Po MÚK Stadice tady máme další záměr nové MÚK na stávající D8:
MÚK na dálnici D8 se silnicí III/2472 Chotěšov - Brozany
MÚK Brozany nad Ohří
Re: MÚK Brozany nad Ohří
Malý výtah z oznámení EIA:
hlavní důvod cihelna Wienerberger u dálnice.
Když už to tam postaví, tak tam bude prý i truckcentrum.
při hustotě silnic III. třídy budeme mít za chvíli nájezdy každé 3 km:)
hlavní důvod cihelna Wienerberger u dálnice.
Když už to tam postaví, tak tam bude prý i truckcentrum.
při hustotě silnic III. třídy budeme mít za chvíli nájezdy každé 3 km:)
Re: MÚK Brozany nad Ohří
Moc pěkné.
Z hlediska jízdního komfortu a bezpečnosti mě osobně výjezdy zase tak moc nevadí.
Co mě ale přijde cesta do pekel, to je způsob fianncování. Ono je pěkné, že investor cihelny zaplatí stavbu křižovatky, ale co její údržba? Kdo bude za 20 let platit rekonstrukce exitů a nadjezdů á 3 km?
Z hlediska jízdního komfortu a bezpečnosti mě osobně výjezdy zase tak moc nevadí.
Co mě ale přijde cesta do pekel, to je způsob fianncování. Ono je pěkné, že investor cihelny zaplatí stavbu křižovatky, ale co její údržba? Kdo bude za 20 let platit rekonstrukce exitů a nadjezdů á 3 km?
Re: MÚK Brozany nad Ohří
Tak nadjezd už tam stojí, čili ten žádné vícenáklady nevyvolá. No a údržbu ramp bude platit přesně ten, kdo by platil údržbu nějakých jiných silnic (užívaných náklaďáky z cihelny) v případě, že by ta MÚK nevznikla.
Království a půl princezny za 511.
Re: MÚK Brozany nad Ohří
Závěr zjišťovacího řízení: Záměr „MÚK na dálnici D8 se silnicí III/2472 Chotěšov - Brozany“ nemá významný vliv na životní prostředí a nebude posuzován podle zákona č. 100/2001 Sb.