[D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Odbocovak na Horomerice nema perspektivu. Pokud dojde k prodlouzeni D0, tak se zrusi ...
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Odbočovák na Horoměřice nemá perspektivu, stavět delší připojovací pruh z Evropské nemá perspektivu, Stavět lávku, kde je úsekové měření nemá perspektivu,Stavět samostatný most od Horoměřic nemá perspektivu, protože se bude za 20 let stavět pokračování okruhu !!! Když vidím jakým tempem se dělají Běchovice, tak jen debil tomu může věřit, že se tam někdy vůbec bude stavět. Tak proto, protože já říkám, že to má perspektivu na min. 20 let. To vám připadá málo?
Proč to tam vůbec teď asfaltujou? Vždyť to přeci nemá perspektivu.
Proč to tam vůbec teď asfaltujou? Vždyť to přeci nemá perspektivu.
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Nějak mi uniká smysl nedávno provedených úprav na této MÚK (dva kruháče, bypass, větev). Asi to není úplně špatná úprava, ale když by se za dva - tři roky mělo znovu kopnout do země, tak mi to přijde trochu zbytečný... každopádně skvělý plán a už se těším, jestli se této stavby dožiji.
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Tuhle současnou křižovatku platil investor blízkého neotevřeného nákupního centra, myslím.
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Tak to se zase trochu pohnulo s MÚK Aviatickou. Už se to diskutovalo v sekci Šestipruhy u Prahy.
Záměr „R7 MÚK Aviatická - MÚK Ruzyně - provizorní přeložka silnice I/7“ nebude posuzován podle zákona.
Předmětem záměru je zkapacitnění a přeložka silnice I/7 mezi stávajícími mimoúrovňovými křižovatkami (dále jen „MÚK“) Aviatická a Ruzyně. Dále je součástí záměru související vybavení, mostní objekt propojení ulic Do Horoměřic a K Letišti, vybudování provizorních přejezdů na I/7, odvodnění (kanalizace, retenční nádrž, úprava poldru), přeložky inženýrských sítí, vybudování opěrné zdi, protihlukových opatření, dopravní značení, vybudování cyklostezek, vegetační úpravy a demolice.
Celková délka záměru je cca 2,3 km. Hlavní trasa je navržena v kategorii S41,5/100 jako 3+3 až 4+4 směrově rozdělené komunikace se základní šířkou pruhu 3,75 m. Převádějící komunikace je navržena v kategorii S9,5/50.
Jediný výskyt kategorie S41,5 v ČR?
Záměr „R7 MÚK Aviatická - MÚK Ruzyně - provizorní přeložka silnice I/7“ nebude posuzován podle zákona.
Předmětem záměru je zkapacitnění a přeložka silnice I/7 mezi stávajícími mimoúrovňovými křižovatkami (dále jen „MÚK“) Aviatická a Ruzyně. Dále je součástí záměru související vybavení, mostní objekt propojení ulic Do Horoměřic a K Letišti, vybudování provizorních přejezdů na I/7, odvodnění (kanalizace, retenční nádrž, úprava poldru), přeložky inženýrských sítí, vybudování opěrné zdi, protihlukových opatření, dopravní značení, vybudování cyklostezek, vegetační úpravy a demolice.
Celková délka záměru je cca 2,3 km. Hlavní trasa je navržena v kategorii S41,5/100 jako 3+3 až 4+4 směrově rozdělené komunikace se základní šířkou pruhu 3,75 m. Převádějící komunikace je navržena v kategorii S9,5/50.
Jediný výskyt kategorie S41,5 v ČR?
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Je nový leták - územní rozhodnutí je v právní moci, příští rok VZ+SP a 2019 je plán začít stavět. O pozemcích nic nepíšou.
https://www.rsd.cz/mapa/attachment/585a ... 824533.pdf
https://www.rsd.cz/mapa/attachment/585a ... 824533.pdf
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
To označení 3+3 či 4+4 je dost zavádějící. Průjezdný směr D7 (Praha - Slaný) bude stále 2+2. To mi přijde jako škoda. Takhle blízko Praze by se mělo uvažovat o skutečném 3+3 a ne to zase za pár let překopávat.
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Však až na exit Lidice má být do budoucna třípruh. Ale počítám, že se tak stane až po úplné dostavbě D7.makr píše:To označení 3+3 či 4+4 je dost zavádějící. Průjezdný směr D7 (Praha - Slaný) bude stále 2+2. To mi přijde jako škoda. Takhle blízko Praze by se mělo uvažovat o skutečném 3+3 a ne to zase za pár let překopávat.
Dál nemá smysl cokoliv na D7 rozšiřovat, maximálně tak dodělat stoupací pruh u Knovíze ve směru na Prahu (křižovatky bez připojovacích pruhů by měly zmizet s napojením budoucí spojky D8-D7, situovaném mezi současným exitem 5 a 3 (pokud se tedy vůbec kdy stanoví její trasa).
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Posun o rok. Jak jinak.
Dost mne tento předvolební krok zaráží.
Dost mne tento předvolební krok zaráží.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
"...byl vysoutěžen dodavatel podrobného GTP" - kdy? Jsou tedy už vykoupeny nějaké pozemky?
A proč byl "vysoutěžen" až nyní, když ÚR je pravomocné už skoro rok a půl?
A proč byl "vysoutěžen" až nyní, když ÚR je pravomocné už skoro rok a půl?
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Byla by škoda, kdyby se to předchozí vylepšení nestihlo pořádně amortizovat.
Království a půl princezny za 511.
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
V popisu stavby na stránkách ŘSD je napsáno: Realizací stavby dojde k rozšíření stávajícího úseku komunikace D7 mezi MÚK Ruzyně a MÚK Aviatická na 3 + 3 pruhy.
Na letáku a vizualizaci je vidět jen úprava MÚK, znamená to ale v kontextu téhle zmínky a toho, co psal výše caveman, že se rozšíří o pruh v každém směru nejstarší čtyřpruh na I/7 až k začátku D0 517?
Na letáku a vizualizaci je vidět jen úprava MÚK, znamená to ale v kontextu téhle zmínky a toho, co psal výše caveman, že se rozšíří o pruh v každém směru nejstarší čtyřpruh na I/7 až k začátku D0 517?
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Nejspíš ne. Vždyť by to vyžadovalo přeložit I/7 tak, aby se vyhnula nové letadlové dráze a zároveň se vytvořil zárodek křižovatky s D0 518.
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Přesně tak to je (k textu v letáku patří úplně jiná mapka).
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Takže pravda je text ?
Samotná MÚK Aviatická má být připravena na navazující 8-pruh k MÚK Přední Kopanina, i podle vizualizace.
Sakryš, zase mě při pohledu na mapku napadá, že u nás prostě asi nikdy nepostavíme rampy na rychlost 100 nebo 120 km/h. Tady se to nabízí snad nejvíce z celé ČR.
Rampa směr D7>severní část D0 je teda už totální prasárna, 3 zatáčky za sebou, z toho 2 prudké. Proč se proboha D7 neblíží k D0 normálně rovně a neudělají se krásně plynulé dvoupruhové rampy do obou směrů D0. Místa habaděj.
Teď si nejsem jistý, jestli se to tu už jednou neřešilo, možná i já
Tudíž se bude realizovat část okruhu a část MÚK Přední Kopanina ??Realizací stavby dojde k rozšíření stávajícího úseku komunikace D7 mezi MÚK Ruzyně a MÚK Aviatická na 3 + 3 pruhy. Součástí úprav je také vychýlení trasy v prostoru vzletové
a přistávací dráhy. Součástí je i úprava stavající MÚK Aviatická a částečně i MÚK Přední kopanina, která bude dokončená
v rámci Pražského okruhu, stavby 518.
Samotná MÚK Aviatická má být připravena na navazující 8-pruh k MÚK Přední Kopanina, i podle vizualizace.
Sakryš, zase mě při pohledu na mapku napadá, že u nás prostě asi nikdy nepostavíme rampy na rychlost 100 nebo 120 km/h. Tady se to nabízí snad nejvíce z celé ČR.
Rampa směr D7>severní část D0 je teda už totální prasárna, 3 zatáčky za sebou, z toho 2 prudké. Proč se proboha D7 neblíží k D0 normálně rovně a neudělají se krásně plynulé dvoupruhové rampy do obou směrů D0. Místa habaděj.
Teď si nejsem jistý, jestli se to tu už jednou neřešilo, možná i já
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Ano, tento text je správně u stavby MÚK Aviatická - MÚK Ruzyně.
Bude se tedy realizovat i část D0 a z MÚK Přední Kopanina větev D7 → 517 dočasně v šestipruhu + zárodek větve 517 → D7, jinak z této MÚK nic. A malý kousek mezi MÚK Aviatická a MÚK Přední Kopanina bude opravdu osmipruh.
Mezi MÚK Přední Kopanina a MÚK Ruzyně bude většinou sedmipruh - 4 pruhy ve směru na jih; na sever 3, ale malý kousek mezi km 29,0 a 29,4 mají být taky 4).
Jinak souhlas, že ta rampa D7 - 518 je opravdu příšerná...
Bude se tedy realizovat i část D0 a z MÚK Přední Kopanina větev D7 → 517 dočasně v šestipruhu + zárodek větve 517 → D7, jinak z této MÚK nic. A malý kousek mezi MÚK Aviatická a MÚK Přední Kopanina bude opravdu osmipruh.
Mezi MÚK Přední Kopanina a MÚK Ruzyně bude většinou sedmipruh - 4 pruhy ve směru na jih; na sever 3, ale malý kousek mezi km 29,0 a 29,4 mají být taky 4).
Jinak souhlas, že ta rampa D7 - 518 je opravdu příšerná...
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Skromny dotaz: Co ten pechod pro chodce?
No a ta odbocka do Horomeric se premosti?
Kdybych se dozil tohoto tak ok
No a ta odbocka do Horomeric se premosti?
Kdybych se dozil tohoto tak ok
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Vzhledem k tomu, že bude nová dráha přímo nad D6, tak by se celá i část MÚK s D7 by mohla být pod zemí.P_V píše:Nejspíš ne. Vždyť by to vyžadovalo přeložit I/7 tak, aby se vyhnula nové letadlové dráze a zároveň se vytvořil zárodek křižovatky s D0 518.
Obrázek:
https://domaci.ihned.cz/c1-62511200-min ... zajmy-obci
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
dvs: přechod pro chodce samozřejmě zůstane
no tak dobře, asi 300m směrem k D7 se má postavit most pro přístupy na pozemky.
Ulice Do Horoměřic bude pokračovat rovně mostem nad D0 a propojí se s ulicí Za Teplárnou.
no tak dobře, asi 300m směrem k D7 se má postavit most pro přístupy na pozemky.
Ulice Do Horoměřic bude pokračovat rovně mostem nad D0 a propojí se s ulicí Za Teplárnou.
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Rozumím. Akorát si myslím, že 4 pruhy nebudou vyznačeny nikde do doby realizace severní části D0, což samozřejmě nevadí. Postaveny ale budou.Jirka L píše:Ano, tento text je správně u stavby MÚK Aviatická - MÚK Ruzyně.
Bude se tedy realizovat i část D0 a z MÚK Přední Kopanina větev D7 → 517 dočasně v šestipruhu + zárodek větve 517 → D7, jinak z této MÚK nic. A malý kousek mezi MÚK Aviatická a MÚK Přední Kopanina bude opravdu osmipruh.
Mezi MÚK Přední Kopanina a MÚK Ruzyně bude většinou sedmipruh - 4 pruhy ve směru na jih; na sever 3, ale malý kousek mezi km 29,0 a 29,4 mají být taky 4).
Jinak souhlas, že ta rampa D7 - 518 je opravdu příšerná...
Jediné, proč stále ještě ale trochu pochybuji, je, že vizualizace je opravdu pouze na přestavbu křižovatky aviatická a zbytek, čili část D0 a část MÚK Přední kopanina, je ve vizualizaci modře, čili ve výhledu.
Jinak akorát ještě moc nevěřím nebo nechápu, jak by mohly být ve směru na sever 3 pruhy, to je rampa v plánu v budoucnu jako 2 pruh + odstavný, čili teď dočasně umožní nést 3 pruhy bez odstavného ? Takhle je to namyšleno ? Díky za info.
Ohledně těch ramp, dá se s tím něco dělat nebo to je hotová věc ? Čí je to zásluha ? Není to tím, že ŘSD připravuje podle plánů starých několik tisíciletí ?
Všem se omlouvám, ale to prostě skoro nejde na to ŘSD pořád neplivat
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Rozsah stavby je úsek mezi MÚK Evropská (mimo) - MÚK Přední Kopanina - MÚK Aviatická (včetně). To jest přeložka nutná kvůli výstavbě nové přistávací dráhy. V mapce je to špatně zakreslené.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D7] Pražský okruh (D0) - Letiště Ruzyně (MÚK Aviatická)
Podle DÚR ano, ale pravda, je to teprve DÚR.Aram96 píše:Akorát si myslím, že 4 pruhy nebudou vyznačeny nikde do doby realizace severní části D0
Všechny rampy jsou v konečné podobě připravované jako dvoupruh bez odstavného.Aram96 píše:Jinak akorát ještě moc nevěřím nebo nechápu, jak by mohly být ve směru na sever 3 pruhy, to je rampa v plánu v budoucnu jako 2 pruh + odstavný, čili teď dočasně umožní nést 3 pruhy bez odstavného ? Takhle je to namyšleno ? Díky za info.
Ve směru na jih se postaví 3 pruhy a po dostavbě 518 se levý odstraní, což je asi škoda.
A vozovka pro směr na D7 bude v oblasti MÚK Přední kopanina do dostavby 518 zcela provizorní, oba jízdní pásy zůstanou pořád u sebe.
Na ostatní otázky neumím odpovědět.
viz http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 44#p178744Lenny píše:V mapce je to špatně zakreslené.