[D0] 515 Slivenec - Třebonice
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Nějak nemůžu na webu ŘSD k rozšíření najít žádné informace. Existuje nějaký odkaz na informace ohledně tohoto rozšíření? Děkuji.
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
A není škoda, že se ten třetí pruh na téhle polovině neprotáhne ještě 800 metrů na hranici 515 a 514, kde ve směru od tunelu končí stoupací pruh? Pod most MÚK s Barrandovskou by se to vešlo, byť v tom místě asi bez odstavného pruhu.Lenny píše:Přesně tak by to bylo.
Nakonec se rozhodlo o rozšíření na plnohodnotný šestipruh D 33,5/100.
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Stát chystá další šestipruh na Pražském okruhu. Na nejstarším úseku
http://zdopravy.cz/stat-chysta-dalsi-se ... seku-3989/
http://zdopravy.cz/stat-chysta-dalsi-se ... seku-3989/
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Když se stavěl jižní okruh, říkalo se, že zde se nebude dělat třetí pruh, protože část zátěže v budoucnu převezme radlická radiála. Nyní se realizace radlické radiály přibližuje a současně se přibližuje i třetí pruh na 515.
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Taky proto, že se stále oddaluje severní část D0.
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Tak to jsem hlavne zvedavy na muk Trebonice, jak ji projektanti "vyresi". Po jedne muk se silnici II. a III. tridy, mezi nimi s odstupem pocitanym spise v radech desitek metru muk s dalnici (kterou by na 3+3 uz taky bylo vhodno rozsirit), do toho sestipruh z obou stran a nedostatek mista uprostred... Ja to vidim na paskvil stoleti, nebo vyreseni kvadratury kruhu. Nic mezi
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Tak ona MÚK se stejně jednou musí kompletně přestavět, protože nezvládá pobrat takovou zátěž. Její ramena jsou prudká a zbytečně brzdí provoz a navíc tolik různých větví A, B, C, kde řidiči zmatkují. Důležité je upřednostnit trasu E50. Prostor pro rozšíření křižovatky na severu i na západě tam je.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
A to nemůžou křižovatku zrušit a naopak plně zprovoznit EXIT21? Nedokončené trasování Poncarové okolo Jinočan je do očí bijící. Spolupráce politického hnutí ANO v Prahy a SČK je neproduktivní.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
MÚK Třebonice má samostatnou studii zkapacitnění, která není zahrnuta do zkapacitnění stavby 515 (byť se to může zdát nelogické).
Snahy o zrušení exitu 23A tu jsou, ale v moci ŘSD bohužel není zajištění propojky mezi exitem 21 a spojnicí Jinočany-Ořech, která by tomu pomohla nejvíce...
Snahy o zrušení exitu 23A tu jsou, ale v moci ŘSD bohužel není zajištění propojky mezi exitem 21 a spojnicí Jinočany-Ořech, která by tomu pomohla nejvíce...
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
V tom případě pomůže bombardovat dotazy Prahu a Středočeský Kraj. Možná by pomohla přeložka ulice K Řeporyjím (obchvat Třebonice) aby byla snaha zrušit křižovatku.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Trochu se to začíná hýbat se šestipruhy. Oznamení EIA na zkapacitnění této stavby bylo dnes zveřejněno.
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_OV1219
Zkapacitnění začíná za MÚK Slivenec a končí před MÚK Třebonice, která je součástí zkapacitnění dálnice D5. D0 bude přestavěna na D 34/120 v délce 6,8 km.
Záměr je řešen variantně, a to zrušení MÚK Chrášťany anebo její ponechání.
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_OV1219
Zkapacitnění začíná za MÚK Slivenec a končí před MÚK Třebonice, která je součástí zkapacitnění dálnice D5. D0 bude přestavěna na D 34/120 v délce 6,8 km.
Záměr je řešen variantně, a to zrušení MÚK Chrášťany anebo její ponechání.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Nevím, jestli to dobře chápu, ale přímé pokračování třípruhu z 514 tedy nebude?
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Ne nebude, zkapacitnění 514 se zatím neřeší.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Takže ve směru D1-D5 bude končit stoupák, pár set metrů budou dva pruhy a pak zase 3? To snad ne.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Ne ten kousek je součástí, aby to bylo komplet.
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
V tom případě tomu neodpovídá text ani situace z EIA.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Nynější nadjezdy mají střední pole široké 33m, což znamená, že kdyby se SDP zúžil na minimum s betonovou zdí a krajní pilíře obetonovaly, tak se pod ně ta rozšířená dálnice vejde.
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Nynější nadjezdy nepřežijí ani jeden, budou všechny nahrazeny novými.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Příliš úzký okruh. ŘSD připravuje rozšíření D0 u Barrandova na šest pruhů
https://zdopravy.cz/prilis-uzky-okruh-r ... uhu-18578/
https://zdopravy.cz/prilis-uzky-okruh-r ... uhu-18578/
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Nosná konstrukce je ocelová, tam by neměla hrozit nějaká skrytá koroze. Ale asi je k tomu nějaký důvod.Lenny píše:Nynější nadjezdy nepřežijí ani jeden, budou všechny nahrazeny novými.
Pak je mi také divné, proč mají mít nové nadjezdy šířku 48m. To vypadá, jako by chtěli ušetřit na stavbě nebo přestavbě podpěr a dát most mezi původní krajní podpěry. Ale je to hodně velké rozpětí, co se ušetří na podpěrách, půjde do mostu samotného... proč ne třeba s podpěrou uprostřed, jako u jediného z plánovaných nadjezdů ke Kopanině.
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Rozdíl v termínu zprovoznění mezi stavbami 518, 519 a 520 oproti stavbě 511, která je nejdál, mě děsí...
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Například na šestipruhu na D5 je chtějí některé repasovat, když se to finančně vyplatí a budou v dobrém stavu. Možná to tady udělají také.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Nevzpomenou si pamětníci, když se před těmi osmi lety v tomto úseku okruh opravoval, proč se neudělal rovnou šestipruh? Byly to jen ty nevypořádané pozemky, jak se píše v článku? Pokud si matně vzpomínám, byly tam i argumentace, že to není potřeba apod. od nějakých okolních obcí?alabastr píše:Příliš úzký okruh. ŘSD připravuje rozšíření D0 u Barrandova na šest pruhů
https://zdopravy.cz/prilis-uzky-okruh-r ... uhu-18578/
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Dopadlo by to totiž stejně jako u D1. I tam přece lidi brblají a vrtí hlavou, proč když se D1 tak draze rekonstruuje, proč se rovnou nerozšiřuje. Ano důvod je jasný. Když dokáže takový Patrik blokovat i normální rekonstrukci D1, jak dlouho by dokázal on a okolní obce a majitelé pozemků blokovat rozšíření ? Dlouho, nepostavilo by se vůbec nic. Takže raději zrekonstruovaný úsek D1 a D0 než se kodrcat po dezolátním povrchu, bát se padajících mostů a čekat bez valných výsledků na zahájení stavby.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice
Důvody byly dva - nevypořádané pozemky a s tím trochu související nedostatek času na přípravu širší dálnice, neboť kompetentní se k činu probrali pozdě. V každém případě by rozšíření bylo pouze po vzoru modernizace D1, tj. na vozovku šířky 11,5 m, o šestipruhu se tehdy neuvažovalo.huklos píše:
Nevzpomenou si pamětníci, když se před těmi osmi lety v tomto úseku okruh opravoval, proč se neudělal rovnou šestipruh? Byly to jen ty nevypořádané pozemky, jak se píše v článku? Pokud si matně vzpomínám, byly tam i argumentace, že to není potřeba apod. od nějakých okolních obcí?