I/13 Třebušice, MÚK
Re: I/13 Třebušice, MÚK
Ředitelství silnic a dálnic zahajuje výstavbu mimoúrovňové křižovatky Třebušice na silnici I/13.
https://www.rsd.cz/wps/portal/web/domu/ ... 40ff2e5db6
https://www.rsd.cz/wps/portal/web/domu/ ... 40ff2e5db6
Re: I/13 Třebušice, MÚK
aktualizovaný leták
https://www.rsd.cz/mapa/attachment/553d ... 209360.pdf
https://www.rsd.cz/mapa/attachment/553d ... 209360.pdf
Re: I/13 Třebušice, MÚK
Kdyz uz tak mluvi o tom, ze dokoncenim teto stavby vznikne uceleny ctyrpruh, tak by se mohli snazit jej oznacit "autickem". Tomu ctyrpruhu by to sluselo.
Re: I/13 Třebušice, MÚK
Koukal jsem na starší letecké snímky... původně byl přes trať most, vedle postavili druhý most a ten původní zbourali a konec? To bylo za Bárty, nebo měla rekonstrukce jiný podtext?
Re: I/13 Třebušice, MÚK
Jednalo se o I. etapu, ve které byl starý most v havarijním stavu nahrazen novým mostem a následně snesen.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/13 Třebušice, MÚK
Vzhledem k těm hupům mezi Komořany a Chomutovem si myslím, že to nehrozí... Navíc letošní LIVE nehoda moudrých slečen u Mostu debatě na přeznačení taky nepomohla. Zaznělo to hned po ní v některém ze článků, že I/13 není na 130 vhodná (kecal bych kdo se vyjadřoval, zda někdo z ŘSD, MD či PČR)...dvs píše:Kdyz uz tak mluvi o tom, ze dokoncenim teto stavby vznikne uceleny ctyrpruh, tak by se mohli snazit jej oznacit "autickem". Tomu ctyrpruhu by to sluselo.
Re: I/13 Třebušice, MÚK
Autíčko je na MPR 110 +-20.
130 na takové komunikaci opravdu ne. Už jen ty bus zastávky a pohyb chodců jsou na MPR 70-90.
130 na takové komunikaci opravdu ne. Už jen ty bus zastávky a pohyb chodců jsou na MPR 70-90.
Re: I/13 Třebušice, MÚK
Zastávky jsou i na D7 mezi nájezdem Kladno a Slaným a může se tam jezdit 130. Nevidím důvod proč by neměla být zvýšená rychlost tady. Ona se dáma věnovala skutečně řízení?! I při 80 na normální silnici se dá napálit do stromu.
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: I/13 Třebušice, MÚK
Tak stavba byla oficiálně zahájena skoro před dvěma měsíci a zatím se zde nestalo vůbec nic. Kdy budou zahájeny nějaké fyzické práce?
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: I/13 Třebušice, MÚK
Včera jsem jel okolo. Mladé náletové dřeviny, které vyrostly ve stopě nové silnice za poslední asi 2 roky, jsou nyní pečlivě vykácené až těsně u země. A stopa je nyní vykolíkovaná včetně kilometráže. Takže bych řekl, že místo je připraveno na příjezd těžké techniky.
Jinak most na I/13 13-039a přes železniční trať Komořany – Záluží (pozor, neplést s mostem o kousek vedle přes trať Třebušice – Most) je sveden do jednoho jízdního pruhu v obou směrech z důvodů "umístění přechodného dopravního značení v souvislosti s havarijním stavem zatížitelnosti nosné konstrukce mostu". Uzavírka platí od 27.1.2018 do 4.1.2019.
Takže nás v tomto míste nečekají dopravní omezení jen kvůli dostavbě I/13, ale i s rekonstrukcí mostu jen o pár metrů dále směrem na Chomutov.
Jinak most na I/13 13-039a přes železniční trať Komořany – Záluží (pozor, neplést s mostem o kousek vedle přes trať Třebušice – Most) je sveden do jednoho jízdního pruhu v obou směrech z důvodů "umístění přechodného dopravního značení v souvislosti s havarijním stavem zatížitelnosti nosné konstrukce mostu". Uzavírka platí od 27.1.2018 do 4.1.2019.
Takže nás v tomto míste nečekají dopravní omezení jen kvůli dostavbě I/13, ale i s rekonstrukcí mostu jen o pár metrů dále směrem na Chomutov.
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: I/13 Třebušice, MÚK
Včera jsem jel okolo. Už je vjezd na stavbu řádně označen, na staveništi už jsou stroje a probíhá skrývka ornice. Tak přece jsme se dočkali!
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: I/13 Třebušice, MÚK
Pohled z auta
Re: I/13 Třebušice, MÚK
Stavba mě překvapila nízkým stupněm rozpracovanosti. Ani na jednom mostě se ještě nezačalo pracovat. V MÚK Třebušice jsou nasypány 2 haldy.
Ještě by mě zajímalo k čemu bude sloužit tato křižovatka? Bývalá silnice II/255 bude zrušena v důsledku těžby.
Ještě by mě zajímalo k čemu bude sloužit tato křižovatka? Bývalá silnice II/255 bude zrušena v důsledku těžby.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/13 Třebušice, MÚK
Kdo ví ¯\_(ツ) _/¯
Plány jsou samozřejmě z daleké minulosti a nikoho radši už nenapadlo cokoliv měnit, jelikož by to znovu odložilo stavbu o několik let.
Hlavní je, že se odstraní úrovňové křížení a dodělá se most přes žel. trať.
Plány jsou samozřejmě z daleké minulosti a nikoho radši už nenapadlo cokoliv měnit, jelikož by to znovu odložilo stavbu o několik let.
Hlavní je, že se odstraní úrovňové křížení a dodělá se most přes žel. trať.
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: I/13 Třebušice, MÚK
Slyším prvně, že by se tato silnice měla v důsledku těžby rušit, ale OK, asi máš lepší informace. Pokud to je tak, tak i k těm dolům je přece zapotřebí kvalitní a bezpečný dopravní přístup (může se jednat o větší množství těžké techniky, zaměstnanci, apod.), ne? Navíc v Třebušicích je nádraží a nějaký průmyslový areál, je tam nějaké šrotiště, apod. A po letech, až se zase těžba zastaví a území se začne rekultivovat, tak bude zapotřebí nová silnice.Lenny píše:Stavba mě překvapila nízkým stupněm rozpracovanosti. Ani na jednom mostě se ještě nezačalo pracovat. V MÚK Třebušice jsou nasypány 2 haldy.
Ještě by mě zajímalo k čemu bude sloužit tato křižovatka? Bývalá silnice II/255 bude zrušena v důsledku těžby.
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Re: I/13 Třebušice, MÚK
Cestou jsem se zastavil na Vršanské vyhlídce, kde jsou 2 mapy. Na jedné je postup těžby a na druhé způsob rekultivace a v místě bývalé II/255 je navrženo jezero.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/13 Třebušice, MÚK
Jak píše Lenny, postup spíše symbolický ...
Re: I/13 Třebušice, MÚK
Díky za vše objasňující drone view.
Re: I/13 Třebušice, MÚK
Ty mapy jsou vidět na fotce na netu. Podle streetview mě překvapuje jezero v tom místě, nepřipadá mi, že je tam kdovíjaká prohlubeň. Naopak tam kde jezero navrženo není, tam zas prohlubeň je jsem z toho volaký zmetený.Lenny píše:Cestou jsem se zastavil na Vršanské vyhlídce, kde jsou 2 mapy. Na jedné je postup těžby a na druhé způsob rekultivace a v místě bývalé II/255 je navrženo jezero.
https://goo.gl/images/EdhM1u
Re: I/13 Třebušice, MÚK
Ad II/255. Jestli se nepletu, tak území, kterým vedla silnice II/255 bude přetěženo. Protože to bude nejspíše poslední území postupu těžby na lomu Vršany, tak tam pak zůstane zbytková jáma, která bude v rámci rekultivace zaplavena.
A nějaká náhrada II/255 bude během na dlouhou trať. Muselo by se to vejít někam mimo výsypky, a nebo by se muselo čekat, až si výsypky sednou (což je běh na generace). Každopádně to určitě nebude dříve, než dekády po ukončení těžby. Výstavba infrastruktury je poslední fází zahlazování škod, na kterou často ani nezbydou peníze.
A přístup samozřejmě těžaři mají. O ten si starosti nedělejte.
A nějaká náhrada II/255 bude během na dlouhou trať. Muselo by se to vejít někam mimo výsypky, a nebo by se muselo čekat, až si výsypky sednou (což je běh na generace). Každopádně to určitě nebude dříve, než dekády po ukončení těžby. Výstavba infrastruktury je poslední fází zahlazování škod, na kterou často ani nezbydou peníze.
A přístup samozřejmě těžaři mají. O ten si starosti nedělejte.
Re: I/13 Třebušice, MÚK
http://www.zdarbuh.cz/reviry/mus/lom-vrsany/Porubní fronty lomu postupují severním směrem, po dosažení severní hranice Holešického pole se postup otočí východním směrem přes energetický koridor do dobývacího prostoru Slatinice, kde při projektované těžbě 10 mil. tun uhlí ročně ukončí těžbu v roce 2035.
Současná jáma tak bude postupně krmena vnitřní výsypkou.
Království a půl princezny za 511.