Je zajímavé, jak ten článek na IDnes okázale nezmiňuje, že varianta Motol-Letiště byla jako druhá etapa součástí původního plánu prodloužení A už za Béma... Skoro z něj mám pocit, že to napadlo Krndu samotnou ! Je to přesně tak, jak píše Sosa: od Bémova odchodu se Praha prakticky přestala rozvíjet.Jirka L píše:Z Motola na letiště a z Letňan do Čakovic. Praha zkoumá prodloužení metra
https://praha.idnes.cz/metrem-na-leteis ... zpravy_rsr
(OT) MHD - koncepce, plány
Re: (OT) MHD - koncepce, plány
Re: (OT) MHD - koncepce, plány
nojo
jenže to ještě "všeci kradli"
terazky nekradů, páč dokázali malou domů jen s kabelama v Blance
holt nepochopili, že když se nesype, tak se nekrade
anebo to pochopili
jenže to ještě "všeci kradli"
terazky nekradů, páč dokázali malou domů jen s kabelama v Blance
holt nepochopili, že když se nesype, tak se nekrade
anebo to pochopili
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: (OT) MHD - koncepce, plány
Každopádně se mi docela zamlouvá, že se momentálně nejsilnější strana už hlásí prakticky ke všem významným stavbám dopravní infrastruktury v Praze v podobě z "bémovského období": východní část MO "v plné palbě", metro A na letiště, D0 v realizovatelné variantě (zdá se, že tady už si vyřešili drobné problémy uvnitř "hnutí" ). A třeba začnou i krást, aby se to opravdu postavilo !
Re: (OT) MHD - koncepce, plány
Vyvlastnění je v souladu se zákonem. Věřte tomu, že u nás je velmi mírná forma vyvlastnění, kdy se nejdřív musí stát zkusit domluvit, jinde (třeba Polsko) Vám pozemek rovnou seberou a můžete se hádat maximálně o výšku odškodnění.musklin píše:Tak plácat nesmysly zde samozřejmě můžete, a část diskutujících vám i zatleská.
Kdybyste ale uvedl svou verzi jak získat pozemky v souladu se zákonem, bylo by to přínosnější.
Samozřejmě kromě vyvlastnění.
SOKP dtto, kde se snaží praha koupit část pozemků na ozelenění, aby ty geniální projekty měli apoň nějakou šanci na průchodnost procesem.
Re: (OT) MHD - koncepce, plány
Dopravní podnik vyhlásí tendr na geologický průzkum pro metro D
http://zpravy.e15.cz/byznys/reality-a-s ... -d-1341687
http://zpravy.e15.cz/byznys/reality-a-s ... -d-1341687
Re: (OT) MHD - koncepce, plány
Nevím, zda ten chystaný zákon umožní vyvlastnění i bez statusu veřejně prospěšné stavby, což je aktuální důvod, proč se s metrem nic neděje. Jak jsem z novinových zpráv pochopil, ten zákon nemá řešit vyvlastnění, ale předběžnou držbu. Takže by bylo možné stavět během vyvlastňovacího procesu, ale když ten nelze ani zahájit...
(a pak tam přijde nějaké dítě země a najde v rybníku u krčského nádraží vzácného ropáka )
(a pak tam přijde nějaké dítě země a najde v rybníku u krčského nádraží vzácného ropáka )
Re: (OT) MHD - koncepce, plány
Že by to byl dokonce "vzácný" ropákus patrikus ?
Re: (OT) MHD - koncepce, plány
Tak to by se u metra stát nemělo, Děti ze sebe jsou ideologicky poměrně konzistentní bojovníci proti "zlému" individualismu, zatímco "hodný" kolektivismus podporují . Jinak nevím, jestli jsem to pochopil správně - stavba metra D není veřejně prospěšnou stavbou ?P_V píše:...(a pak tam přijde nějaké dítě země a najde v rybníku u krčského nádraží vzácného ropáka )
Re: (OT) MHD - koncepce, plány
Majitelé dotčených pozemků našli formální chybu ve změně územního plánu (že tam nebylo ctrlc ctrlv opsáno něco o synergických a kumulativních vlivech, co už je obsaženo v nadřazených zásadách územního rozvoje) a domohli se soudního zrušení té části ÚP. Takže metro D sice už má dřívější územní rozhodnutí, ale není v uzemním plánu, který ten status VPS definuje. V ÚP je zakreslena starší odlišná verze trasy D.
Není mi jen jasné, proč se ten status VPS nedá využít aspoň v těch lokalitách, kde se stará a nová verze nemění.
Není mi jen jasné, proč se ten status VPS nedá využít aspoň v těch lokalitách, kde se stará a nová verze nemění.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: (OT) MHD - koncepce, plány
Tak ono stejně D bez pokračování na Mírové náměstí jaksi postradá to hlavní kouzlo.
A moc se "těším" na to, co se budu dít po uzavření Nuselského mostu, na jehož výdrž po letité aktuální opravě bych moc nesázel (určitě nevydrží dalších 20 let, co bude trvat stavba D).
A moc se "těším" na to, co se budu dít po uzavření Nuselského mostu, na jehož výdrž po letité aktuální opravě bych moc nesázel (určitě nevydrží dalších 20 let, co bude trvat stavba D).
R48 -> D48 se podařilo!
Re: (OT) MHD - koncepce, plány
Do té doby možná postaví na Jižní město a Budějovickou tramvaj. Pak už metro nebude potřeba
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: (OT) MHD - koncepce, plány
Spor o metro D: Láska se ptá, Krnáčová mlží, Deník nabízí odpovědi
https://prazsky.denik.cz/z-regionu/titu ... 90131.html
https://prazsky.denik.cz/z-regionu/titu ... 90131.html
Re: (OT) MHD - koncepce, plány
Tramvají z Prahy do Středočeského kraje, nový spoj pojede nejdříve do Zdib
https://praha.idnes.cz/tramvaj-z-prahy- ... zpravy_rsr
https://praha.idnes.cz/tramvaj-z-prahy- ... zpravy_rsr
Re: (OT) MHD - koncepce, plány
Jo jo, jen to uzemi mezi Zdibama a Chabrama poradne rozvinte a zastavte, on PO ke stesti jenom Suchdol nestaci...
Ostatne proc taky rozsirovat stavajici P+R u stavajici konecne metra, to vypada nelogicky.
Ostatne proc taky rozsirovat stavajici P+R u stavajici konecne metra, to vypada nelogicky.
Re: (OT) MHD - koncepce, plány
Nechci být škarohlíd, ale např. tramvaj do Čestlic není ani v ZÚR StčK, ani v ZÚR Prahy ani v ÚPP A už vůbec ne z Hájů, to se kdysi řešilo, že to není průchozí trasa.
Re: (OT) MHD - koncepce, plány
To je jak spatnej sen. Nemame koncept, tak zacnem stavet nahodne blbosti. Nejde ano tak o TT do Zdib. Na dojizdeni na Kobylisy z Chabru fajn, ale tam asi tak potencial konci. Kdo bude proboha pouzivat ono P+R?
Nekdo kdo jede ze severu a pracuje na severu Prahy asi tezko, to uz dojede tech par km navic. No a predstava, ze nekdo jede tramvaji aby pak prestoupil na metro a pak pravdepodobne si dal jeste prochazku, nebo prestoupil znovu na tramvaj? To snad nemuzou myslet vazne.
Ta nekoncepcnost a neschopnost navrhovat reseni pro 21. stoleti fakt boli.
Nekdo kdo jede ze severu a pracuje na severu Prahy asi tezko, to uz dojede tech par km navic. No a predstava, ze nekdo jede tramvaji aby pak prestoupil na metro a pak pravdepodobne si dal jeste prochazku, nebo prestoupil znovu na tramvaj? To snad nemuzou myslet vazne.
Ta nekoncepcnost a neschopnost navrhovat reseni pro 21. stoleti fakt boli.
Re: (OT) MHD - koncepce, plány
Tak metro D se ještě nestaví, řeší se tramvaje z Prahy do okolí a teď tu máme nově prodloužení metra C do Čakovic.
https://www.novinky.cz/ekonomika/463436 ... liard.html
p.s. Sice se v Praze téměř nic k dopravě nestaví, ale plánuje se a studuje ve velkém
https://www.novinky.cz/ekonomika/463436 ... liard.html
p.s. Sice se v Praze téměř nic k dopravě nestaví, ale plánuje se a studuje ve velkém
Re: (OT) MHD - koncepce, plány
Vidim, ze chalupoidy jsou cim dal popularnejsi.
Re: (OT) MHD - koncepce, plány
Tak a dneska tu máme druhé kolo - prodloužení "A" na letiště
https://www.novinky.cz/ekonomika/463520 ... liard.html
https://www.novinky.cz/ekonomika/463520 ... liard.html
Re: (OT) MHD - koncepce, plány
Sakra, já furt nechápu proč musí být metro i v okrajových částech stále pod zemí. Když se podíváte např. do Londýna, tak z Heathrow se do centra jede dost dlouho nad zemí. A takových míst je víc - např. Uxbridge nebo směr do Staines...
Kdysi se prý o tom uvažovalo na trase B mezi Rajskou zahradou a Čerňákem, ale sešlo z toho protože prý na to soupravy nebyly dělaný....
Jestli není problém v tom, že by to stálo mnohem méně...
Kdysi se prý o tom uvažovalo na trase B mezi Rajskou zahradou a Čerňákem, ale sešlo z toho protože prý na to soupravy nebyly dělaný....
Jestli není problém v tom, že by to stálo mnohem méně...
Re: (OT) MHD - koncepce, plány
Kdysi dávno jsem někde četl, že se to dělalo do tunelu, aby se minimalizoval vliv povětrnostních podmínek a možnosti kontaktu s "chodci". S tím bych i souhlasil, ale taky si myslím, že dávat to tady do hloubky až 40 metrů pod zem je opravdu zbytečné.
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: (OT) MHD - koncepce, plány
40 metrů asi proto, kdyby nějaký Airbus netrefil přistávací dráhu, tak aby se nezavrtal do metra............
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: (OT) MHD - koncepce, plány
Úsek metra IV.B mezi Černým Mostem a Rajskou Zahradou je v tunelu i proto, že tento tunel tvoří protihlukovou stěnu mezi sídlištěm a ulicí Chlumecká