

Rozvedl/vysvětlil byste prosím někdo průtah Vranovem? To je kvůli nějaké továrně?
MickeyMouse
Příspěvky: 847
Registrován: 13.8.2014 22:52:52

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Příspěvek od MickeyMouse »

Pro tu cestu do Vídně po I/34 a I/24 přes Zwettl by byla potřeba přeložka v úseku Vitis-Zwettl. Což se teprve chystá (http://www.noen.at/waidhofen/ausbau-umf ... 17.537.662).
I tak budou ale na I/34 chybět obchvaty od MÚK s I/34 po státní hranici a na Rakouské straně od státní hranice po Vitis.
Ale už teď by tudy podle Mapy.cz cesta do Vídně trvala jen o 20 min déle než po D1 a D52, a o 30 min déle než po D1 a I/38. Tzn., v případě dostavby D3 ve SčK, obchvatů na I/34 a I/24 a obchvatů v Rakousku na B2 a B4, resp. na B2 a B36 by ten 4pruh až po Třeboň mohl dávat smysl. Pak by to ale chtělo nějakou estakádu, aby se v Třeboni nemuselo přes OK.
Koneckonců, je to stará cesta z Vídně do Prahy, na I/24 je k vidění krásný starý milník. A na D3 má v Praze navazovat Vídeňská ulice. Kdyby se nerozpadlo Rakousko-Uhersko, asi by tudy vedla A1, nejstarší dálnice v zemi ;)
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
matyyy
Příspěvky: 64
Registrován: 22.1.2014 17:41:53

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Příspěvek od matyyy »

By se mi víc líbil Třeboň nadchod Dalskabát, Třeboň Táboritská podjezd (kruháč zrušen bez křížení I/34 a Táboritské, celé to schovat za PHS a je otázkou co s domy 1046,1050 a 672 překolaudovat na kanceláře a sklady?) a Jiráskova I/34 nájezd, než 4pruh končíčí na kruháči. Kdyby měl vzniknou 4pruh muselo by se vybudovat spoustu dalších staveb. MÚK Vranín s napojením III/14613 (asi by měla vzniknout za Bestem před kravínem), pak MÚK Dvorce nebo silnice 634.
mts
Příspěvky: 595
Registrován: 1.4.2009 8:19:14

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Příspěvek od mts »

Stavet to v useku Lisov – Trebon s rezervou na 4pruh rozhodne smysl dava. V obcich na trase probiha masivni vystavba a i bez dalkovych relaci tam bude provoz stoupat…
-xdas-
Příspěvky: 428
Registrován: 23.9.2009 20:25:36

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Příspěvek od -xdas- »

Radsi stridavy 2+1

Odesláno z mého HUAWEI VNS-L21 pomocí Tapatalk
Bobek
Příspěvky: 1636
Registrován: 14.3.2009 6:43:59
Bydliště: MO

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Příspěvek od Bobek »

Ráno do Budějovic a odpoledne opačně? :P
Království a půl princezny za 511.
petsheny
Příspěvky: 331
Registrován: 25.12.2015 23:55:14
Bydliště: u Zubatých žab

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Příspěvek od petsheny »

Osobně si myslím, že tranzit Praha-Rakousko spíše než I/34 bude převádět I/24 z Veselí do Třeboně. Už teď je tam vidět nárůst mezi lety 2010 a 2016 až o 37% (těsně před Třeboní z 3830 aut na 5247 aut), kdež to na I/34 jsou intenzity od roku 2005 téměř konstantní (spíše klesají). Jelikož jsou po celou tuhle dobu jsou intenzity cca 11-12 tis. tak bych výhledově určitě 2+2 preferoval a na I/24 připravoval jediný nutný obchvat Lomnice n.L..
Nejrozumnější by bylo zakopat celou I/34 přes Třeboň pod zem, ale byl by trochu problém s výškovým rozdílem mezi tunelem a mostem na MÚK s I/24 s Jiráskovou, možná i se spodní vodou.
MickeyMouse
Příspěvky: 847
Registrován: 13.8.2014 22:52:52

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Příspěvek od MickeyMouse »

Zakopat I/34 pod zem u Třeboně opravdu nepůjde kvůli spodní vodě. To by spíš chtělo estakádu bez náhrady za OK s Táboritskou a přestavbu MÚK s I/24 na skutečnou MÚK a ne to něco divnýho, co je tam teď. Estakáda by musela být asi zakrytá, třeba takhle: (https://mapy.cz/letecka?x=15.8443482&y= ... dl%C3%A9ho) nebo takhle: (https://mapy.cz/letecka?x=14.3098026&y= ... d&id=13693).
Každopádně bych po dostavbě D3 po MÚK s I/34 a obchvatu Lišova a Štěpánovic (+ Vranín-Třeboň) očekával přenesení transitu sem.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
outdoor
Příspěvky: 119
Registrován: 6.4.2011 20:20:50
Bydliště: Plzeň-jih

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Příspěvek od outdoor »

2+2 ČB -Třeboň v tuto chvíli zbytečnost, pokud někdy bude zajímavý tah Praha-Wien přes Třeboň (spíš to tak nebude), pak se hodilo vylepšit I/24. A než stavět 2+2 do Třeboně, to raději obchvat Kardašky a dalších mnoho staveb, kde doprava opravdu roste....
mts
Příspěvky: 595
Registrován: 1.4.2009 8:19:14

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Příspěvek od mts »

K te Treboni: proboha proc I/34 zakopávat pod zem nebo stavet obludnou estakádu? Proste zrusit kruhac a prechod a Táboritskou ulici prevest nadjezdem. místo tam na to je. Místo prechodu lavku. Odstrani se tim vyrazne kolizni body a naklady nijak zavratne...
JAnD
Příspěvky: 418
Registrován: 13.9.2016 22:11:24
Bydliště: km 139,6 budoucí D3

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Příspěvek od JAnD »

mts píše:K te Treboni: proboha proc I/34 zakopávat pod zem nebo stavet obludnou estakádu? Proste zrusit kruhac a prechod a Táboritskou ulici prevest nadjezdem. místo tam na to je. Místo prechodu lavku. Odstrani se tim vyrazne kolizni body a naklady nijak zavratne...
Problém nadchodu je ten, že chodci a cyklisté neradi do kopce a určitě se najdou tací, kteří budou přebíhat mimo (nejlépe hned pod).

Alternativou by mohlo být zkapacitnění OK, třeba přestavbou na turbínovou
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
MickeyMouse
Příspěvky: 847
Registrován: 13.8.2014 22:52:52

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Příspěvek od MickeyMouse »

Urbanisticky nebude mozne, prerusit mestskou komunikaci a nahradjt ji lavkou nad prutahem. Ale i opacne reseni - estakada v ose I/34 - by asi proslo jen tezko.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
mts
Příspěvky: 595
Registrován: 1.4.2009 8:19:14

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Příspěvek od mts »

Njn, on ten nadjezd nejak extra hezky nevypada a verim tomu, ze trebonskejm babam se nechce jezdit na kole do kopce a z kopce když jsou celej život zvykly na rovinu ale to jim pak musí někdo vysvětlit, ze je to bezpecnejsi nez prechod, na kterym je smete tirak, kterej proste nestihnul na červenou zastavit protože si polskej ridic trochu schrupnul...
zorg
Příspěvky: 25
Registrován: 10.5.2012 10:41:11

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Příspěvek od zorg »

Hehe, to je sranda, co tu zaznělo :) Přiznám se, že mi to "pod zem" napadlo už dávno, teď jsem si to dokonce črtal na papír :) Nešel by třeba udělat hloubenej s tím, že u benzínky směrem k Penny by to šlo pod zem s tím, že ve finále by to nemuselo být hlubší než co je I/24, takže furt "nad vodou"? Stávající situace by se dala nechat přímo na tělese toho "záhlubu", jen už by to nebyl 4 pruh. Jen problém, jak napojit I/24, pod tím je i trať, potok, obsloužit vlak. i aut. nádraží apod. Nic moc pěkného mě zatím nenapadlo, leda pokračovat od Holiček okolo "seníků" až směrem k průmyslové zóně před Gigantem, napojit to tam (možná na hrázi Rožmberka prohodit koleje se silnicí, podle co půjde líp napojit - moh by pak zmizet i jeden přejezd za Lomnicí) :geek:

Estakádu skrz třeboň bych teda nechtěl ani jako nerezident, chudáci lidi tam. Ale ono stejně nebude nic z toho, možná v dalším století :)
kot
Příspěvky: 10363
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Příspěvek od kot »

Ne v příštím, ale v PŘESPŘÍŠTÍM století... :lol:
Bobek
Příspěvky: 1636
Registrován: 14.3.2009 6:43:59
Bydliště: MO

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Příspěvek od Bobek »

ve finále by to nemuselo být hlubší než co je I/24
To si právě nemyslím, vždyť I/34 nahání výšku pro přemostění čistě náspem, jinak je to okolo placka.
(Ona by tedy nepochybně zahrabat šla, zeptejte se Nizozemců, akorát je otázka, kolik by to stálo.)
Království a půl princezny za 511.
MickeyMouse
Příspěvky: 847
Registrován: 13.8.2014 22:52:52

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Příspěvek od MickeyMouse »

Zahrabat I/34 u Třeboně... Tak to bude chtít hóóódně tlustou ipu!
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
kyk
Příspěvky: 954
Registrován: 22.7.2011 10:54:46
Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
Kontaktovat uživatele:

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Příspěvek od kyk »

S izolací staveb kolidujících s hladinou spodní vody by snad v dnešní době neměl být problém...
Jarda Š.
Příspěvky: 880
Registrován: 14.3.2009 12:14:56

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Příspěvek od Jarda Š. »

kyk: Nejde o to, že by to technicky nešlo, ale že by to stavbu prodražilo tak, že "nevyjde ekonomika".
vondr
Příspěvky: 2907
Registrován: 7.11.2009 19:52:08
Bydliště: vodňany

Re: I/34 Lišov - Štěpánovice

Příspěvek od vondr »

Aktualizovaný leták na obchvat Lišova
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/251 ... vranin.pdf
Odpovědět

Zpět na „I/34“