Autor |
Zpráva |
Lenny
Autor
Příspěvky: 9768 Bydliště: na levém břehu Dunaje
|
 Historie okruhu
Při úklidu počítače jsem narazil na tuto mapu, která by měla znázorňovat všechny uvažované varianty okruhu.
Přílohy:
Praha okruh.jpg [ 305.88 KiB | Zobrazeno 23304 krát ]
_________________ D47 už máme, teď ještě D48 Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
|
2.1.2010 21:29:54 |
|
 |
egelebege
Příspěvky: 643 Bydliště: dálnice v eu
|
 Re: Historie okruhu
takhle nějak maluje moje dvouletá dcera 
_________________ http://www.youtube.com/egelebege
|
2.1.2010 21:36:21 |
|
 |
Lenny
Autor
Příspěvky: 9768 Bydliště: na levém břehu Dunaje
|
 Re: Historie okruhu
egelebege píše: takhle nějak maluje moje dvouletá dcera  Možná to tak vypadá, ale je to vývoj. Zajímavé je, že trasa přes Suchdol byla uvažována ve většině projektů. A stávající kolem Říčan až po protestech občanů v Újezdě, Šeberově a jinde.
_________________ D47 už máme, teď ještě D48 Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
|
2.1.2010 21:42:50 |
|
 |
egelebege
Příspěvky: 643 Bydliště: dálnice v eu
|
 Re: Historie okruhu
Trasa pře Suchdol je nejspíš nejlepší varianta. Asi taky proto, že inženýři se snažili co nejmíň opouštět území Prahy. Je ale smutný, že se u nás 80 let uvažuje a plánuje a dalších 20 let staví 
_________________ http://www.youtube.com/egelebege
|
2.1.2010 22:08:19 |
|
 |
grundyg
Příspěvky: 143
|
 Re: Historie okruhu
Nechybí tam průmět 520?
|
2.1.2010 23:22:30 |
|
 |
Vizi
Příspěvky: 402 Bydliště: Beroun nad Mží
|
 Re: Historie okruhu
Turistická mapa Mělnicko/Slánsko z 80-tých let měla zakreslenou trasu severní části obchvatu v tehdejší plánované podobě přes Klecany. V Klecanech byla (dle informací místního starosty) pro tuhle variantu stavební uzávěra zrušená na začátku 90-tých let.
Přílohy:
mapa.jpg [ 161.61 KiB | Zobrazeno 22981 krát ]
_________________ Z denního tisku Průboj 18.12.1964 U Lovosic dali včera do užívání novou silnici. Motoristům umožní na trase Teplice—Praha jízdu mimo město Lovosice. Silnice, jež se v budoucnu stane levým pruhem dálnice Praha—Drážďany, vede západně od Lovosic...
|
4.1.2010 7:27:30 |
|
 |
kasme
VIP
Příspěvky: 3926 Bydliště: ano
|
 Re: Historie okruhu
Pražský dálniční okruh: Plánovaný most přes Vltavu v Praze – Zlíchově Publikováno: 11.11.2013 Rubrika: Silniční okruh kolem Prahy Pražský dálniční okruh byl od samého počátku jeho projektování v posledních měsících roku 1938 vždy trasován a projektován jakožto plnohodnotná okružní komunikace kolem Prahy (obr. 1). Na poradě vedoucích pracovníků Generálního ředitelství stavby dálnic (dále GŘSD) s jejich německými kolegy v Berlíně za přítomnosti ing. Dr. Fritze Todta počátkem listopadu 1939 bylo poprvé navrženo německými odborníky tangentní (tangenciální) řešení této důležité komunikace. http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ ... -zlichove/
_________________
kasme.rajce.net
žst. Praha-Hostivař – Praha-Zahradní Město – Praha-Eden – Praha-Vršovice
|
11.11.2013 18:46:04 |
|
 |
Dr.Fe1
Příspěvky: 1888
|
 Re: Historie okruhu
Pěkné, netušil jsem jaký most byl plánován na Zlíchově. Jen doufám, že si to nepřečte Václav Vlk st. na jehož článek tady byl nedávno odkaz v tématu "ekologie". Ten by z toho snadno vyvodil, že příznivec dálničního okruhu Prahy = nacista.
|
11.11.2013 23:53:30 |
|
 |
Pavel Q
Příspěvky: 323
|
 Re: Historie okruhu
Ten most se plánoval už za I. republiky, tak možná bude víc verzí.
|
12.11.2013 2:44:43 |
|
 |
Standa
Příspěvky: 3684 Bydliště: Praha
|
 Re: Historie okruhu
Dr.Fe1 píše: Pěkné, netušil jsem jaký most byl plánován na Zlíchově. Jen doufám, že si to nepřečte Václav Vlk st. na jehož článek tady byl nedávno odkaz v tématu "ekologie". Ten by z toho snadno vyvodil, že příznivec dálničního okruhu Prahy = nacista. Když už, tak snad příznivec tangenciálního řešení a odpůrce okruhu  !
|
12.11.2013 8:19:29 |
|
 |
Dr.Fe1
Příspěvky: 1888
|
 Re: Historie okruhu
Standa: Ok, neodpustil jsem si popíchnutí. Je ovšem fakt, že když vidím zejména architekta Tammse (viz foto v článku), tak nemám dobrý pocit. To je skoro dvojník svého nejvyššího šéfa.
|
12.11.2013 9:10:49 |
|
 |
P_V
Příspěvky: 1658 Bydliště: Praha
|
 Re: Historie okruhu
Dr.Fe1 píše: ...Ten by z toho snadno vyvodil, že příznivec dálničního okruhu Prahy = nacista. Proti tomu bych stavěl argument, že němečtí inženýři variantu Ss nedoporučovali. 
|
12.11.2013 11:11:38 |
|
 |
Standa
Příspěvky: 3684 Bydliště: Praha
|
 Re: Historie okruhu
Dr.Fe1: Já jsem si taky musel píchnout  (to už s tím Vlkovým článkem ze Psa). Každopádně díky Kasmemu za velmi zajímavý odkaz!
|
12.11.2013 12:35:16 |
|
 |
Mike
Příspěvky: 3719
|
 Re: Historie okruhu
egelebege píše: Trasa pře Suchdol je nejspíš nejlepší varianta. Asi taky proto, že inženýři se snažili co nejmíň opouštět území Prahy. Je ale smutný, že se u nás 80 let uvažuje a plánuje a dalších 20 let staví  ono je na tom horší, že těch 80 let se něco průběžně staví takže to pak ne vždy naváže 
_________________ Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
|
12.11.2013 20:03:47 |
|
 |
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 14758 Bydliště: EU
|
 Re: Historie okruhu
_________________ v zájmu lepších silnic a dálnic VINCI: Best wishes for 2021 čtěte+hlasujte takhle to začalo
|
3.11.2019 14:06:09 |
|
 |
theodor less
Příspěvky: 1991
|
 Re: Historie okruhu
Pěkný materiál; nenechte se odradit fotografiemi Bendla, Ratha, Béma a Brunclíka.....
|
3.11.2019 15:05:00 |
|
 |
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 14758 Bydliště: EU
|
 Re: Historie okruhu
na nich zrovna vidět, že kdyby se plnilo co tam píší, tak okruh stojí  ale právě pro obsah celku jsem to zde doplnil 
_________________ v zájmu lepších silnic a dálnic VINCI: Best wishes for 2021 čtěte+hlasujte takhle to začalo
|
3.11.2019 15:13:08 |
|
 |
krtek700
Příspěvky: 893
|
 Re: Historie okruhu
Dokáže někdo vysvětlit ty termíny realizace? Jestli jsem se nepřehlédl, tak kromě jedné části mělo všechno začít 2010. Bendl byl ministr krátce 2009, tedy byl cca rok do realizace. To tak lhali, nebo to bylo fakt takhle rozpracováno? Tohle určitě Bárta nezastavil ne? Nebo se změnila nějaká legislativa? Ta EIA se řešila až minulé volební období.
|
4.11.2019 0:48:51 |
|
 |
dvs
Příspěvky: 3516
|
 Re: Historie okruhu
Ten zmiňovaný dokumentje ze začátku roku 2009 a řekl bych, že to jsou takovéto ty termíny slibem nezarmoutíš. Každopádně to byla doba kdy se rozeběhla a běžela stavba jihozápadního segmentu a celkem to vypadalo optimisticky aspoň co se týče pokračování k D11 do Běchovic. Konkrétně u té 511: V té době už byla vyřešená EIA a dohodnuty změny kolem Kuří. V roce 2009 se zaseklo získání ÚR na 511 kvůli pokusu o vyhlašení OHP (ochranné hlukové pásmo) na křížovatku u Běchovic. Do té doby se toto ustanovení používalo pro letiště a zde se to na tom zaseklo. Následně se to strefilo do období závádění zásad územního rozvoje a tam bylo hodně staveb napadnuto. Tam se to hodně zdrželo. No a pak to dorazila ta EIA.
|
4.11.2019 10:41:01 |
|
 |
Tomas Eybl
Příspěvky: 112
|
 Re: Historie okruhu
Vzhledem k tomu, že nejpozději od roku 2012 jsou to všechno* "politické mrtvoly", tak je vidět, a je třeba to vždy a všude zdůrazňovat, že nerealistickým slibem ZARMOUTÍŠ - byť třeba nepřímo. Ale nevím, jestli to tu čte nějaký politik. *Teda Bendl úplně ne, ale lze to proti němu v budoucnu použít  .
|
4.11.2019 10:57:28 |
|
 |
Honzl
Příspěvky: 142
|
 Re: Historie okruhu
Tak si myslím, že až se jednou bude psát historie těchto let, skutečnost, že 511ku zdržovala chudák jedna jediná paní na Praze 22 a že příznivci rychlejší výstavby dálnic (za účelem zrychlení dopravy a odstranění exhalací z měst a vesnic) nebyli schopní dát hlavy dohromady a obrátit se na naše média a zveřejnit tuhle skandální skutečnost (,,Jedna osoba na zastupitelství Prahy 22 brání stavbě klíčové části pražského okruhu'', nebo ,,Proč úředníci Prahy 22 brání dostavbě klíčové části okruhu Prahy'', atd a pod). Tohle by se takto už dávno jinde v Evropě rozmázlo a radní by za tu ubohou přepracovanou paní ztratili křesla... Zkuste to někdo z tohoto fóra, kteří máte napojení na média, proboha prosadit. Jinak se naše fórum zapíše do historie jako pouhá ,,kecárna'' a skutek utek.
|
6.11.2019 12:46:25 |
|
 |
Honzl
Příspěvky: 142
|
 Re: Historie okruhu
Ještě mne ale k okruhu a k tunelům napadá jedna věc: na pravém břehu Vltavy nejsou vůbec vnější a vnitřní okruh až po D1 propojeny žádnými kapacitními vícepruhovými komunikacemi, což po dostavění okruhů situaci ještě zhorší. Bylo by tedy v zájmu plynulé dopravy s co nejnižšími exhalacemi ještě potřeba zrušit semafory a kruháky na I/603 a celou až k Vestecké spojce rozšířit, což by asi místní nechtěli, takže se nabízí nutnost dalšího tunelu. Nejlépe od Thomayerovy nemocnice až k nájezdu na Vesteckou spojku. Už dnes totiž ve špičkách někteří chytřejší řidiči jezdí od nemocnice přes sídlištní čtyřproudovky a pak se vracejí zpět na Vídeňskou, neboť prý ušetří čas. Takže tunel by tam vyřešil dost problémů.
|
6.11.2019 16:50:51 |
|
 |
Wenda
Příspěvky: 4
|
 Re: Historie okruhu
Nerad bych se mýlil, ale není to náhodou tak, že obecní zastupitelé či radní nemají přímý vliv na přenesený výkon státní správy? Tj., že starosta není v žádném smyslu nadřízeným "nebohé paní" ze stavebního úřadu MČ Praha 22?
|
8.11.2019 8:25:45 |
|
 |
Sosa
Příspěvky: 2499
|
 Re: Historie okruhu
Wenda píše: Nerad bych se mýlil, ale není to náhodou tak, že obecní zastupitelé či radní nemají přímý vliv na přenesený výkon státní správy? Tj., že starosta není v žádném smyslu nadřízeným "nebohé paní" ze stavebního úřadu MČ Praha 22? Ano i ne. Sice je to dle zákona rozdíl, samospráva a státní správa, ale zaměstnanci stavebního úřadu jsou zaměstnanci radnice a výši peněz jim určuje tajemník.
|
15.11.2019 8:32:58 |
|
 |
theodor less
Příspěvky: 1991
|
 Re: Historie okruhu
Pane Wendo a pane Soso paralelní diskuze o MČ Praha 22 se vede ve vlákně [D0] 511 Běchovice – Modletice (1D).
|
15.11.2019 9:44:35 |
|
|