I/35 Bílý Kostel n. N. - Hrádek n. N. - státní hranice
I/35 Bílý Kostel n. N. - Hrádek n. N. - státní hranice
Nafocen rozestavěný úsek od MÚK Bílý Kostel po silnici Bílý Kostel - Václavice.
http://www.dalnice-silnice.cz/galerie/090906-S35/
http://www.dalnice-silnice.cz/galerie/090906-S35/
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou
stavba je rozestavěna jen před silnici na Václavice, dál se nic neděje, ani u václavického rybníku ani na konci u Hrádku. Pomalejší rozjezd o to lepší finiš.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou
Zajimalo by me, jestli se nekdy v dalekejsi budoucnosti pocita s dobudovanim na Rko. Byla by skoda se takovym kouskem pripracit o velmi slusne spojeni se SRN
Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou
Původně se počítalo v první fázi s výstavbou dvoupruhu a ve druhé fázi s dostavbou na čtyřpruh. Ale jestli to platí i teď netuším.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou
To plati stale, nechapu, proc se to neudela rovnou 2+2 .Lenny píše:Původně se počítalo v první fázi s výstavbou dvoupruhu a ve druhé fázi s dostavbou na čtyřpruh. Ale jestli to platí i teď netuším.
Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou
Podle mě už to dávno neplatí.Svatosp píše:To plati stale, nechapu, proc se to neudela rovnou 2+2 . :(
- Začátek stávající stavby v MUK Bílý Kostel n.N. je řešen zatáčkou ve velmi ostrém úhlu, navíc jeden směr je přes kruháč, tady to na žádný 4pruh přestavět jednoduše nepůjde
- Konec stavby je opět řešen kruháčem na obchvatu Hrádku n.N. a zatáčkou o 90° doprava - opět nereálné jednoduše to přestavět na 4pruh
- Úsek přes Polsko bude 2pruh ... poláci pořád sabotují stavbu tohoto 2pruhu, chtít po nich 4pruh je silně nereálné
- Obchvat Zittau je 3pruh (tj střídavě 2+1)
Sečtěno a podtrženo, 4pruh nebo-li eRko tady pár desítek let nebude. Podle mě bude stávající řešení co se týká intenzit ještě dlouho dostačující.
Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou
Přesně tak. Nemá smysl stavět na 2 + 2 úsek, kde ani v dlouhodobější perspektivě nelze očekávat intenzitu blížící se 20 tis., když na něj nebude navazovat další úsek 2 + 2.Petr Pokorný píše:Podle mě už to dávno neplatí.Svatosp píše:To plati stale, nechapu, proc se to neudela rovnou 2+2 .
- Začátek stávající stavby v MUK Bílý Kostel n.N. je řešen zatáčkou ve velmi ostrém úhlu, navíc jeden směr je přes kruháč, tady to na žádný 4pruh přestavět jednoduše nepůjde
- Konec stavby je opět řešen kruháčem na obchvatu Hrádku n.N. a zatáčkou o 90° doprava - opět nereálné jednoduše to přestavět na 4pruh
- Úsek přes Polsko bude 2pruh ... poláci pořád sabotují stavbu tohoto 2pruhu, chtít po nich 4pruh je silně nereálné
- Obchvat Zittau je 3pruh (tj střídavě 2+1)
Sečtěno a podtrženo, 4pruh nebo-li eRko tady pár desítek let nebude. Podle mě bude stávající řešení co se týká intenzit ještě dlouho dostačující.
-
- Autor
- Příspěvky: 591
- Registrován: 25.2.2009 22:39:09
- Bydliště: D1 - km 190,45
- Kontaktovat uživatele:
Re: D11 do Polska smysluplná?
No hele, i kdyby uz kopli, tak jsou stale ve skluzu jako ...(hodne velky kus veproveho)...Majkii píše:Sice off-topic, ale prej už jo, psalo se to na K-Reportu.Petr Pokorný píše:ale poláci stále ještě nekopli do země
Takto vypadal konec nasi nove I/35 dne 3.10.2009: A takto vypadal zacatek nasi nove I/35 dne 3.10.2009: A kdyz by nekdo chtel byt opravdu rypal, tak takto vypadal konec B178 na nemecke strane (nasledovat by mel most pres Nisu) tehoz dne, tedy 3.10.2009: No a konecne takto vypadal zacatek B178 (dal pokracujici jako tripruh) na nemecke strane 3.10.2009:
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D11 do Polska smysluplná?
Tak to je sranda, ani nevím, že něco takového je.
Co tam je za problém?
Jinak hoďte to když tak do vlákna I/35
Co tam je za problém?
Jinak hoďte to když tak do vlákna I/35
R48 -> D48 se podařilo!
Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou
Mě se líbí to vod.značení,precizně domalované až skoro do trávy.
Já bych to Polákům oplatil stejnou mincí,škoda že už to nejde u D1
Já bych to Polákům oplatil stejnou mincí,škoda že už to nejde u D1
Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou
Předně bych poznamenal, že se nebavíme o I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou ( BTW v letáku se skutečně nic o výhledovém rozšíření na čtyřpruh nepíše ), ale o navazujícím úseku Hrádek n. Nisou - státní hranice, resp. jeho napojení na B138 přes Polsko.
Někde jsem čet, že stavbu těch cca 3 km přes Polsko zaplatí společně česká a německá vláda, je to pravda? A kdy by měl být polský úsek hotov?
A ještě jeden dotaz, co je pro boha tohle? To už dnes taky stojí? Že by součást budoucího napojení Hrádku nad Nisou na R35?
Jinak ty fotky jsou fakt luxusní - respekt
Někde jsem čet, že stavbu těch cca 3 km přes Polsko zaplatí společně česká a německá vláda, je to pravda? A kdy by měl být polský úsek hotov?
A ještě jeden dotaz, co je pro boha tohle? To už dnes taky stojí? Že by součást budoucího napojení Hrádku nad Nisou na R35?
Jinak ty fotky jsou fakt luxusní - respekt
Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou
Ano, je to pravda, když jsem před třema rokama dělal Lennymu tuhle mapku:andy píše:Někde jsem čet, že stavbu těch cca 3 km přes Polsko zaplatí společně česká a německá vláda, je to pravda? A kdy by měl být polský úsek hotov?
http://www.dalnice-silnice.cz/mapy/liberec_zittau.pdf
hodně jsem se v tom šťoural, našel jsem i pár mezivládních dohod a resumé je v tom sloupku vpravo, tj:
"Polský úsek silnice financuje společně ČR (2,5 mil. €) a SRN (13 mil. €). Jedná se o úhradu celkových nákladů na výstavbu nové silnice, polského podílu na nákladech na hraniční most přes Lužickou Nisu a na výstavbu a rekonstrukci potřebných napojení na polskou síť státních silnic. Polsko připraví a postaví na svém území silnici podle práva platného v Polské republice."
Kategori polského úseku by měla být "třída G (jízdní pruh 2x3,5 m + krajnice 2x2,0m)"
add termín - Já znám akorát termíny 2006 a 2008, nic novějšího neznám. NIcméně v září 2009 tam nebylo ani kopnuto, ale o pár příspěvků výše je informace, že už se do toho údajně poláci pustili, víc nevím.
Ne, tohle napojení nestojí, jedná se o napojení průmyslové zóny, ale víte jak to poslední dobou je s průmyslovejma zónama ... nic se neděje.andy píše:A ještě jeden dotaz, co je pro boha tohle? To už dnes taky stojí? Že by součást budoucího napojení Hrádku nad Nisou na R35? ;)
Tady je kompletní situačka české stavby, stojí jen ten úsek od kruháče k polské hranici, napojení průmyslové zóny není, stojí z něj jen cca 5 metrů dlouhé napojení do kruháče:
http://www.b178-neu.de/cms/de/inhalt/tx ... ov_150.jpg
Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou
Díky za vyčerpávající info Každopádně 2,5 mil. € by byla cena více než přijatelná, řek bych, že i ten kousek od kruháku co tak vtipně končí na hranici ČR/PR stál víc..
Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou
Já tudy jezdím na chalupu (u Rumburka), poté, co začal platit Schengen, je to určitě rychlejší, než se mrcasit přes nejpřímější trasu (Mělnické údolí - Č.L. - Nový Bor - Svor - Šébr - Podluží). Nicméně toho, že by polští soudruzi začali budovat, jsem si věru nevšiml - naposled jsem tudy jel asi 16.12., tak leda, že by začali kopat o vánočních svátcích, což jsem tedy žádostiv . Pojedu cca za 14 dní, tak podám zprávu "z bojiště".Petr Pokorný píše:
add termín - Já znám akorát termíny 2006 a 2008, nic novějšího neznám. NIcméně v září 2009 tam nebylo ani kopnuto, ale o pár příspěvků výše je informace, že už se do toho údajně poláci pustili, víc nevím.
Mimochodem, netuší někdo z "místně znalých", jak to vypadá s chystaným obchvatem německé B178? Pokud by se skutečně povedlo prosadit obchvat v západní variantě (tedy východně od Zittau, pochopitelně, ale dále západně oproti původní trase), bude to jasná "výherní varianta" pro cestu do Rumburka, protože člověk pofrčí mimo vesnice až k Ruppersdorfu, a pak zbude jen přejet Eibau (potažmo Neueibau), pokud jej Němci v rámci překládání taky neobchvátí, což bych se ani nedivil. Pak už je člověk na té "příhraniční přeložce", kde se dá frčet až do Rumburka (kratší je sice uhnout v Horním Jindřichově, ale pokud je člověk rozjetej z kopce na šestku a jede 100+ km/h, je lepší vyfrčet až nahoru na krásnolipský kruháč téměř samospádem ).
Ono už takhle jsem v rámci průjezdu Německem opustil nejkratší variantu Mittelherwigsdorf - Spitzkunnendorf - Seifhennersdorf, a jezdím raději po B96, tedy Niederoderwitz - Oderwitz - Oberoderwitz - Neueibau. Je to sice asi o 5km delší, ale rychlejší a plynulejší, také rovnější, není to taková klikatice, jako prve udaná trasa, takže ve voze pak méně zvrací manželky, děti a domácí zvířectvo
-
- Autor
- Příspěvky: 591
- Registrován: 25.2.2009 22:39:09
- Bydliště: D1 - km 190,45
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou - státní hranice
Mimochodem, je tady na tom useku pres Polsko (kteremu dost nestastne tohle uzemi spadlo do klina v roce 1945 ac mu nikdy predtim v historii nepatrilo, a ktere jej opravdu "nadhernym" zpusobem zplundrovalo - to uz jsem ovsem dost OT) videt problematika presnosti informaci v mapach.
Na turisticke mape je nas usek od kruhace az na statni hranici zobrazen jako nepostaveny (ackoliv uz davno fyzicky stoji), zatimco konec useku z nemecke strany je zobrazen jako by byl v provozu (vcetne mostu pres Luzickou Nisu), ackoliv most jeste neni ani zalozen!
Husty!
Na turisticke mape je nas usek od kruhace az na statni hranici zobrazen jako nepostaveny (ackoliv uz davno fyzicky stoji), zatimco konec useku z nemecke strany je zobrazen jako by byl v provozu (vcetne mostu pres Luzickou Nisu), ackoliv most jeste neni ani zalozen!
Husty!
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou - státní hranice
Ano, to mě taky zmátlo, hlavně ten most
A proč to ti Poláci tak zapinkali?
A proč to ti Poláci tak zapinkali?
R48 -> D48 se podařilo!
Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou - státní hranice
Protože je to vůbec nepálí.
Království a půl princezny za 511.
Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou - státní hranice
Tak jasně, Polsku může být jedno zda se to vybuduje či ne, cesta neprochází intravilánem žádné obce, není na ni napojeno žádné velké polské město...Ale tak tu silnici financujeme my a Němci, takže by jim to zas tak velký problém dělat nemuselo. Jinak celkově moc nechápu, proč je silnice plánována tam kde je. Bych se přikláněl k přímému spojení CZ a D. Ale proč to stavět dráž a ještě přes nějaké chráněné území, když je Schengen...Jen by bylo zajímavé, kdyby se EU jednou rozpadla, hraniční kontroly by dost snížily atraktivitu této cesty
Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou - státní hranice
Tak jsem pohledal na skyscrapercity
http://dsdik.wroc.pl/galeria.html
pierwsza galeria - už kopou, fotky z listopadu 2009
podrobný popis tady
http://pl.dgmarket.com/tenders/np-notice.do~4519491
http://dsdik.wroc.pl/galeria.html
pierwsza galeria - už kopou, fotky z listopadu 2009
podrobný popis tady
http://pl.dgmarket.com/tenders/np-notice.do~4519491
Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou - státní hranice
Takové spojení už existuje a jmenuje se E55 (D8 & A17)adi88 píše:celkově moc nechápu, proč je silnice plánována tam kde je. Bych se přikláněl k přímému spojení CZ a D.
V případě rozpadu EU by zainteresované strany jistě usilovaly o nějaký rozumný režim hraničních kontrol na polské části silnice. No a kdyby nakonec neuspěly, tak v porovnání s ostatními důsledky rozpadu EU bude tato zmařená investice za 15, 5 mil. eur úplně marginální.adi88 píše:Jen by bylo zajímavé, kdyby se EU jednou rozpadla, hraniční kontroly by dost snížily atraktivitu této cesty
Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou - státní hranice
D8 (Krásný Les) je 60 km od Hrádku nad Nisou Tipuju, že adi88 myslel přímé spojení v blízkém okolí Hrádku .andy píše:Takové spojení už existuje a jmenuje se E55 (D8 & A17)adi88 píše:celkově moc nechápu, proč je silnice plánována tam kde je. Bych se přikláněl k přímému spojení CZ a D.
Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou - státní hranice
A co jako? Tipuju, že třeba z Hradce Králové do Berlína pojede nemálo lidí radši po (D11 a) D8 než po neexistující R35, i když to mají do Krásného Lesa dál než do Hrádku nad Nisou.MiKu píše:D8 (Krásný Les) je 60 km od Hrádku nad Nisou
Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou - státní hranice
Je to nutné chápat jako doplňkové spojení k andym zmíněné D8, která je primárně pro tu hlavní porci dopravy.
Ad rozpad EU (potažmo Schengenu): Také by se to případně dalo řešit exteritorialitou toho území, s tím už mají Němci prax
Ad rozpad EU (potažmo Schengenu): Také by se to případně dalo řešit exteritorialitou toho území, s tím už mají Němci prax
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/35 Bílý Kostel n. Nisou - Hrádek n. Nisou - státní hranice
Ano, a to znamená, že tento přechod nemá vůbec existovat Není to přece dálniční přechod a jedná se v podstatě o obchvat Zittau.andy píše:A co jako? Tipuju, že třeba z Hradce Králové do Berlína pojede nemálo lidí radši po (D11 a) D8