Ministr dopravy Dan Ťok
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Mícháte "jabka s hruškama", na prvním obrázku je kanálová vpusť dešťové vody, zatímco na druhém je víko revizní šachty (čeho, to netuším) a nikoli vpusť pro dešťovou vodu. Na prvním je stav před rekonstrukcí, na druhém po ní.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
No právě. Z vpusti se stal vystouplý dekl. Podle stromů je to ve stejném místě.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
1) Od září 2017 nemají billboardy u dálnice co dělat
2) Billboard se prokazatelně na nehodě podílel
3) Nehoda se stala v dubnu 2018. Takže to, že řidič nebyl připoutaný a jel rychle, může pro viníky přítomnosti billboardu sloužit maximálně jako polehčující okolnost. Nikoliv omluva jejich trestuhodného jednání, které je veřejným ohrožením.
4) Takže bych Ťokovi a spol. snížil trest z doživotí tak na 80 let vězení. Možná na 70, ale níž bych nešel.
2) Billboard se prokazatelně na nehodě podílel
3) Nehoda se stala v dubnu 2018. Takže to, že řidič nebyl připoutaný a jel rychle, může pro viníky přítomnosti billboardu sloužit maximálně jako polehčující okolnost. Nikoliv omluva jejich trestuhodného jednání, které je veřejným ohrožením.
4) Takže bych Ťokovi a spol. snížil trest z doživotí tak na 80 let vězení. Možná na 70, ale níž bych nešel.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Citace idnes:
Zato Dan Ťok se bude z dopravy nejspíš pakovat. Tečkou za jeho působením mělo být zrušení tendru na mýto antimonopolním úřadem. Jeho nástupcem by za ANO měl být nestraník a šéf představenstva Hochtief Tomáš Koranda.
https://zpravy.idnes.cz/jmena-novych-mi ... ub&galerie
Zato Dan Ťok se bude z dopravy nejspíš pakovat. Tečkou za jeho působením mělo být zrušení tendru na mýto antimonopolním úřadem. Jeho nástupcem by za ANO měl být nestraník a šéf představenstva Hochtief Tomáš Koranda.
https://zpravy.idnes.cz/jmena-novych-mi ... ub&galerie
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Jak vyřeší ten střet zájmů? Ťok ze Skansky aspoň odešel.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
podle mě je to jedno
patrně nebyl schopen řídit Skansku natož ministerstvo
a jestli mají v Hochtiefu jinak nastaven manažerský plán teprve uvidíme
patrně nebyl schopen řídit Skansku natož ministerstvo
a jestli mají v Hochtiefu jinak nastaven manažerský plán teprve uvidíme
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Možná jsem zaujatý a třeba po něm nikdo lepší nepřijde, ale přesto si neodpustím: Huráááá.dvs píše: Zato Dan Ťok se bude z dopravy nejspíš pakovat.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
No já si zase neodpustím poznámku - průměrnému voliči ANO je jedno kdo je ministrem a jaká je realita. Po čtyřech letech ministra ANO chtějí vidět stovky km nově otevřených dálnic. A ty nejsou. Ani být v dnešním právním prostředí nemohou, důvody tu na fóru známe. Ale voliči prostě chtějí jezdit po dálnicích a obchvatech měst. Pokud by se totiž ty najednou ve velkém stavěly a otevíraly, a byl vidět ohromný rozdíl mezi ministrem za ANO a předchozích stran, pak by preference ANO určitě vylétly nahoru. Místo toho se však stalo, že se otevírá nejmíň km novostaveb, protože reko D1 voličstvo jako novostavbu nebere. Navíc problémy s mýtem. Takže z pozice Babiše by bylo logické setnout hlavu, jakkoli tvrdím, že je jedno ať je ministrem kdokoli, hlavně ať se moc často nemění a úředníci mají klid na práci a nemusí se bát, že od zítřka budou najednou pravidla o 180 stupňů jinak...
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Byli tací, co tvrdili, že po zmr. Ťokovi zbudou akorát úsekové radary na dálnicích. Měli pravdu?
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
A ani těch není tolik, kolik sliboval... Jsem zklamaný.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Babiš prohlásil, že si volič na politika vzpomene v autě, když jede a přemýšlí, kdy tady bude obchvat apod. Proto musíme budovat dálnice a silnice.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
O Ťokovi jako ministrovi mám velmi nízké mínění a myslím si, že to byl jeden z nejméně kompetentních ministrů dopravy v historii ČR. To i ten Bárta mi přišel schopnější, ale bohužel využíval své "schopnosti" ve špatném směru.
Ale co nechápu je, co Babiš očekává od manažerů stavebních firem? Asi umí zorganizovat stavbu, nebo vést firmu, ale neměl by tam být ministr od něčeho úplně jiného (a na stavby si sehnat kvalitní stavební dozor)? Copak manažer stavební firmy bude vizionář s představou o dopravních potřebách ČR, legislativec s ideou změn, které urychlí stavby? Bude schopen prosadit potřeby resortu ve vládě a v parlamentu? A prezentovat je veřejnosti? A bude schopen ukočírovat MDČR, ŘSD, SŽDC, ČD, projektanty, zhotovitele, rozhádanou odbornou veřejnost? Mě prostě na takovou pozici moc profesně nepasují manažeři stavebních firem.
Ale co nechápu je, co Babiš očekává od manažerů stavebních firem? Asi umí zorganizovat stavbu, nebo vést firmu, ale neměl by tam být ministr od něčeho úplně jiného (a na stavby si sehnat kvalitní stavební dozor)? Copak manažer stavební firmy bude vizionář s představou o dopravních potřebách ČR, legislativec s ideou změn, které urychlí stavby? Bude schopen prosadit potřeby resortu ve vládě a v parlamentu? A prezentovat je veřejnosti? A bude schopen ukočírovat MDČR, ŘSD, SŽDC, ČD, projektanty, zhotovitele, rozhádanou odbornou veřejnost? Mě prostě na takovou pozici moc profesně nepasují manažeři stavebních firem.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Lidé ze stavebnictví Vám na ministra dopravy nepasují. A kdo vám tam tedy pasuje ?
Já bych tedy naopak řekl, že u někoho kdo dělá v oboru stavebnictví je větší šance, že bude dobrý ministr, než u někoho kdo je laik a neví o dopravě a stavebnictví nic. Asi máte pravdu, že nejdůležitější jsou jiné věci než podrobná znalost staveb. Ale proč bychom měli za znalost stavebnictví někoho naopak zatracovat, to nevím.
Já bych tedy naopak řekl, že u někoho kdo dělá v oboru stavebnictví je větší šance, že bude dobrý ministr, než u někoho kdo je laik a neví o dopravě a stavebnictví nic. Asi máte pravdu, že nejdůležitější jsou jiné věci než podrobná znalost staveb. Ale proč bychom měli za znalost stavebnictví někoho naopak zatracovat, to nevím.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Podle mých informací od insiderů byl jako ředitel Skansky naopak hodně dobrý a hlavně neúplatný, viz Bártova posedlost Skanskou...Mike píše:podle mě je to jedno
patrně nebyl schopen řídit Skansku natož ministerstvo
a jestli mají v Hochtiefu jinak nastaven manažerský plán teprve uvidíme
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Neúplatný - Nemá spíš stavební firma potřebu uplácet státní úředníky než kdokoliv uplácet ředitele stavební firmy?
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Lynx: No právě Ťok je pro mě ukázkou, že ani manažer ze stavební firmy, která je jedním z hlavních dodavatelů dopravních staveb nemusí být pro pozici MD kompetentní.
Ono je obecně otázkou, zdali na ministerskou pozici potřebujete manažera, který má určité zkušenosti z firemní sféry z příbuzného oboru, nebo spíše politika (či špičkového úředníka), který dokáže prosazovat legislativu, vyjednat více peněz z rozpočtu a ukočírovat různé tlaky v resortu. Práce ministra je podle mě svou náplní o dost jinde, než práce manažera stavební firmy.
Nechci předem lámat hůl nad p. Korandou, jenom mi přijde, že Babišova personální politika je dost tristní a skutečných odborníků, kteří jsou ochotni se mu podřídit je zoufale málo.
Ono je obecně otázkou, zdali na ministerskou pozici potřebujete manažera, který má určité zkušenosti z firemní sféry z příbuzného oboru, nebo spíše politika (či špičkového úředníka), který dokáže prosazovat legislativu, vyjednat více peněz z rozpočtu a ukočírovat různé tlaky v resortu. Práce ministra je podle mě svou náplní o dost jinde, než práce manažera stavební firmy.
Nechci předem lámat hůl nad p. Korandou, jenom mi přijde, že Babišova personální politika je dost tristní a skutečných odborníků, kteří jsou ochotni se mu podřídit je zoufale málo.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Aby ministr mohl fungovat, musí mít hlavně politickou podporu a možnost něco prosadit. V určitou dobu za jistými ministry stály firmy, které za státních zakázek zajišťovali politickým stranám peníze mna provoz. To dnes díky nízkým cenám nejde (není tam kde) a tak není velký tlak na možnou výstavbu. navíc se díky "korupčním" kauzám změnili zákony a penězovody vznikly jinudy. Prostě výstavba dnes netáhne a tak se politicky silné figury na toto ministerstvo nehrnou.
Dále je si třeba uvědomit, že zastavit výstavbu jde hned, ale rozjet ji trvá roky. Hlavně, když přijdete o lidi.
Pokud bude na ministerstvo dosazen zase nepolitik, bez vlastního politického zázemí, tak dopadne stejně jako Ťok. Ona funkce manažera a politika je dost rozdílná.
Dále se podívejte, v jaké fázi byla příprav výstavby před 4 roky a dnes, hodně úseků je před zahájením výstavby a tak příští ministr (pokud vydrží 4 roky) slízne hodně smetany za málo úsilí.
Dále je si třeba uvědomit, že zastavit výstavbu jde hned, ale rozjet ji trvá roky. Hlavně, když přijdete o lidi.
Pokud bude na ministerstvo dosazen zase nepolitik, bez vlastního politického zázemí, tak dopadne stejně jako Ťok. Ona funkce manažera a politika je dost rozdílná.
Dále se podívejte, v jaké fázi byla příprav výstavby před 4 roky a dnes, hodně úseků je před zahájením výstavby a tak příští ministr (pokud vydrží 4 roky) slízne hodně smetany za málo úsilí.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Proboha, hlavně netvrďte, jak byl Bárta - čočka s párkem - výborný
on to byl kdo doku*il konec D11
on to byl kdo prioritně stavěl D35...
ten tam byl opravdu jen proto, aby řídil penězovody správným směrem
já bych od zástupce stavební firmy na ministerstvu očekával, že když ví, kde nejvíc tlačí bota, tak je na legislativní radě vlády každý den a tlačí a tlačí
to že mu záda kryje ministr financí ( ze stejné strany ) je jen bonus
ovšem boss nepotřebuje dopravní stavby, on má jezedáky
a ANO, já si budu Ťoka pamatovat stejně jako Šimonovského
on to byl kdo doku*il konec D11
on to byl kdo prioritně stavěl D35...
ten tam byl opravdu jen proto, aby řídil penězovody správným směrem
já bych od zástupce stavební firmy na ministerstvu očekával, že když ví, kde nejvíc tlačí bota, tak je na legislativní radě vlády každý den a tlačí a tlačí
to že mu záda kryje ministr financí ( ze stejné strany ) je jen bonus
ovšem boss nepotřebuje dopravní stavby, on má jezedáky
a ANO, já si budu Ťoka pamatovat stejně jako Šimonovského
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Bárta zastavil výstavbu a to včetně rozestavěných staveb ! a zastavil dokonce i přípravu staveb ! Což nejen nesmyslně prodražilo x staveb ale zbrzdilo přípravu na mnoho let poté. A to vše kvůli "ušetřeným" několika miliardám, které se pak mnohonásobně prodražilo.
Je to obdoba chování člověka ze společenské spodiny, co si od lichváře půjčí 50 tisíc, a raduje se , že má peníze v ruce, aby pak v dalších letech zaplatil na úrocích půl milionu a skončil v exekuci. Ale hlavně že na začátku má peníze v ruce ! Co způsobí do dalších let, to už nedohlédne. Stejně idiotsky se choval Bárta. Proto je podle mě tento megablb mimo jakoukoliv hodnotitelnost a kohokoliv s ním srovnávat je hrubá urážka dotyčného.
Je to obdoba chování člověka ze společenské spodiny, co si od lichváře půjčí 50 tisíc, a raduje se , že má peníze v ruce, aby pak v dalších letech zaplatil na úrocích půl milionu a skončil v exekuci. Ale hlavně že na začátku má peníze v ruce ! Co způsobí do dalších let, to už nedohlédne. Stejně idiotsky se choval Bárta. Proto je podle mě tento megablb mimo jakoukoliv hodnotitelnost a kohokoliv s ním srovnávat je hrubá urážka dotyčného.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Ministr dopravy Ťok nechce pokračovat v další Babišově vládě
https://zpravy.idnes.cz/dan-tok-konec-v ... domaci_PAS
https://zpravy.idnes.cz/dan-tok-konec-v ... domaci_PAS
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
No já nevím, ale na této pozici by to nemusel vzdávat.
Kód: Vybrat vše
Jméno datumy dnů ve funkci
------------------------------------------------
Šimonovský 15.7.2002 4.9.2006 1512
Ťok 4.12.2014 16.05.2018 1259
Stránský 2.7.1992 10.10.1995 1195
Řebíček 4.9.2006 23.1.2009 872
Schling 26.4.2000 15.7.2002 810
Peltrám 22.7.1998 26.4.2000 644
Říman 4.7.1996 2.1.1998 547
Dobeš 1.7.2011 3.12.2012 521
Slamečka 8.5.2009 13.7.2010 431
Prachař 29.1.2014 13.11.2014 288
Bárta 13.7.2010 21.4.2011 282
Budinský 10.10.1995 4.7.1996 268
Stanjura 3.12.2012 10.7.2013 219
Žák 10.7.2013 29.1.2014 203
Moss 2.1.1998 22.7.1998 201
Bendl 23.1.2009 8.5.2009 105
Šmerda 21.4.2011 30.6.2011 70
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
2 dvs: Díky moc za "ligovou" tabulku ministrů ŘSD. Moc mi to osvěžilo paměť a u některých účastníků jsem byl překvapen délkou /krátkostí/ doby působení...
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Anebo, kdo dokázal udělat nejvíc škod za nejkratší dobu....kot píše:u některých účastníků jsem byl překvapen délkou /krátkostí/ doby působení...
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Končící Ťok: Síla brutálního lobbingu majitelů STK překračuje možnosti ministerstva
http://zdopravy.cz/koncici-tok-sila-bru ... tva-11741/
http://zdopravy.cz/koncici-tok-sila-bru ... tva-11741/
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Lynx: Souhlasím, že dnešním viděním byl Bárta pohromou pro výstavbu dopravní infrastruktury. Ale když to vezmeme v kontextu doby, kdy se ujímal úřadu, dá se to celkem pochopit. Byla tehdy dost hysterie vůči vysokým jednotkovým nákladům výstavby, korupci, navíc byl tlak hospodářské recese a vlády na úspory. V kontextu té doby se jeho jednání dá pochopit. A i jeho snaha o "vyhladovění" stavebních firem mohla hrát svou roli v tom, že od té doby se až dodnes téměř vše soutěžilo za nižší, než projektovanou cenu.
To nic nemění na skutečnosti, že kdyby do toho tehdy neříznul, mohlo být dnes zprovozněno mnohem více staveb, a to včetně těch klíčových.
To nic nemění na skutečnosti, že kdyby do toho tehdy neříznul, mohlo být dnes zprovozněno mnohem více staveb, a to včetně těch klíčových.