souhlasMartin_L píše:...
Pro člověka zvyklého jezdit podle čísel silnic je to důležité, ...
jezdím tak už dávno, je to rychlejší než si pamatovat všechny vesnice na trase
proto bych byl pro to číslování VEDLE názvů
tedy Liberec 35
Pardubice 37
atd.
souhlasMartin_L píše:...
Pro člověka zvyklého jezdit podle čísel silnic je to důležité, ...
Ano, byly součástí stavby už tehdy a byly od té doby uskladněny. Ve skutečnosti mají nová střeva, odpovídající současnosti. Jen už by asi politicky neprošla montáž plechových, když už to bylo jednou prodáno, tak se to řešilo zástavbou nové elektroniky do starých skeletů (stejně se postupovalo při reko SOS systému D11 km 0-42 před pár lety nebo při opravách zbořených plastových SOS). Takže funkčně to odpovídá současné generaci, jen to komplikuje život technikům při servisu a instalaci dalších zařízení...mbmat píše:Dotaz (asi nejspíš pro Toxiho).
Na úseku jsou nově osazené SOS hlásky, ale typ, který už se několik let neosazuje (min. od roku 2010). To skutečně byly od r. 2006 někde ve skladu a teď se to tam dalo? Jiné vysvětlení mě nenapadá. Proč se tam nedaly rovnou ty nové?
Marne premyslim, na ktere rampe se neda jet pohodlne 80...michal píše:Dobře, na těch rampách nepotřebuju jet 100km/hod. I když ono se tam nedá jet pohodlně ani 80km/h. Ideálně spíš 70 km/h.
Ona celá ta křižovatka vypadá spíš jako řadový sjezd, než jako křížení dvou dálnic, aspoň při pohledu z D11. MÚK Kukleny je, respektive po dostavbě poslední větve bude, daleko velkorysejší a přitom je to v podstatě "jen" křížení dálnice s II. třídou. I ta odbočka z D11 na Opatovice není nic moc, čekal bych tam delší, možná dokonce dvoupruhové odbočení nebo kolektory. Bohužel se zdá, že i druhá křižovatka D11xD35 bude mít rezervy a ne zrovna kapacitního charakteru.Kuba píše:Mě by zajímalo, proč připojovací rampa z D35 od Opatovic směr Praha nebyl udělán rovnou 2-pruhový, resp. proč ten 2-pruh končí těsně před připojením na D11 a pod most směru HK na Opatovice se ani do budoucna ta druhá rampa nevejde.