[D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
Re: [D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
A v čem je tady problém ? Proč nejsou pozemky dávno vyvlastněny ? Jakou speciální dovednost mají ti co to blokují oproti jiným třeba na D35 ?
Re: [D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
Protože moc dobře ví, co mají dělat. Jeden soudní spor mají vítězně za sebou.
Zdroj: http://zlin.idnes.cz/obchvat-otrokovice ... zpravy_mav„Vyvlastňovací úřad teď určil znalce, který udělá nový posudek. Uvidíme, na jakou to bude částku,“ prohlásil Chudárek, podle něhož i v tomto případě má být jasněji do léta. „Samozřejmě ale existuje možnost odvolání a v nejhorším případě se spor může táhnout několik let,“ dodal.
Spor mezi Gregůrkovými a ŘSD trvá dlouhá léta. Za jiné vyvlastněné pozemky dostala rodina v roce 2003 „jen“ 3,5 milionu korun. Ústavní soud před dvěma roky rozhodl, že tím stát porušil základní právo majitele na ochranu majetku. Tržní hodnota totiž činila více než desetinásobek (více zde). Silničáři podali dovolání k Nejvyššímu soudu, ten jej ale před několika týdny odmítl.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
Vyhlášena zakázka na zemní práce pro ZAV, otevírání obálek s nabídkami 19. června 2017 v 9:00 hod:
https://www.tenderarena.cz/profil/zakaz ... f?id=90851
už, aby ZAV začal a hlavně se dohodnout s rodinou gregůrkových, ať už se konečně může stavět ...
https://www.tenderarena.cz/profil/zakaz ... f?id=90851
už, aby ZAV začal a hlavně se dohodnout s rodinou gregůrkových, ať už se konečně může stavět ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: [D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
tak Skanska vysoutěžila za více než 3 miliony Kč zemní práce pro ZAV
https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... play/34109
https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... play/34109
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: [D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
Na stavbě chybí jen jeden list vlastnický získat od nestátních institucí, pak je tu pár pozemků ve vlastnictví Napajedla, Otrokovic, ŘSZK a ÚPZVM.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
Gregůrkovi vyřešeni? už je zažádáno o SP?
stále se nerozjelo 2. kolo soutěže na zhotovitele, je to stejně na houby jako třeba 0136
stále se nerozjelo 2. kolo soutěže na zhotovitele, je to stejně na houby jako třeba 0136
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: [D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
To je ten jeden chybějící list vlastnický od nestátních institucí.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
pan ministr věří, že v první polovině příštího roku se začne stavět JV obchvat Otrokovic, podle šéfa ŘSD Zlín chtějí do měsíce požádat o stavební povolení viz.
http://byznys.lidovky.cz/tok-dostavba-o ... oprava_mha
http://byznys.lidovky.cz/tok-dostavba-o ... oprava_mha
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: [D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
Věřit se dá ledasčemu, otázka je, jestli je to podložené také nějákým raciem. Aneb:
Credo quia absurdum est. – Věřím, protože je to nesmyslné.
Credo quia absurdum est. – Věřím, protože je to nesmyslné.
Re: [D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
ŘSD již má vyjímky na všechny ohrožené živočichy, jenž se nacházejí na trase.
Re: [D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
Ale stále nemá chybějící pozemky.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
v průběhu října bude vypsáno 2. kolo soutěže na zhotovitele stavby, do konce září, jak již bylo řečeno se zažádá o SP, pozemek od Gregůrkových by měl být v řádu týdnů vyřešen
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: [D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
Skanska již pracuje asi na tom ZAV v prostoru budoucí křižovatky Napajedla - číslo exitu nevím, i samotné ŘSD označuje ve svých letácích ke stavbám exity jmény (které se ale v reálu neobjeví) a ne čísly, což je v přímém rozporu se současnou nešťastnou praxí. Ale k věci - probíhá zde skrývka v místě přeložky silnice z Napajedel do Otrokovic. Vše se sváží na velkou hromadu vznikající v místě budoucí hlavní trasy. No a příští rok se to s velkou pravděpodobností zase pěkně rozhrne a uvede do původního stavu, protože to přes Paprika stejně neprojde a stavět se dlouuuuho nebude ...
- Přílohy
-
- 20171002_151345.jpg (46.94 KiB) Zobrazeno 16387 x
-
- 20171002_151245.jpg (31.89 KiB) Zobrazeno 16387 x
-
- 20171002_151203.jpg (34.38 KiB) Zobrazeno 16387 x
Re: [D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
Aktualizace map vykoupených pozemků
plné rozlišení:
stav k 9.12.2017
stav k 10.1.2017
stav k 20.12.2015
stav k 7.2.2015
náhled:
přehledy chybějících pozemků (městské a krajské pozemky šedě)
stav k 9.12.2017
stav k 10.1.2017
Parcela 1715/1 v k.ú. Kvítkovice má plochu 4m2 a je na samém konci přeložky III/4973, takže bez ní se stavět určitě dá. Horší je to s Gregůrkovými a Moravskou skládkovou společností, ti mají pozemky na hlavní trase. Firma Agrigento má jeden stavební pozemek o výměře 10m2 uprostřed větve MÚK Napajedla. Pokud se ale vypořádají tyto 3 listy vlastnictví, máme vyhráno. Od loňska nám ubyly hlavně problematické pozemky Langových a Šmídových blízko MÚK Otrokovice, které byly zatíženy exekucí.
plné rozlišení:
stav k 9.12.2017
stav k 10.1.2017
stav k 20.12.2015
stav k 7.2.2015
náhled:
přehledy chybějících pozemků (městské a krajské pozemky šedě)
stav k 9.12.2017
stav k 10.1.2017
Parcela 1715/1 v k.ú. Kvítkovice má plochu 4m2 a je na samém konci přeložky III/4973, takže bez ní se stavět určitě dá. Horší je to s Gregůrkovými a Moravskou skládkovou společností, ti mají pozemky na hlavní trase. Firma Agrigento má jeden stavební pozemek o výměře 10m2 uprostřed větve MÚK Napajedla. Pokud se ale vypořádají tyto 3 listy vlastnictví, máme vyhráno. Od loňska nám ubyly hlavně problematické pozemky Langových a Šmídových blízko MÚK Otrokovice, které byly zatíženy exekucí.
Re: [D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
opravy nefunkčních odkazů
plné rozlišení:
stav k 9.12.2017
stav k 10.1.2017
stav k 20.12.2015
stav k 7.2.2015
náhled:
přehledy chybějících pozemků
stav k 9.12.2017
stav k 10.1.2017
plné rozlišení:
stav k 9.12.2017
stav k 10.1.2017
stav k 20.12.2015
stav k 7.2.2015
náhled:
přehledy chybějících pozemků
stav k 9.12.2017
stav k 10.1.2017
Re: [D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
Vypsána soutěž na zhotovitele, kdo chce může se přihlásit do 27. 3. 2018.
Dívám se do dokumentace na dopravní značení a je to děs běs. Jedná se o provizorní napojení na I/55 u Napajedel. Rozsah stavby je km 31,680 - 34,820 provozního staničení.
Ze směru UH je D 55 napojena pomocí provizorní vozovky. Začátek dálnice je až za odpojením větve UH - Napajedla.
Z opačného směru je situace tragická. V km 33,510 začíná zúžení do jednoho pruhu. Následuje omezení na 60 km/h. A poté je doprava v km 34,070 vyvedena přes větve MÚK Napajedla-jih a OK na starou silnici I/55. Pro větší názornost https://mapy.cz/s/2jz9b komu se to nechce hledat v situačkách.
Jaksi mi nedochází proč není směr PR - UH veden až do konce stavby po pravé polovině a následně převeden pomocí provizorního napojení. Připojení od Otrokovic lze řešit přes větev křižovatky. Stávající silnici I/55 za výjezdem z benzínky dočasně do doby zprovoznění 5506 uslepit.
Neměl by být cíl Ostrava 120 km na dálkových návěstích uveden pod čarou?
A taky jsem nepochopil omezení rychlosti na 100 km/h, které je ve směru PR-UH v km 31,00 - 33,300, pak následuje omezení na 80 a zúžení.
V opačném směru omezení začíná v km 32,125 a pokračuje přes MÚK Otrokovice-jih až k MÚK Otrokovice-sever v km 29,9, když doteď se zde může jezdit 130 km/h.
Teď mne napadlo, mohu se jako účastník řízení přihlásit do stavebního řízení a žádat změnu?
Dívám se do dokumentace na dopravní značení a je to děs běs. Jedná se o provizorní napojení na I/55 u Napajedel. Rozsah stavby je km 31,680 - 34,820 provozního staničení.
Ze směru UH je D 55 napojena pomocí provizorní vozovky. Začátek dálnice je až za odpojením větve UH - Napajedla.
Z opačného směru je situace tragická. V km 33,510 začíná zúžení do jednoho pruhu. Následuje omezení na 60 km/h. A poté je doprava v km 34,070 vyvedena přes větve MÚK Napajedla-jih a OK na starou silnici I/55. Pro větší názornost https://mapy.cz/s/2jz9b komu se to nechce hledat v situačkách.
Jaksi mi nedochází proč není směr PR - UH veden až do konce stavby po pravé polovině a následně převeden pomocí provizorního napojení. Připojení od Otrokovic lze řešit přes větev křižovatky. Stávající silnici I/55 za výjezdem z benzínky dočasně do doby zprovoznění 5506 uslepit.
Neměl by být cíl Ostrava 120 km na dálkových návěstích uveden pod čarou?
A taky jsem nepochopil omezení rychlosti na 100 km/h, které je ve směru PR-UH v km 31,00 - 33,300, pak následuje omezení na 80 a zúžení.
V opačném směru omezení začíná v km 32,125 a pokračuje přes MÚK Otrokovice-jih až k MÚK Otrokovice-sever v km 29,9, když doteď se zde může jezdit 130 km/h.
Teď mne napadlo, mohu se jako účastník řízení přihlásit do stavebního řízení a žádat změnu?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: [D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
Jediné co už teď vím, že cíle pod čarou se dělají až ty +/- 3 sjezdy před rozpojením dálnic. Předtím jsou společně bez čáry. Ostatní nemohu komentovat, musel bych vidět dokumentaci
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: [D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
Lenny píše:Vypsána soutěž na zhotovitele, kdo chce může se přihlásit do 27. 3. 2018.
to už je 2. kolo soutěže - podávání cen. nabídek podle mě, jelikož 1. kolo soutěže proběhlo minulý rok ... do 2. kola postoupili všichni ti, kteří nebyli vyřazeni v prekvalifikaci v 1. kole ... termín pro podání nabídek se jistě několikrát posune, avšak daleko větší potíž vidím v tom, že ŘSD stále nezískalo poslední pozemky od Gregůrkových, tudíž stále není možné vydat stavební povolení ... do toho určitě přijde rozklad od Dětí Země, pokud podle nového stav. zákona mohou podat, jako dříve ... takže letos se do vánoc snad ještě ani neklepne na zákl. kámen
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: [D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
posun č. 1 - nyní 29.3.2018
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: [D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
Koukám, že po zprovoznění D1 okolo Přerova už nebude nic bránit tomu, aby kamiony jezdily z Ostravy do Břeclavi místo po D1+D2 jen po I/55. Budou to mít o 23 km kratší, žádné mýto ... Snad tím vznikne tlak na rychlejší dostavbu D55, jinak se tam z toho ty obce zblázní.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: [D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
tak důležitý je úsek Napajedla - Babice - Staré Město - Moravský Písek - Bzenec - Přívoz - Rohatec což je 6 staveb, jinak se ty obce skutečně zblázní, avšak než se zahájí D1 kolem Přerova nebo dořeší spor s Gregůrkovými u 5505, tak to ještě uplyne vody ... takže času je víc než dost
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
-
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15.3.2009 20:27:34
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: [D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
času není dost, už teď je to s kamiony na hranici únosnosti. Veselí nad Moravou - dle posledního sčítání 2016 - v centru 1750 aut nad 3,5t /24h , což je katastrofa. A když se něco stane na D1 nebo D2 centrem projiždějí kolony kamionů už teď. Plánovanou rekonstrukcí křižovatky na dva kruhové objezdy za sebou bude katastrofa dokonána.Honey72 píše:Koukám, že po zprovoznění D1 okolo Přerova už nebude nic bránit tomu, aby kamiony jezdily z Ostravy do Břeclavi místo po D1+D2 jen po I/55. Budou to mít o 23 km kratší, žádné mýto ... Snad tím vznikne tlak na rychlejší dostavbu D55, jinak se tam z toho ty obce zblázní.
Re: [D55] 5505 Otrokovice, obchvat JV
To by jezdili jen šílenci. Cesta Otrokovice - Uherské Hradiště - Veselí n. M. - Petrov je šíleně pomalá. Sice je to kratší kilometrovně, ale časově nesrovnatelně delší.Honey72 píše:Koukám, že po zprovoznění D1 okolo Přerova už nebude nic bránit tomu, aby kamiony jezdily z Ostravy do Břeclavi místo po D1+D2 jen po I/55. Budou to mít o 23 km kratší, žádné mýto ... Snad tím vznikne tlak na rychlejší dostavbu D55, jinak se tam z toho ty obce zblázní.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)