I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
MickeyMouse: Mrkni na dokumentaci EIA k tomuto projektu. Jsou tam i dopravní prognozy v různých variantách, včetně hotové i nehotové D3 v roce 2050. Jinak dle předpokladů v této části dokumentace by ze staveb ovlivňujících provoz v tomto úseku mělo být v roce 2050 hotové už všechno kromě severního obchvatu Benešova A jsou tam i další zajímavé obrázky a informace.
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_STC2066
https://portal.cenia.cz/eiasea/download ... nameni.zip
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_STC2066
https://portal.cenia.cz/eiasea/download ... nameni.zip
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Ctu ten clanek spravne tak, ze na Cevenych vrscich je navrhovana OK proto, ze to tak RSD navrhlo vedeni Benesova, ve kterem si nikdo bedal namahu, diskutovat s RSD o jinych resenich...?!?
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Zdá se, že se stavba nejméně o rok odloží kvůli závažným chybám v přípravě stavby. Přitom již byla podepsána smlouva na realizaci, ale za několik let přípravy nikdo nedbal na připomínku dopravního podniku, že po celou dobu musí být zachován obousměrný provoz trolejbusů (jediná spojnice vozovna - město) a nelze tedy ani krátkodobě odpojit kabely. A projektant dal do projektu DUR, že kabely budou vyvěšeny mimo prostor stavby (rezervu nemají a natolik pružné taky nejsou) a že se to dořeší v dalších stupních dokumentace. Jenže na kabely stačí DUR a další stupně se tím už nezabývaly.JAnD píše:Na sedm měsíců zavřou Pražskou, po které projede denně 24 tisíc aut
Zdroj: http://budejovice.idnes.cz/most-prazska ... zpravy_khr
Dalším problémem bylo DIO, kdy zůstaly poměrně úzké jízdní pruhy s betonovými svodidly na hraně, pod kterou by se pracovalo.
A v neposlední řadě i to, že realizační firma by potřebovala např. do tohoto prostoru na půl hodiny postavit mix - a ve špičce zde jezdí co 7 minut trolejbusy.
Zřejmě bude ostuda jako hrom.
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
No, aspoň se zatím vyřeší těch 24 tis. vozidel deně díky otevření D3 (Borek-Úsilné).
Dráty pro trolejbusy to ale nevyřeší
Každopádně je zvláštní, že je provoz MHD tak závislý na jediné větvi trolejového vedení, a že třeba spolu se stavbou Propojení okruhů nebyla postavena větev alternativní.
Dráty pro trolejbusy to ale nevyřeší
Každopádně je zvláštní, že je provoz MHD tak závislý na jediné větvi trolejového vedení, a že třeba spolu se stavbou Propojení okruhů nebyla postavena větev alternativní.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
To máte sloupy, převěsy, troleje, výhybky, napájecí kabely... A i při minimální variantě délka stop přes 2,5 kilometu.
Království a půl princezny za 511.
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Co to je proti paralelnímu vedením trolejí a trolejbusových linek na Máji?!Bobek píše:To máte sloupy, převěsy, troleje, výhybky, napájecí kabely... A i při minimální variantě délka stop přes 2,5 kilometu.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
No jo, jenže Rošického byla z dotace, to se to pak stavělo. A hlavně se to stavělo za úplné uzavírky, která se kvůli chybě v rozpočtu protáhla o hezkých pár měsíců...MickeyMouse píše:Co to je proti paralelnímu vedením trolejí a trolejbusových linek na Máji?!Bobek píše:To máte sloupy, převěsy, troleje, výhybky, napájecí kabely... A i při minimální variantě délka stop přes 2,5 kilometu.
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Most Pražská - patrně letos přeložky a příští rok vlastní most (pokud na to přistoupí ŘSD). od 5.6. "běží" stavba a tedy termín 6 měsíců... Ono 24 tisíc vozidel na Pražské se dálnicí nevyřeší. Něco (40%?) se přesune, ale zbytek (15 tisíc?) tam bude pořád. Propojení okruhů stavěl stát, tam ty troleje nešly dát. Je to kapacitní čtyřpruh stejně jako Dlouhá louka, tam trolejbus (co pořád zpomaluje kvůli křížení a výhybkám) nepatří.
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
(Kdyby se tam nedávaly výhybky a křížení z doby bronzové, ale něco moderního... ano, stojí to peníze.)
Království a půl princezny za 511.
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Breaking news: Obchvat Milicina ve vystavbe: http://ekonomika.idnes.cz/obchvaty-vyst ... oprava_rts
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Tak ten článek konečně vysvětluje, co se tu na fóru řešilo před dvěma roky: uspořádání 2+1 na I/3 mezi ČB a st. hranicí. Píše se tam, že s tím záměrem v r. 2015 seznámil MD vedení JčK, ale že se pak od toho upustilo a nikdo to nepřipravuje a chystá se jen D3.
Moje interpretace je takový, že MD zkoušelo jednat s JčK o výstavbě I/3 v uspořádání 2+1 místo D3 - zřejmě mělo jít o úpravy v původní stopě, ze kterých zbyly jen úpravy křižovatek popisované v článku. Kraj to pak pustil do médií. Asi celkem zbytečně, jak se teď ukazuje. Ale ani tenkrát to nikoho nezaujalo. Otázkou zůstává, proč se vůbec tohle řešení zvažovalo?
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Stav vykoupených pozemků pro obchvat Olbramovic
plné rozlišení:
stav k 16.12.2017
stav k 29.1.2017
stav k 17.1.2016
stav k 11.2.2015
náhled:
chybějící pozemky:
plné rozlišení:
stav k 16.12.2017
stav k 29.1.2017
stav k 17.1.2016
stav k 11.2.2015
náhled:
chybějící pozemky:
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
oprava odkazů
plné rozlišení:
stav k 16.12.2017
stav k 29.1.2017
stav k 17.1.2016
stav k 11.2.2015
náhled:
chybějící pozemky:
plné rozlišení:
stav k 16.12.2017
stav k 29.1.2017
stav k 17.1.2016
stav k 11.2.2015
náhled:
chybějící pozemky:
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Are all plots bought for this section?
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
98 % of plots was bought, tender is in process, start of the construction in october.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Why are the last 2% of the plots are not bought and when will that happen?
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Will be expropriated.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Podle katastru už probíhá převedení pozemků firmy DAVO na nového nabyvatele - ŘSD. Podle mapky mi připadá, že je to poslední co chybělo.
Chtěl bych se zeptat, jak vzniklo níže uvedené esíčko. Vypadá to, jakoby tam byl plánovaný čtyřpruh a pčecházelo se v tom místě z jedné poloviny profilu na druhou.
https://mapy.cz/s/2uF9p
Chtěl bych se zeptat, jak vzniklo níže uvedené esíčko. Vypadá to, jakoby tam byl plánovaný čtyřpruh a pčecházelo se v tom místě z jedné poloviny profilu na druhou.
https://mapy.cz/s/2uF9p
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
„Navržený obchvat Olbramovic zruší stávající esíčko, které vzniklo provizorním napojením obchvatu Bystřice na starou silnici I/3“
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
No a proč tam to esíčko vzniklo ? Na rovném úseku ? Snadno by se to dalo napojit plynule.
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Protože se ta silnice od Benešova přestavovala, a před Olbramovicemi se přestavba asi tak na 30 let zastavila. Jinak by pokračovala na ten obchvat a stará cesta by se rozorala stejně jako předešlé úseky. Na fotomapě je místy ještě vidět, kudy stará cesta (rovná) vedla. S plynulejším napojením se nikdo nepatlal, když to mělo být jen na pár let. Také si všimněte výškového vedení, stará a nová trasa se protínají právě tam, pro plynulejší napojení by se muselo víc bagrovat či dosypávat, aspoň tedy podle mě.
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
OK, díky za vysvětlení. Jak v části směrem ku Praze, vede ta stará silnice (nyní rozoraná) pár set metrů souběžně s novou silnicí, tak jsem měl podezření na plánovaný (nedostavěný) čtyřpruh. Ale jak vidno je to jen shoda okolností.