I/73 obecně
Re: [D43] Obecně
...ale čím více na jih, tím více nálada houstne
http://www.denik.cz/regiony/d43-pres-kr ... 70719.html
Jinak se dá říci, že je to spíš pokus o psaní, než novinařina.
1) Drnovice leží na trase D43.
2) informace, že výstavbu zrušil "Nejvyšší ústavní soud" mluví sma za sebe
http://www.denik.cz/regiony/d43-pres-kr ... 70719.html
Jinak se dá říci, že je to spíš pokus o psaní, než novinařina.
1) Drnovice leží na trase D43.
2) informace, že výstavbu zrušil "Nejvyšší ústavní soud" mluví sma za sebe
-
- Příspěvky: 710
- Registrován: 22.9.2009 20:02:33
Re: [D43] Obecně
Článek je typickou novinářskou ,,debilitou"....
V loňském roce jsem při pochod R 43 ukazoval přímo u Krkaté Báby materiály z přípravy stavby mostů z německých archivů.....
Začlenění do krajiny (prof. Seifert, ing.Dr Fritsche, ing. von Ranke), geologický průzkum (vrtané sondy až do hloubky 30 metrů atd.) Pozůstatky jedné takové obří sondy jsem dokonce ukazoval na místě... Dva autobusy zájemců.... Žádný novinář, nikdo z ŘSD.....
Následně Vám někdo napíše takovou kravinu.....
ŘSD - bohužel jsem se nedávno přesvědčil, že ŘSD radši platí než aby zjišťovala podstatu věci....
Jednalo se o Ždákovský most, konkrétně opěry..... Jak je možné, že já vím a stavbyvedoucí se diví že neví... Problematiky opěr...
Nějak se zpožďuje rekonstrukce Šmejkalky, taky tam někdo neví a já třeba vím....
V loňském roce jsem při pochod R 43 ukazoval přímo u Krkaté Báby materiály z přípravy stavby mostů z německých archivů.....
Začlenění do krajiny (prof. Seifert, ing.Dr Fritsche, ing. von Ranke), geologický průzkum (vrtané sondy až do hloubky 30 metrů atd.) Pozůstatky jedné takové obří sondy jsem dokonce ukazoval na místě... Dva autobusy zájemců.... Žádný novinář, nikdo z ŘSD.....
Následně Vám někdo napíše takovou kravinu.....
ŘSD - bohužel jsem se nedávno přesvědčil, že ŘSD radši platí než aby zjišťovala podstatu věci....
Jednalo se o Ždákovský most, konkrétně opěry..... Jak je možné, že já vím a stavbyvedoucí se diví že neví... Problematiky opěr...
Nějak se zpožďuje rekonstrukce Šmejkalky, taky tam někdo neví a já třeba vím....
Re: [D43] Obecně
asi mne někdo ukamenuje,
ale jak jsem se dnes dival na mapu ,
tak bych byl pro R38 ta D 43 pomalu ztraci smysl.
Nevim kdo z Polska bude jezdit do Brna přes Hradec.
Kdysi se to nakreslilo a ted to všichni opakuji.
ale jak jsem se dnes dival na mapu ,
tak bych byl pro R38 ta D 43 pomalu ztraci smysl.
Nevim kdo z Polska bude jezdit do Brna přes Hradec.
Kdysi se to nakreslilo a ted to všichni opakuji.
Re: [D43] Obecně
Není tedy řešení jim své služby nabídnout?Tomas 1975 píše:Článek je typickou novinářskou ,,debilitou"....
V loňském roce jsem při pochod R 43 ukazoval přímo u Krkaté Báby materiály z přípravy stavby mostů z německých archivů.....
Začlenění do krajiny (prof. Seifert, ing.Dr Fritsche, ing. von Ranke), geologický průzkum (vrtané sondy až do hloubky 30 metrů atd.) Pozůstatky jedné takové obří sondy jsem dokonce ukazoval na místě... Dva autobusy zájemců.... Žádný novinář, nikdo z ŘSD.....
Následně Vám někdo napíše takovou kravinu.....
ŘSD - bohužel jsem se nedávno přesvědčil, že ŘSD radši platí než aby zjišťovala podstatu věci....
Jednalo se o Ždákovský most, konkrétně opěry..... Jak je možné, že já vím a stavbyvedoucí se diví že neví... Problematiky opěr...
Nějak se zpožďuje rekonstrukce Šmejkalky, taky tam někdo neví a já třeba vím....
Re: [D43] Obecně
Tak hlavně je to minimálně z 50 % hotové a zřejmě v Německé kvalitě...Mipe píše: Kdysi se to nakreslilo a ted to všichni opakuji.
-
- Příspěvky: 710
- Registrován: 22.9.2009 20:02:33
Re: [D43] Obecně
O mé služby není moc zájem... (v ČR)
Na ŘSD vůbec. Tam radši platí vícepráce (Ždákov, Šmejkalka, Píšť atd...)...
Jsem zvědav na Podolsko...
Nebo se na poslední chvíli ozve nějaká stavební nebo projekční firma a to už se toho moc dělat nedá.... A to že když se stovky a stovky hodin hrabete v archivech taky něco stojí to už je jaksi z jejich pohledu trochu mimo....
Mně to hlavně baví....
Tak jak jsem psal. Pouze se opakuji.......
Pokud vysokému řídícímu pracovníkovi ŘSD řeknete, že překvapení na opěrách Žďákovského mostu se dalo předejít řádným studiem archivů....
A on vám odpoví, že firmy soutěží za velmi nízké ceny a rády si takto přivydělají--- vícepráce atd...
A že je to tak vlastně správně... Tak je někde chyba...
S popisovaným krajským úřadem spolupracuji delší dobu....
To že je alespoň severní část stabilizovaná a odstraněny nesmysly viz. trasy ve směru na Svitavy atd. tak v tom mám trošku prstíky....
Na ŘSD vůbec. Tam radši platí vícepráce (Ždákov, Šmejkalka, Píšť atd...)...
Jsem zvědav na Podolsko...
Nebo se na poslední chvíli ozve nějaká stavební nebo projekční firma a to už se toho moc dělat nedá.... A to že když se stovky a stovky hodin hrabete v archivech taky něco stojí to už je jaksi z jejich pohledu trochu mimo....
Mně to hlavně baví....
Tak jak jsem psal. Pouze se opakuji.......
Pokud vysokému řídícímu pracovníkovi ŘSD řeknete, že překvapení na opěrách Žďákovského mostu se dalo předejít řádným studiem archivů....
A on vám odpoví, že firmy soutěží za velmi nízké ceny a rády si takto přivydělají--- vícepráce atd...
A že je to tak vlastně správně... Tak je někde chyba...
S popisovaným krajským úřadem spolupracuji delší dobu....
To že je alespoň severní část stabilizovaná a odstraněny nesmysly viz. trasy ve směru na Svitavy atd. tak v tom mám trošku prstíky....
Re: [D43] Obecně
jenže situace, že by se od severu dojelo do Svitav po dálnici a pak ať se JmK stará, jaksi nenastane.
protože ti než se dohodnou, tak už nebude brnem kudy
protože ti než se dohodnou, tak už nebude brnem kudy
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 710
- Registrován: 22.9.2009 20:02:33
Re: [D43] Obecně
Šlo především o to stabilizovat severní část a dohodnout se z některými obcemi, které blokovali tuto část. Což se povedlo... za použití mj. jedné z původních německých variant....
Od Brna přímo na Svitavy se nic rozumně stavět nedá. To věděli už němečtí odborníci a i naši, kteří tuto trasu prověřovali v šedesátých letech....
Je to minimálně značně ekonomicky neefektivní...
Jednoznačně jde o to začít stavět od severu (od D 35) a jižní část si vynutit.
S těmi blby co to blokují v okolí Brna se nedá rozumně jednat...
Jinak souhlas...
Od Brna přímo na Svitavy se nic rozumně stavět nedá. To věděli už němečtí odborníci a i naši, kteří tuto trasu prověřovali v šedesátých letech....
Je to minimálně značně ekonomicky neefektivní...
Jednoznačně jde o to začít stavět od severu (od D 35) a jižní část si vynutit.
S těmi blby co to blokují v okolí Brna se nedá rozumně jednat...
Jinak souhlas...
Re: [D43] Obecně
Vůbec mě to nepřekvapuje.Tomas 1975 píše:Šlo především o to stabilizovat severní část a dohodnout se z některými obcemi, které blokovali tuto část. Což se povedlo... za použití mj. jedné z původních německých variant....
Od Brna přímo na Svitavy se nic rozumně stavět nedá. To věděli už němečtí odborníci a i naši, kteří tuto trasu prověřovali v šedesátých letech....
Je to minimálně značně ekonomicky neefektivní...
Jednoznačně jde o to začít stavět od severu (od D 35) a jižní část si vynutit.
S těmi blby co to blokují v okolí Brna se nedá rozumně jednat...
Jinak souhlas...
Na odborné konferenci jste to prezentovat zkoušel? Tam se občas někdo normální vyskytne...
-
- Příspěvky: 710
- Registrován: 22.9.2009 20:02:33
Re: [D43] Obecně
Měl jsem na toto téma mnoho přednášek od Moravské Třebové až po Rajhrad....
Místní přijdou.... Z odborných kruhů nikdo....
Pokud jsou nějaké odborné konference tak Vás nikdo nepozve...
Tak to chodí... Bohužel...
Místní přijdou.... Z odborných kruhů nikdo....
Pokud jsou nějaké odborné konference tak Vás nikdo nepozve...
Tak to chodí... Bohužel...
Re: [D43] Obecně
Spor o územní plán: kraj podporují i firmy. Příznivců je pětkrát víc než odpůrců
Zdroj: http://brnensky.denik.cz/z-regionu/spor ... 70905.html
Jsem překvapený že třeba Moravské Knínice souhlasí s územním plánem.
Zdroj: http://brnensky.denik.cz/z-regionu/spor ... 70905.html
Jsem překvapený že třeba Moravské Knínice souhlasí s územním plánem.
Re: [D43] Obecně
V rámci rekonstrukce mostu přes Kuřimku jsou každý všední den ráno kolony o délce 4 km a v pondělí 6 km od Svitav na Brno. Obráceně zase odpoledne v podobné délce.
Kolony jsou tam bohužel i když se zrovna nic neopravuje. Dle sčítání dopravy jezdí v úseku I/43 po Lipůvku 24 tisíc vozidel. Všechny to stání v kolonách stojí spoustu peněz, času a také zdraví. Opravdu se nedá něco udělat pro řešení situace?
Kolony jsou tam bohužel i když se zrovna nic neopravuje. Dle sčítání dopravy jezdí v úseku I/43 po Lipůvku 24 tisíc vozidel. Všechny to stání v kolonách stojí spoustu peněz, času a také zdraví. Opravdu se nedá něco udělat pro řešení situace?
-
- Příspěvky: 710
- Registrován: 22.9.2009 20:02:33
Re: [D43] Obecně
Podobný příspěvek jako Multi měl na I/43 The Klokan....
Více méně nedá....
ŘSD sice připravuje MUK Lipůvka, stoupací pruh u Závisti, přeložku silnice jižně od Černé Hory (lesní úsek plus výjezd z něj) .... a další drobné zlepšení ovšem celkem lážo plážo....
Nakopat do prde... ekologické aktivisty - Patrik, Basa, Mašinka a spol. nepomůže....
I když je občas vyprudit není špatné....
A ŘSD závod Brno nemá nijak velký enormní zájem ani na přeložkách ani na D43.....
Před několika dny jsem hovořil s jedním zaměstnancem výše uvedené organizace v Brně a místo odpovědí ,,spěchal a neměl čas"...
A nějakým geomonitoringem toho moc nezjistí, když existují geologické (i hydrogeologické) studie (materiály) a další nejenom zajímavosti....
Sedět na prdeli a čučet do počítače v kanceláři to umějí. Něco posunovat dál ovšem ne....
Více méně nedá....
ŘSD sice připravuje MUK Lipůvka, stoupací pruh u Závisti, přeložku silnice jižně od Černé Hory (lesní úsek plus výjezd z něj) .... a další drobné zlepšení ovšem celkem lážo plážo....
Nakopat do prde... ekologické aktivisty - Patrik, Basa, Mašinka a spol. nepomůže....
I když je občas vyprudit není špatné....
A ŘSD závod Brno nemá nijak velký enormní zájem ani na přeložkách ani na D43.....
Před několika dny jsem hovořil s jedním zaměstnancem výše uvedené organizace v Brně a místo odpovědí ,,spěchal a neměl čas"...
A nějakým geomonitoringem toho moc nezjistí, když existují geologické (i hydrogeologické) studie (materiály) a další nejenom zajímavosti....
Sedět na prdeli a čučet do počítače v kanceláři to umějí. Něco posunovat dál ovšem ne....
Re: [D43] Obecně
https://www.denik.cz/z_domova/postavime ... 71026.html
Sliby se slibují, blázni se radují.
Sliby se slibují, blázni se radují.
Re: [D43] Obecně
Staclilo by i Kurim- Moravska Trebova a zbytek at si mistni blokuji (a uzivaji) dalsich 50 let.
-
- Příspěvky: 710
- Registrován: 22.9.2009 20:02:33
Re: [D43] Obecně
Souhlas s AF -1.....
K článku - odkazu na něj...
Co já už od devadesátých let zažil podobných prohlášení politiků....
Po mnoha z nich se slehla zem, skutek utek.......
Slibovat uměli vždy, ale do reálu nepřevedli nic....
Je po volbách tak za čtyři roky budeme jistě ve stejné situaci......
Bohužel pracovníci, kteří mají tuto stavbu za ŘSD Brno na starosti - to samé v růžovém (z drtivé většiny).....
K článku - odkazu na něj...
Co já už od devadesátých let zažil podobných prohlášení politiků....
Po mnoha z nich se slehla zem, skutek utek.......
Slibovat uměli vždy, ale do reálu nepřevedli nic....
Je po volbách tak za čtyři roky budeme jistě ve stejné situaci......
Bohužel pracovníci, kteří mají tuto stavbu za ŘSD Brno na starosti - to samé v růžovém (z drtivé většiny).....
Re: [D43] Obecně
Třeba se něco pohne, občas se to i stává ! Ale osobně se taky spíš obávám, že se to s D43 pořádně rozjede až po zprovoznění D35 a dalším zhoršení na I/43 .
Re: [D43] Obecně
Na ZÚR JMK byla podána žaloba k NSS. Nicméně 72 obcí se postavilo proti žalobě a stojí na straně JMK. Soud má proběhnout před Vánoci.
http://www.halonoviny.cz/articles/view/46642128
http://www.halonoviny.cz/articles/view/46642128
Re: [D43] Obecně
Pro dlouhé zimní večery je zde načtení "ÚZEMNÍ STUDIE NADŘAZENÉ DÁLNIČNÍ A SILNIČNÍ SÍTĚ V JÁDROVÉM ÚZEMÍ OB3 METROPOLITNÍ ROZVOJOVÉ OBLASTI BRNO 1. ETAPA – ANALYTICKÁ ČÁST" dostupná na https://www.kr-jihomoravsky.cz/Default. ... 9&TypeID=2
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D43] Obecně
@Kuba: tak aby to nezapadlo - dobrých zpráv pro drtivou většinu obyvatel JMK není nikdy dost:
Krajský soud rozhodl ve prospěch Zásad územního rozvoje Jihomoravského kraje, a to v celém rozsahu
http://zurka.cz/2017/12/21/krajsky-soud ... m-rozsahu/
Krajský soud rozhodl ve prospěch Zásad územního rozvoje Jihomoravského kraje, a to v celém rozsahu
http://zurka.cz/2017/12/21/krajsky-soud ... m-rozsahu/
-
- Příspěvky: 710
- Registrován: 22.9.2009 20:02:33
Re: [D43] Obecně
Pokud někdo prostudoval materiály, které dohledal na stránkách Jihomoravského kraje ohledně studií D 43 a navazujících komunikacích Lenny tak zjistil, že to co navrhly před desítkami let němečtí profesionálové je neustále nejlepší řešení...
Možná občas nějaká protihlukové stěna....
Podobné materiály jsou zbytečným vyhazováním peněz a mrhání časem. Co jsem chtěli to však máme....
Možná občas nějaká protihlukové stěna....
Podobné materiály jsou zbytečným vyhazováním peněz a mrhání časem. Co jsem chtěli to však máme....
Re: [D43] Obecně
tak mě napadá, kdyby tu dálnici postavili z těch "materiálů", tak už jezdíme ne ?
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: [D43] Obecně
Kdyby tomu tak bylo, tak bychom tuto dálnici už dvakrát modernizovali...............
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
-
- Příspěvky: 710
- Registrován: 22.9.2009 20:02:33
Re: [D43] Obecně
Mike a Hanes...
Určitě by se již jezdilo...
Otázka případné modernizace....
Podle toho jak vypadají příkladně mosty tak bych to viděl maximálně na výměnu cementobetonové vozovky, případnou nějakou tu dostavbu protihlukové stěny......
Na mostech měla být cementobetonová vozovka jednovrstvá, ta by se musela měnit častěji....
Když si spočítáte, příkladně u mostu přes Semič u Bačova, kde na m/2 mostu působí tlak cca 20 000 tun násypu po dobu více jak 70 let a konstrukce je naprosto stabilní tak je to ukázka dobré práce jak dělníků tak i odborníků z VŠ technické v Berlíně, kteří toto řešení navrhli......
Na ten větší most přes přeložku silnice působí tlak cca o 25% nižší....
Hned vedle je most u Sudic. Ten je v špatném stavu. Pokud by měl dodělané izolace a byla na něm provedena vozovka v tak špatném stavu by nebyl....
A dalo by se pokračovat.
Lepší je dálnici mít, byť ne s optimálním využitím a občas její část modernizovat než se nekonečně přetahovat se zelenými pomatenci a podobným odpadem.....
Určitě by se již jezdilo...
Otázka případné modernizace....
Podle toho jak vypadají příkladně mosty tak bych to viděl maximálně na výměnu cementobetonové vozovky, případnou nějakou tu dostavbu protihlukové stěny......
Na mostech měla být cementobetonová vozovka jednovrstvá, ta by se musela měnit častěji....
Když si spočítáte, příkladně u mostu přes Semič u Bačova, kde na m/2 mostu působí tlak cca 20 000 tun násypu po dobu více jak 70 let a konstrukce je naprosto stabilní tak je to ukázka dobré práce jak dělníků tak i odborníků z VŠ technické v Berlíně, kteří toto řešení navrhli......
Na ten větší most přes přeložku silnice působí tlak cca o 25% nižší....
Hned vedle je most u Sudic. Ten je v špatném stavu. Pokud by měl dodělané izolace a byla na něm provedena vozovka v tak špatném stavu by nebyl....
A dalo by se pokračovat.
Lepší je dálnici mít, byť ne s optimálním využitím a občas její část modernizovat než se nekonečně přetahovat se zelenými pomatenci a podobným odpadem.....