Před několika lety jsem asi půl roku dojížděl pravidelně do Mladé Boleslavi. Někde před sjezdem na Benátky byl v "odstavném pruhu" asi tři týdny odstaven červený favorit. Ještě před ním byl most, takže to bylo vidět na poslední chvíli. Správa silnic před něj dala jen odraznou desku. Tak jsem se jednou naštval a zavolal na PČR. Operátorovi jsem vysvětlil situaci, načež mi řekl, že PČR sama nemá žádnou odtahovku. Na to jsem mu řekl, že to je mi jasné, ale od toho jsou snad POLICIE, aby zavolali na Správu silnic a nařídili jim překážku odstranit. Bylo chvíli ticho a pak jenom "No, tak by to být mělo." A světe div se, za dva dny byl favorit pryčkot píše:policie = pomáhat a chránit Kéž by...
Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
a presne o tom to je. jsem hotovej z tehle vykriku do tmy, ze "kez by" apod.Dusanh píše:Před několika lety jsem asi půl roku dojížděl pravidelně do Mladé Boleslavi. Někde před sjezdem na Benátky byl v "odstavném pruhu" asi tři týdny odstaven červený favorit. Ještě před ním byl most, takže to bylo vidět na poslední chvíli. Správa silnic před něj dala jen odraznou desku. Tak jsem se jednou naštval a zavolal na PČR. Operátorovi jsem vysvětlil situaci, načež mi řekl, že PČR sama nemá žádnou odtahovku. Na to jsem mu řekl, že to je mi jasné, ale od toho jsou snad POLICIE, aby zavolali na Správu silnic a nařídili jim překážku odstranit. Bylo chvíli ticho a pak jenom "No, tak by to být mělo." A světe div se, za dva dny byl favorit pryčkot píše:policie = pomáhat a chránit Kéž by...
1) hospodske blaboleni totálních nesmyslu se uspesne preneslo na anonymni web
2) pristup policie (soudu, zdravotnictvi atd) dane země jenom odrazi situaci v dane zemi
vim, jde o OT, ale neda mi to. prosim o smazani.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Já jsem kdysi upozorňoval policii na to, že nedaleko mého bydliště stojí na ulici auto s rozbitým okénkem, tedy vykradené a stojí tam už nějákou dobu. Bylo mi divné, že o něj nikdo nemá zájem, protože bylo celkem nové, žádný vrak. Říkal jsem si jestli ho někdo nepostrádá. Policie si to zdokumentovala a odešla. A zřejmě ho nikdo nepostrádal, protože tam auto stálo dál. Když tam auto stálo ještě asi půl roku poté, tak mi došla trpělivost a volal jsem na policii znova a tam mě naštvaně odbyli, že když ho nemají v databázi hledaných vozidel a jejich kolegové před půl rokem nic nezjistili, tak je to vůbec nezajímá. Takže taková je realita. Samozřejmě, mohl jsem se s nimi hádat a dávat stížnosti atd. ale na to jsem zrovna neměl náladu. Nakonec to auto zmizelo z ulice asi za dalšího půl roku, ani nevím kdo se o něj nakonec postaral. Asi TSK.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Nebo někdo na náhradní díly...
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Docela si divím, že tam ten Favorit mohl stát tak dlouho. Pokud se nemýlím, má majitel vozidla povinnost odstranit vozidlo z dálnice do několika hodin (nevím kolik to bylo dříve, nyní by to mělo být dokonce do půl hodiny) a pokud to neučiní nebo nemůže sám, musí to provést dálniční služba. Ovšem v té době ještě nebyla R10 dálnicí, takže netuším, jestli se stejný zákon vztahoval i na rychlostní silnice ?
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
především, jej tam vůbec nemusel zanechat majitel...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Nevíte někdo, jak to vypadá s přípravou dostavby Vysočanské radiály (Kbelská - Čuprova)? Připadá vám také, že by to při napojení na Pelc-Tyrolku mj. vyřešilo většinu problémů, které Blanka zadělala na severovýchodě Prahy?
Všimnul jsem si, že se po prvotním návrhu, který s ní (nejspíše v důsledku skepse IPR) nepočítal opět dostala do návrhu Metropolitního plánu. Ale jinak ticho po pěšině.
Mě přijde, že by to aktuálně dávalo skoro větší smysl, než dostavba celého MO.
Všimnul jsem si, že se po prvotním návrhu, který s ní (nejspíše v důsledku skepse IPR) nepočítal opět dostala do návrhu Metropolitního plánu. Ale jinak ticho po pěšině.
Mě přijde, že by to aktuálně dávalo skoro větší smysl, než dostavba celého MO.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Neplánuje se nic, dostavba pruhů z centra by pomohla odlehčit ulici v Holešovičkách z centra a nájezdu z Kbelské na Vysočanskou radiálu.
Ve směru do centra by naopak ničemu nepomohla, spíše by přinesla další problémy, skoro celá trasa má vést v tunelu. Pokud se nevyřeší Barranďák, tak by kolona před vjezdem do tunelu Vysočasnké radiály zacpala Kbelskou.
Ve směru do centra by naopak ničemu nepomohla, spíše by přinesla další problémy, skoro celá trasa má vést v tunelu. Pokud se nevyřeší Barranďák, tak by kolona před vjezdem do tunelu Vysočasnké radiály zacpala Kbelskou.
Gejza píše:Nevíte někdo, jak to vypadá s přípravou dostavby Vysočanské radiály (Kbelská - Čuprova)? Připadá vám také, že by to při napojení na Pelc-Tyrolku mj. vyřešilo většinu problémů, které Blanka zadělala na severovýchodě Prahy?
Všimnul jsem si, že se po prvotním návrhu, který s ní (nejspíše v důsledku skepse IPR) nepočítal opět dostala do návrhu Metropolitního plánu. Ale jinak ticho po pěšině.
Mě přijde, že by to aktuálně dávalo skoro větší smysl, než dostavba celého MO.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
[quote="Anonym"]Neplánuje se nic, dostavba pruhů z centra by pomohla odlehčit ulici v Holešovičkách z centra a nájezdu z Kbelské na Vysočanskou radiálu.
Ve směru do centra by naopak ničemu nepomohla, spíše by přinesla další problémy, skoro celá trasa má vést v tunelu. Pokud se nevyřeší Barranďák, tak by kolona před vjezdem do tunelu Vysočasnké radiály zacpala Kbelskou.
Barranďák? Nemyslel jste spíše napojení na Čuprovu? Pruhy by pomohly, ale není potřeba vyřešit kolizi různých proudů (Blanka - D8, I/9; Blanka - ČM - D10, D11; Magistrála - D8; tranzit D8 - D1) nějak systematičtěji? I s ohledem na vyvedení tranzitu z ulic Prahy 9?
Ve směru do centra by naopak ničemu nepomohla, spíše by přinesla další problémy, skoro celá trasa má vést v tunelu. Pokud se nevyřeší Barranďák, tak by kolona před vjezdem do tunelu Vysočasnké radiály zacpala Kbelskou.
Barranďák? Nemyslel jste spíše napojení na Čuprovu? Pruhy by pomohly, ale není potřeba vyřešit kolizi různých proudů (Blanka - D8, I/9; Blanka - ČM - D10, D11; Magistrála - D8; tranzit D8 - D1) nějak systematičtěji? I s ohledem na vyvedení tranzitu z ulic Prahy 9?
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Nemyslel. Díky kolonám na Barrandovském mostě se zavírají tunely a je červená při vjezdu do Blanky. Stojí kolona v Liberecké a Povltavské. Auta z tunelu Vysočanské radiály by se zapojila do kolony v Povltavské. A protože nemůže být v tunelu kolona, tak by na semaforu při vjezdu do tunelové části Vysočanské radiály svítila červená. Kolona by se táhla z Novopacké i Kbelské ulice.
Gejza píše:Anonym píše:Neplánuje se nic, dostavba pruhů z centra by pomohla odlehčit ulici v Holešovičkách z centra a nájezdu z Kbelské na Vysočanskou radiálu.
Ve směru do centra by naopak ničemu nepomohla, spíše by přinesla další problémy, skoro celá trasa má vést v tunelu. Pokud se nevyřeší Barranďák, tak by kolona před vjezdem do tunelu Vysočasnké radiály zacpala Kbelskou.
Barranďák? Nemyslel jste spíše napojení na Čuprovu? Pruhy by pomohly, ale není potřeba vyřešit kolizi různých proudů (Blanka - D8, I/9; Blanka - ČM - D10, D11; Magistrála - D8; tranzit D8 - D1) nějak systematičtěji? I s ohledem na vyvedení tranzitu z ulic Prahy 9?
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
[quote="Anonym"]Nemyslel. Díky kolonám na Barrandovském mostě se zavírají tunely a je červená při vjezdu do Blanky. Stojí kolona v Liberecké a Povltavské. Auta z tunelu Vysočanské radiály by se zapojila do kolony v Povltavské. A protože nemůže být v tunelu kolona, tak by na semaforu při vjezdu do tunelové části Vysočanské radiály svítila červená. Kolona by se táhla z Novopacké i Kbelské ulice.
OK. Díky za vysvětlení. Já jezdím (když už autem, tak...) v sedle, a tak jsem to dosud nezaregistroval. Nicméně ve Vysočanech by se asi těžko vysvětlovalo, že u nich tranzit zůstane z důvodu kapacity Baranďáku.
OK. Díky za vysvětlení. Já jezdím (když už autem, tak...) v sedle, a tak jsem to dosud nezaregistroval. Nicméně ve Vysočanech by se asi těžko vysvětlovalo, že u nich tranzit zůstane z důvodu kapacity Baranďáku.
-
- Příspěvky: 957
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Stát Radlická radiála, tak bych se dostavby Vysočanské radiály vůbec nebál
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
OK, Radlická radiála sníží zátěž v relaci K Barrandovu - Zlíchov. Ale nezvýší ji naopak v relaci Radlická Radiála - Jižní spojka? A není tam problém také v připojování/odbočování K Barrandovu/Strakonická - MO - Modřanská?kyk píše:Stát Radlická radiála, tak bych se dostavby Vysočanské radiály vůbec nebál
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Podle mě nezvýší - po RR pojedou ti, kdo dneska jedou přes Barrandov nebo Radlickou (příp. různými "zkratkami"). Takže kdo jede ve směru od D5(/D6/D7) na Jižní spojku, tak tam přijede RR a do jejího postavení stávajícími komunikacemi.Gejza píše:OK, Radlická radiála sníží zátěž v relaci K Barrandovu - Zlíchov. Ale nezvýší ji naopak v relaci Radlická Radiála - Jižní spojka? A není tam problém také v připojování/odbočování K Barrandovu/Strakonická - MO - Modřanská?kyk píše:Stát Radlická radiála, tak bych se dostavby Vysočanské radiály vůbec nebál
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
No, nejspíš se trochu zvýší - a to o ty, kteří tam dneska nejedou vůbec, protože by prostáli desítky minut někde po cestě.Dusanh píše:Podle mě nezvýší - po RR pojedou ti, kdo dneska jedou přes Barrandov nebo Radlickou (příp. různými "zkratkami"). Takže kdo jede ve směru od D5(/D6/D7) na Jižní spojku, tak tam přijede RR a do jejího postavení stávajícími komunikacemi.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
což by zas tak nevadilo, kdyby byla funkční D0 - stavba 520Anonym píše:... Kolona by se táhla z Novopacké i Kbelské ulice.
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Ano, to jsem přesně myslel. Přeci jen každá kapacitní stavba funguje jako magnet, který vygeneruje nějakou dopravu navíc (třeba na úkor ostatních modů).MPMP píše:No, nejspíš se trochu zvýší - a to o ty, kteří tam dneska nejedou vůbec, protože by prostáli desítky minut někde po cestě.Dusanh píše:Podle mě nezvýší - po RR pojedou ti, kdo dneska jedou přes Barrandov nebo Radlickou (příp. různými "zkratkami"). Takže kdo jede ve směru od D5(/D6/D7) na Jižní spojku, tak tam přijede RR a do jejího postavení stávajícími komunikacemi.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Zvýší. Podle oficiálních propočtů na webu radlickaradiala se intenzita na Dobříšské zvýší asi o 20 tisíc vozidel v obou směrech. RR také zvýší intezity na Barrandovském mostě a Jižní spojce v obou směrech.Dusanh píše:Podle mě nezvýší - po RR pojedou ti, kdo dneska jedou přes Barrandov nebo Radlickou (příp. různými "zkratkami"). Takže kdo jede ve směru od D5(/D6/D7) na Jižní spojku, tak tam přijede RR a do jejího postavení stávajícími komunikacemi.Gejza píše:OK, Radlická radiála sníží zátěž v relaci K Barrandovu - Zlíchov. Ale nezvýší ji naopak v relaci Radlická Radiála - Jižní spojka? A není tam problém také v připojování/odbočování K Barrandovu/Strakonická - MO - Modřanská?kyk píše:Stát Radlická radiála, tak bych se dostavby Vysočanské radiály vůbec nebál
http://www.radlickaradiala.info/prinosy ... y/doprava/
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Tak 520 by měla být první stavbou na severovýchodě Prahy, o tom žádná. Ale zatím to vypadá, že se Praha bude muset zařídit sama, protože stát se rozhoupe až tak za 5 ministrů a to už překročí hustota nově příchozích NYMBYstů v okolí 520 kritickou hranici 100 odpůrců/hektar.Mike píše:což by zas tak nevadilo, kdyby byla funkční D0 - stavba 520Anonym píše:... Kolona by se táhla z Novopacké i Kbelské ulice.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Zvýší. Podle oficiálních propočtů na webu radlickaradiala se intenzita na Dobříšské zvýší asi o 20 tisíc vozidel v obou směrech. RR také zvýší intezity na Barrandovském mostě a Jižní spojce v obou směrech.
http://www.radlickaradiala.info/prinosy ... y/doprava/[/quote]
Takže Baranďák se po dostavbě RR (pokud nedojde ke zkapacitnění) stane ještě větším špuntem?
http://www.radlickaradiala.info/prinosy ... y/doprava/[/quote]
Takže Baranďák se po dostavbě RR (pokud nedojde ke zkapacitnění) stane ještě větším špuntem?
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Pokud vim, Suchdol je porad jeste Praha, takze az si Praha poresi sve problemy, muze se stat rozhoupat.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Pokračování Vysočanské radiály se nepřipravuje.
Takže bude snaha ji vyškrtnout v aktualizaci ZÚR ...
Navíc je snaha odbočit VRT směrem na Drážďany hned za Libní a tím se to tam celé kolem Čuprovy ulice dále zkomplikuje.
Podle mne by ji autoři metropolitního plánu nejraději vyšktli, ale nemůžou. Mají problém, že je zanesená ve schválených ZÚR Prahy a ten je pro ně závazný.Gejza píše:Nevíte někdo, jak to vypadá s přípravou dostavby Vysočanské radiály (Kbelská - Čuprova)? Připadá vám také, že by to při napojení na Pelc-Tyrolku mj. vyřešilo většinu problémů, které Blanka zadělala na severovýchodě Prahy?
Všimnul jsem si, že se po prvotním návrhu, který s ní (nejspíše v důsledku skepse IPR) nepočítal opět dostala do návrhu Metropolitního plánu. Ale jinak ticho po pěšině.
Mě přijde, že by to aktuálně dávalo skoro větší smysl, než dostavba celého MO.
Takže bude snaha ji vyškrtnout v aktualizaci ZÚR ...
Navíc je snaha odbočit VRT směrem na Drážďany hned za Libní a tím se to tam celé kolem Čuprovy ulice dále zkomplikuje.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Já teď zase slyšel, že nějaký developerský záměr v areálu někdejšího cukrovaru (ul. Ke Klíčovu) získal územní rozhodnutí, což by mělo zamezit možnosti dostavby radiály.dvs píše:Pokračování Vysočanské radiály se nepřipravuje.Podle mne by ji autoři metropolitního plánu nejraději vyšktli, ale nemůžou. Mají problém, že je zanesená ve schválených ZÚR Prahy a ten je pro ně závazný.Gejza píše:Nevíte někdo, jak to vypadá s přípravou dostavby Vysočanské radiály (Kbelská - Čuprova)? Připadá vám také, že by to při napojení na Pelc-Tyrolku mj. vyřešilo většinu problémů, které Blanka zadělala na severovýchodě Prahy?
Všimnul jsem si, že se po prvotním návrhu, který s ní (nejspíše v důsledku skepse IPR) nepočítal opět dostala do návrhu Metropolitního plánu. Ale jinak ticho po pěšině.
Mě přijde, že by to aktuálně dávalo skoro větší smysl, než dostavba celého MO.
Takže bude snaha ji vyškrtnout v aktualizaci ZÚR ...
Navíc je snaha odbočit VRT směrem na Drážďany hned za Libní a tím se to tam celé kolem Čuprovy ulice dále zkomplikuje.
Praha 9 asi zjevně o radiálu nestojí. Já sice chápu, že se bojí že by jim přivedla pendlery do jádra MČ, na druhou stranu si myslím, že netuší jak se popasuje nárůst IAD z nového developmentu kolem Kolbenovy a Poděbradské s tranzitní dopravou.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Tak jako kdekoli jinde - bude se stát v kolonách.Gejza píše:... netuší jak se popasuje nárůst IAD z nového developmentu kolem Kolbenovy a Poděbradské s tranzitní dopravou.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Takže Baranďák se po dostavbě RR (pokud nedojde ke zkapacitnění) stane ještě větším špuntem?[/quote]Gejza píše:Zvýší. Podle oficiálních propočtů na webu radlickaradiala se intenzita na Dobříšské zvýší asi o 20 tisíc vozidel v obou směrech. RR také zvýší intezity na Barrandovském mostě a Jižní spojce v obou směrech.
http://www.radlickaradiala.info/prinosy ... y/doprava/
Ano. Po dostavbě RR se zvýší počet vozidel na Barrandovském mostě. Navíc se nesmí zapomínat na úplně novou čtvrť Smíchov City, ta se začne stavět do nevidět. Čtvrť bude generovat dopravu včetně nového autobusového terminálu pro dálkovou dopravu, který bude přístupný jen z Dobříšské a nebude mít napojení na Nádražní ulici.