1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Praha – Hradec Králové – Trutnov – Polsko
Odpovědět
Bobek
Příspěvky: 1636
Registrován: 14.3.2009 6:43:59
Bydliště: MO

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Bobek »

16. 2. bylo vydáno souhlasné stanovisko.
Království a půl princezny za 511.
Kuba
Příspěvky: 1400
Registrován: 13.5.2009 17:41:16

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Kuba »

Oprava povrchu km 0-8 se nebude dělat současně s rozšířením na 3+3, ale o 2 roky dříve -
oprava začátek 2018, rozšíření začátek 2020 :

http://domaci.eurozpravy.cz/doprava/191 ... ji-zmeny/#
P_V
Příspěvky: 1708
Registrován: 14.3.2009 15:26:14
Bydliště: Praha

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od P_V »

Nebude to takové to rozšíření s nenamalováním dalšího pruhu, jako na 510?
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Bude.
R48 -> D48 se podařilo!
Kuba
Příspěvky: 1400
Registrován: 13.5.2009 17:41:16

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Kuba »

A co je potřeba pro přemalování? Já myslel, že jenom nová EIA, která ale už je zde vydaná. Je na to samostatné územní řízení?
Lynx
Příspěvky: 3683
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Lynx »

To znamená, že už při rekonstrukci asfaltu (plán 2018) dojde k tomu rozšíření (fyzickému rozšíření asfaltového krytu) a 2020 se tam jen domalují pruhy ?
Japao Joe
Příspěvky: 1040
Registrován: 13.9.2016 22:00:35

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Japao Joe »

Jestli si to pamatuju dobře tak režim 3+3 bude pro vybudování PHS.
michal
Příspěvky: 4518
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od michal »

Tohle je neskutečná fraška... :zvraci:
kot
Příspěvky: 10365
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od kot »

michal píše:Tohle je neskutečná fraška... :zvraci:
Jak to myslíš Michale ?
michal
Příspěvky: 4518
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od michal »

Z předchozích příspěvků jsem to pochopil tak, že se udělá nový povrch pro 3+3, ale jezdit se bude ještě dva roky jen 2+2, protože na namalování toho jednoho pruhu nejsou papíry. To není normální... :crazy:
MPMP
Příspěvky: 3280
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od MPMP »

michal píše:Z předchozích příspěvků jsem to pochopil tak, že se udělá nový povrch pro 3+3, ale jezdit se bude ještě dva roky jen 2+2, protože na namalování toho jednoho pruhu nejsou papíry. To není normální... :crazy:
Omyl - pro provoz 3+3 nejsou tou chybějící položkou "papíry", ale "protihluková opatření". A ty se musí vybudovat mimo stávající těleso dálnice, ergo musí získat územní rozhodnutí, pozemky a stavební povolení. Jestli si troufáš to všechno vyřídit za jeden rok, může se rekonstrukce udělat rovnou na 3+3.

Btw: Dokud nebude dostavěna MÚK s D0, tak ti ani 4+4 na D11 nepomůžou, nebude kam jet. :kladivo:
michal
Příspěvky: 4518
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od michal »

Netroufám, proto se také živím něčím jiným. Ale kdybych opravoval dům, tak bych asi nepostupoval tak, že opravím interiéry, když nemám hotová okna. A mně nejde o ty tři pruhy, které ve výsledku nic neřeší. Ale vsadím se s Vámi o co chcete, že bez betonových svodidel budou v tom plonkovém pruhu "vyvolení polobozi" lítat o 106. Nejen při objíždění kolon, ale i v běžném provozu...
MPMP
Příspěvky: 3280
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od MPMP »

michal píše:Netroufám, proto se také živím něčím jiným. Ale kdybych opravoval dům, tak bych asi nepostupoval tak, že opravím interiéry, když nemám hotová okna.
No, upřímně řečeno, pokud bych byl v situaci, že se mi začíná propadat podlaha pod nohama, tak bych asi ani u opravy domu na nějaká okna nekoukal a opravil to. A tak nějak je to s D11, začíná se rozpadat. ;)
michal
Příspěvky: 4518
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od michal »

To je hezké přirovnání :) Ovšem ta podlaha se nezačala propadat ze dne na den, že. Takže ať se tady budeme trumfovat s přirovnáními jak budeme chtít, tak pořád jde o to, že ŘSD nedokázalo zajistit, aby ta akce proběhla souběžně, či ty PHS dokonce s předstihem. A je zvláštní, že D1 se nechala klidně dojít do stavu, v jakém je (čili ne že se rozpadá, ale už se rozpadla), ale u D11 se najednou musí opravovat, i když tam vznikne tenhle kočkopes. Poněkud nekonzistentní přístup ŘSD k problematice výstavby a rekonstrukce našich dálnic je asi jedna z věcí, které mě štvou nejvíc.
Japao Joe
Příspěvky: 1040
Registrován: 13.9.2016 22:00:35

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Japao Joe »

Trochu nechápu Vaše rozčarování, ale podle mě to udělají jak nejsnáze to jde. Na rozšíření se dělala EIA a v jejích podmínkách je PHS, ta nejspíš není v rozpočtu a bude se dělat mimo současné těleso dálnice a tak se její budování pošine standardním tempem. No a rekonstrukce v plánu byla a když to půjde udělat rovnou i s rozšířením (to bude směrem do středu dálnice) tak jedině dobře. A za tři roky se "jenom" předělá VDZ. Je to mnohem lepší než teď udělat opravu a rozšíření až za tři roky.
michal
Příspěvky: 4518
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od michal »

Bude se opravovat stejně jako na D1, tedy že se až na pár dní podaří udržet 2+2? Jedna půlka se provizorně rozšíří, aby se dalo jezdit 2+2, a pak se udělá druhá půlka?
Drak
Příspěvky: 198
Registrován: 15.3.2009 11:12:05

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Drak »

A opravdu to musí být tak jako na 510? Nebylo by lepší jízdní pruhy umístit vlevo u SDP tak, aby vpravo vznikl více ja 5 metrů široký odstavný, který se pak velmi dobře využije při stavbě PHS a při použití ocelových svodidel, jako při opravách D1, by se dalo jezdit 100 a ne pouze 80.
MPMP
Příspěvky: 3280
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od MPMP »

Drak píše:A opravdu to musí být tak jako na 510? Nebylo by lepší jízdní pruhy umístit vlevo u SDP tak, aby vpravo vznikl více ja 5 metrů široký odstavný, který se pak velmi dobře využije při stavbě PHS a při použití ocelových svodidel, jako při opravách D1, by se dalo jezdit 100 a ne pouze 80.
To se přece nevylučuje - až s budou stavět PHS, může se provoz přesunout kamkoliv, stejně tam bude rychlostní omezení. ;)
MPMP
Příspěvky: 3280
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od MPMP »

michal píše:To je hezké přirovnání :) Ovšem ta podlaha se nezačala propadat ze dne na den, že. Takže ať se tady budeme trumfovat s přirovnáními jak budeme chtít, tak pořád jde o to, že ŘSD nedokázalo zajistit, aby ta akce proběhla souběžně, či ty PHS dokonce s předstihem.
Zase omyl. Dálnice má nyní v SDP prostor pro třetí pruh každým směrem. ŘSD se rozhodlo ten třetí pruh dostavět. V tuto chvíli nic míň a nic víc (nic víc ani ŘSD dělat nemohlo, protože musí hospodařit s přiděleným rozpočtem "s péčí řádného hospodáře" a PHS "bez důvodu" nikdo neschválí).
Začalo tedy řízení o rozšíření na 3+3 - to vyžaduje EIA a tam vznikl požadavek na ty dodatečné PHS. Teď už je ten "důvod" a může se začít "papírovat" ohledně PHS, dříve to prostě podle našich zákonů nešlo. Že to je "na hlavu", no je, ale ŘSD z toho neviňte, to za naše zákony nemůže. ;)
michal
Příspěvky: 4518
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od michal »

Aha. No myslím si o tom svoje, ale rýpat už v tom tedy nebudu, pokud dojde i na ten můj dotaz ohledně realizace rekonstrukce s udržením provozu v režimu 2+2.
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od mapman »

michal píše:Aha. No myslím si o tom svoje, ale rýpat už v tom tedy nebudu, pokud dojde i na ten můj dotaz ohledně realizace rekonstrukce s udržením provozu v režimu 2+2.
Ano, s tím se počítá. 2+2 po celou dobu s výjimkou de/montáže dopravního opatření.
michal
Příspěvky: 4518
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od michal »

Tak hlavně že tak :ok:
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mike »

primárně
3+3 tam bude stejně na prd*
a PHS ?
abychom jako nerušili ty sklady ?

krom kratičkého úseku, je to stejně v zářezu, nebo už tam PHS jsou...

*poslední dobou se mi pravidelně stává, že jsem jediný kdo do kopce v Počernicích jede více jak 100kmh
ostatní se rozjížějí až na kopci
asi aby jim PC neukázalo víc jak 4,53ltr/100km
dnes byla z neznámých důvodů kolona u sjezdu Jirny až na vlastní dálnici

a do toho místo dvou pruhů, přijedou tři.... :zvraci:
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
AF-1
Příspěvky: 560
Registrován: 16.3.2009 13:54:56

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od AF-1 »

Tak ono se da na naslednou MPR pekne rozjet uz v najezdech od Sterboholske i Cereho Mostu - a pak do kopce uz jen udrzovat..
kot
Příspěvky: 10365
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od kot »

Mike píše:
a do toho místo dvou pruhů, přijedou tři.... :zvraci:
Více pruhů, více addidas..... :lol:
Odpovědět

Zpět na „D11“