I/73 obecně
-
- Příspěvky: 709
- Registrován: 22.9.2009 20:02:33
Re: [D43] Obecně
Článek bohužel některé věci zcela překrucuje...
Účetní Konstruktivy se jmenoval Kejmar a ne Kejmara...
Text také evokuje skutečnost, že Hans Lorenz,který stavbu řídil byl nacista - nebyl
Popisovaný nacista ing.Ginst řídil stavbu dílu 1/a severně od Kuřimi...
Jinak s výhradou celkem ok. Nechci být šťoura...
Účetní Konstruktivy se jmenoval Kejmar a ne Kejmara...
Text také evokuje skutečnost, že Hans Lorenz,který stavbu řídil byl nacista - nebyl
Popisovaný nacista ing.Ginst řídil stavbu dílu 1/a severně od Kuřimi...
Jinak s výhradou celkem ok. Nechci být šťoura...
-
- Příspěvky: 709
- Registrován: 22.9.2009 20:02:33
Re: [D43] Obecně
Další jednání o D 43 v Senátu.
Je zde potřeba říci, že někteří senátoři - tedy hlavně jedna senátorka z Brna je zcela proti jakýmkoliv aktivitám k D43. Brojí proti této stavbě a napadá ty, kteří se snaží něco dělat.
Doufám, že jí to v podzimních volbách v Brně osladíte.
http://www.d35spolek.cz/aktualne/57-pet ... a-v-senatu
Je zde potřeba říci, že někteří senátoři - tedy hlavně jedna senátorka z Brna je zcela proti jakýmkoliv aktivitám k D43. Brojí proti této stavbě a napadá ty, kteří se snaží něco dělat.
Doufám, že jí to v podzimních volbách v Brně osladíte.
http://www.d35spolek.cz/aktualne/57-pet ... a-v-senatu
Re: [D43] Obecně
na svých stránkách píše, že je to petice na podporu výstavby
Re: [D43] Obecně
Jaromíra Vítková je senátorkou za obvod Blansko a skutečně se angažuje na straně PRO výstavbu D43.
Jedinou senátorkou za brněnské obvody je Eliška Wagnerová - kandidátka s podporou Strany zelených. Více asi netřeba psát, je to snadno k nalezení jinde na netu...
Jedinou senátorkou za brněnské obvody je Eliška Wagnerová - kandidátka s podporou Strany zelených. Více asi netřeba psát, je to snadno k nalezení jinde na netu...
Re: [D43] Obecně
Á paní soudkyně Wagnerová. Mě to jméno hned něco říkalo. Co to asi svědčí o naší justici?
Re: [D43] Obecně
Eliška Wagnerová již nehodlá kandidovat. (Nechce dopadnout jako Čuba.) Takže sladit to budete muset někomu jinému.Tomas 1975 píše:Další jednání o D 43 v Senátu.
Je zde potřeba říci, že někteří senátoři - tedy hlavně jedna senátorka z Brna je zcela proti jakýmkoliv aktivitám k D43. Brojí proti této stavbě a napadá ty, kteří se snaží něco dělat.
Doufám, že jí to v podzimních volbách v Brně osladíte.
http://www.d35spolek.cz/aktualne/57-pet ... a-v-senatu
(hlavně v Lihovém domě bude veselo - 2012 = ČSSD 13, ODS 4, KDU 3 , STAN 2, KSČM 1, Ostravak, Michálek, Veleba + Wagnerová)
"Při plánování dálnic se nedívám na mapu Čech, ale na mapu Evropy."
Re: [D43] Obecně
Dnes na ČT říkali, že senát odsouhlasil zprioritnění přípravy D43. Dle mluvčího ministerstva budou připravat rychlostní kategorii. Co si lze pod tímto představit? R25,5/120 jako D35 nebo R24,5/100?
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: [D43] Obecně
Vzhledem k tomu, že půjde o nový projekt bych tipoval, že R24,5/100 už to nebude (vypadla z normy někdy v roce 2013, tuším). Zbývají D(R)27,5/120, resp. 100 (80 asi ne), nebo R25,5/120, resp. 100 nebo R21,5/100 resp. 80. Dokončené německé zemní těleso v severní "polovině" trasy má snad dokonce šířku 28,5m, takže je to poměrně dost velkorysé i pro dnešní přípravu Ještě by to mohla být kategorie S24,5/100, ale její volbou pro extravilány si nejsem jistý. Tolik moje úvaha, třeba mě někdo opraví/doplní.
Re: [D43] Obecně
A pres Brno to pujde take jako 4-proud nebo 6-proud? Nebo 4-proud s pojizdenymi odstavnymi?
Re: [D43] Obecně
Pokud se nepletu, tak pořád nikdo neví, jestli to vůbec přes Brno povede.AF-1 píše:A pres Brno to pujde take jako 4-proud nebo 6-proud? Nebo 4-proud s pojizdenymi odstavnymi?
Re: [D43] Obecně
Odpověď na kategorii má dát tahová studie Bořitov - D35, kde jsou posuzovány čtyřpruh, třípruh, poloviční profil, dvoupruh. Předchozí tahová studie D1 - Svitávka dala asi A4 doporučení, co dělat s tímto úsekem. Konečné rozhodnutí by měla přinést územní studie. Nejspíše to dle mého názoru vypadá na silnice pro motorová vozidla ve čtyřpruhu D1 - Svitávka v bystrcké stopě a v tzv. německé trase a v úseku Svitávka - D35 v polovičním profilu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D43] Obecně
takže na tom připraveném pásu "někdy" vznikne jen půlprofil ?
to ať se na to radši vyse*ou
to ať se na to radši vyse*ou
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: [D43] Obecně
A proč? Dalších 20 let se o úseku Svitávka - D35 bude stejně pouze jen mluvit. Ale i ten půl profil by znamenal zlepšení dopravní obslužnosti Malé Hané, Kladečska a Konicka.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D43] Obecně
protože celý ten kus po Svitavy je už teď naprd
a jak víme, v létě to platí až po Lipku...
a jak víme, v létě to platí až po Lipku...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: [D43] Obecně
Pokud má D35 + D43 sloužit jako kamionová alternativa pro spojení Praha - Brno - Ostrava tak je velká šance, že to R25,5/120 obhájí. No, anebo to dopadne jako na severu, že pro prioritní rychlé kapacitní spojení Liberec - Hradec Králové - Brno bude v úseku Turnov - Úlibice třípruh...
Re: [D43] Obecně
pro "jen" kamionová ?
já bych ho uvítal i v IAD
já bych ho uvítal i v IAD
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: [D43] Obecně
Zrovna tohle bych na prioritní rychlé spojení neviděl, z Liberce se dá už dnes jet po dálnici přes Prahu.Jirka95 píše:Pokud má D35 + D43 sloužit jako kamionová alternativa pro spojení Praha - Brno - Ostrava tak je velká šance, že to R25,5/120 obhájí. No, anebo to dopadne jako na severu, že pro prioritní rychlé kapacitní spojení Liberec - Hradec Králové - Brno bude v úseku Turnov - Úlibice třípruh...
Mě zase štve, že se zapomíná na lidí co dojíždějí do práce do Brna z bydliště podél současné I/43 a těch není málo. To není nezanedbatelné množství aut. Se současným trasováním D43 a s tím, že se asi nikdy nepostaví už jsem se smířil, ale současně s tím čekáním na dálnici jsou blokovány i větší úpravy I/43 a to mi přijde závažnější.
-
- Příspěvky: 709
- Registrován: 22.9.2009 20:02:33
Re: [D43] Obecně
Problém je ten, že kapacita stávající silnice je vyčerpaná, dílčí přeložka nic neřeší...
Něco málo vyřeší plánovaná přeložka na sever od Letovic plus obchvat Svitav....
Mezi koncem čtyřpruhu nad Brnem a odbočkou na Boskovice žádná přeložka nic výrazně, resp. dlouhodobě nevyřeší..... Tam je potřeba jakákoliv kapacitní komunikace - D 43...
Něco málo vyřeší plánovaná přeložka na sever od Letovic plus obchvat Svitav....
Mezi koncem čtyřpruhu nad Brnem a odbočkou na Boskovice žádná přeložka nic výrazně, resp. dlouhodobě nevyřeší..... Tam je potřeba jakákoliv kapacitní komunikace - D 43...
Re: [D43] Obecně
Senát s peticí za výstavbu D43 souhlasí a schválil navrhovaná usnesení.
http://zrcadlo.net/clanky/Petice-za-D43 ... lena-4804/
...tak teď ještě kdyby třeba navrhli novelu zákona o prioritních stavbách a D43 tam přidali.
http://zrcadlo.net/clanky/Petice-za-D43 ... lena-4804/
...tak teď ještě kdyby třeba navrhli novelu zákona o prioritních stavbách a D43 tam přidali.
Re: [D43] Obecně
Prioritní stavby : ha ha ha . Co se pod tímto heslem doopravdy staví ?
Re: [D43] Obecně
Proboha, hlavně ne do prioritních staveb. Která z nich se staví?
Re: [D43] Obecně
Můžou to zařadit do složky protektorátní stavby.
Re: [D43] Obecně
Jako protentokrát to opět nepostavíme...
-
- Příspěvky: 709
- Registrován: 22.9.2009 20:02:33
Re: [D43] Obecně
Protektorát tuto stavbu (původní) neprováděl...
Investorem byla Velkoněmecká říše, tedy ,,předchůdce" EU....
Investorem byla Velkoněmecká říše, tedy ,,předchůdce" EU....