Já bych spíš řekl že tak 8.000.martini píše:Důležité je, aby se ty dluhopisy dávaly jen na stavby skutečně potřebné a nevyplýtvaly se zase na to "co je přeci připravené", třeba R6 na KV s intenzitami 15.000 nebo kolik vozidel...
[D6] Nové Strašecí – Řevničov – Krupá – Petrohrad (I/27)
[D6] Nové Strašecí – Řevničov – Krupá – Petrohrad (I/27)
Re: R1 - bude vůbec někdy okruh Prahy dokončen?
Na R6 v úsecích "Řevničov - obchvat" a "Krupá, přeložka" po jejich výstavbě intenzity určitě dost podstatně vzrostou proti současné I/6, protože z Rakovníku do Kladna, což je relace v řádu tisíců aut denně, se teď jezdí po silnicích II. třídy, ale pak bude rychlejší a pohodlnější jezdit po R6.Petr Pokorný píše:Já bych spíš řekl že tak 8.000.martini píše:Důležité je, aby se ty dluhopisy dávaly jen na stavby skutečně potřebné a nevyplýtvaly se zase na to "co je přeci připravené", třeba R6 na KV s intenzitami 15.000 nebo kolik vozidel...
Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
R6 je dle mého názoru jedna z mála rychlostek, u nichž by bylo ekonomicky efektivní přistoupit k nerealizaci celého úseku minimálně do roku 2025. Primárně by se měl vyřešit pouze úsek Nové Stračecí - MÚK s I/27 a obchvat Lubence (vše samozřejmě na plný profil). Tím by byl odstraněn průjezd mnoha obcemi Řevničov, Krušovice, Krupá, Hořesedly, Hořovičky a dvakrát úrovňové křížení s dráhou a samozřejmě ten nepříjemný Lubenec. Zbytek je zatím naprosto vyhovující luxusní silnice I. třídy dostačující intenzitám na dlouhou dobu dopředu. Navíc teď celá opravená. Dá se tam jet +/- 120 km/h a i v pohodě předjíždět, takže...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
R6 Nové Strašecí - Řevničov
V době realizace této stavby by měl být již v provozu úsek Řevničov - Krupá, a tato stavba ji propojí s úsekem od Prahy.
V katastrální mapě se nově objevila trasa, vyznačená červeně, ani jeden pozemek nemá ještě vlastníka ŘSD.
Opět náhodný výběr bez opakování
V katastrální mapě se nově objevila trasa, vyznačená červeně, ani jeden pozemek nemá ještě vlastníka ŘSD.
Opět náhodný výběr bez opakování
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
R6 Řevničov - obchvat
Stavba by měla být zahájena jako druhá z pěti souboru staveb Nové Strašecí - křiž. I/27.
Dle Nahlížení do katastru již probíhá výkup, zatím je vykoupeno minimum parcel. Parcely jsou pěkně řádně rozdrobeny do malých ploch
Dle Nahlížení do katastru již probíhá výkup, zatím je vykoupeno minimum parcel. Parcely jsou pěkně řádně rozdrobeny do malých ploch
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
R6 Krupá, přeložka
Stavba by měla být zahájena jako první z pěti souboru staveb Nové Strašecí - křiž. I/27. Nahradí nevyhovující průtah obcí Krupá. (Ještě loni to pro mě byla Křupá )
Dle Nahlížení do katastru již probíhá výkup, zatím je vykoupeno minimum parcel.
Dle Nahlížení do katastru již probíhá výkup, zatím je vykoupeno minimum parcel.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: R6 Krupá, přeložka
...na úseku Bošov Lubenec taky výkup proběhl a k zahájení stavby bohužel nedošlo, pouze ke smýcení lesa
Re: www.komunikace-r6.cz
Hlavně aby to postavili od Nového Stršecí do Lubence,to je nejhořší úsek, z Bošova do Bochova už to jde a z Bochova do Varů je to vlastně poloviční profil R6
Re: www.komunikace-r6.cz
Jak tak o tom přemýšlím - nebyla by vlastně dostavba nenačnutého zbytku R6 ideálním kandidátem na PPP ?Martin z Ostravy píše:celá R6 je jen otázka financí, které kdyby byly tak ji to 5 let máme
Nesmíte se na mě ze západních Čech zlobit, ale dostvaba R6 nebude úplně nejvýš v prioritách státních financí - to dříve půjdou peníze na podle mne důležitější tahy R1, R35, D3...
A dle zmiňovaného webu na R6 bude většina úseků na stavbu dobře papírově připravena... A kde jinde bude za rok/dva takovýto stav ? PPP a a R6 může být v roce 2016-17 celá hotova !!!
Re: www.komunikace-r6.cz
Problém R6 je, že jak říkáte, oproti jiným stavbám není tolik potřebná. Jel jsem tam v pátek od Nového Strašecí až na I/27 (tedy z hlediska komfortu jediný úsek, který by se dal považovat za relativně potřebný + Lubenec obchvat) a cestovní čas byl 23 min (bez závor). Dalo se i předjíždět, byť jsem nespěchal a tudíž nepředjížděl. Byť by se to zkrátilo výstavbou Rka na nějakých 12 min (uvažuji cca 140 km/h) není to podle mého tak zásadní. Jen pro ty obyvatele v těch obcích no... Zpátky v sobotu už jsem to neměřil, ale +/- to samé, takže pohoda.
Co je pravda, že R6 je velmi dobře připravena (oproti jiným, které by byly potřebnější a které jste správně vyjmenoval), ale dělat PPP na něco, co nepotřebujeme, je ten nejkolosálnější nesmysl, dle mého názoru. Splátky za celý úsek Nové Strašecí - KV by hrubým odhadem od stolu byly cca 2,8 mld. Kč ročně po dobu 30 let, včetně provozu, údržby a zásadní rekonstrukce po 25 letech a to mi přijde, že už zase není tak malý peníz, vzhledem k výše uvedenému. Otázka je, jak by to vypadalo, kdyby se tam nastavilo nějaké rozumnější časování výstavby jednotlivých úseků.
Co je pravda, že R6 je velmi dobře připravena (oproti jiným, které by byly potřebnější a které jste správně vyjmenoval), ale dělat PPP na něco, co nepotřebujeme, je ten nejkolosálnější nesmysl, dle mého názoru. Splátky za celý úsek Nové Strašecí - KV by hrubým odhadem od stolu byly cca 2,8 mld. Kč ročně po dobu 30 let, včetně provozu, údržby a zásadní rekonstrukce po 25 letech a to mi přijde, že už zase není tak malý peníz, vzhledem k výše uvedenému. Otázka je, jak by to vypadalo, kdyby se tam nastavilo nějaké rozumnější časování výstavby jednotlivých úseků.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
Proč je tedy R6 uvedena jako možný PPP projekt v tomto článku (tabulka)?
Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
Protože je připravena...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
Reálné to tedy moc není, že? Stejně jako u dostavby R4, která je taky v tabulce.martini píše:Protože je připravena...
Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
Panují obavy ohledně PPP, ne všichni jsou jim nadšeni a někteří si ho vyloženě nepřejí. R6 určitě nebude mezi prvními projekty PPP, takže asi tak.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 21.12.2009 23:41:27
Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
názor "R6 nepotřebujeme" zveřejněný příznivcem výstavby dálnic v diskusi na tomto serveru je vskutku "bomba" ... gratuluji
Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
Nechapu, co je na tom divneho? Stavet par km plneho profilu bez duvodu ( potrebne intenzity ) jenom proto, ze je to naplanovano ( rozumej nakresleno na papire )? Takhle uvazujete i s vlastnimi financemi? Ale R6 neni jedina, vylozene mne drazdi 4-pruh na I/57 a podobne vyhozene penize. 2-pruh s MUK a pripadne stoupacim pasem ( cili v podstate pol. profil ) musi byt vyhovujici.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
Souhlas, opravdu není třeba vše stavět za každou cenu, jen proto že je to připraveno pokud jsou důležitější stavby na které jsou připravené a chybí na ně peníze.bery píše:Nechapu, co je na tom divneho? Stavet par km plneho profilu bez duvodu ( potrebne intenzity ) jenom proto, ze je to naplanovano ( rozumej nakresleno na papire )? Takhle uvazujete i s vlastnimi financemi?
Ten čtyř pruh na I/57 není zase takový luxus, na té stavající trase je kapacita dvou pruhu už vyčerpána, tedy aspoň z mých postřehů co jsem tam jel. A hlavně tam by se dělala přeložka tak jako tak, tak proč to rovnou nepostavit jako 2+2.bery píše: Ale R6 neni jedina, vylozene mne drazdi 4-pruh na I/57 a podobne vyhozene penize. 2-pruh s MUK a pripadne stoupacim pasem ( cili v podstate pol. profil ) musi byt vyhovujici.
Aby to nevypadalo, že si protiřečím, tak třeba I/6 je vcelku luxusní silnice, což se o té klikatici u Jablůnky říci nedá.
Ještě k těm vyhozeným penězům, je to jen R22,5 takže pochybuji, že by byl nějaký markantní rozdíl mezi tímto a S11,5 s MÚK a stoupacími pruhy, ale možná se pletu.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
Srovnávat R6 s I/57 nejde. Kdo nejel po I/57 možná nepochopí.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
Teď koukám na leták stavby R6 Hořovičky – obchvat a zase je tam lahůdka v podobě dvou doprovodných komunikací (na každé straně R6 je jedna) spojených na cca kilometru a půl jen třikrát (dvěma mosty a podjezdem)! To je teda síla.. Tady se furt nadává na ekoteroristy, ale že se takhle plýtvá státními penězi, aby se "nakrmili" starostové okolních obcí, zjevně nikoho netrápí..
Re: Polsko
Mně šlo o něco trochu jiného: Jakmile by někdo rozvlnil stojaté vody mezi dodavateli silničních staveb, bude z toho kauza pro různé kontroly, regulátory apod., zatímco zjevné plýtvání typu dvou souběžných doprovodných komunikací s několikerým propojením žádný úřad včas nezarazíLenny píše:Odborně se tomu říká ochrana hospodářské soutěže, přežítek, který kritizoval nejen Milton Friedman, Garry Becker ale i jiní.andy píše:Njn, otázka je, kdo za těmi akcemi ÚOHS stojí
Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
U Kolešova jde o úpravy stávajících cest na normované parametry III. třídy, což má nahradit rušené stávající napojení obce na I/6, na druhé straně je to klasická souběžná komunikace.andy píše:Teď koukám na leták stavby R6 Hořovičky – obchvat a zase je tam lahůdka v podobě dvou doprovodných komunikací (na každé straně R6 je jedna) spojených na cca kilometru a půl jen třikrát (dvěma mosty a podjezdem)! To je teda síla.. Tady se furt nadává na ekoteroristy, ale že se takhle plýtvá státními penězi, aby se "nakrmili" starostové okolních obcí, zjevně nikoho netrápí..
Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
Budiž, ale je opravdu nutné kvůli bývalé polní cestě stavět u Bukova most? Když teda beru, že ten nadjezd u Hořoviček by se dělal tak jako tak.Jarda Š. píše:U Kolešova jde o úpravy stávajících cest na normované parametry III. třídy, což má nahradit rušené stávající napojení obce na I/6, na druhé straně je to klasická souběžná komunikace.
Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
Kdyby tam nebyl most, tak by to zemědělci z Bukova na pole za R6 objížděli po I/27, kde by tím brzdili provoz. Asi by tam stačil i nadjezd polní cesty, ale proti němu most už cenu stavby tak moc nezvfedne.andy píše:Budiž, ale je opravdu nutné kvůli bývalé polní cestě stavět u Bukova most? Když teda beru, že ten nadjezd u Hořoviček by se dělal tak jako tak.Jarda Š. píše:U Kolešova jde o úpravy stávajících cest na normované parametry III. třídy, což má nahradit rušené stávající napojení obce na I/6, na druhé straně je to klasická souběžná komunikace.
Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
Mohli by to přece objet přes Hořovičky. Jasně, že takhle to bude pro místní pohodlnější, ale to snad ještě neznamená, že by jim to "pohodlí" měl platit stát. Ať se na tu mapku podíváte z kterékoliv strany, tak jedna silnice podél západní poloviny stavby a minimálně jedno spojení s druhou doprovodnou komunikací jsou zbytné. Doprovodné komunikace jsou podle mě od toho, aby i ten, kdo nechce/nemůže jet po dálnici, měl možnost dostat se z místa A do místa B, netuším ale, proč by těch možností mělo být půl tuctu Respektive pokud někdo chce mít tak široký výběr, proč ně, ale ať si ho zaplatí sám.Jarda Š. píše:Kdyby tam nebyl most, tak by to zemědělci z Bukova na pole za R6 objížděli po I/27, kde by tím brzdili provoz. Asi by tam stačil i nadjezd polní cesty, ale proti němu most už cenu stavby tak moc nezvfedne.
Re: Úsek Nové Strašecí - MÚK s I/27
Však šoféři by to mohli taky voblíždět přes Plzeň a nemusela by se tam stavět erka, ne? Podle pořádný mapy http://www.mapy.cz/#mm=TP@x=130982144@y=136200320@z=13 snadno zjistíte, že cesty tam už jsou a jde o to je nepřerušit všechny. Oni tam totiž kolem taky bydlej a hospodařej lidi ..