Dne 25. 6. 2018 proběhlo jednání se zástupci spolku Výtopna Zlíchov za účelem hledání možného zachování objektu Výtopny Zlíchov během výstavby i po výstavbě Radlické radiály. Byly představeny možné návrhy úpravy technického řešení, zejména postupu výstavby tak, aby k demolici objektu nedošlo.
Ve středu 27. 6. 2018 proběhlo v CAMPu první jednání Pracovní skupiny pro zlepšení Radlické radiály. Cílem skupiny je posuzování a případné zapracování podnětů širší veřejnosti do projektu stavby a zmírnění dopadů realizace Radlické radiály na dotčené okolí. Členy pracovní supiny jsou zástupci občanských sdružení z oblasti Jinonic a Butovic, zástupci politických vedení městských částí Praha 5 a Praha 13, zástupci Institutu plánovaní a rozvoje hl. m. Prahy, zástupci projektantů Radlické radiály a zástupci Odboru strategických investic MHMP.
Červenec 25, 2018
Byla zahájena jednání s vlastníky pozemků, které jsou v trvalém záboru stavby Radlické radiály.
Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Na webu radlickaradiala.info se objevilo pár aktualit, byť bez hlubších detailů:
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Myslim, ze je to cast, ktera by nejvic pomohla, protoze by odstranila kazdodenni pricinu kolon na Radlicke.Lynx píše:Kdyby se začala alespoň ta tunelová část, s tím hlavním tunelem, ta bude trvat nejdéle. Ale dělit to by nejspíš zase znamenalo jen další komplikace a zdržení ... je to marnost.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
spíš by ji přemístila do "blanky"
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Výsledkem budou ve špičce kolony na Rozvadovské spojce v Butovicích před vjezdem do tunelu stejně jako dnes v Patočkově.
Ona kapacita tunelového rozpletu u Zlíchovského tunelu nebude velká. Už jenom to, že pro každý směr tam bude jenom jeden pruh.
Ona kapacita tunelového rozpletu u Zlíchovského tunelu nebude velká. Už jenom to, že pro každý směr tam bude jenom jeden pruh.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Můj osobní názor je ze dostavba Radlické radiály bez kompletního městského okruhu(Blanka2) přinese mnohem více škody než užitku. Možná Radlicím se uleví ale zacpy na Zlíchově a Barandaku provedou teleport dopravních komplikací na celou Prahu.
Nerolama
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
S tím nemohu souhlasit. Transit D5-D8 (D10/D11)už teď přes Blanku a SAT jezdí. Navíc pokud vím, tak je napojení RR na MO řešeno s křižovatkovými větmi pouze do směru k Barrandovskému mostu.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Ne je řešeno do všech směrů. Větší problémy nenastanou, neboť provoz bude na jedné straně brzdit Barandovský most a na druhé straně ukončení Blanky v Troji. Víc než dostavba MO y tomu pomohla 511. O prospěšnosti dostavby okruhu na severu se vůbec nebavím, ale toho se nedožiju.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Inu ukáže se, co všechno ještě chybí dostavět, jelikož se MO zahltí (můj nekvalifikovaný odhad). A to zas bude voda na mlýn nazelenalým teoretikům s argumenty o dopravní indukci, o dosavadním investování do toho aby se dopravní problémy ještě zhoršily, nutnosti zásadní revize plánů a zakázání automobilismu... jako by se jich už nyní necpalo do voleb dost.
RR je sice potřebná, ale stavět ji teď udělá z politického hlediska medvědí službu.
RR je sice potřebná, ale stavět ji teď udělá z politického hlediska medvědí službu.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
D voleb ji nikdo stavět nebude. Bohužel ani do příštích komunálních to moc nevidím
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Pokud se nedořeší Baranďák a Holešovičky, tak RR bohužel situaci v Praze ještě zhorší. Auta, která nyní jedou Plzeňskou se nově připojí do kolony na Dobříšské. Nyní na MO vůbec nemusí. Do budoucna převezme RR část tranzitu OA D5 - D11, což také není dobře.
Kolony na Radlické směrem do centra vznikají, protože je červená směrem k Dobříšské. Nyní budou kolony při vjezdu do RR, protože situace na Barranďáku se nezlepší.
Co by ale smysl mělo je RR z centra, na Rozvadovské spojce kolony nejsou.
Je možné stavět radiály jen z centra? Břevnovská, pokračování Vysočanské nebo RR z centra by částečně vyřešilo problém u výjezdu z tunelů.
Kolony na Radlické směrem do centra vznikají, protože je červená směrem k Dobříšské. Nyní budou kolony při vjezdu do RR, protože situace na Barranďáku se nezlepší.
Co by ale smysl mělo je RR z centra, na Rozvadovské spojce kolony nejsou.
Je možné stavět radiály jen z centra? Břevnovská, pokračování Vysočanské nebo RR z centra by částečně vyřešilo problém u výjezdu z tunelů.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
A co lidé, kteří nevyužívají radiály k tranzitu, ale jedou směrem do centra? To to mají například u té břevnovské brát přes v budoucnosti "starou" Karlovarskou a zbytek by jel po radiále? Nevím nevím...
Každopádně bych před RR dokončil zkapacitněním Barranďáku a dodělání větví a stejně tak zbytek MO, popř 511 a Libeňskou spojku.
Každopádně bych před RR dokončil zkapacitněním Barranďáku a dodělání větví a stejně tak zbytek MO, popř 511 a Libeňskou spojku.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Tak to se rozhodně nepovede. Copak nevíte, že slovo zkapacitnit bylo ze slovníku našich politiků před několika lety vyobcováno? Teď se bude naopak zklidňovat, pochopte to už.Sauce píše:Každopádně bych před RR dokončil zkapacitněním Barranďáku ...
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Co takhle pouzit jejich zbrane? Zkapacitnit Barrandak a akci nazvat "Snizeni kapacitni variability translvltavskeho spojeni" nebo tak neco a doufat, ze si nikdo krome nazvu neprecte o co jde a kdyz precte tak nepochopi?
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Ano, taková lobby by snad i zafungovala.
Nevíte náhodou někdo, jaké jsou vůbec s Barranďákem plány, popř něco na ortofoto? Vím že v tématu Barrandovský most něco bylo, ale nic určitého, pokud si dobře pamatuji.
Nevíte náhodou někdo, jaké jsou vůbec s Barranďákem plány, popř něco na ortofoto? Vím že v tématu Barrandovský most něco bylo, ale nic určitého, pokud si dobře pamatuji.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Zklidnění světelné křižovatky Modřanská. To by mohlo projít?
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Ale na konci článku idnes ví lépe než Rýdl, kdy se začne stavět D11...
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Rýdl nemá čas, staví dům Bohužel jsou všechny termíny, nejen ty novinářské, spíš věštěním z křišťálové koule. U řady staveb všichni opakují nějákou konstantu, typu "příští rok se začne" a ta konstanta jim mnohdy bohužel vydrží dlouhou řadu let beze změny.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Studie k prověření spojení Butovického a Jinonického tunelu
http://www.radlickaradiala.info/popis-p ... ho-tunelu/
http://www.radlickaradiala.info/popis-p ... ho-tunelu/
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Spojení tunelů je dobrá věc, je jen škoda, že to tak nebylo projektováno od začátku.
Další velký problém bylo nadzemní vedení v oblasti velkého kruháče a kruháč samotný. Jsem zvědav zda se i tohle bude něják přeřešovat - tj. zahlubovat a redukovat poměrně megalomanský rozsah stavby.
Další velký problém bylo nadzemní vedení v oblasti velkého kruháče a kruháč samotný. Jsem zvědav zda se i tohle bude něják přeřešovat - tj. zahlubovat a redukovat poměrně megalomanský rozsah stavby.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
U té křižovatky u metra Nové Butovice byly prověřovány obě varianty (kruháč nahoře, i radiála nahoře) a hlukově prý vyšla varianta radiála nahoře, protože se lépe osazuje protihlukovými stěnami a jsou účinější než na velkém kruháči. Zahloubit to nejde, je pod tím metro.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Díky za info. Já jen že na tohle je slyšet hodně kritiky z řad zelené i normální běžné veřejnosti, proto jsem to zmiňoval jako jednu z hlavních překážek projektu. Bylo by tedy dobré lidem vysvětlovat, to co jste zde napsal, že je to řešení nejlepší z možných.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Praha: Radlická radiála není priorita
http://www.stavebni-forum.cz/cs/newsroo ... -priorita/
...takže tak
http://www.stavebni-forum.cz/cs/newsroo ... -priorita/
...takže tak
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Nestačila by místo RR pořádná cyklostezka ? Chce se mi zvracet - Černí baroni - s.generál
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Nepopírám, že Vysočanská i Břevnovská radiála mají vést cenným územím, ale to nic nemění na faktu jejich potřebnosti. Už dnes pri cestu na východ není pořádně kudy. Kolbenova - zklidněná, developersky zničená. Poděbradská zatím tak nějak, ale přeplněná zanedlouho dostane další zúženíčko u zastávky Hloubětín.... No a Vypich? Ten je vyloženě propustnej