Barrandovský most
Re: Barrandovský most
Když uvážím stávající hustotu provozu 100 tis. aut za den, tak 1 milion za den není špatný
Re: Barrandovský most
A kolony pred mytnou branou by koncily v Holesovicich (z oboustran mostu).
Re: Barrandovský most
Prostě od Palacha na Lahovice máme jen 4 mosty. Z toho máme jeden železniční. Kdyby propojili Modřany s Chuchlí, tak žádné komoko není potřeba a nikdo by zbytečně nekodrcal po Modřanské. Podolský most vyřeší pouze zrychlení MHD a jen velmi mírně křižovatku u Pobřežní cesty (možná zmizí preference bus).
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: Barrandovský most
Drobna zmena na moste. Najezd z praveho brehu je prelajnovan. Zlute cary po nekolika letech zmizely.
Flaky: komoko nebo most, to je celkem jedno. Pointa je spravne v chybjejicicm propojeni brehu.
Flaky: komoko nebo most, to je celkem jedno. Pointa je spravne v chybjejicicm propojeni brehu.
Re: Barrandovský most
Jedno to není. Na okruhu je už teď hustý provoz a připojení KOMOKO do toho ještě zatáhne místní dopravu.
Re: Barrandovský most
pár foto z průjezdu po JSGeo píše:Drobna zmena na moste. Najezd z praveho brehu je prelajnovan. Zlute cary po nekolika letech zmizely.
https://kasme.rajce.idnes.cz/js-170917/#P9174899.jpg
Re: Barrandovský most
Ehm, co je jinak? Já tam jezdím několikrát měsíčně (Štěrboholy - KV/Plzeň), ale takhle to tam snad bylo už dlouho, ne?
Re: Barrandovský most
drobné změny jsou od Braníka a přibyly Balisety
Re: Barrandovský most
Včera večer PČR odstavovala kamiony před mostem ve směru z Krče , ale OA jedoucí po BUS pruhu nechala projet. Vymahatelnost práva je opravdu tristní.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: Barrandovský most
No vidíte to a na Spořilovské frčí kamiony do kopce, kde nesmějí a dokonce jezdí z kopce i sídlištěm mezi domy a lidmi. Sem tam téměř bourají s autobusy, ale kdo by se tím zabýval že?FlakY` píše:Včera večer PČR odstavovala kamiony před mostem ve směru z Krče , ale OA jedoucí po BUS pruhu nechala projet. Vymahatelnost práva je opravdu tristní.
Re: Barrandovský most
Barrandovský most pod drobnohledem
28.03.2019
V průběhu dubna se uskuteční diagnostický průzkum na nejvytíženějším mostě v České republice, Barrandovském mostě. Práce jsou součástí připravované projektové dokumentace celkové rekonstrukce mostu, kterou pro Technickou správu komunikací zpracovává sdružení firem pod vedením projekční kanceláře NOVÁK & PARTNER.
„Každý pracovní den projede po Barrandovském mostě přes sto čtyřicet tisíc vozidel, proto je součástí projektu tak podrobná diagnostika, abychom v průběhu rekonstrukce nebyli překvapeni stavem některých částí mostu a kvalitou materiálů. To by mohlo rekonstrukci velmi zkomplikovat,“ říká generální ředitel TSK Petr Smolka.
Z důvodu zachování maximální možné průjezdnosti budou práce rozděleny do čtyř etap.
V prvních dvou etapách bude pro diagnostiku využita tzv. mostní prohlížečka. Ve třetí a čtvrté etapě pak budou provedeny sondy do vozovkového souvrství.
Z mostní prohlížečky (etapa 1 a 2) budou prováděny diagnostické práce, například sondy k předpínací výztuži z vnějšího líce do nosné konstrukce či zjištění kontaminace betonu chloridovými ionty, které není možné uskutečnit bez přímého přístupu k plášti mostu.
Sondy do vozovky budou vrtány během dvou dubnových víkendů (etapa 3 a 4). Vzhledem k velkému rozsahu prací a dodržení technologických postupů jednotlivých činností budou tyto dvě etapy trvat vždy tři dny (sobota–pondělí), a to v časech od 8:00 do 17:00 hodin.
DOPRAVNÍ OMEZENÍ
Etapa 1: 1. 4. 2019 10:00–17:00 hod., 2. 4. 2019 8:00–17:00 hod.
Pohyblivý zábor pravého jízdního pruhu od Modřanské po sjezd na Myší díru v max. délce 50 metrů, doprava na mostě zachována třemi pruhy.
Etapa 2: 3. 4. 2019 8:00–17:00, 4. 4. 2019 8:00–17:00, 5. 4. 2019 8:00–14:00
Pohyblivé zábory pravého pruhu na nájezdové rampě z ul. K Barrandovu, doprava zachována levým pruhem. Současně pohyblivý zábor pravého pruhu nájezdové rampy ze Strakonické od Chuchle včetně pravého pruhu od této rampy po sjezd na Modřanskou.
Etapa 3: 13. 4. 2019 (8:00) ─ 15. 4. 2019 (17:00)
Zábor levého jízdního pruhu od Jižní spojky po odbočení do Myší díry, doprava na mostě zachována třemi pruhy. Při nájezdu z Jižní spojky dva pruhy, z Modřanské jeden pruh.
Etapa 4: 20. 4. 2019 (8:00) ─ 22. 4. 2019 (17:00)
Zábor levého jízdního pruhu od Zlíchova po sjízdnou rampu na Modřanskou, doprava na mostě zachována třemi pruhy. Při nájezdu od Zlíchova dva pruhy, z ulice K Barrandovu jeden pruh.
Dodavatelem projektové dokumentace včetně diagnostiky je sdružení NOVAPO:
1) NOVÁK & PARTNER, s.r.o.,
2) Valbek, spol. s r.o.,
3) PONTEX, spol. s r.o.
http://www.tsk-praha.cz/tiskova-zprava/ ... a780d6788e
Re: Barrandovský most
Blíží se oprava Barrandovského mostu. Čekají se mnohakilometrové kolony
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/barra ... ?zdroj=top
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/barra ... ?zdroj=top
Re: Barrandovský most
Režim 2+2 pro 144tisíc aut za den, ale
To už je zase apríl? Toto ale letíROPID píše:Budeme rádi, pokud se podaří vyhradit nějaké pruhy pro MHD
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Barrandovský most
...pššt...ještě tam budou chtít vecpat cyklopruh:o)
Re: Barrandovský most
To by mě Šajnhér fakt překvapil, kdyby tam ten cyklopruh nebyl...
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Barrandovský most
...anebo by se to mohlo zavřít jako nábřeží, stejně tam je jen fuj tranzitní doprava.... komunikace by měly sloužit především lidem:o)
Re: Barrandovský most
Bude to pecka, já skoro čekám 50 na okruhu. Možná celé tunely a k Barrandovu od D1. MHD bych tam nepouštěl, ten autobus je moc velký a udělal bych nějakou zastávky u Vltavy + přívozy.
Re: Barrandovský most
Stejně jsem zvědav, jak se tohle zvládne, nedovedu si to opravdu ani představit. 70 000 na 4-pruhu u Brna je strašně znát, 140 000 na 2+2 prostě nepůjde, to budou muset odklánět auta už někde před Prahou, ne ?
Nejhorší na tom je, že ani po rekonstrukci ten most nebude mít více pruhů.
Nehodilo by se počkat alespoň na 511 ? Nebo rovnou na celou D0 ??
Nejhorší na tom je, že ani po rekonstrukci ten most nebude mít více pruhů.
Nehodilo by se počkat alespoň na 511 ? Nebo rovnou na celou D0 ??
Re: Barrandovský most
No myslel jsem to samozřejmě ze srandy, ale jinak 511 by přece pomohla odvedením OA z ulice k Barrandovu a půlky okruhu snad ne ?
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: Barrandovský most
Čekat na 511 či D0 by dopadlo stejně jako čekat u D1 na dokončení D35 Most by spadl.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: Barrandovský most
511 by pomohla výrazně, protože osobní auta jedoucí od D10 a D11 by zbytečně nezahlcovala Jižní spojku, ale najela u Počernic na okruh a po okruhu už rovnou na Plzeň. Stačí, že kamiony musí dělat obrovskou okliku. Barrandovský most by tak zůstal jen pražské dopravě.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: Barrandovský most
Trasa dnes přes JS (32km/25min) a přes SOKP (55km/35min)ElWapp píše:Porad nechapu.
S 511 po D0 to bude 45 km a 25 min s vyhlídkou snad plynulejšího provozu (bez SSZ, MHD, přechodů a dalších lumpáren...)
Re: Barrandovský most
Tenhle manevr budou ridici delat i tak, pokud si to nebudou chtit odstat v kolone. Stavba 511 nijak nepomuze Barrandovsky most objet. Koliny budou na obou trasach.