V Radobytcích (konec D4) podjíždíte tím podchodem pro pěší?outdoor píše:
Teď jezdím Nepomuk-J.Hradec a beru to: I/20 Blatná- Lom -III/?-Mirotice- II/121-kolem Milevsko-Tábor-D3- I/23 Kardaška-J.H.
link: https://mapy.cz/s/1p0Hf
I/20 obecně
Re: I/20 obecně
Re: I/20 obecně
Tudy jezdí spousta místních.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/20 obecně
jak kdy, někdy tím "podchodem", ale třeba minule jsem jel z vozíkem, tak jsem to vzal přes Miroticeadamos píše:[
V Radobytcích (konec D4) podjíždíte tím podchodem pro pěší?
pochod pro pěší to je možná dle rozměrů, nikoliv značkou! kde není zákaz tam se může:) myslím, že i mapy.cz tudy vedou..
Re: I/20 obecně
právě mě překvapilo, že tam navigují mapy.cz. V létě jsem tudy jel na kole. Ta značka stezky pro pěší a cyklisty (C9a) se i se sloupkem válela vyvrácená ve škarpě. Zřejmě si místní upravili situaci po svém... Divím se, proč zde nebyl vybudován regulerní nadjezd / podjezd pro autaoutdoor píše:
jak kdy, někdy tím "podchodem", ale třeba minule jsem jel z vozíkem, tak jsem to vzal přes Mirotice
pochod pro pěší to je možná dle rozměrů, nikoliv značkou! kde není zákaz tam se může:) myslím, že i mapy.cz tudy vedou..
Re: I/20 obecně
poprvé jsem tudy taky jel, že tudy vedly mapy.cz, dost mě překvapilo, co je to za podjezd.adamos píše: právě mě překvapilo, že tam navigují mapy.cz. V létě jsem tudy jel na kole. Ta značka stezky pro pěší a cyklisty (C9a) se i se sloupkem válela vyvrácená ve škarpě. Zřejmě si místní upravili situaci po svém... Divím se, proč zde nebyl vybudován regulerní nadjezd / podjezd pro auta
značku jsem nikde poblíž neviděl a jednou jsem těsně i nějaké auto potkal, takže nějaký provoz tam je..
regulerní podjezd by se zde hodil, když se na to člověk podívá do mapy, tak žádný není moc blízko...
zase, kdyby to mělo být jen pro cyklisty, tak by tom mohl být sloupek v cestě a je to, takto to vypadá, že to má občas sloužit i jiným, než jen pěším a cyklistům...
nebo aspoň přidat semafor , když už není pro dvě auta a je to tak nepřehledné
Re: I/20 obecně
Zřejmě se v Miroticích rozhodli, že tomu, kdo jede na Radobytecký hřbitov, budou průjezd autem tolerovat.
Re: I/20 obecně
Na tahu z Budějovic na Písek přibudou pruhy i zpomalení v obcích
Zdroj: http://budejovice.idnes.cz/silnice-bude ... zpravy_mrl
Zdroj: http://budejovice.idnes.cz/silnice-bude ... zpravy_mrl
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/20 obecně
Usporadani 2+1 na vsech usecichvondr píše:Na tahu z Budějovic na Písek přibudou pruhy i zpomalení v obcích
Zdroj: http://budejovice.idnes.cz/silnice-bude ... zpravy_mrl
Unika mi smysl tech ostruvku v Dasnem a Cesnovicich. To je nejake vykazovani cinosti, kdyz obchvat ne a ne dopripravit k vystavbe?
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/20 obecně
Relativně levné a přitom populární (podívejte, co jsme pro vás dokázali udělat). Ale pokud to bude vypadat jako ten na Hluboké ve směru od Týna, pak to bude jen estetický doplněk.MickeyMouse píše: Usporadani 2+1 na vsech usecich
Unika mi smysl tech ostruvku v Dasnem a Cesnovicich. To je nejake vykazovani cinosti, kdyz obchvat ne a ne dopripravit k vystavbe?
V naší obci jsme je chtěli taky, ale při požadavku SÚS na šířku jízdního pruhu kolem ostrůvku 3,5+ m (na silnici, co má s bídou 5 m) se z projektu vypustily.
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: I/20 obecně
ŘSD připravuje rozšíření vozovky mezi Č. Budějovicemi a Pískem
http://www.tvjecko.cz/rsd-pripravuje-ro ... -a-piskem/
http://www.tvjecko.cz/rsd-pripravuje-ro ... -a-piskem/
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/20 obecně
Tak to jsem zvedavy, jak tohle dopadne. Leta se v jiznich Cechach nedeje nic a ted to vypada na zavody v budovani D3 vs. D4+I/20.
Jako ne nerealna mi pripada varianta, kdy bude dostavena D4+I/20 z Prahy do CB a D3 z CB naa hranice. V CB to pak bude nevesele.
Jako ne nerealna mi pripada varianta, kdy bude dostavena D4+I/20 z Prahy do CB a D3 z CB naa hranice. V CB to pak bude nevesele.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/20 obecně
No první co mě napadlo, jak si chtějí kluci (a holky) na jihočeské ŘSD obhájit, že loni z gruntu předělali úsek okolo Vodňan a teď to chtějí znova rozkopat?
Re: I/20 obecně
Tipoval bych, že na tomto úseku dojde maximálně k přemalování pruhů. Úzké je to od Újezda po Novou Hospodu a mezi Sedlcem a PištínemMichal R píše:No první co mě napadlo, jak si chtějí kluci (a holky) na jihočeské ŘSD obhájit, že loni z gruntu předělali úsek okolo Vodňan a teď to chtějí znova rozkopat?
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/20 obecně
Pokud by šlo tohle (http://zdopravy.cz/d4-za-soukrome-peniz ... alog-7729/) tak, jak je to časově naplánováno, tak by se s I/20 mělo něco dělat. Jinak bude u ČB a severozápadním okraji ČB pěkné dopravní peklo.
Podle mapové aplikace ŘSD by se I/20 Pištín-Suché Vrbné měla začít stavě také v r. 2020, ve kterém by měl koncesionář začít s výstavbou D4. Byl by to historický milník ve výstavbě silnic a dálnic v ČR, pokud by se takový souběh podařil... Dokonce i severní spojka se má v ČB začít stavět podle mapové aplikace ŘSD v r. 2020. To už by byl hattrick! Ale i tak by to v ČB mezi Českým Vrbným a severní spojkou bylo "zajímavé".
Podle mapové aplikace ŘSD by se I/20 Pištín-Suché Vrbné měla začít stavě také v r. 2020, ve kterém by měl koncesionář začít s výstavbou D4. Byl by to historický milník ve výstavbě silnic a dálnic v ČR, pokud by se takový souběh podařil... Dokonce i severní spojka se má v ČB začít stavět podle mapové aplikace ŘSD v r. 2020. To už by byl hattrick! Ale i tak by to v ČB mezi Českým Vrbným a severní spojkou bylo "zajímavé".
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/20 obecně
A ještě se připravuje třípruh v úseku Písek - Pištín.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/20 obecně
A netušíte v jaké je to fázi ten třípruh? někde jsem vloni četl, že už nějaké úpravy by chtělo ŘSD dělat letosLenny píše:A ještě se připravuje třípruh v úseku Písek - Pištín.
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/20 obecně
No nevim, co bude horsi: Postupna vystavba utahana jako vzdy nebo ten hattrick bez severni tangenty a uprav mezi Piskem a Ceskym Vrbnym v Ceskych Budejovicich.
Ten tripruh nestaci, dulezite je taky upravit/prelozit/rozsirit severni usek Vodnany-Pistin. Tam by me zajimalo hlavne krizeni s trati 193 Divcice-Netolice. Trat je bez provozu, ale stale udrzovana ve stavu moznosti vraceni do provozu. Takze by se s I/20 mela krizit mimourovne, kdyby byla nekdy nahodou hypoteticky zase zprovoznena...
Ten tripruh nestaci, dulezite je taky upravit/prelozit/rozsirit severni usek Vodnany-Pistin. Tam by me zajimalo hlavne krizeni s trati 193 Divcice-Netolice. Trat je bez provozu, ale stale udrzovana ve stavu moznosti vraceni do provozu. Takze by se s I/20 mela krizit mimourovne, kdyby byla nekdy nahodou hypoteticky zase zprovoznena...
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/20 obecně
Ve fázi studie, zatím.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/20 obecně
Zrovna dnes na ní blikala signalizace a maník ve vestě mával na auta, že mají jet...MickeyMouse píše:. Trat je bez provozu, ale stale udrzovana ve stavu moznosti vraceni do provozu. Takze by se s I/20 mela krizit mimourovne, kdyby byla nekdy nahodou hypoteticky zase zprovoznena...
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: I/20 obecně
Lenny, podle mě - a jasně, je to subjektivní hodnocení - je ten třípruh nesmysl. Jakkoliv poslední sčítání dopravy a ostatní statistiky neznám, tak díky velmi pravidlené, skoro dvacetileté zkušenosti na cestách Praha - ČB si troufám tvrdit, že směrově dělený čtyřpruh (aka Hradubická) je správné řešení.Lenny píše:Ve fázi studie, zatím.
Otázka zní: Je parametr/profil už pevně zakotven, a nebo je šance na změnu?
Díky!
Re: I/20 obecně
Neznám podrobnosti, ke studii jsem se ještě nedostal.
Dle mého názoru:
Čtyřpruh by zde ekonomicky nevyjde. Už na stavbě Pištín - České Vrbné byl problém ho udržet. Ani intenzity dopravy zde nejsou na čtyřpruh.
Současný stav, kdy je silnice hlavně za Pískem široká a rovná také není z dopravně-bezpečnostního hlediska ideální. Třípruh dle mě pomůže bezpečnosti provozu. Na části trasy by šel přeznačit ve stávajícím záboru, ale po zkušenostech z I/35 Litomyšl - Moravská Třebová, kde už se o tom mluví pár let v nějakou závratnou rychlost přemalování nevěřím.
Šance na změnu je vždycky.
Dle mého názoru:
Čtyřpruh by zde ekonomicky nevyjde. Už na stavbě Pištín - České Vrbné byl problém ho udržet. Ani intenzity dopravy zde nejsou na čtyřpruh.
Současný stav, kdy je silnice hlavně za Pískem široká a rovná také není z dopravně-bezpečnostního hlediska ideální. Třípruh dle mě pomůže bezpečnosti provozu. Na části trasy by šel přeznačit ve stávajícím záboru, ale po zkušenostech z I/35 Litomyšl - Moravská Třebová, kde už se o tom mluví pár let v nějakou závratnou rychlost přemalování nevěřím.
Šance na změnu je vždycky.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/20 obecně
Premalovat jde ledascos. Problem budou spis urovnove krizovatky. Zajimalo by me, jak je bude ta studie resit? Zuzeni na 2+2 a urovnove odboceni, dtto + odbocovaci a pripojovaci pruhy, vystavba MUK, ruseni nekterych urovnovych krizovatek???
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/20 obecně
Předpokládám, že 2+1 bude v mezikřižovatkových úsecích, jak je obvyklé z jiných akcí.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)