I/12 obecně
I/12 obecně
Územní rozhodnutí - "Silnice I.třídy č.12 v úseku R1 - Úvaly"
http://praha15.cz/modules/uredni_deska/ ... 1127242186
http://praha15.cz/modules/uredni_deska/ ... 1127242186
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: I/12 obecně
Připravuje se rozšíření některých úseků mezi Úvaly a Kolínem na uspořádání 2+1:
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_STC2008
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_STC2008
Re: I/12 obecně
Článek na E15 o chystaném rozšíření 1/12 mezi Úvaly a Kolínem
https://www.e15.cz/byznys/doprava-a-log ... na-1349830
https://www.e15.cz/byznys/doprava-a-log ... na-1349830
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/12 obecně
Nějaké čtení ohledně rozšíření I/12 z Úval do Kolína na střídavý 2+1.
ŘSD rozšíří silnici do Kolína na tři pruhy, nemusí přitom projít procesem EIA
https://zdopravy.cz/rsd-rozsiri-silnici ... eia-17385/
ŘSD rozšíří silnici do Kolína na tři pruhy, nemusí přitom projít procesem EIA
https://zdopravy.cz/rsd-rozsiri-silnici ... eia-17385/
- Přílohy
-
- s12_Uvaly_Kolin_resized.jpg (341.38 KiB) Zobrazeno 22351 x
Re: I/12 obecně
Zahájení přestavby na 2+1 se odsunulo až na rok 2027:
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/456 ... ni-2+1.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/456 ... ni-2+1.pdf
Re: I/12 obecně
Pro mě je novinka, že se něco takového plánuje. Dobrá práce.
Re: I/12 obecně
Nestálo by za to zkapacitnit I/12 na čtyřpruh od Úval až po Kolín místo rozšiřování D11 na šestipruh po Poděbrady?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/12 obecně
Lenny na té D11 je už slušné vytížení už teď. S každým dalším nově otevřeným úsekem D35 od Hradce na Mohelnici dojde k dalšímu nárůstu dopravy. Proč by / jednou / po dostavbě základní sítě nemohla být i I/12 po Kolín ve čtyřpruhu ?
Re: I/12 obecně
Kdyby byla dokončena přeložka D0 - Úvaly, je trasa po I/12 celá mimo obce a dokázala by odlehčit D11. Lidé z Kolína a jižně od něj by raději využívaly I/12.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/12 obecně
6-pruhem na D11 bych začal, ale 4-pruh až do Kolína to tím nutně nevylučuje. Já hlavně doufám, že se počká s tou přestavbou na 3-pruh až do ustálení dopravy po dokončení té přeložky za Úvaly. Není vyloučeno, že se sem přesune hodně dopravy ..
Re: I/12 obecně
Já bych se spíš přiklonil k -6 pruhů D11 Praha-Poděbrady
-3 pruhy + múk I/12 Úvaly-Kolín s rezervami na 4pruh
-4 pruhy + múk I/38 nejlépe S38 od D11-Čáslav nejlépe Havlíčkův Brod/D1 ale to už je moc futuristické a megalomanské
Na I/12 se přesune provozu dost ale nevím jestli to je úplně na 4pruh. To ukáže až čas po dostavbě přeložky u Úval.
-3 pruhy + múk I/12 Úvaly-Kolín s rezervami na 4pruh
-4 pruhy + múk I/38 nejlépe S38 od D11-Čáslav nejlépe Havlíčkův Brod/D1 ale to už je moc futuristické a megalomanské
Na I/12 se přesune provozu dost ale nevím jestli to je úplně na 4pruh. To ukáže až čas po dostavbě přeložky u Úval.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
-
- Příspěvky: 361
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: I/12 obecně
Abych reagoval:
6 pruhů na D11 bude potřeba, o tom asi žádná, ale S12 stále bude mít význam. Jasně, další „dálnice“ vedle od existující, ale přijde mi, že pokrývá dost jiného území.
38? S38 od začátku (odpojení od I/9) až kus za Jihlavu. Ano, 4pruh, CELÉ.
6 pruhů na D11 bude potřeba, o tom asi žádná, ale S12 stále bude mít význam. Jasně, další „dálnice“ vedle od existující, ale přijde mi, že pokrývá dost jiného území.
38? S38 od začátku (odpojení od I/9) až kus za Jihlavu. Ano, 4pruh, CELÉ.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
-
- Příspěvky: 130
- Registrován: 27.2.2023 5:45:32
- Bydliště: Stochov
Re: I/12 obecně
Jsem z Kladenska a když jsem potřeboval jet někam směrem Havlíčkův Brod nebo Žďár nad Sázavou, tak jsem vždy využil I/12 nebo I/2. Dvojka mi svými parametry přijde jako horší, zároveň průjezd Říčany a Kutnou Horou které jsou nic moc.
Dvanáctka i ve své současné trase je v celku rychlá silnice, kdo nepotřebuje permanentně jet 130 km/h tak ani teď nemá důvod využít D11.
Dvanáctka i ve své současné trase je v celku rychlá silnice, kdo nepotřebuje permanentně jet 130 km/h tak ani teď nemá důvod využít D11.
Re: I/12 obecně
největší odlehčení by nastalo právě, kdyby až za Úvaly byla I/12 jako 4pruh
ne nutně do Kolína, ale někam k Českému brodu by to šlo
ne nutně do Kolína, ale někam k Českému brodu by to šlo
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: I/12 obecně
Časově je srovnatelná z D11, rozdíl 5 minut a kilometrově je o 10 km kratší. Teď je hlavní nevýhoda I/12 průjezd přes Běchovice, Újezd a Úvaly. Toto se odstraní stavbou D0 - Úvaly. Pak doprava vzroste.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/12 obecně
Pak bych ještě zařadil to nesmyslné množství úrovňových průsečných křižovatek . Dokážu si představit že by se doprava stáhla do 6 múk viz. můj náčrtek
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/12 obecně
MUK v Rostoklatech ?
jako že by jim přestal vynášet radar ?
toho bohdá nebude....
jako že by jim přestal vynášet radar ?
toho bohdá nebude....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: I/12 obecně
Za mě šestipruh na D11 a přeložka I/12 do Úval a podle toho, co to udělá s intenzitami řešit, co dál. I/12 je jednou z mála silnic I. třídy, která je v celé délce od Úval v odpovídající kategorii S11,5 a rozšíření na obyčejný nedělený třípruh je vyhazování hodně peněz za málo muziky. Desítky potřebnějších staveb čeká. Investoval bych maximálně do úprav křižovatek (MÚK, rušení apod.). Pokud bude v budoucnu stačit třípruh, tak tady by měl smysl ten S15,25/110. Nebo rovnou čtyřpruh S21,5.
Navazující OT příspěvky přesunuty do tématu parametry komunikací. Jirka L.
Navazující OT příspěvky přesunuty do tématu parametry komunikací. Jirka L.
Re: I/12 obecně
Nějak se zapomíná na průjezd jižní částí Rostoklat s měřenou padesátkou. To je zásadní brzda v plynulosti jízdy. Tam by to chtělo novou stopu jižně od zástavby, protože jinak je křižovatka v obci a průchod jí neřešitelný bez cedule "obec".
Re: I/12 obecně
+ ještě vytrvalé hrátky s Přistoupimí...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 130
- Registrován: 27.2.2023 5:45:32
- Bydliště: Stochov
Re: I/12 Běchovice - Úvaly
https://zdopravy.cz/u-uval-se-otevira-p ... si-184810/
U Úval se otevírá přestavěná křižovatka. Nájezd na vytíženou silnici I/12 bude jednodušší
U Úval se otevírá přestavěná křižovatka. Nájezd na vytíženou silnici I/12 bude jednodušší
Re: I/12 Běchovice - Úvaly
"hradecký" připojovák ( tam jsem je zaregistroval prvně
za mě ale jsem zvědav, jak si na to řidiči zvyknou
za mě ale jsem zvědav, jak si na to řidiči zvyknou
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: I/12 Běchovice - Úvaly
Jel jsem tam těsně před otevřením, takže brzy otestuji řešení.