VINCI Autoroutes
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Detailní výroční zpráva koncernu VINCI za rok 2016
https://www.vinci.com/publi/vinci/2016- ... report.pdf
*již je těch aktivit a informací tolik, že nebudu nic extra vypisovat
*celá prezentace má téměř 350 stran, je protkaná obrazovým materiálem
https://www.vinci.com/publi/vinci/2016- ... report.pdf
*již je těch aktivit a informací tolik, že nebudu nic extra vypisovat
*celá prezentace má téměř 350 stran, je protkaná obrazovým materiálem
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Po 5 letech neutichající práce se příští týden ve dnech 30.5.-31.5. odevzdá do provozu nová (přeložená) dálnice A9 u Montpellier. Investice za 800 mil. € do 25 km dálničního úseku, 300 firem a 1.500 lidí. Politická inaugurace proběhla v 1.Q, odevzdání do provozu příští týden bude o 6 měsíců dříve oproti původnímu plánu. Ze staré dálnice se stane více součást města než tranzitní tah.
https://corporate.vinci-autoroutes.com/ ... ellier.pdf
Tato dálnice je nejdůležitějším tahem do Španělska a zrovna u Montpellier prochází prakticky přes něj i s okolní sítí komunikací je tak celý úsek značně přetížený. Do Španělska pak vede až druhá zadní dálnice, po které se jezdí do Portugalska a také se jí prozývá "portugalka". V Montpellier žije 1/4 milionu obyvatel, ale nejbližší okolí tvoří i s městem 1 mil. populaci.
Výstavba trvá proto tak dlouho, protože se realizuje za plného provozu komunikacích.
Detailní zpráva k uvádění do plného provozu:
Tato dálnice je nejdůležitějším tahem do Španělska a zrovna u Montpellier prochází prakticky přes něj i s okolní sítí komunikací je tak celý úsek značně přetížený. Do Španělska pak vede až druhá zadní dálnice, po které se jezdí do Portugalska a také se jí prozývá "portugalka". V Montpellier žije 1/4 milionu obyvatel, ale nejbližší okolí tvoří i s městem 1 mil. populaci.
Výstavba trvá proto tak dlouho, protože se realizuje za plného provozu komunikacích.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Síť dálnic ve správě VINCI Autoroutes má k dispozici 806 přechodů pro malá i velká zvířata. Je to na každého 5,5. km. Kromě toho v letech 2008 - 2015 kleslo používání pesticidů o 58%. Dálniční hlídky v roce 2016 absolvovali celkem 6.754h ohledně různých situací při ochraně ŽP, starostlivosti svahů a zeleně na nich a zvířat uváznutých v systému ochranných prvků dálnic včetně toho jak a kde instalovat další ochranné prvky. Všechna tato opatření pomáhají snižovat dopravní nehodovost a zajišťovat tak bezproblémový provoz.
Zdroj: VINCI Autoroutes
Zdroj: VINCI Autoroutes
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Od začátku roku do poloviny 6. měsíce se stalo 32 kolizí s hlídkou VINCI Autoroutes. Společnost zesílila informační kampaň, ale i tak se počet kolizí prudce navyšuje. Důvody jsou zřejmé: nepozornost řidičů k aktuálnímu dění na dálnicích. Nepomáhá ani vypsání upozornění na proměnlivém značení a tak přituhuje a kolem dálnic jsou nové informační billboardy. Doposud se několik vozidel umístňuje i na odpočívky. Ve větších městech se pak konají výstavy, které mají zvýšit informační hodnotu o činnosti dálničních hlídek, které ostatně jenom upozorňují na jakoukoliv překážku nebo zvláštní nečekanou činnost za běžného provozu. Letní provoz bude 2-3x intenzivnější než po ostatní rok. Dosavadní srážky se obešli bez mrtvých pracovníků VA i bez mrtvých řidičů co do nich vrazí často v plné rychlosti.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
V roce 2020 byl projekt prozatím zrušen/odložen do budoucna.
Ve Francii se postaví nová dálnice: jde o A45, která spojí Lyon a St. Étienne. S výstavbou se začne v roce 2018 a ukončí se v roce 2022. Náklady na realizaci budou 1,2 mld. €. Náklady si podělí 66:34 vláda a VINCI. Jedná se o proces zahájený v roce 2008, ale teprve nyní se schválila koncese pro VINCI na 55 let a délka dálnice bude 47 km a bude tedy kratší než stávající spojení po A47. Trasa: Zdroj: http://www.lefigaro.fr/flash-eco/2017/0 ... tienne.php
Ve Francii se postaví nová dálnice: jde o A45, která spojí Lyon a St. Étienne. S výstavbou se začne v roce 2018 a ukončí se v roce 2022. Náklady na realizaci budou 1,2 mld. €. Náklady si podělí 66:34 vláda a VINCI. Jedná se o proces zahájený v roce 2008, ale teprve nyní se schválila koncese pro VINCI na 55 let a délka dálnice bude 47 km a bude tedy kratší než stávající spojení po A47. Trasa: Zdroj: http://www.lefigaro.fr/flash-eco/2017/0 ... tienne.php
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 7.2.2021 23:51:56, celkem upraveno 1 x.
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
Důvod: aktualizace obsahu příspěvku
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
po anglicky
An autonomous vehicle passes a toll barrier for the 1st time
On 12 July 2017, a PSA Group autonomous vehicle passed through the Saint-Arnoult-en-Yvelines toll plaza (VINCI Autoroutes network), the biggest in Europe, without any driver intervention, thanks to a specific communication established between the vehicle and the infrastructure.
https://www.vinci.com/vinci/actualites- ... me_845.jpg
This successful experiment in real traffic conditions represents an essential advance in the development of the autonomous vehicle towards Level 4 (mind off – without driver supervision). It marks the culmination of a development programme launched in 2016 that sealed the collaboration between VINCI Autoroutes and the PSA Group. A first major milestone has thus been passed as regards establishing the connection between an autonomous vehicle and the new generations of infrastructure required for its development.
https://www.vinci.com/vinci.nsf/en/news ... 072017.htm
An autonomous vehicle passes a toll barrier for the 1st time
On 12 July 2017, a PSA Group autonomous vehicle passed through the Saint-Arnoult-en-Yvelines toll plaza (VINCI Autoroutes network), the biggest in Europe, without any driver intervention, thanks to a specific communication established between the vehicle and the infrastructure.
https://www.vinci.com/vinci/actualites- ... me_845.jpg
This successful experiment in real traffic conditions represents an essential advance in the development of the autonomous vehicle towards Level 4 (mind off – without driver supervision). It marks the culmination of a development programme launched in 2016 that sealed the collaboration between VINCI Autoroutes and the PSA Group. A first major milestone has thus been passed as regards establishing the connection between an autonomous vehicle and the new generations of infrastructure required for its development.
https://www.vinci.com/vinci.nsf/en/news ... 072017.htm
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 7.2.2021 14:15:58, celkem upraveno 1 x.
Důvod: aktualizace odkazu
Důvod: aktualizace odkazu
Re: VINCI Autoroutes
Tady kdyžtak i česky:Diaľničiar píše:po anglicky
http://www.hybrid.cz/roboticke-auto-cit ... tnou-branu
Autonomní vůz Citroën C4 Picasso skupiny PSA projel přes mýtnou bránu v Saint-Arnoult-en-Yvelines, která je největší v Evropě, zcela bez zásahu řidiče, a to díky specifické komunikaci mezi vozidlem a infrastrukturou.
Tento úspěšný test v reálných podmínkách provozu znamená významný krok vpřed ve vývoji autonomních automobilů směrem k úrovni 4 („mind off“: bez dohledu řidiče).
Jedná se o výsledek programu rozvoje, který byl zahájen v roce 2016 a který stvrzuje spolupráci mezi skupinou PSA a společností Vinci Autoroutes, největším provozovatelem dálniční infrastruktury v Evropě a lídrem ve svém odvětví, pokud jde o nové formy mobility.
Došlo tak k prvnímu významnému kroku ve spojení mezi autonomním automobilem a novými generacemi infrastruktur potřebných pro jeho rozvoj.
Překonání mýtné brány, složitá strategická otázka
Přejezd přes mýtnou bránu je pro autonomní vůz velmi složitý. Vyžaduje schopnost zvládnout tok vozidel, která se vzájemně kříží a pohybují se přes mýtnou bránu nahodile. Vyžaduje to rovněž schopnost navádět autonomní vůz v oblasti, kde chybí vodorovné dopravní značení.
Vůz je nutné navést po dráze, která mu umožní najet automaticky do pruhu, který je vybavený tak, aby ho dokázal přijmout, a je jen tři metry široký. Autonomní vůz musí být konečně schopen také zvládat nepředvídané události, k nimž může při průjezdu mýtnou bránou dojít.
Nezbytná komunikace mezi infrastrukturou a autonomním vozem
Mezi infrastrukturou mýtného provozovanou společností Vinci Autoroutes a autonomním vozem Citroën C4 Picasso skupiny PSA bylo nezbytné nastavit specifický komunikační protokol.
• 500 metrů před mýtnou bránou Saint-Arnoult (směrem od Paříže) byl umístěn naváděcí systém, který autonomnímu vozu umožňuje jet po předem nastavené dráze, která ho navede do jízdního pruhu vedoucího k bráně s příslušnou výbavou. Systém ho navede na dráhu, kterou musí jet po opuštění brány, dokud se opět nedostane na běžný úsek dálnice, kde se může dál řídit pomocí bílého vodorovného značení na vozovce.
• Do vozu je zasláno povolení průjezdu, které mu ukáže, zda je brána otevřená, nebo ne. Infrastruktura předá tuto informaci autonomnímu vozu prostřednictvím antény silniční jednotky RSU (Road Side Unit) umístěné 300 metrů před mýtnou bránou na okraji dálnice, která je propojená se systémem mýtných bran.
RSU používá pro předání dat protokol ITS G5, referenční systém pro komunikaci s připojenými vozidly. Od nynějška jsou tři mýtné brány Saint-Arnoult vybaveny zařízením, které bezpečně a rychle přenáší informaci o povolení průjezdu prostřednictvím antény RSU. Tyto brány jsou schopné přijmout připojená a autonomní vozidla, jako je autonomní vůz Citroën C4 Picasso skupiny PSA.
• Došlo rovněž k úpravě informačního systému mýtné brány, aby se umožnil průjezd autonomních vozů. Systém v reálném čase analyzuje dostupnost jízdního pruhu a kontroluje, zda jsou splněny všechny podmínky umožňující bezpečný průjezd vozu mýtnou branou. Prověřené povolení je pak odesláno do autonomního vozu prostřednictvím antény RSU.
• Vůz C4 Picasso Autonome byl navíc pro tuto zkoušku vybaven elektronickou kartou pro platbu mýtného, díky níž může bránou samostatně projíždět.
Pierre Coppey, ředitel společnosti Vinci Autoroutes, uvedl: „Mobilita prochází přelomovým obdobím své historie, čelí změnám v chování a uživatelských zvyklostech, které hluboce změní zážitek z řízení a z cest. Aby mohly být budoucí vozy skutečně autonomní, musí být propojeny s inteligentními infrastrukturami, které v současné době vymýšlíme. Z tohoto důvodu je nezbytná spolupráce mezi výrobci automobilů a operátory v oblasti mobility. Dálnice, které představují výsostně bezpečnou infrastrukturou, jsou skvělým místem pro testování a zkoušení a v budoucnu pro zavádění nových systémů mobily.“
Experimenty, které jsou součástí širšího rámce
Tyto testy jsou výsledkem společné několikaměsíční práce týmů skupiny PSA a společnosti Vinci Autoroutes. Jsou součástí širšího programu, jehož cílem je podpora spolupráce mezi autonomním automobilem a silniční infrastrukturou pro dosažení plně autonomní jízdy (autonomní režim na úrovni 4). Za tímto účelem se nyní týmy zaměřují na tyto otázky:
• Safe stop, bezpečné zastavení, spočívající v předdefinování řešení pro automatické navádění vozidla na parkoviště;
• kvalifikace dopravních podmínek vhodných pro řízení v autonomním režimu a jejich předání vozu v reálném čase. To je obzvláště důležité, aby se autonomní vůz mohl bezpečně pohybovat po trase, s přihlédnutím ke všem informacím spojeným s provozem (zpomalení, nehody atd.).
Tento projekt probíhá v souladu a ve spolupráci s dalšími výzkumnými programy věnovanými připojeným a autonomním vozům, na nichž se podílí jak skupina PSA, tak společnost Vinci Autoroutes, jako jsou programy Scoop@f a C-Roads. Skupina PSA a společnost Vinci Autoroutes také hrají aktivní roli v plánech standardizace a sdílení znalostí, zejména prostřednictvím institutu Vedecom
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Navzdory masivní kampaně, ve které je na každém kroku upozornění, aby řidiči věnovali pozornost žlutým dodávkám pokračují další a další nehody ... poslední byla 19.7., pracovník ASF je zraněn ...
17.7. to bylo 50. srážek s dodávkami správce jen z VINCI. Ani ostatní provozovatelé toho nemají méně. Takže je odstartována druhá 50.-tka.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Koncern VINCI uveřejnil finanční informace k 1. půlroku 2017:
*tržby +5,1% na úroveň 18,8 mld. €
- z hlediska VINCI Autoroutes roste stále provoz
*růst provozního zisku o 9,5% na 1,9 mld. € a čistého zisku o 11,9% na 1,03 mld. €
*rostou zakázky na území Francie i mimo Francie
*výsledky hospodaření jsou naplněním prognóz pro rok 2017
Kompletní informace: https://www.vinci.com/publi/vinci/2017- ... report.pdf
*tržby +5,1% na úroveň 18,8 mld. €
- z hlediska VINCI Autoroutes roste stále provoz
*růst provozního zisku o 9,5% na 1,9 mld. € a čistého zisku o 11,9% na 1,03 mld. €
*rostou zakázky na území Francie i mimo Francie
*výsledky hospodaření jsou naplněním prognóz pro rok 2017
Kompletní informace: https://www.vinci.com/publi/vinci/2017- ... report.pdf
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
z 4.3.2016
Strasbourg bypass surveys halted over environmental concerns
vývoj v současnosti ...Diaľničiar píše:VINCI podepsalo koncesní smlouvu na A355 western Strasbourg bypass
*koncese se dohodla na 54 let s Ministerstvem ŽP, dopravy, bydlení a rozvoje
*jedná se o eko-dálniční projekt ve smyslu: navrhni, zaplať, postav a udržuj celkem 24 km 2x2 dálnice spojující A4/A35 a A352/A35, přičemž výstavba potrvá 56 měsíců včetně projektování
*členem koncesionáře jsou společnosti kolem VINCI (Dodin Campenon Bernard, VINCI Construction Terrassement, Eurovia, VINCI Construction France a VINCI Energies)
*koncesionář nedostane veřejnou podporu pro tuto realizaci
*náklady na zhotovení se pohybují kolem 500 mil. € a vytvoří se zde 1.000 pracovních míst
*po zhotovení se o údržbu bude starat na to vytvořený operátor z koncernu VINCI
*výstavba bude probíhat maximálně ekologicky a taková bude i dálnice a stejně tak bude plně inteligentní za použití veškerých dostupných řídících prvků a technologií
Zdroj: https://www.vinci.com/vinci.nsf/en/pres ... 2-1745.htm
Strasbourg bypass surveys halted over environmental concerns
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Quarterly information at 30 September 2017 VINCI, Group
https://www.vinci.com/vinci.nsf/en/pres ... 4-1746.htm
*přehledné informace za jednotlivé segmenty celé skupiny
https://www.vinci.com/vinci.nsf/en/pres ... 4-1746.htm
*přehledné informace za jednotlivé segmenty celé skupiny
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
ve 2. příspěvku vlákna je mapa a na ní operátor Arcour ...
Refinancing of Arcour, concessionaire of the A19 motorway between Artenay and Courtenay in France
Refinancing of Arcour, concessionaire of the A19 motorway between Artenay and Courtenay in France
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
29.5.2016 jsem psal, že akcie koncernu VINCI jsou na historickém maximu: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 21#p130021 . Výjimečný koncern se svým stavitelsko - koncesním modelem pro vícero typů infrastruktury a to bez jakékoliv nadsázky. Od té doby akce posilňují o skoro 20€ nebo o 29% a zde pak i přehledná aktuální situace:
Tady pak dávám do pozornosti takový přehled aktivit koncernu: https://www.vinci.com/essentiel/en.html .
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
hezké záběry na zimní údržbu
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Společnost ASF vydala 12-roční dluhopisy ve výši 1 mld. € na 12 let se splatností k 30.1.2030 s ročním výnosem ve výši 1,375%. Zájem byl 1,5x větší. Posledně jsem psal z 04/2017 a oproti tomuto příspěvku se rating ASF nikterak nezměnil. ASF cíleně řadu let refinancuje původní dluhovou strukturu s cílem prodloužit splatnost úvěrů a snížit % úroky vzhledem ke stále se zlepšujícím podmínkám na finančních trzích.
a něco z prací VINCI Autoroutes:
a něco z prací VINCI Autoroutes:
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 7.2.2021 14:17:08, celkem upraveno 1 x.
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Důvod: odstranění neplatného odkazu
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Hospodářské výsledky skupiny VINCI se zaměřením na VINCI Autoroutes za rok 2017
skupina VINCI
*tržby +5,7% na 40,2 mld. €
*provozní výnosy (Ebit) +10,4% na 4,6 mld. €
*čistý zisk připsaný mateřské společnosti +15,2% na 2,7 mld. €
*čisté zadlužení stouplo o 0,1 mld. € na 14 mld. €
*dividenda na akcii stoupla o +16,7% na 2,45€
*počet zaměstnanců: 194,428 (+10,941)
VINCI Autoroutes
*provoz nákladních vozidel stoupl o +4,3%
*celkový provoz se dostal na úroveň spřed roku 2008
*tržby stoupají o +3,2% na 5,3 mld. €
*čistý zisk připsaný mateřské společnosti: 1,325 mld. €
*počet zaměstnanců: 6,309
Výhled pro letošní rok 2018:
*všechny segmenty podnikání mají stoupnout na tržbách
*stoupne znovu zisk
Ostatní: Eurovia vzrostla na tržbách o +7%. Tržby skupiny mimo Francie o +5,8% na 16,6 mld. €.
Zdroj: https://www.vinci.com/vinci.nsf/en/pres ... 7-1746.htm
skupina VINCI
*tržby +5,7% na 40,2 mld. €
*provozní výnosy (Ebit) +10,4% na 4,6 mld. €
*čistý zisk připsaný mateřské společnosti +15,2% na 2,7 mld. €
*čisté zadlužení stouplo o 0,1 mld. € na 14 mld. €
*dividenda na akcii stoupla o +16,7% na 2,45€
*počet zaměstnanců: 194,428 (+10,941)
VINCI Autoroutes
*provoz nákladních vozidel stoupl o +4,3%
*celkový provoz se dostal na úroveň spřed roku 2008
*tržby stoupají o +3,2% na 5,3 mld. €
*čistý zisk připsaný mateřské společnosti: 1,325 mld. €
*počet zaměstnanců: 6,309
Výhled pro letošní rok 2018:
*všechny segmenty podnikání mají stoupnout na tržbách
*stoupne znovu zisk
Ostatní: Eurovia vzrostla na tržbách o +7%. Tržby skupiny mimo Francie o +5,8% na 16,6 mld. €.
Zdroj: https://www.vinci.com/vinci.nsf/en/pres ... 7-1746.htm
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
V provozu je nové napojení/obchvat Narbonne, jih v rámci úpravy dálniční křižovatky A9 x A61.
Investice činila 29 mil. €.
Investice činila 29 mil. €.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 7.2.2021 14:17:46, celkem upraveno 1 x.
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Důvod: odstranění neplatného odkazu
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
k projektu dálnice A355 Strasbourg (tady více: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 13#p154613 ) aktuality:
ARCOS, 100% vlastníkem je skupina VINCI, má koncesi od 29.1.2016 k projektování, financování, výstavbě, provozování a údržbě dálnice A355, tedy západního obchvatu města Strasbourg a to na 54 let. Je velmi důležité, že se povedlo uzavřít zásadní půjčku ve výši 359 mil. € na 27 let a to 186 mil. € poskytnou "běžné" banky (Banca IMI S.p.A, CaixaBank, KBC, CSOB, Caisse Régionale de Crédit Agricole Alsace Vosges a AUXIFIP) a 173 mil. € poskytne EIB z nástroje "Juncker Plan". Tento projekt je 1. projektem tzv. Investičního plánu pro EU, tedy Junckerův plán, přičemž projekt nese dopravní riziko pro plnění ekonomických cílů.
novinky u VINCI AUTOROUTES:
*síť se rozrostla o další km na 4433; je upraveno v 1. příspěvku
*web stránka má kompletně nový dizajn ale i obsah, poměrně široký i s vytvořenými dočasnými web stránkami na jednotlivé projekty a ten seznam je zde: https://corporate.vinci-autoroutes.com/ ... tes-dedies
*společnost je k nalezení na všech sociálních sítích
*na síti je 266 odpočívek, 187 ČSPH
*je zde 320 mýtnic, 6309 pracovníků k 31.12.2017
*investice v roce 2017: 719 mil. €
ARCOS, 100% vlastníkem je skupina VINCI, má koncesi od 29.1.2016 k projektování, financování, výstavbě, provozování a údržbě dálnice A355, tedy západního obchvatu města Strasbourg a to na 54 let. Je velmi důležité, že se povedlo uzavřít zásadní půjčku ve výši 359 mil. € na 27 let a to 186 mil. € poskytnou "běžné" banky (Banca IMI S.p.A, CaixaBank, KBC, CSOB, Caisse Régionale de Crédit Agricole Alsace Vosges a AUXIFIP) a 173 mil. € poskytne EIB z nástroje "Juncker Plan". Tento projekt je 1. projektem tzv. Investičního plánu pro EU, tedy Junckerův plán, přičemž projekt nese dopravní riziko pro plnění ekonomických cílů.
novinky u VINCI AUTOROUTES:
*síť se rozrostla o další km na 4433; je upraveno v 1. příspěvku
*web stránka má kompletně nový dizajn ale i obsah, poměrně široký i s vytvořenými dočasnými web stránkami na jednotlivé projekty a ten seznam je zde: https://corporate.vinci-autoroutes.com/ ... tes-dedies
*společnost je k nalezení na všech sociálních sítích
*na síti je 266 odpočívek, 187 ČSPH
*je zde 320 mýtnic, 6309 pracovníků k 31.12.2017
*investice v roce 2017: 719 mil. €
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Eurovia ve spolupráci s VINCI Autoroutes dokázala realizovat ve světě 1. plně recyklovanou silnici
Eurovia jakožto část skupiny VINCI zaměřila poslední roky na vývoj a výzkum v oblasti vozovek. (stejně jak i Colas jiné stavební skupiny)
Tato silnice se provedla jako součást prací v rámci spravované sítě dálnic na VINCI Autoroutes a jedná se o 1 km úsek dálnice A10 mezi Pons a Saint-Aubin na JZ Francie. Eurovia si tento úsek vybrala za pilotní projekt 2-ročního výzkumu a rozvoje. Povedlo se v blízkosti stavby realizovat až 100% recyklaci stávající silnice. Momentálně se běžně dokáže udělat tento proces v rozmezí 50 až 60%. Snižují se tak logistické nároky a celkově klesá uhlíková stopa o 50%.
Technologie procesu je ukrytá do lepšího rozdrcení materiálů a jejich jednotlivá separace.
VINCI Autoroutes zahrne tuto opravu mezi další projekty v rámci své sítě, protože všechny moderní, inovativní postupy ve vztahu k ŽP plně prosazuje na všech stupních řízení dálničních koncesí.
Route du Futur, což je jméno projektu zahájila agentura pro ochranu ŽP Ademe jako součást programu investování do budoucnosti na podporu rozvoje inovativních a ambiciózních průmyslných řešení na snížení vlivu silniční infrastruktury na ŽP.
zdroj: portál VINCI.com
Eurovia jakožto část skupiny VINCI zaměřila poslední roky na vývoj a výzkum v oblasti vozovek. (stejně jak i Colas jiné stavební skupiny)
Tato silnice se provedla jako součást prací v rámci spravované sítě dálnic na VINCI Autoroutes a jedná se o 1 km úsek dálnice A10 mezi Pons a Saint-Aubin na JZ Francie. Eurovia si tento úsek vybrala za pilotní projekt 2-ročního výzkumu a rozvoje. Povedlo se v blízkosti stavby realizovat až 100% recyklaci stávající silnice. Momentálně se běžně dokáže udělat tento proces v rozmezí 50 až 60%. Snižují se tak logistické nároky a celkově klesá uhlíková stopa o 50%.
Technologie procesu je ukrytá do lepšího rozdrcení materiálů a jejich jednotlivá separace.
VINCI Autoroutes zahrne tuto opravu mezi další projekty v rámci své sítě, protože všechny moderní, inovativní postupy ve vztahu k ŽP plně prosazuje na všech stupních řízení dálničních koncesí.
Route du Futur, což je jméno projektu zahájila agentura pro ochranu ŽP Ademe jako součást programu investování do budoucnosti na podporu rozvoje inovativních a ambiciózních průmyslných řešení na snížení vlivu silniční infrastruktury na ŽP.
zdroj: portál VINCI.com
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
V období 2018 - 2025 se rozšíří na 8-pruh dálnice A10 nedaleko Orléans v úseku od MÚK s A19 u Artenay po MÚK s A71 nedaleko Orléans v délce 16 km ze současného 6-pruhu. Rozšíření proběhne ve vícero etapách, přičemž hlavní práce se ukončí v letech 2022/2023. S výstavbou se začne v roce 2019 a to v rámci mostních objektů co má trvat 2 roky do 2021/2022. Samotné těleso komunikace se rozšíří v letech 2021 - 2023 a MÚK A10xA71 od poloviny 2019 do poloviny 2021. Po roce 2023 do roku 2025 se bude pokračovat dál a to úpravami svodidel, bariér, oplocení, odvodnění, PHS a další menší práce. Náklady dosáhnou 222 mil. €.
web projektu: http://www.a10-nord-orleans.fr/
web projektu: http://www.a10-nord-orleans.fr/
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
pro přehlednost
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Escota, pod kterou spadá třeba A57 provede v rámci VINCI Autoroutes rozšíření ve východním předměstí Toulon. Jde o 7 km dlouhou sekci od tunelu v Toulon po MÚK s A570 v La Garde. Výstavba se začne v roce 2019. Náklady na investici činí 600 mil. €.
trasa: https://i.imgur.com/5TGZNr8.jpg
a jak jinak, je k tomu založený web: https://a57-toulon.vinci-autoroutes.com/
trasa: https://i.imgur.com/5TGZNr8.jpg
a jak jinak, je k tomu založený web: https://a57-toulon.vinci-autoroutes.com/