PPP na D4 - výstavba
Re: PPP na D4
To je zajímavý, podle iDNESu je to jen 7 miliard.
Re: PPP na D4
Taky špatně. 25 bude cena a 7 padne na úplatky, tunel a tak. Takže celkem 32. Tak to dopadá, když novináři dělají práci napůl.
Re: PPP na D4
Sečetl jsem ceny z letáků, celkem 7,7 mld. bez DPH.
Re: PPP na D4
tak opět posunutí termínu na podání nabídek na poradce PPP.původně se měly obálky otevírat již teno pátek. Nový termín je až 21.4.2017.
Opět další nabrání zpoždění. Ať vyhlásí klasické řízení na úsek Lety-Čimelice, který je kompletně připravení, postaví ho a firma která vyhraje PPP,tak ho pak bude udržovat jako úsek u Dubence, který se nyní staví.
Opět další nabrání zpoždění. Ať vyhlásí klasické řízení na úsek Lety-Čimelice, který je kompletně připravení, postaví ho a firma která vyhraje PPP,tak ho pak bude udržovat jako úsek u Dubence, který se nyní staví.
Re: PPP na D4
Souhlas, a stejně tak by měli hnout zadkem s výkupy a přípravou obchvatu Čimelic - to by mohlo být financovatelné podobně jako Dubenec, nebo to prostě předají jako administrativně připravený úsek PP partnerovi ke stavbě (pokud to takto dopadne). Zkrátka opět testování na lidech...
Re: PPP na D4
Rozpočet SFDI ve výhledu je pro ŘSD peníze EU vyčerpány do 2021, je třeba hledat a v podmínkách ČR testovat nové formy zajišťování realizace dálnic a nejen těch. Ano, uznávám, že Lety - Čimelice by se teoreticky mohla stavět dříve než jiné úseky, ale jde o 2 km ze 32 km celkem co chybí. To mi přijde lepší věřit PPP a když definitivně nedopadne, tak se holt ty 2 relativně připravené km asi postaví samostatně, ale jen pro Vaše info, až v rámci nastolování pořádku v přípravě D4 pro PPP se přišlo na to, že na Lety - Čimelice jaksi chybí stavební povolení pro kanalizaci (dtto případ jako na Skalce, kde se na to přišlo až v realizaci stavby) a že tam chybí kroky, které by vedly k vymístění vedení vysokého i velmi vysokého napětí z trasy...? Jen takové drobnosti...
Termín pro nabídky se posouval z důvodů podaných námitek proti zadávacím podmínkám, které se v rámci reakce na námitky musely upravovat.
Termín pro nabídky se posouval z důvodů podaných námitek proti zadávacím podmínkám, které se v rámci reakce na námitky musely upravovat.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: PPP na D4
opět posunutí termínu na podání nabídek na poradce PPP. tentokrát na 26.04.2017
Re: PPP na D4
5 dní posun v podstatě není posun. Hlavně aby to vedlo konečně k cíli, který obstojí proti případnému odvolání.
Re: PPP na D4
tak dneska se v 10 hodin mají otevírat obálky s nabídkami na poradce PPP. Tak snad budeme zase o kousek blíže k dokončení dálnice D4
Re: PPP na D4
nabídku podaly 4 zájemci
viz: https://www.tenderarena.cz/profil/zakaz ... f?id=82217
viz: https://www.tenderarena.cz/profil/zakaz ... f?id=82217
Re: PPP na D4
Tak na pokračování této tragikomedie jsem vážně zvědavý...
Re: PPP na D4
Vsadím levé varle, že jeden ze tří neúspěšných podá odvolání
Re: PPP na D4
Neví někdo jestli se nějaký zájemce odvolal? Ve věštníku se stále objevuje, že zakázka není ukončena
Re: PPP na D4
Takto se nezačne ani v roce 2019. Kdyby nečekali na PPP u úseku
Lety,kde je vše připravené,tak už mohla být stavba v provozu.
Re: PPP na D4
Hlavně, že vymejšlej kokotiny... Vždyť to ten stát stejně bude muset nakonec zaplatit...
Re: PPP na D4
Bych si tipnul, že ztráty českého hospodářství budou každý rok kvůli chybějícím dálnicím výrazně vyšší, než přínos z PPP. Co na tom vůbec tak dlouho trvá? Vysoutěžím "dálnice PPP 1 kus" a už to mělo dávno bejt postavený...
Re: PPP na D4
Opravdu se jedná o vlastní výstavbu nebo jenom poradce pro PPP?
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonom ... ostavbu-d4
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonom ... ostavbu-d4
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: PPP na D4
Vždyť se hned v druhém odstavci píše, že by koncesionáře měli vybrat do dvou let...martin79 píše:Opravdu se jedná o vlastní výstavbu nebo jenom poradce pro PPP?
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonom ... ostavbu-d4
Spíš mě zaujalo, že na mapce je I/4 i Praha-Jíloviště. I tu přestavbu I/4 na D4 mezi D0 a MÚK Jíloviště by měl dělat koncesionář?
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: PPP na D4
Přestavbu I/4 koncesionář dělat nebude. S tím si bude hrát další 50 let ŘSD.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: PPP na D4
Teď už to jasné je Byla tam kratší verze článku, podle kterého to vypadalo, že se vybírá přímo konsecionář.MickeyMouse píše: Vždyť se hned v druhém odstavci píše, že by koncesionáře měli vybrat do dvou let...
Spíš mě zaujalo, že na mapce je I/4 i Praha-Jíloviště. I tu přestavbu I/4 na D4 mezi D0 a MÚK Jíloviště by měl dělat koncesionář?
Re: PPP na D4
Poradce může zahájit přípravu PPP projektu na dálnici D4, stavba má začít do tří let
http://zdopravy.cz/poradce-muze-zahajit ... -let-4960/
http://zdopravy.cz/poradce-muze-zahajit ... -let-4960/