1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tady je kanalizace kreslená na levé straně a uprostřed je jen trativod.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tak to se omlouvám, takto jsem to nestudoval.
Lze z toho tedy odvodit, že na diskutovaném úseku tato varianta svodidel nebude, když je do středového pásu (místy) pokládána kanalizace?
Lze z toho tedy odvodit, že na diskutovaném úseku tato varianta svodidel nebude, když je do středového pásu (místy) pokládána kanalizace?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Existují vzorové listy... http://www.pjpk.cz/data/USR_001_2_10_VL ... 00808_.pdf str. 88.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tak šachtu nastavíme a dáme poklop do úrovně zásypu. A je po problému. Šachta má 80 cm a mezi svodidly jsou 3 metry.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
2ElWapp: Díky, zajímavý odkaz
2Sosa: No, pokud je ten obrázek opravdu výkres a ne jen "malůvka" (což vypadá, že ano), tak mezi svodidly v přímé je jen cca 1,5m (3m má celý SDP). Kromě toho po nárazu do svodidel by mohla ta šachta utrpět úhonu a následně by se mohla ta kanalizace zasypat "shora". Ale souhlasím, že by to bylo elegantní řešení.
Hlavně by se mi líbil ten zásyp zeminou a na ní vegetace, ale pochopil jsem, že to na D11 "nehrozí".
2Sosa: No, pokud je ten obrázek opravdu výkres a ne jen "malůvka" (což vypadá, že ano), tak mezi svodidly v přímé je jen cca 1,5m (3m má celý SDP). Kromě toho po nárazu do svodidel by mohla ta šachta utrpět úhonu a následně by se mohla ta kanalizace zasypat "shora". Ale souhlasím, že by to bylo elegantní řešení.
Hlavně by se mi líbil ten zásyp zeminou a na ní vegetace, ale pochopil jsem, že to na D11 "nehrozí".
-
- Příspěvky: 954
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Nebo se jednoduše v místě šachty materiál nedosype.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
V těch vzorových listech to je na straně 88 přímo nakreslený.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Kanalizace je oddělená a stejně končí v jedné ČOV. Trubky jsou v nové ulici, takže už jsou zřejmě připraveny na budoucí oddělení obou systémů (splaška/deštovka), ale ČOV je staršího data a tak se to zřejmě někde spojuje v jeden tok a teče tam všechno najednou.Mosquit píše:A já měl za to, že u oddělených kanalizací dešťovka vůbec do ČOV neteče... nebyla to klasická stará smíšená kanalizace? Tam tohle hrozí (všechno teče na ČOV -> spadne hodně vody -> ČOV má problémy a pouští přepadem)Lynx píše:...že nám nepovolili připojit se na dešťovku (přestože vede pod tím pozemkem), protože je přetížená místní ČOV do které to teče.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
To je jako vytříděný odpad, který ve spalovně pro změnu sesypou zpět všechen dohromady a spálí v jednom kotli... Takhle mi tu žijem !
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
nějaká kanalizace tam asi byla, protože na svahu vpravo vedle vozovky se povalují poházené kanálové mříže
a nově tedy nevypadají
a nově tedy nevypadají
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Dík, je to tak , jak jsem předpokládal.Japao Joe píše:V těch vzorových listech to je na straně 88 přímo nakreslený.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Aktuální foto z mostu u oboustranné odpočívky na km 3.
Tady probíhají stále práce na dešťové kanalizaci, cca od km 5 již hotová cementová stabilizační vrstva.
https://www.jpeg.cz/images/2018/06/20/DSC09461.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/06/20/DSC09462.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/06/20/DSC09463.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/06/20/DSC09464.jpg
Tady probíhají stále práce na dešťové kanalizaci, cca od km 5 již hotová cementová stabilizační vrstva.
https://www.jpeg.cz/images/2018/06/20/DSC09461.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/06/20/DSC09462.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/06/20/DSC09463.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/06/20/DSC09464.jpg
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
dnes sem tam viděl v práci ten stroj co rozhrabuje asfalt z náklaďáků do roviny přes celou šíři (asi)
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Na velké části již položeny spodní vrstvy AB.
Na začátku úseku probíhají stále práce na kanalizaci a sanace zárubní zdi.
https://www.jpeg.cz/images/2018/07/30/DSC08742.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/07/30/DSC08743.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/07/30/DSC08744.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/07/30/DSC08745.jpg
Na začátku úseku probíhají stále práce na kanalizaci a sanace zárubní zdi.
https://www.jpeg.cz/images/2018/07/30/DSC08742.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/07/30/DSC08743.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/07/30/DSC08744.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/07/30/DSC08745.jpg
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Jaky je harmonogram stavby, a kdy se dockame 3+3?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tuším, že mají končit v 06/2019. 3+3 by mě taky zajímalo.ElWapp píše:Jaky je harmonogram stavby, a kdy se dockame 3+3?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Nepsal tu někdo ze dokud nebude d0 3+3 tak nemůže být ani d11 3+3???
Segue 1.4 tce Grand Scenic
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Řekl bych, že jádro pudla (proč nebude nalajnovaná 3+3 hned po rozšíření pásů) by mohlo být v tomto příspěvku o pár stránek zpět: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 62#p148162
Takže pravděpodobně bude problém v některých z těchto článků řetězu úředního šimla:
EIA na 3+3 -> nové PHS -> pozemky mimo těleso dálnice -> ÚR
Takže pravděpodobně bude problém v některých z těchto článků řetězu úředního šimla:
EIA na 3+3 -> nové PHS -> pozemky mimo těleso dálnice -> ÚR
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
To jo, ale má někdo info, jestli se tento výše zmíněný řetěz neporušil a pohybuje se? .o)
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
dnes se to moc nepohybovalo
před EX8 - směrem od HK zúžení do 1 pruhu, na nájezdu STOPka - kolona prý ke km 14
směrem na HK zúžení do 1 pruhu na cca. 6,5km - kolona až ke km 4
na dálnici značky, že exit 8 uzavřen, naštěstí to nebyla pravda
před EX8 - směrem od HK zúžení do 1 pruhu, na nájezdu STOPka - kolona prý ke km 14
směrem na HK zúžení do 1 pruhu na cca. 6,5km - kolona až ke km 4
na dálnici značky, že exit 8 uzavřen, naštěstí to nebyla pravda
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Někdo přede mnou tady dal obrázek:ElWapp píše:Ani z Prahy ven?
https://www.jpeg.cz/obrazek/W7keO
Z obrázku chápu, že
do Prahy zůstanou 2 pruhy a u středu bude 3,75 m široká zpevněná krajnice.
z Prahy také budou 2 pruhy + jeden odbočovací 8 km dlouhý pruh.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ne 8, ale asi 3.
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 76#p152376
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 76#p152376
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
No v rámci etapy 1B by měl být opravdu ode dneška uzavřen, pokud jsem to správně odchytil. Směrem z Prahy ven. A to zúžení na 1 pruh bylo údajně kvůli uvolňování přejezdu SDP.Mike píše: před EX8 - směrem od HK zúžení do 1 pruhu, na nájezdu STOPka - kolona prý ke km 14
směrem na HK zúžení do 1 pruhu na cca. 6,5km - kolona až ke km 4
na dálnici značky, že exit 8 uzavřen, naštěstí to nebyla pravda
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Trochu OT, ale pro ty co cestují z tohoto směru do Prahy možná užitečná informace:
V Horních Počernicích se najíždí na D10 na nájezdu na 3. kilometru směr Praha přes značku "Stop" a fronta před stopkou stojí až přes kruháč směrem do Počernic a blokuje tak i druhý směr výjezdu z dálnice (směr od Prahy).
Takže doprava směrem do a z Prahy je v této oblasti blokována dost kompletně.
V Horních Počernicích se najíždí na D10 na nájezdu na 3. kilometru směr Praha přes značku "Stop" a fronta před stopkou stojí až přes kruháč směrem do Počernic a blokuje tak i druhý směr výjezdu z dálnice (směr od Prahy).
Takže doprava směrem do a z Prahy je v této oblasti blokována dost kompletně.