[D10] Opravy a údržba
Re: D10 - Opravy
Díky za vizu, konečně se začalo s D10, už se rozsýpá před očima.
Re: D10 - Opravy
Obnova krytu pravého pásu km 9,985 – 14,375
Ložná vrstva AB hotova v celé délce pravého pruhu vč. sjezdové/nájezdové větve MÚK 14.
Pracuje se hlavně na krajnicích.
Ložná vrstva AB hotova v celé délce pravého pruhu vč. sjezdové/nájezdové větve MÚK 14.
Pracuje se hlavně na krajnicích.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: D10 - Opravy
Neví někdo, zda nebo kdy začne oprava úseku Radonice-Zápy? Mělo to být taky na jaře 2018...
Re: D10 - Opravy
Začne o prázdninách.
Re: D10 - Opravy
A co zbytek, rozpadá se to před očima, kolem Hradiště jsou už vyjeté koleje. Nemusíte někdo?
Re: D10 - Opravy
Na 2018 a 2019 se reálně připravuje několik projektů: km 0-22 P (tři úseky), km 9-0 L, km 32-22 L a km 65-58 L.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: D10 - Opravy
Odkud se bere v tomto případě ta 0? Od křižovatky s 510? Nebyl ten úsek nějak sporný, jestli patří TSK nebo ŘSD?
Re: D10 - Opravy
Pardon, km 3. Km 0-3 se píše smlouva na převod, pak bude ŘSD projektovat obě strany.
Re: D10 - Opravy
Předpokládám, že i na 0-3 bude vzhledem ke stavu a rychlosti přípravy nejdříve jen prostá oprava a teprve potom snad i nějaké rozšiřování?
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: D10 - Opravy
Ano, šestipruh je výhledově až po Kosmonosy.
Re: D10 - Opravy
hh:
Až po Kosmonosy? Měl jsem za to, že šestipruh měl být pouze v úsecích Pražský okruh - Brandýs nad Labem a Bezděčín - Kosmonosy. Překvapuje mne, že se bude časem projektovat úsek Praha až Kosmonosy.
Až po Kosmonosy? Měl jsem za to, že šestipruh měl být pouze v úsecích Pražský okruh - Brandýs nad Labem a Bezděčín - Kosmonosy. Překvapuje mne, že se bude časem projektovat úsek Praha až Kosmonosy.
Re: D10 - Opravy
Intenzity na to jsou.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D10 - Opravy
Tak intenzity na šestipruh v ČR jsou v úsecích:
D1: Mirošovice (21) - Holubice (210)
D5: Praha/Zličín (-1) - Beroun východ (14)
D7: Praha/Letiště (0) - Makotřasy (7)
D8: Praha/Březiněves (0) - Úžice (9)
D10: Praha/Satalice (0) - Kosmonosy (46)
D11: Praha/Černý Most (0) - Jirny (8), po dokončení D35 možná až do Hradce
na osmipruh:
Pražský okruh Třebonice - Slivenec
Pražský okruh po dokončení D3 Hodkovice - Zlatníky
D1: Chodov (0) - Mirošovice (21)
Jaká je realita a jaká bude při intenzitách dopravy za 20 let asi nemusím připomínat...
D1: Mirošovice (21) - Holubice (210)
D5: Praha/Zličín (-1) - Beroun východ (14)
D7: Praha/Letiště (0) - Makotřasy (7)
D8: Praha/Březiněves (0) - Úžice (9)
D10: Praha/Satalice (0) - Kosmonosy (46)
D11: Praha/Černý Most (0) - Jirny (8), po dokončení D35 možná až do Hradce
na osmipruh:
Pražský okruh Třebonice - Slivenec
Pražský okruh po dokončení D3 Hodkovice - Zlatníky
D1: Chodov (0) - Mirošovice (21)
Jaká je realita a jaká bude při intenzitách dopravy za 20 let asi nemusím připomínat...
Re: D10 - Opravy
budu OT
ale jezdím D10 i D11 dost často a překvapuje mě, že "teoreticky" D10 po kosmonosy a D11 po jirny
D11 by to potřebovala minimálně po Sadskou, spíš až po Pečky
ale jezdím D10 i D11 dost často a překvapuje mě, že "teoreticky" D10 po kosmonosy a D11 po jirny
D11 by to potřebovala minimálně po Sadskou, spíš až po Pečky
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D10 - Opravy
Omlouvám se za pokračování OT, ale navážu na Mika. A stav se ještě výrazně zhorší dostavbou prvních dvou úseků D35. Myslím tím rozdíl mezi denním průměrem vozidel na obou těchto déčkách.
Re: D10 - Opravy
Zas ale na druhou stranu odlehci D1, ne? Nebo uz se i tady uznava zeleny axiom, ze kazda dalnice zrodi novy provoz?
Re: D10 - Opravy
Po dostavbě úseků D35 se provoz moc nezlepší, neboť po I/35 je to ještě 75 km po silnici první třídy. Čili komu nevadilo jet po jedničce jedu tudy již dne, neboť je to kratší a stejně rychlé, zbytek jede po D1, neboť si připadají, že jedou rychleji. To, že by se přesunul nějaký velký provoz z D1 na sever je jenom taková fantazie.
Re: D10 - Opravy
Uzke hrdlo na I/35, ktere ovlivni D10 neni podle mne ani ta jednicka jako takova, jako obce na ni. A ta nejvetsi sugestivni zatacka ke strasidlu, ktera zmizi diky tem prvnim dvema usekum podle mne dost tu cestu zatraktivni. Otazkou je, co se pak stane na tech dalsich uzkych hrdlech (Ostretin, Jaroslav, Vysoke Myto, Ridky, Litomysl, aspon co si tak vybavuju).
Re: D10 - Opravy
ona ho trochu zrodí a většinu odsaje z okolíjozka píše:Zas ale na druhou stranu odlehci D1, ne? Nebo uz se i tady uznava zeleny axiom, ze kazda dalnice zrodi novy provoz?
ale to zelení slyšet nechtějí
příkladem budiž dnešní II/611 v úseku Poděbrady - Chlumec, která se nedala přejít a dnes je na ní klid a pohoda
jakmile na D35 odpadne odbočka do Hradce, začne být zajímavější než dnes
pro osobáky přínos nic moc, ale u kamionu jedoucímu 80-90 je to skoro jedno a na stávající I/35 se myslím mýto neplatí ne ?
narozdíl od trasy do náchoda, kde ano
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D10 - Opravy
Zajímavé info vypovídající o stavu nadjezdů nad D10: zakázka středočeského kraje Provedení neodkladných opatření k zajištění bezpečnosti provozu pod nadjezdy – 22 mostů, z toho jich je 11 přes D10!
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: D10 - Opravy
Obnova krytu pravého pásu km 9,985 – 14,375
Stále probíhají dokončovací práce na odvodňovacích žlabech na krajnici + montáž svodidel.
Stále probíhají dokončovací práce na odvodňovacích žlabech na krajnici + montáž svodidel.
Re: D10 - Opravy
Přehazovat provoz by se měl zítra, tj. o 4 dny dříve.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: D10 - Opravy
Obnova krytu pravého pásu km 9,985 – 14,375
Jezdí se po opravené pravé polovině (bez finální obrusné vrstvy). Na každém mostním závěru a dalších pracovních spárách je doporučená "60" ... reálně se brzdí spíš na 30.
IMHO tam mohli dobalit trochu pozvolnější nájezdové klíny (provizorní). To si to Colas docela dost zjednodušil
Jezdí se po opravené pravé polovině (bez finální obrusné vrstvy). Na každém mostním závěru a dalších pracovních spárách je doporučená "60" ... reálně se brzdí spíš na 30.
IMHO tam mohli dobalit trochu pozvolnější nájezdové klíny (provizorní). To si to Colas docela dost zjednodušil
Re: D10 - Opravy
Jednou jsem to jel pravým a od té doby vždy doleva. Je to tak 3* rychlejší. Hromada aut a kamionů na každé dilataci pomalu zastaví. Hrůza, jak si to zjednodušili.
Re: D10 - Opravy
Dneska jsem to jel a sakroval jsem dost
Budou aspoň tu obrusnou vrstvu dávat jako jeden celek, nebo taky na poloviny?
Zajímalo by mě, co dál, ostatní úseky se sypou před očima
Jo u Březiny se dělá druhá polovina mostu a zavřený je i most přes Jizeru v pásu na turnov
Budou aspoň tu obrusnou vrstvu dávat jako jeden celek, nebo taky na poloviny?
Zajímalo by mě, co dál, ostatní úseky se sypou před očima
Jo u Březiny se dělá druhá polovina mostu a zavřený je i most přes Jizeru v pásu na turnov