1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Praha – Hradec Králové – Trutnov – Polsko
Odpovědět
caveman
Příspěvky: 400
Registrován: 2.9.2011 8:52:20

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od caveman »

Při rekonstrukci bude všude vybourán beton až na podklad? Že jsem viděl v akci fragmentační desku (gilotinu), jako když se na jiných úsecích dělal přetah po crack & seat.
michal
Příspěvky: 4517
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od michal »

Martin z Ostravy píše:Naštěstí nenadřadil, zájmem ŘSD je nyní rozšíření odpočívky a co vím, tak všechny kroky k tomu směřují a je s tím srozuměn i vlastník Hummer centra.
Tato zpráva je opravdu nečekaná a velmi potěšující, díky za ni :-)
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Vypadat by to mělo nějak takto
HP.png
HP.png (1.34 MiB) Zobrazeno 9424 x
R48 -> D48 se podařilo!
Taddeo
Příspěvky: 58
Registrován: 10.8.2015 14:26:23
Bydliště: Hradec Králové

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Taddeo »

Ta odpočívka přijde na řadu cca kdy? Nepočítám, že by se to spláchlo najednou, že?
D0, D1, I/3, D11 a D35
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Když do toho ŘSD šlápne, tak bude nejdříve za dva roky realizace.
R48 -> D48 se podařilo!
kot
Příspěvky: 10363
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od kot »

Martine, díky za projekt. Vypadá to velmi dobře ! :ok:
Mosquit
Příspěvky: 913
Registrován: 14.5.2009 11:09:38
Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mosquit »

Realizace je nějak spojená s MÚK Beranka a kolektory, nebo to je samostatná stavba?
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Je to samostatná stavba.
R48 -> D48 se podařilo!
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mike »

to jsou dotazy...
přeci když tam teď je zařízení staveniště, stroje a lidi, tak se to neudělá všechno najednou
kam by ten rozpočet přišel, kdyby se tam 3x nemusel jet, připravit, domluvit atak....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
hh
Autor
Příspěvky: 2553
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od hh »

Kdyby to bylo také pouze na stavební povolení, tak by to bylo obsaženo. Nová stání jsou na územní rozhodnutí, na to by oprava musela čekat. 6pruh je EIA, ÚR na nové objekty, na to by oprava a odpočívka musely čekat ...
pazve
Příspěvky: 435
Registrován: 11.11.2015 21:35:45
Bydliště: HK

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od pazve »

přiložil jsem odkaz na vzorový příčný řez v přímé - kvalita je trošku horší, ale dá se to přečíst ;)

https://www.jpeg.cz/obrazek/W7keO
JiVi
Příspěvky: 240
Registrován: 27.5.2010 8:23:47
Bydliště: Pardubice

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od JiVi »

subjektivně z mého pohledu by ta odpočívka u Hummer centra potřebovala cela rekonstrukci jak sůl ...
michal
Příspěvky: 4517
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od michal »

Díky za tu situačku, člověku to vlije trochu optimismu do žil. Bude se rozšiřovat i odpočívka ve směru na Prahu? V té publikaci o odpočívkách se nic nepíše, na D0 není plánované nic, ale nějaké "záchytné" parkoviště s větší kapacitou před Prahou by asi přišlo vhod, ne?
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Martin z Ostravy »

JiVi píše:subjektivně z mého pohledu by ta odpočívka u Hummer centra potřebovala cela rekonstrukci jak sůl ...
Ta část, která není přímo dotčena rozšířením se bude opravovat spolu s dálnicí.
R48 -> D48 se podařilo!
Trucker
Příspěvky: 134
Registrován: 4.5.2016 22:05:47

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Trucker »

Rozšíření jižní strany odpočívky je super (+40 míst pro TIR) :ok: , bude se také rozšiřovat severní strana odpočívky? Místo pro druhou řadu stání TIR by se tam našlo.
Lynx
Příspěvky: 3683
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Lynx »

pazve píše:přiložil jsem odkaz na vzorový příčný řez v přímé - kvalita je trošku horší, ale dá se to přečíst ;)

https://www.jpeg.cz/obrazek/W7keO
Zaujal mě ten středový pás s betonovými svodidly mezi které je ještě nasypán zásyp z recyklovaného betonu. To je nějáké nové řešení ? Jinde jsem viděl, že se nově dávají vysoká kovová svodidla se dvěma podélníky nad sebou a tohle je pro změnu nižší, ale zase daleko masivnější. To nevadí ta nižší výška ?
petsheny
Příspěvky: 331
Registrován: 25.12.2015 23:55:14
Bydliště: u Zubatých žab

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od petsheny »

Tak nové řešení to není, ale zas tak často se nepoužívá. Je to nejodolnější typ středových svodidel a značí se tuším "H4". Ta vysoká kovová svodidla jsou o třídu níž s označením "H3". Mezi ty svodidla se místo betonu může dát i zemina a osadit keři.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Lenny »

Je to použito na MÚK Slavonín na D35 i D46 a místy se to rozjíždí do boku.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
AF-1
Příspěvky: 560
Registrován: 16.3.2009 13:54:56

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od AF-1 »

Na A8 a A9 z Mnichova standardem. Kupodivu se jim to nerozjizdi.
Bobek
Příspěvky: 1636
Registrován: 14.3.2009 6:43:59
Bydliště: MO

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Bobek »

Asi do toho lze vrazit nějaká táhla, pak se to nemá šanci hnout.
Království a půl princezny za 511.
Mosquit
Příspěvky: 913
Registrován: 14.5.2009 11:09:38
Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mosquit »

Most D11 přes III/33310 (Zeleneč - Šestajovice) má ubouranou celou jižní polovinu (tedy pravý jízdní pás). Pod mostem aktuálně kyvadlový provoz jedním pruhem (cca do září)
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2951
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Majkii »

Už se mi to zdálo na fotkách a včerejší průjezd za soumraku mi to potvrdil - chybějící vodící čára vpravo ve směru na Hradec není vůbec příjemná.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mike »

já tam dnes viděl pána s vlekem na kterém vezl nějaký VZV a asi byl zamyšlený a kolečko vleku mu chvíli jelo štěrkem
naštěstí to zvládl a ani se moc nebrzdilo
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
balance
Příspěvky: 2183
Registrován: 24.9.2009 10:51:36

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od balance »

Majkii píše:Už se mi to zdálo na fotkách a včerejší průjezd za soumraku mi to potvrdil - chybějící vodící čára vpravo ve směru na Hradec není vůbec příjemná.
Také to považuju za velký nedostatek DIO :( ... na D1/modernizovaných úsecích většinou nechybí. Ale naopak, když probíhaly rekonstrukce D1 Brno-Vyškov, tak krajová čára také nebyla ... a hlubokých stop na nezpevněné krajnici tam bylo více než dost.
Clipboard01.jpg
Clipboard01.jpg (17.65 KiB) Zobrazeno 5392 x
Odpovědět

Zpět na „D11“