Jaroměř - obchvat
Re: Jaroměř - obchvat
Jen tak namátkou jsem koukl na katastrální mapy a nenašel jsem ani, že by byly rozděleny pozemky...
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: 8.10.2010 7:30:58
Re: Jaroměř - obchvat
"Nový" leták: https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/248 ... bchvat.pdf
Děje se vůbec něco? ÚR by mělo být pravomocné z března 2017 a prý se dokončuje dokumentace pro SP, jak to vypadá s pozemky?
Děje se vůbec něco? ÚR by mělo být pravomocné z března 2017 a prý se dokončuje dokumentace pro SP, jak to vypadá s pozemky?
Re: Jaroměř - obchvat
Tak jsme se posunuli v čase o 2 roky... Tím myslím původní zahájení stavby 5/2018 na 2020 bez určení měsíce a UP z 11/2020 na 2022 opět bez uvedení měsíce.
Re: Jaroměř - obchvat
nijak, ještě nejsou ani oddělenéJohnyRockNRoll píše:jak to vypadá s pozemky?
Re: Jaroměř - obchvat
Ad výkupy pozemků - Zná někdo důvod této trestuhodné nečinnosti ?
-
- Příspěvky: 398
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: Jaroměř - obchvat
Dnes k tomuto tématu vyšel na idnes článek.
https://hradec.idnes.cz/stavba-dalnice- ... zpravy_pos
https://hradec.idnes.cz/stavba-dalnice- ... zpravy_pos
Re: Jaroměř - obchvat
Myslím, že si mluvčí ŘSD Nina Ledvinová a její kolega Jan Studecký věří až moc, že by obě stavby začaly sloužit ve stejnou dobu. jedině, že by se dálnice opozdila, ale to se doufám nestane. Už více než rok je UR, ale v katastrální mapě po obchvatu ještě není ani vidu. Těžko pak uvěřit, že SP bude v 2019.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: Jaroměř - obchvat
Mě zas dostává poslední odstavec článku, kde si starosta Heřmanic stěžuje, že se mu zvýší doprava přes vesnici. Kudy asi teď všichni na Trutnov a Dvůr jezdí ? U Heřmanic žádná změna nenastane, jen se nebudou muset auta vláčet přes celou Jaroměř, ale sjedou z dálnice až za ní - u Heřmanic. A pokud by přece jen chtěl až tady sjíždět někdo do Náchoda a obchvat nebude hotový, odnesou to spíš sousední Hořenice, přes které se auta budou muset vracet zpátky do Jaroměře. Nikdo normální přece nebude jezdit do Náchoda po trojce přes Běluň a Krabčice, kde se nedá pořádně míjet, milion cyklistů a traktorů a navíc by tu jistě přibyla hezká řada retarderů.
https://mapy.cz/zakladni?x=15.9177634&y ... itch=0.194
https://www.google.cz/maps/@50.3791258, ... 312!8i6656.
https://www.google.cz/maps/@50.3793461, ... 312!8i6656
https://www.google.cz/maps/@50.3942005, ... 312!8i6656
https://mapy.cz/zakladni?x=15.9216773&y ... itch=0.197
https://mapy.cz/zakladni?x=15.9177634&y ... itch=0.194
https://www.google.cz/maps/@50.3791258, ... 312!8i6656.
https://www.google.cz/maps/@50.3793461, ... 312!8i6656
https://www.google.cz/maps/@50.3942005, ... 312!8i6656
https://mapy.cz/zakladni?x=15.9216773&y ... itch=0.197
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: Jaroměř - obchvat
Mě by zajímalo, co ten rok dělali. Mají platné UR, neříkejte mi že příprava geometráku trvá rok.
Re: Jaroměř - obchvat
Honey72:
Starosta Heřmanic má zcela oprávněnou obavu. Většina provozu po silnici 1/33 míří na Náchod a i po kompletním dobudování D11 to nebudou žádná zanedbatelná procenta, která budou dále na Náchod směřovat. Tím spíše, že kompletní D11 hned jen tak nebude a drtivá většina se dále povalí na Náchod a bude dále ucpávat celou Jaroměř. Sám jsem už několikrát musel využít od Náchodu "obchvatu Jaroměře" přes Heřmanice, Běluň, Krabčice.
Pokud by D11 prozatím opravdu končila bez řádného obchvatu Jaroměře ve směru Náchod, tak to bude pro obce Heřmanice, Běluň, Krabčice opravdová pohroma. Lidé si budou hledat přímější cestu směr Náchod než se vracet zpět a projíždět celou Jaroměř. A Heřmanice, Běluň, Krabčice jsou jasnou volbou, i kdyby tam bylo retardérů 10.
Starosta Heřmanic má zcela oprávněnou obavu. Většina provozu po silnici 1/33 míří na Náchod a i po kompletním dobudování D11 to nebudou žádná zanedbatelná procenta, která budou dále na Náchod směřovat. Tím spíše, že kompletní D11 hned jen tak nebude a drtivá většina se dále povalí na Náchod a bude dále ucpávat celou Jaroměř. Sám jsem už několikrát musel využít od Náchodu "obchvatu Jaroměře" přes Heřmanice, Běluň, Krabčice.
Pokud by D11 prozatím opravdu končila bez řádného obchvatu Jaroměře ve směru Náchod, tak to bude pro obce Heřmanice, Běluň, Krabčice opravdová pohroma. Lidé si budou hledat přímější cestu směr Náchod než se vracet zpět a projíždět celou Jaroměř. A Heřmanice, Běluň, Krabčice jsou jasnou volbou, i kdyby tam bylo retardérů 10.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: Jaroměř - obchvat
Já si to nemyslím. V mapě to sice vypadá jako velká zkratka, ale vzdálenostně plus minus stejně a časově také. Samozřejmě když nepočítám zácpy. Ale ty by na té silničce vznikly také kvůli vyhýbání a pak není žádná sranda z ní najet na hlavní tah
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: Jaroměř - obchvat
k pozemkům právníka Kučery a trasy obchvatu
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 90#p165990
zkusil jsem do toho nahrubo vložit výkres z DSP:
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 90#p165990
zkusil jsem do toho nahrubo vložit výkres z DSP:
- Přílohy
-
- ScreenShot051.jpg (331.33 KiB) Zobrazeno 14096 x
Re: Jaroměř - obchvat
Takže další pozemek u Labe... Tak ten mi doteď unikal. Díky Jirko.
Re: Jaroměř - obchvat
Nový leták:
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/248 ... bchvat.pdf
V rámci další přípravy stavby pokračuje inženýrská činnost pro stavební povolení. Byl odevzdán čistopis dokumentace pro SP a jsou vyhotoveny geometrické plány. Během majetkoprávní přípravy bude nutné vypořádat celkem 175 listů vlastnictví. Výkupy pozemků budou zahájeny v roce 2018.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/248 ... bchvat.pdf
V rámci další přípravy stavby pokračuje inženýrská činnost pro stavební povolení. Byl odevzdán čistopis dokumentace pro SP a jsou vyhotoveny geometrické plány. Během majetkoprávní přípravy bude nutné vypořádat celkem 175 listů vlastnictví. Výkupy pozemků budou zahájeny v roce 2018.
Re: Jaroměř - obchvat
Takže ÚR je víc jak rok a půl platné a trasa pořád ještě ani není v katastrální mapě, natož aby začaly výkupy pozemků... A na konci října 2018 vyjde v letáku informace, že s výkupy se začne v roce 2018. Něco mi říká, že přes Vánoce se to už nikomu nebude chtít začínat...
Re: Jaroměř - obchvat
Bohužel nemám tucha, jak dlouho katastrálnímu úřadu trvá zanést to rozdělení do katastru. Předpokládám ale, že to taky pár měsíců vezme.
Re: Jaroměř - obchvat
Zahájit výkupy předběžným jednáním s vlastníky lze podle záborového elaborátu, i když ještě není zanesen do katastru. Jen s uzavřením smlouvy se musí počkat, až v katastru bude.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: Jaroměř - obchvat
Ono často i trvá, než se jakékoliv změny zanesou do map. Mohou být zaměřené, zapsané, ale nejsou vyznačené. A při dnešním nedostatku lidí
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: Jaroměř - obchvat
Tak končící starosta uvedl do posíedního jaroměřského zpravodaje na dotaz: "Jak se díváte na diskutovanou dálnici D11, která má vést kolem Jaroměře? Uleví se městu od provozu, který je především v posledních měsících kritický?" toto "Už v roce 2005 jsem sepsal petici za zajištění finančních prostředků v rámci přípravných prací budoucí výstavby dálnice. Podepsalo ji obrovské množství lidí, nejen z našeho města. Před několika týdny jsem ji předal na založení do archívu. Moc jsem si přál před svým odchodem z funkce starosty, aby došlo k zahájení výstavby. V květnu letošního roku se takový malý sen stal skutečností. Rád bych na tomto místě poděkoval Martinu Hofmanovi, vedoucímu stavebního úřadu, Janu Žílovi, vedoucímu odboru majetku, včetně jeho dvou předchůdců a Janě Hájkové, vedoucl odboru dopravy, včetně jejího dnes již zesnulého předchůdce Jana Hejdy, za spousty úkonů a rozhodnutí, které pomohly postupovat dopředu. Nebyli to samozřejmě pouze oni, ale byli to hlavně oni, díky nimž můižeme uvažovat o zprovoznění jaroměřského dálničního úseku v prosinci 2021 a královéhradeckého úseku o pět měsíců později.Klíčovou stavbou se tedy stává obchvat Jaroměře. jednotlivci oddálili tuto důležitou dopravní tepnu o několik let. Investor i projektant se snaží, aby prodleva mezi zprovozněním dálničních úseků a obchvatu byla co nejmenší."
Škoda, že nebyl konkrétnější, ale zdržení v řádu let, tak to musela být minila jak bejk.
Škoda, že nebyl konkrétnější, ale zdržení v řádu let, tak to musela být minila jak bejk.
Re: Jaroměř - obchvat
A nebude to spíš mířeno na toho soudce...?
Re: Jaroměř - obchvat
Na jiném místě se na fóru diskutuje o rozšiřování dálnic, ale v souvislosti s touhle 33kou mám pro plánovače dva velké otazníky: Nebylo by možné postavit oba dva kruháky (ten po sjezdu z D11 u Jaroměře, kde po jejím otevření nastane šrumec a ten u Náchoda se 14kou) jako kruháky, ale přemostěné pro dva pásy v hlavním směru mostem? Jde mi o to, že Poláci se nyní rozhodli, že budou přestavovat silnici Vratislav - Kladsko na Sku (čtyřproudovku) a tak směr Pobaltí - Varšava - Vratislav - Kladsko - Praha - Linec/Norimberk bude stále víc vytížený a na obou kruhácích se budou tvořit zácpy kamionů. V Anglii jsem takové jednoduché kruháky s přemostěním pro dvouproudový hlavní směr viděl na několika místech a jak to urychluje dopravu je opravdu skvělé. Není to plnohodnotná mimoúrovňovka, ale stačí to odstranit zácpy!!! To už nemluvím o tom, že by se na 33 měla nechat na obchvatu Náchoda rezerva na 4 pruhy, jelikož přestavovat to později z plánovaného řešení bude velmi nákladné.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: Jaroměř - obchvat
Kruháče je takto možné postavit, ale vše je o penězích. Ke všemu, podobná opatření podkopáním kruháče se provádějí spíše dodatečně.
Navíc, o čtyřpruhové silnici do Kladska máte klamné informace a někde jsme to tu již řešili. Pokud se někdy nová silnice do Kladska postaví, nebude úplně srovnatelná s kategorií S a někde se o čtyřech pruzích ani neuvažuje. Půjde o běžnou přeložku silnice první třídy, podobně jako se stavějí u nás. A z Kladska k Náchodu se už vůbec žádná nová silnice stavět nebude a ani nemůže. Kdyby to bylo tak snadné, tak by Polsko dálnici chtělo přes Náchod a ne přes Trutnov. Je mnohem snadnější postavit krátkou spojku S3 k A4 podél silnice 5. Rezerva náchodského obchvatu je tedy zbytečná a hlavně neprůchozí, nikdo by to nikdy nepovolil, mají tam co dělat, aby prošel klasický obchvat.
Velká část dopravy hlavně té kamionové se z Náchoda přesune na D11, podobně jako se na D5 přesunulo množství aut z Folmavy a Železné Rudy nebo na D8 z Hory Sv. Šebestiána či na S35 doprava z Rumburku.
Navíc, o čtyřpruhové silnici do Kladska máte klamné informace a někde jsme to tu již řešili. Pokud se někdy nová silnice do Kladska postaví, nebude úplně srovnatelná s kategorií S a někde se o čtyřech pruzích ani neuvažuje. Půjde o běžnou přeložku silnice první třídy, podobně jako se stavějí u nás. A z Kladska k Náchodu se už vůbec žádná nová silnice stavět nebude a ani nemůže. Kdyby to bylo tak snadné, tak by Polsko dálnici chtělo přes Náchod a ne přes Trutnov. Je mnohem snadnější postavit krátkou spojku S3 k A4 podél silnice 5. Rezerva náchodského obchvatu je tedy zbytečná a hlavně neprůchozí, nikdo by to nikdy nepovolil, mají tam co dělat, aby prošel klasický obchvat.
Velká část dopravy hlavně té kamionové se z Náchoda přesune na D11, podobně jako se na D5 přesunulo množství aut z Folmavy a Železné Rudy nebo na D8 z Hory Sv. Šebestiána či na S35 doprava z Rumburku.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: Jaroměř - obchvat
Honey72, máte pravdu, že je to o penězích a taky, že ta spojka z S3 k A4 podél pětky by hodně vyřešila. Otázka je proč by jí stavěli... Netvrdil jsem ale, že z Kladska k Náchodu se bude stavět. Jel jsem tam v poslední době několikrát a místy jsou tam dlouhé 2 plus 1, něco jako Trojka do Benešova, což by mohlo na dlouho stačit. Máte asi taky pravdu o neprůchodnosti rozšíření obchvatu Náchoda, to však ukáže budoucnost. Dost mne štve ten český minimalismus ve srovnání s polskou velkorysostí plánování do budoucnosti (široké centrální rezervy na třetí pruhy i u rychlostek S, zábory půdy podél tras, atd., a pochopitelně rychlost projektování a výstavby, ale to je na jinou diskusi). Kde ale asi pravdu nemáte je, že mezi Vratislaví a Kladskem mají být místy jen tři pruhy. Podívejte se na oficiální stránku www.gddkia.gov.pl/mapa-stanu-budowy-dróg-dolnoślaskie. Tam mají čtyři pruhy od Vratislavi až do Kladska (i když obchvat Kladska mají taky takhle a on ale čtyřpruhový není...)
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: Jaroměř - obchvat
Ta mapka je opravdu jen situační. Např. i obchvat Bolkova je nakreslen čtyřpruhově, ale staví se jen klasická silnice.
Ano, uvažuje se i o čtyřpruhu až do Kladska, ale je to spíš zatím ve stádiu studií. Myslím, že Polsko počká, jak se bude situace na tamní silnici vyvíjet pod dokončení S3, aby ten čtyřpruh pak nebyl zbytečný.
2+1 pruh mezi Kladskem a Chudobou je jen kvůli dlouhému stoupání přes průsmyk.
Ano, uvažuje se i o čtyřpruhu až do Kladska, ale je to spíš zatím ve stádiu studií. Myslím, že Polsko počká, jak se bude situace na tamní silnici vyvíjet pod dokončení S3, aby ten čtyřpruh pak nebyl zbytečný.
2+1 pruh mezi Kladskem a Chudobou je jen kvůli dlouhému stoupání přes průsmyk.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023