I/13 Třebušice, MÚK

Karlovy Vary (I/6) – Chomutov (D7) – Most (I/15, I/27, I/28) – Teplice (I/8) – Chlumec (I/30) – D8 – Děčín (I/62) – Nový Bor (I/9) – Chrastava (I/13) – Liberec (I/13) – Frýdlant – Polsko
Odpovědět
ada031
Příspěvky: 2388
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: I/13 Třebušice, MÚK

Příspěvek od ada031 »

Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2951
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: I/13 Třebušice, MÚK

Příspěvek od Majkii »

Už se uzavřela smlouva s Eurovií.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
ada031
Příspěvky: 2388
Registrován: 14.6.2010 9:33:18

Re: I/13 Třebušice, MÚK

Příspěvek od ada031 »

vondr
Příspěvky: 2907
Registrován: 7.11.2009 19:52:08
Bydliště: vodňany

Re: I/13 Třebušice, MÚK

Příspěvek od vondr »

Ředitelství silnic a dálnic zahajuje výstavbu mimoúrovňové křižovatky Třebušice na silnici I/13.
https://www.rsd.cz/wps/portal/web/domu/ ... 40ff2e5db6
vondr
Příspěvky: 2907
Registrován: 7.11.2009 19:52:08
Bydliště: vodňany

Re: I/13 Třebušice, MÚK

Příspěvek od vondr »

dvs
Příspěvky: 3621
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: I/13 Třebušice, MÚK

Příspěvek od dvs »

Kdyz uz tak mluvi o tom, ze dokoncenim teto stavby vznikne uceleny ctyrpruh, tak by se mohli snazit jej oznacit "autickem". Tomu ctyrpruhu by to sluselo.
adamos
Příspěvky: 1697
Registrován: 15.3.2009 23:32:20
Bydliště: D1, 2,78 km

Re: I/13 Třebušice, MÚK

Příspěvek od adamos »

Koukal jsem na starší letecké snímky... původně byl přes trať most, vedle postavili druhý most a ten původní zbourali a konec? To bylo za Bárty, nebo měla rekonstrukce jiný podtext?
Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org
Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/13 Třebušice, MÚK

Příspěvek od Lenny »

Jednalo se o I. etapu, ve které byl starý most v havarijním stavu nahrazen novým mostem a následně snesen.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
mar3k
Příspěvky: 155
Registrován: 19.9.2012 8:00:08

Re: I/13 Třebušice, MÚK

Příspěvek od mar3k »

dvs píše:Kdyz uz tak mluvi o tom, ze dokoncenim teto stavby vznikne uceleny ctyrpruh, tak by se mohli snazit jej oznacit "autickem". Tomu ctyrpruhu by to sluselo.
Vzhledem k těm hupům mezi Komořany a Chomutovem si myslím, že to nehrozí... Navíc letošní LIVE nehoda moudrých slečen u Mostu debatě na přeznačení taky nepomohla. Zaznělo to hned po ní v některém ze článků, že I/13 není na 130 vhodná (kecal bych kdo se vyjadřoval, zda někdo z ŘSD, MD či PČR)...
jeni013
Příspěvky: 708
Registrován: 3.2.2010 22:20:52
Bydliště: ValMez

Re: I/13 Třebušice, MÚK

Příspěvek od jeni013 »

Autíčko je na MPR 110 +-20.
130 na takové komunikaci opravdu ne. Už jen ty bus zastávky a pohyb chodců jsou na MPR 70-90.
Mikulik
Příspěvky: 547
Registrován: 23.9.2009 10:29:37

Re: I/13 Třebušice, MÚK

Příspěvek od Mikulik »

Zastávky jsou i na D7 mezi nájezdem Kladno a Slaným a může se tam jezdit 130. Nevidím důvod proč by neměla být zvýšená rychlost tady. Ona se dáma věnovala skutečně řízení?! I při 80 na normální silnici se dá napálit do stromu.
Fox Mulder
Příspěvky: 749
Registrován: 15.3.2009 1:28:45
Bydliště: Most

Re: I/13 Třebušice, MÚK

Příspěvek od Fox Mulder »

Tak stavba byla oficiálně zahájena skoro před dvěma měsíci a zatím se zde nestalo vůbec nic. Kdy budou zahájeny nějaké fyzické práce?
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Fox Mulder
Příspěvky: 749
Registrován: 15.3.2009 1:28:45
Bydliště: Most

Re: I/13 Třebušice, MÚK

Příspěvek od Fox Mulder »

Včera jsem jel okolo. Mladé náletové dřeviny, které vyrostly ve stopě nové silnice za poslední asi 2 roky, jsou nyní pečlivě vykácené až těsně u země. A stopa je nyní vykolíkovaná včetně kilometráže. Takže bych řekl, že místo je připraveno na příjezd těžké techniky.

Jinak most na I/13 13-039a přes železniční trať Komořany – Záluží (pozor, neplést s mostem o kousek vedle přes trať Třebušice – Most) je sveden do jednoho jízdního pruhu v obou směrech z důvodů "umístění přechodného dopravního značení v souvislosti s havarijním stavem zatížitelnosti nosné konstrukce mostu". Uzavírka platí od 27.1.2018 do 4.1.2019.

Takže nás v tomto míste nečekají dopravní omezení jen kvůli dostavbě I/13, ale i s rekonstrukcí mostu jen o pár metrů dále směrem na Chomutov.
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Fox Mulder
Příspěvky: 749
Registrován: 15.3.2009 1:28:45
Bydliště: Most

Re: I/13 Třebušice, MÚK

Příspěvek od Fox Mulder »

Včera jsem jel okolo. Už je vjezd na stavbu řádně označen, na staveništi už jsou stroje a probíhá skrývka ornice. :P Tak přece jsme se dočkali! :kladivo:
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
balance
Příspěvky: 2183
Registrován: 24.9.2009 10:51:36

Re: I/13 Třebušice, MÚK

Příspěvek od balance »

Sauce
Příspěvky: 610
Registrován: 11.3.2018 12:57:47
Bydliště: Egerland

Re: I/13 Třebušice, MÚK

Příspěvek od Sauce »

Pohled z auta

Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/13 Třebušice, MÚK

Příspěvek od Lenny »

Stavba mě překvapila nízkým stupněm rozpracovanosti. Ani na jednom mostě se ještě nezačalo pracovat. V MÚK Třebušice jsou nasypány 2 haldy.

Ještě by mě zajímalo k čemu bude sloužit tato křižovatka? Bývalá silnice II/255 bude zrušena v důsledku těžby.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Sauce
Příspěvky: 610
Registrován: 11.3.2018 12:57:47
Bydliště: Egerland

Re: I/13 Třebušice, MÚK

Příspěvek od Sauce »

Kdo ví ¯\_(ツ) _/¯
Plány jsou samozřejmě z daleké minulosti a nikoho radši už nenapadlo cokoliv měnit, jelikož by to znovu odložilo stavbu o několik let.

Hlavní je, že se odstraní úrovňové křížení a dodělá se most přes žel. trať.
Fox Mulder
Příspěvky: 749
Registrován: 15.3.2009 1:28:45
Bydliště: Most

Re: I/13 Třebušice, MÚK

Příspěvek od Fox Mulder »

Lenny píše:Stavba mě překvapila nízkým stupněm rozpracovanosti. Ani na jednom mostě se ještě nezačalo pracovat. V MÚK Třebušice jsou nasypány 2 haldy.

Ještě by mě zajímalo k čemu bude sloužit tato křižovatka? Bývalá silnice II/255 bude zrušena v důsledku těžby.
Slyším prvně, že by se tato silnice měla v důsledku těžby rušit, ale OK, asi máš lepší informace. Pokud to je tak, tak i k těm dolům je přece zapotřebí kvalitní a bezpečný dopravní přístup (může se jednat o větší množství těžké techniky, zaměstnanci, apod.), ne? Navíc v Třebušicích je nádraží a nějaký průmyslový areál, je tam nějaké šrotiště, apod. A po letech, až se zase těžba zastaví a území se začne rekultivovat, tak bude zapotřebí nová silnice. ;)
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/13 Třebušice, MÚK

Příspěvek od Lenny »

Cestou jsem se zastavil na Vršanské vyhlídce, kde jsou 2 mapy. Na jedné je postup těžby a na druhé způsob rekultivace a v místě bývalé II/255 je navrženo jezero.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
balance
Příspěvky: 2183
Registrován: 24.9.2009 10:51:36

Re: I/13 Třebušice, MÚK

Příspěvek od balance »

Jak píše Lenny, postup spíše symbolický ...

kot
Příspěvky: 10365
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: I/13 Třebušice, MÚK

Příspěvek od kot »

Díky za vše objasňující drone view. :D :ok:
Lynx
Příspěvky: 3683
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: I/13 Třebušice, MÚK

Příspěvek od Lynx »

Lenny píše:Cestou jsem se zastavil na Vršanské vyhlídce, kde jsou 2 mapy. Na jedné je postup těžby a na druhé způsob rekultivace a v místě bývalé II/255 je navrženo jezero.
Ty mapy jsou vidět na fotce na netu. Podle streetview mě překvapuje jezero v tom místě, nepřipadá mi, že je tam kdovíjaká prohlubeň. Naopak tam kde jezero navrženo není, tam zas prohlubeň je :) jsem z toho volaký zmetený.

https://goo.gl/images/EdhM1u
Gejza
Příspěvky: 267
Registrován: 13.9.2016 21:56:11

Re: I/13 Třebušice, MÚK

Příspěvek od Gejza »

Ad II/255. Jestli se nepletu, tak území, kterým vedla silnice II/255 bude přetěženo. Protože to bude nejspíše poslední území postupu těžby na lomu Vršany, tak tam pak zůstane zbytková jáma, která bude v rámci rekultivace zaplavena.
A nějaká náhrada II/255 bude během na dlouhou trať. Muselo by se to vejít někam mimo výsypky, a nebo by se muselo čekat, až si výsypky sednou (což je běh na generace). Každopádně to určitě nebude dříve, než dekády po ukončení těžby. Výstavba infrastruktury je poslední fází zahlazování škod, na kterou často ani nezbydou peníze.
A přístup samozřejmě těžaři mají. O ten si starosti nedělejte. ;)
Bobek
Příspěvky: 1636
Registrován: 14.3.2009 6:43:59
Bydliště: MO

Re: I/13 Třebušice, MÚK

Příspěvek od Bobek »

Porubní fronty lomu postupují severním směrem, po dosažení severní hranice Holešického pole se postup otočí východním směrem přes energetický koridor do dobývacího prostoru Slatinice, kde při projektované těžbě 10 mil. tun uhlí ročně ukončí těžbu v roce 2035.
http://www.zdarbuh.cz/reviry/mus/lom-vrsany/

Současná jáma tak bude postupně krmena vnitřní výsypkou.
Království a půl princezny za 511.
Odpovědět

Zpět na „I/13“