I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Ahoj, tak jsem slyšel, že zatím se čeká na územní rozhodnutí které připravuje nějaká ostravská firma pro ŘSD... Nevíte někdo něco bližšího?
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Je to tak, ta ostravská firma se snad jmenuje INSET??? a na základě výběrového řízení připravuje podklady pro územní řízení a celý tento proces by měl být završen vydáním pravomocného územního rozhodnutí.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Tak je to fa Inkos http://www.inkos-ostrava.cz ale bohužel mají zavirované stránky, tak se na ně nedostanu Každopádně na přelomu února a března ekologové kteří procházeli trasu jim odevzdali nějaké ty potřebné podklady, kvůli kterým došlo k tomu půlročnímu zdržení, takže snad už by se něco mohlo dít...
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Než se vyřídí všechny ty vyjadření, povolení tak se můžu s trochou nadsázky začít znovu Při troše štěstí by mohlo být pravomocné ÚR letos, letos ještě bude zpracována DSP. Takže pokud se stihnou vykoupit pozemky, tak v na přelomu 2010/11 by jsme se mohli dočkat nějakého stavebního ruchu i v moravském Slezsku.Mario píše:Tak je to fa Inkos http://www.inkos-ostrava.cz ale bohužel mají zavirované stránky, tak se na ně nedostanu Každopádně na přelomu února a března ekologové kteří procházeli trasu jim odevzdali nějaké ty potřebné podklady, kvůli kterým došlo k tomu půlročnímu zdržení, takže snad už by se něco mohlo dít...
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Tento mesic bylo pozadano o zahajeni uzemniho rizeni. Chybelo vyjadreni CHKO Beskydy, proto doslo k pozastaveni. Vyjadreni ma byt jeste tento mesic, do konce dubna se ma v uzemnim rizeni pokracovat. Nevim jak dlouho bude trvat, nez dojde k vydani Uzemniho rozhodnuti, ale snad koncem roku by se mohlo zacit s vykupem pozemku..
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
RSD vydalo letak na cast stavby Oldrichovice - Bystrice, coz je pokrok.. Jen doufam, ze se usek od R48 bude stavet najednou a dojde tak i ke zprovozneni cele silnice najednou..
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Já budu rád za jakýkoliv úsek.Podle mně je úsek Nebory-Bystřice nejvytíženější 2-pruhá silnice I.třídy minimálně v Moravskoslezském kraji
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Jj, staci mrknout na scitani dopravy z roku 2005. Jsem zvedav jake budou mit cisla mereni pristi rok. Vendryne ma 22tis. aut za den, to uz je na dalnici. Hlavne ze vsechny krizovatky budou mimourovnove, a ne jak v ucpanych Pardubicich, kde planuji jen dvoupruhovy obchvat a jeste s kruhacema.. Za ty investice a kvalitu v MSK muzem byt radi!
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Tak už na ŘSD jsou i zbývající letáky od Třanovic po Oldřichovice...
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Bude tato silnice po dokončení označena jako R68?
R48 -> D48 se podařilo!
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
No myslím si, že by si zasloužila označení kompletně jako R67 v trase Vrbice - Rychvald - Havířov - Třanovice - Jablunkov, až na to plán. křížení R67 a S11 v oblasti Třanovic, proč se neprojektuje rovnou jako pokračování S11 na Ostravu, místo megastaveb v podobě dvou MÚK na R48 v Třanovicích?
A vůbec nevíte, jak pokračuje příprava R67? Už se o tom sice v minulosti diskutovalo, ale asi půl roku žádná informace, na stránkách silnice-dalnice.cz je v informacích uvedeno, že do r. 2015 bude postaven aspoň úsek Vrbice -Heřmanice - Rychvald, dále ale nic. Nejvíce mě zaráží ale oddalování obchvatu Havířova, srovnatelné město jako FM.
Díky za info
A vůbec nevíte, jak pokračuje příprava R67? Už se o tom sice v minulosti diskutovalo, ale asi půl roku žádná informace, na stránkách silnice-dalnice.cz je v informacích uvedeno, že do r. 2015 bude postaven aspoň úsek Vrbice -Heřmanice - Rychvald, dále ale nic. Nejvíce mě zaráží ale oddalování obchvatu Havířova, srovnatelné město jako FM.
Díky za info
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Nebude označená jako R67. Jde o přeložku silnice I/11. Bylo by hlavně hloupé zprovoznit 15km rychlostní silnici. V Hrádku se staví jen 2 pruhy, takže jako R67 tato silnice bude podle odhadu tak možná za 20 let... Info o stavbách je tady: http://www.rsd.cz/catalog/Stavime-pro-v ... ský%20kraj
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Proč, máme přece i kratší... spíš by to chtělo to tolikrát probrané překategorizování některých R na D a vybraných I na R, spolu se změnou rychlostních limitů.Mario píše:Bylo by hlavně hloupé zprovoznit 15km rychlostní silnici.
Království a půl princezny za 511.
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Bobek píše:Mario píše:Bylo by hlavně hloupé zprovoznit 15km rychlostní silnici.
Proč, máme přece i kratší... spíš by to chtělo to tolikrát probrané překategorizování některých R na D a vybraných I na R, spolu se změnou rychlostních limitů.
Úseku Havířov-Radvanice by taky slušela vyšší pov.rychlost,než 90km/h
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Tam někdo jezdi 90 ? Tam to je v klidu na 130 než přijdou serpentýny u NHčka tam je zase 90tka za mokra až moc...Mario píše: Úseku Havířov-Radvanice by taky slušela vyšší pov.rychlost,než 90km/h
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
No od te doby, co se po Rudne prohani tmavy Passat, tak temer vsichni mistni ano.Warcz píše: Tam někdo jezdi 90 ?
PS. pry maji v oblibe taky 80 u Shopping parku, stoji na sjezdu a za 5 sekund jsou za pripadnym hrisnikem, dnes tam skutecne vsichni brzdili v obou pruzich pred znackou 80 a to je 200m pred tim sjezdem
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Já mam na tohle prostě smůlu, hrozně jsem se těšil že si natočím pašíka a nic (
Zatím jsem od policajtu nedostal ani jednu pokutu ( v autě ) na kole několik Asi je to tím že ve městě držím 50tku...
EDIT: ale slibuji že až mě změří tak se pochlubím pak už budu jezdit jako beránek protože 2x opakovaný přestupek = chodíš pěšky...
Zatím jsem od policajtu nedostal ani jednu pokutu ( v autě ) na kole několik Asi je to tím že ve městě držím 50tku...
EDIT: ale slibuji že až mě změří tak se pochlubím pak už budu jezdit jako beránek protože 2x opakovaný přestupek = chodíš pěšky...
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Tak důležité je, že úsek z Třanovic do do Bystřice bude možné převést kdykoli z I na R... pro začátek si myslím, že by bylo ideální, kdyby na silnici umístili značky s "omezením" rychlosti na 120... A klidně bych jí do budoucna ani na R nepředělával, alespoň lidé nebudou muset jezdit po staré silnici, kvůli dálniční známce...
P.S.: Co se týče Passatu, o víkendu jsem měl za sebou asi 800km po dálnicích v ČR a NDR a jediný pirát co mě předjel byl policejní Passat na D11 od Prahy, který jel odhadem 180 až 200 bez majáku... Za celou cestu jinak nikdo nejel rychleji než 150...
P.S.: Co se týče Passatu, o víkendu jsem měl za sebou asi 800km po dálnicích v ČR a NDR a jediný pirát co mě předjel byl policejní Passat na D11 od Prahy, který jel odhadem 180 až 200 bez majáku... Za celou cestu jinak nikdo nejel rychleji než 150...
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
To bohužel naše zákony neumožňují :( Rychlost lze zvýšit značkou maximálně o 30 km/h a to pouze v obci. TJ lze na olbyč silnici v obci stanovit 80 km/h a na D a R v obci 110 km/h. Nic jiného naše zákony neumožňují. Sice to občas nějakej ouřada nedodrží (u Plzne bylo jeden čas 110 na 4pruhu mimo obec a v Ostravě 90 na 4pruhu v obci), nakonec to ale jinej aktivnšjší ouřada srovná do latě...Mario píše:...by bylo ideální, kdyby na silnici umístili značky s "omezením" rychlosti na 120...
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
a co výjezd z Olomouce na Křelov?To ještě není R35,takže se to asi může zvyšovat i mimo obec,anebo-jak je to u nás obvyklé-se může jeden zákon vyložit několika různými odporujícími si způsobyPetr Pokorný píše:To bohužel naše zákony neumožňují Rychlost lze zvýšit značkou maximálně o 30 km/h a to pouze v obci. TJ lze na olbyč silnici v obci stanovit 80 km/h a na D a R v obci 110 km/h. Nic jiného naše zákony neumožňují. Sice to občas nějakej ouřada nedodrží (u Plzne bylo jeden čas 110 na 4pruhu mimo obec a v Ostravě 90 na 4pruhu v obci), nakonec to ale jinej aktivnšjší ouřada srovná do latě...Mario píše:...by bylo ideální, kdyby na silnici umístili značky s "omezením" rychlosti na 120...
A co se týče Ostravy,tak tam to byl pozůstatek z doby,kdy byla v obci 60,po humbuku v televizi to loni upravili a už je všude 80
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
To že se to někde dělá ještě neznamená, že se to může ;o).
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
No tak jestli tomu je opravdu tak, tak to bude ráj pro passaty... Už vidím, jak tam budou jezdit všichni 90, když to v podstatě bude vypadat jako dálnice...
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Možná by kreativní Dr. Rath mohl předvést zase nějakou kreaci na obcházení zákonů a šoupnout tam tu stodvacítku.Petr Pokorný píše:To bohužel naše zákony neumožňují Rychlost lze zvýšit značkou maximálně o 30 km/h a to pouze v obci. TJ lze na olbyč silnici v obci stanovit 80 km/h a na D a R v obci 110 km/h. Nic jiného naše zákony neumožňují. Sice to občas nějakej ouřada nedodrží (u Plzne bylo jeden čas 110 na 4pruhu mimo obec a v Ostravě 90 na 4pruhu v obci), nakonec to ale jinej aktivnšjší ouřada srovná do latě...
Stavba neobashuje SOS systém, což je u dnešních nových erek standard.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Chtělo by se to trochu zamyslet: Úsek Havířov - NH je postaven tuším v kategorii R26,5, tedy oproti úseku R46 za Olomoucí (tuším R20 nebo R20,5 bez přípojných pruhů v Brodku u Prostějova atd.) naprosto luxusní dálnice s odstavnými pruhy atd. Na R46 za Olomoucí platí standartní 130 a z Havířova do Ostravy policajti hlídají 90 na cestě kde opravdu nemá smysl???? Úplně stejně pak na celé prodloužené Rudné, která je myslím v kategorii MR26 80km/h oproti všem silnicím 2, 3., 4. tříd kde sice jedu po poli s pravoúhlýma zatáčkama, ale protože nejsem v obci můžu 90??? Chtělo by se to zamyslet a buď některé I označit značkou silnice pro motorová vozidla (traktory mají např. z Havířova do Ostravy možnost jet po staré cestě přes Šenov, nehledě na to, že jsem tam nikdy žádný neviděl) nebo změnit zákon na možnost zvýšení rychlosti i mimo obec. a ještě takový malý dodatek. Cca před 20 lety byly na úseku prodloužené Rudné na úrovni Poruby značky s rychlostí 100km/h, neví někdo jestli to umožňovali tehdejší zákony nebo to taky byla jen chyba úřadů?
-
- Příspěvky: 809
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: I/11 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Ale zpět k úseku Třanovice Bystřice: konečně se taky někdo v Praze zamyslel a všiml si, že pokud někdo jede z Havířova do Třince, tak opravdu nevyužívá silnici 1. třídy přes Český Těšín, ale jednoduše si to o cca 15km zkrátí a na 11 se v Třinci napojí. Je proto myslím naprosto logické vést přeložku I/11 přes Třanovice, kudy stejně všichni jezdí. Nechápu ale proč není součástí vystavby I/68 alespoň provizorní napojení na II/474(/na MÚK TŘANOVICE), když už se nepostaví paralelně s R67 (která bude podle mě stejně logicky přezančena na R11, protože cesta z Ostravy do Třince bude znít asi trochu nelogicky: Nejdříve cca 15km po doufejme v budoucnosti přeznačené I/11 na R11, pak z Havířova cca 15km po R67 a krátkém úseku označeném jako R68 se opět napojím na silnici označené jako R11 ). Lidé z Havířova tak nadále budou muset po staré trase přes Třanovice, Hnojník, Střítež a na novou silnici se napojí až na MÚK Nebory. Vím, že už Havířov není 5. největším městem České Republiky (po Praze, Brnu, Ostravě a Plzni), ale pořád ještě je větším než krajská města jako je Zlín, Jihlava nebo dokonce Karlovy Vary a kvalitní dopravní infrastrukturu si prostě 90 000 daňových poplatníků zaslouží.