Ministr dopravy Dan Ťok
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Oni se predevsim ti placeni odbornici meli postarat o vytvoreni systemu, ktery umozni vsem tem Patrikum se vyjadrit, a zaroven jim ale neumozni provozovat ruzne zdrzovaci taktiky.
Ale to je asi pro nasi politickou reprezentaci prilis slozity ukol.
Ale to je asi pro nasi politickou reprezentaci prilis slozity ukol.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Tak jak píše pan Geo - Hlavní problém je, že se odpůrci můžou odvolávat opakovaně, v různých stupních schvalovacího procesu. Takže to co bylo už jednou vypořádáno například při územním řízení, otevřou při stavebním povolení zase znova. Namísto fantazíárování o hrazení škod Patrikem (což je nereálné) by se měli věnovat tomu, aby se mohl Patrik odvolat jenom jednou a ne desetkrát. To by naopak reálné mohlo být, musel by se tomu ovšem někdo věnovat.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
ale ať se klidně odvolá, třeba 10x
bylo-li ovšem již poprvé řečeno, že je to nedůvodné, tak se tento argument má použít znovu, aniž by jej někdo zbytečně dále zkoumal
a najde-li jiný důvod, je to opět jen o prvotní přípravě na úrovni státu a jím řízených organizací...
bylo-li ovšem již poprvé řečeno, že je to nedůvodné, tak se tento argument má použít znovu, aniž by jej někdo zbytečně dále zkoumal
a najde-li jiný důvod, je to opět jen o prvotní přípravě na úrovni státu a jím řízených organizací...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Prvně je potřeba upravit zákony tak, aby v nich nebyl takový bordel a nešlo jednoduše kličkovat. V tom je největší problém a občas mi přijde, že je to dělaný záměrně.
Pokud nebude tohle, tak s tím lidé dole nic neudělají. Zásah veřejnosti by měl být omezen do úrovně UR, SP by mělo být o technických věcech.
Bohužel dle našich zákonů nejde pouze dát razítko zamítnuto, musí se vše řádně odůvodnit. Pokud to neuděláte, odvolací orgán to shodí. Každý odvolací orgán první hledá formální nedostatky a pak až věcné. K těm se většinou ani nesnaží dostat.
Pokud nebude tohle, tak s tím lidé dole nic neudělají. Zásah veřejnosti by měl být omezen do úrovně UR, SP by mělo být o technických věcech.
Bohužel dle našich zákonů nejde pouze dát razítko zamítnuto, musí se vše řádně odůvodnit. Pokud to neuděláte, odvolací orgán to shodí. Každý odvolací orgán první hledá formální nedostatky a pak až věcné. K těm se většinou ani nesnaží dostat.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Já jsem přesvědčený, že to záměr je. Ten legislativní bordel a právní formalismus vyhovuje všem soudcům a právníkům, protože jim zabezpečuje nekončící přísun práce. Bez toho bordelu by různí ... nemohli vydělávat stovky milionů na právním poradenství pro erár (viz třeba aktuálně GDPR), vymáhání banálních pohledávek, legalizaci výnosů z trestné činnosti, apod.Sosa píše:Prvně je potřeba upravit zákony tak, aby v nich nebyl takový bordel a nešlo jednoduše kličkovat. V tom je největší problém a občas mi přijde, že je to dělaný záměrně.
Stejně tak předpokládám, že existuje řada právníků, které slušně živý NIMBYsmus.
Problém je také, že soudy u nás neumí (nebo nechtějí) pracovat s judikaturou. Líbí se mi systém v USA, kde soud rozhodne ve sporu ohledně stavebního řízení a všechny ostatní soudy už ten rozsudek u obdobných případů automaticky přejímají. Dokonce se o těch rozhodnutích učí už urbanisti a stavaři na tamních VŠ, protože se ty rozsudky, které v zásadě zpřesňují výklad práva stávají nedílnou součástí tamní plánovací praxe.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Zrovna precedentní systém bych nepřebíral. On totiž vede taky k značnému bordelu, neboť rozsudků jsou milióny a vždy se lze na nějaký precedent z řízení někde na druhém konci země odvolat. Ostatně je tam přeprávníkováno víc než u nás a možnost soudit se o cokoliv v kombinaci s naprosto nepredikovatelnou výší náhrad vede k tomu, že třeba zdravotnictví spotřebuje až 1/3 peněz jen na právní služby a pojištění proti blbosti.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
No ono se v bordelu také lépe krade.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Jirka S: A jste si jistý, že píšete o uplatňování stavebního práva? Když se v učebnicích pro plánovače píše o rozsudcích z dob třeba před 20 lety, jako neměnném pravidlu, kterým se každý má řídit už ve fázi projektové přípravy, tak tam asi těžko budou milióny různých rozsudků s odvoláváním na precedent z druhého konce států.
To o čem píšete je věc jiná - a sice, že zbytnělý právní aparát supluje chybějící regulaci státu (třeba to jejich tržní zdravotnictví je něco, co mě utvrzuje, že nežijeme v až tak špatné zemi pro život).
To o čem píšete je věc jiná - a sice, že zbytnělý právní aparát supluje chybějící regulaci státu (třeba to jejich tržní zdravotnictví je něco, co mě utvrzuje, že nežijeme v až tak špatné zemi pro život).
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Ano, ty precedenty tak fungují, ale není to stoprocentní pravidlo. V precedentním právu ani ten rozsudek z před 20 let není závazným. Stačí "odvážný" soudce, který dokáže odůvodnit rozsudek opačný.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Prohlídka průběhu rekonstrukce dálnice D1 u Prahy za účasti ministra dopravy Dana Ťoka
15. 8. 2018 10:21:23|Plánované akce
V pátek 17. srpna proběhne od 10:30 prohlídka průběhu rekonstrukce dálnice D1 v úseku 11,7 km – 16,7 km za běžného provozu. Na místě bude přítomný ministr dopravy Dan Ťok, zástupce Ředitelství silnic a dálnic a ředitel Oblasti Čechy střed společnosti Eurovia Pavel Jiroušek.
http://mdcr.cz/Media/Planovane-akce/Pro ... ovane-akce
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Dnes mě v Lidovkách dost překvapila esej jakéhosi psychologa nazvaná Uctívači asfaltu.
https://www.lidovenoviny.cz/nahled.aspx ... id=7398441
Takovou snůšku demagogie bych v příloze Orientace nečekal. V podstatě jsem se dočetl, že dálnice jsou zlo a cestování hyperloopem či VRT je na spadnutí. Že by Burešův stranický tisk začal šířit dezinformace za účelem odvrácení pozornosti od neschopnosti připravit stavby?
https://www.lidovenoviny.cz/nahled.aspx ... id=7398441
Takovou snůšku demagogie bych v příloze Orientace nečekal. V podstatě jsem se dočetl, že dálnice jsou zlo a cestování hyperloopem či VRT je na spadnutí. Že by Burešův stranický tisk začal šířit dezinformace za účelem odvrácení pozornosti od neschopnosti připravit stavby?
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Gejzo, je to za prachy...Škoda.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Ťok politikem
http://ceskapozice.lidovky.cz/tok-vzpom ... forum_lube
,aneb jak se ohradil, že nebyl u hlasovaní deklarace k 1968.
http://ceskapozice.lidovky.cz/tok-vzpom ... forum_lube
,aneb jak se ohradil, že nebyl u hlasovaní deklarace k 1968.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Na jednom serveru s vtipy:
Dan Ťok: "V letošním roce jsme z peněz z rozpočtu opravili 100km silnic prvních tříd a dál nic."
Dan Ťok: "V letošním roce jsme z peněz z rozpočtu opravili 100km silnic prvních tříd a dál nic."
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: 3.11.2016 10:11:25
- Bydliště: Pardubice - S37, I/36, I/2
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Ťok chce testovat 140 km/h na dálnicích a odbočování vpravo i na červenou
https://www.novinky.cz/ekonomika/483394 ... venou.html
https://www.novinky.cz/ekonomika/483394 ... venou.html
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
S dopravou to tedy souvisí jen okrajově, ale Ťok jménem nás všech na mezinárodních jednáních EU vyhlašuje, že chceme celoročně zimní čas. Aniž by k tomu měl jakýkoliv mandát. Aniž by to bylo předmětem alespoň předvolebních slibů, natož referenda. Je drzej jako vopice, ten Ťok.
Naposledy upravil(a) Lynx dne 31.10.2018 13:35:54, celkem upraveno 1 x.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
jsem taky pro zimní....
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Já jsem zase pro letní. Jde o to, že by takovou poměrně zásadní věc neměl rozhodovat názor jednoho člověka, měla by o tom být minimálně nějáká diskuze a zjišťování preferencí veřejnosti.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Mě osobně se třeba nikdo neptal, jestli chci 2x ročně měnit čas prostě jsem se do toho narodil. Schválí se zimní, bude zimní a ostatní si zvyknou, schválí se letní, bude letní a ostatní si zvyknou... zrovna toto bych neviděl jako otázku, o které by nemohla rozhodnout vrchnost sama. Referendum by být mohlo, proč ne, ale myslím že by to rozdělilo společnost, stejně jako přímá volba prezidenta, ostatně stejně jako jakékoliv jiné referendum.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Tak vám nevím.
@Posledniskaut píše:12. 10. Dan Ťok plánuje privatizaci nákladního dopravce ČD Cargo.
21. 10. "Ťoka nelze brát vážně, ČD Cargo se privatizovat nebude." @AndrejBabis v @OtazkyVM.
31. 10. Dan Ťok: S prodejem souhlasí i premiér Andrej Babiš.
@AndrejBabis píše:31. 10. Jak jsem uvedl na tiskovce po vládě: žádná privatizace ČD Cargo, ani částečná, není v plánu. Ani jiných firem. NIC SE PRIVATIZOVAT NEBUDE.
Království a půl princezny za 511.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Že se nebude měřit úsekově rychlost na dálnici taky tvrdil, a už špekuluje, že tak využije mýtné brány co zbudou po Kapschi.
https://www.denik.cz/ekonomika/mytne-br ... 50918.html
https://www.e15.cz/byznys/doprava-a-log ... hi-1353031
Kdybych napsal co si o něm myslím, musel bych sám sobě dát ban.
https://www.denik.cz/ekonomika/mytne-br ... 50918.html
https://www.e15.cz/byznys/doprava-a-log ... hi-1353031
Kdybych napsal co si o něm myslím, musel bych sám sobě dát ban.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
to s těma bránama bylo přeci jasný, obzvlášť když od počátku mýta tvrdili, že to k tomu nevyužijou...
ad střídání času, já se tedy narodil a ještě se nestřídalo, začlo se střídat, až když jsem chodil do školy, ovšem to ten letní končil v září, tak to nebyl takový skok do tmy, jako nyní
čili mi to problémy nedělá a narozdíl od předchozích dob už se mi většina hodinek přeřídí sama
ad střídání času, já se tedy narodil a ještě se nestřídalo, začlo se střídat, až když jsem chodil do školy, ovšem to ten letní končil v září, tak to nebyl takový skok do tmy, jako nyní
čili mi to problémy nedělá a narozdíl od předchozích dob už se mi většina hodinek přeřídí sama
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Mě by spíš zajímalo, proč se staví na zadní.
Království a půl princezny za 511.
Re: Ministr dopravy Dan Ťok
Vždyť ten Babiš je k smíchu. Jestli to tady na fóru všichni nevidíte, tak je to smutné. Stačí se podívat na jakoukoli jeho debatu v TV, třeba teď jak byl u Moravca s Bartošem. Totální lempl, pardon, a s piráty nesympatizuji.Bobek píše:Tak vám nevím.@Posledniskaut píše:12. 10. Dan Ťok plánuje privatizaci nákladního dopravce ČD Cargo.
21. 10. "Ťoka nelze brát vážně, ČD Cargo se privatizovat nebude." @AndrejBabis v @OtazkyVM.
31. 10. Dan Ťok: S prodejem souhlasí i premiér Andrej Babiš.@AndrejBabis píše:31. 10. Jak jsem uvedl na tiskovce po vládě: žádná privatizace ČD Cargo, ani částečná, není v plánu. Ani jiných firem. NIC SE PRIVATIZOVAT NEBUDE.
Jinak já jsem pro letní, kvůli dennímu světlu. Proč jako mít v létě světlo ve 3 ráno a o půl 9 večer tmu ? Ale každopádně tohle musí rozhodnout odborníci a schválit možná i sněmovna, a ne že tady ten ocas bude vykládat na EU, že chceme zimní.