úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Jaká past ??? Snad máme dopravní značení a zákaz vjezdu je zákaz vjezdu ..... a to platí pro všechny, všude a v jakémkoliv ročním období ...
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Tak dle dnešního průjezdu jsou již všechny mosty hotovy, včetně VDZ, krom prvního mostu D1-184, tak jsem zvědav, kdy to zprovozní.....
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Omezení se nám blíží ke konci:
Včera v Událostech ČT byly záběry z opravovaného nadjezdu na km 153, pracuje se na izolaci.MDČR píše:p o v o l u j e
částečná uzavírka dálnice D1 v souvislosti s akcí „D1 – modernizace, úsek 20, EXIT 146 Velké
Meziříčí – EXIT 153 Lhotka (ukončení DIO 3. etapy)“, v rozsahu:
a) levý jízdní pruh v km 146,580–146,950 vpravo a současně ve střídavém režimu (1) levý
jízdní pruh v km 153,840–154,150 vpravo nebo (2) pravý jízdní pruh a zpevněná
krajnice, resp. přídatný jízdní pruh v km 153,660–154,300 vpravo, za níže stanovených
podmínek (odstranění přechodného VDZ a montáž svodidel na přejezdech SDP); provoz
ve směru na Brno bude veden v jednom jízdním pruhu,
b) levý jízdní pruh a část pravého jízdního pruhu v km 154,620–146,560 vlevo, za níže
stanovených podmínek (demontáž dočasných svodidel a odstranění přechodného VDZ);
provoz ve směru na Brno bude veden v jednom provizorním jízdním pruhu,
c) pravý jízdní pruh a zpevněná krajnice, resp. přídatný jízdní pruh v km 154,620–
146,560 vlevo, za níže stanovených podmínek (odstranění přechodného VDZ); provoz
ve směru na Prahu bude veden v jednom jízdním pruhu,
d) zpevněná krajnice, resp. přídatný jízdní pruh a část pravého jízdního pruhu v km
154,520–146,670 vlevo, za níže stanovených podmínek (odstranění přechodného VDZ);
provoz ve směru na Prahu bude veden ve dvou jízdních pruzích.
Stanovené podmínky:
1. Uzavírka nesmí být zahájena za povětrnostní situace, která může podstatně zhoršit nebo
přerušit sjízdnost dálnice (§ 26 odst. 5 zákona).
2. Uzavírka dle bodu a) může být provedena v časovém úseku 20. 1. 2018, 07:00 hod.–
24. 1. 2018, 12:00 hod. s tím, že celková doba trvání uzavírky (vyjádřená součtem dob
trvání dílčích uzavírek) nepřesáhne 10 hod.
3. Uzavírky dle bodů b) a c) mohou být provedeny v časovém úseku 20. 1. 2018, 07:00
hod.–25. 1. 2018, 12:00 hod. s tím, že celková doba trvání uzavírky (vyjádřená součtem
dob trvání dílčích uzavírek) nepřesáhne 54 hod.
4. Uzavírka dle bodu d) může být provedena v časovém úseku 22. 1. 2018, 13:00 hod.–
26. 1. 2018, 16:00 hod. s tím, že celková doba trvání uzavírky nepřesáhne 28 hod.
5. Uzavírky dle bodů b) a c) nesmí být prováděny současně.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Tak už je hotovo
Události neděle 21.1.2018
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1097 ... deo/595247
Penále prý bude 50 mil Kč.
Události neděle 21.1.2018
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1097 ... deo/595247
Penále prý bude 50 mil Kč.
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Článek o pokládce betonu a novém finišeru Colasu na této stavbě. http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ ... n-sp-1500/
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Pokračovàní modernizace na tomto úseku začne 29.3.2018 ...
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Pokračování v modernizaci:
čt 29. 3. 7:00 - pá 30 . 3. 12:00
instalace DIO
vedení dopravy 2+2
pá 30. 03. 12:00 - 02. 04. 12:00
instalace DIO
vedení dopravy 1+1
po 2. 4. - út 17. 7.
modernizace levého jízdního pásu (směr Praha)
vedení dopravy 2+2 na pravém jízdním pásu (směr Brno)
Uzavřena nájezdová větev MÚK 153 vlevo (Praha) po celou dobu výstavby, od 18. 06. do 17. 07. uzavřena i výjezdová větev MÚK 153 vlevo (Praha).
čt 29. 3. 7:00 - pá 30 . 3. 12:00
instalace DIO
vedení dopravy 2+2
pá 30. 03. 12:00 - 02. 04. 12:00
instalace DIO
vedení dopravy 1+1
po 2. 4. - út 17. 7.
modernizace levého jízdního pásu (směr Praha)
vedení dopravy 2+2 na pravém jízdním pásu (směr Brno)
Uzavřena nájezdová větev MÚK 153 vlevo (Praha) po celou dobu výstavby, od 18. 06. do 17. 07. uzavřena i výjezdová větev MÚK 153 vlevo (Praha).
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Na tomto úseku je již doprava kompletně převedena na pravou stranu. Na levé straně se již začalo s odstraňováním vnějších svodidel a s odtěžováním zeminy v SPD v blízkosti starého povrchu .....
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Na úseku se již pracuje na odstraňování původního povrchu ....
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Na úseku se intenzivně pracuje, zejména na mostech. Dále se pracuje na podkladové vrstvě ....
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Intenzívní práce na všech mostech i na 1. máje. Dále se pracuje na podkladové vrstvě na celém úseku. Na konci úseku už je navezen oranžový Finišer ....
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Na konci úseku již vše připraveno k pokládce stabilizační vrstvy, jsou zde už připravený i finišery .....
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Ado, díky za zprávy o všech modernizovaných úsecích. V černé Africe jsou tvé zprávy výrazně zajímavější, než když jsem doma. Díky.
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Tak od konce úseku se nám rozjel oranžový Finišer, a přesto, že ještě není komplet položena stabilizační vrstva ......
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Stabilizační vrstva položena od konce úseku po KM 148,1, "oranžový" Finišer nám položil první kilometry CB nového povrchu po most na KM 150, už je přesunout za most a připraven k další pokládce směr začátek úseku ....
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Tak už schází položit jen asi 100 metrů stabilizační vrstvy, Finišer se opět rozjel …..
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Stabilizační vrstva kompletně hotová, Finišer pokračuje v pokládce směrem k začátku úseku...
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Pokračuje pokládka nového CB povrchu, úsek má celkem dost mostů, mezi kterými jsou krátké úseky, nyní Finišer dojel k mostu D1-186, celkem jsou tedy hotovy 3 čísti z 5ti ...
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Hotový CB povrch na 4 částech, nyní je Finišer připraven na KM 149,2 k pokládce poslední části směrem k začátku úseku....
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Z dnešního průjzdu po D1 musím konstatovat, že z mého pohledu je CB na tomto úseku nejhorší z nových CB.
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
U prvních dvou mostů, konkrétně D1-190 A D1-187, je již hotova podkladová vrstva a vše je připraveno k pokládce AB povrchu .....
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Tak Finišer už dojel do konce, respektive na začátek úseku, CB povrch položen …..
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Na úseku pokračují práce na mostech, u posledního mostu na konci úseku se již začalo s pokládkou AB povrchu, probíhají práce okolo nového CB povrchu, asi 100 metrů od začátku je CB povrch extrémně světlý, tak jsem zvědav co to bude .....
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Na úseku se již montují vnější svodidla, pracuje se na pokládce AB povrchu na mostech a jejich okolí ...
Re: úsek 20, MÚK 146 V. Meziříčí východ – MÚK 153 Lhotka
Na začátku úseku se pracuje na pokladní vrstvě části úseku navazujícího na úsek č. 19, dále na pokládce AB povrchu u mostů, a to D1-184 - pokladní vrstva hotova, připravuje se pokládka AB vrstev, D1-186, D1-187 - hotový vrstvy AB, včetně obrněné, D1-190 - chybí jen obrusná vrstva ......