Návrh měl tu podzemní křižovatku cca pod libeňským hřbitovem, to by se muselo leda kroutit o 360°Mosquit píše:Komunikace v tunelu by se kroutit nemohla?
Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Ano, je to naprostý blábol. Tváříte se, jakože o tom máte informace a přitom bezostyšně lžete a není to zdaleka poprvé, kdy si zcela vymýšlíte a jako realitu předkládáte něco, co není pravda. Žádné ekonomické vyhodnocení tady nerozhodovalo, rozhodovala nemožnost technického řešení.Michal R píše:No jasně, doktore, ekonomické vyhodnocení je blábol.... Není nad to, když někdo dokáže při pondělním ránu pobavit
Jak píše pan P_V, tak tady by to muselo jít jedině šroubovicí a to nikdo reálně neuvažoval, ani ekonomicky neposuzoval. Zkoušelo se různé trasování jednotlivých větví, ale vždy to vycházelo sklonově natolik špatně, že to nebylo reálné ani na nějákou výjimku z normy či něco podobného.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Neprověřovalo se řešení - tunel Holešovičky + navazující tunel pod Libní? (Jediné, co by bylo navíc, je komplikovanější křižovatka Vychovatelna.)
Co se týče řešení pro chodce a cyklisty, mám obavu, že zůstane u cyklo-chodecké stezky o minimální možné šířce, čili řešení docela nekomfortní a ne zvlášť bezpečné, při množství cyklistů, kteří tam mohou jezdit. U napojení nemocnice Bulovka jsem uvažoval o vyhnutí se míst problematických z hlediska zácp.
Co se týče řešení pro chodce a cyklisty, mám obavu, že zůstane u cyklo-chodecké stezky o minimální možné šířce, čili řešení docela nekomfortní a ne zvlášť bezpečné, při množství cyklistů, kteří tam mohou jezdit. U napojení nemocnice Bulovka jsem uvažoval o vyhnutí se míst problematických z hlediska zácp.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Při studii zahloubení Holešoviček se počítalo i s existencí zahloubené Libeňské spojky (která je projekčně starší), včetně vyřešení návazností na křižovatce Vychovatelna. Takže ano, může fungovat obojí dohromady.
Jak má být řešeno nábřeží s ohledem na pěší a cyklisty bohužel nevím. také to závisí na zvolené variantě.
Jak má být řešeno nábřeží s ohledem na pěší a cyklisty bohužel nevím. také to závisí na zvolené variantě.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Prověřovala to Satra. Nevím zda se to nějak vzalo v potaz, ohledně přípravy, jelikož projektování LS bylo nyní zadáno někomu jinému.Pavel Q píše:Neprověřovalo se řešení - tunel Holešovičky + navazující tunel pod Libní? (Jediné, co by bylo navíc, je komplikovanější křižovatka Vychovatelna.)
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Bylo to zadáno nějáké firmě jménem "SG 8313 LS". Podle názvu předpokládám, že se jedná spíš o nějáké sdružení. 8313 - to je číslo stavby Libeňské spojky, LS= Libeňská spojka.
To SG na začátku mohou být počáteční písmena firem. S může znamenat Satra, G například Geotechnika .... ale to jen tipuji.
To SG na začátku mohou být počáteční písmena firem. S může znamenat Satra, G například Geotechnika .... ale to jen tipuji.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Pokud se nepletu, tak jsem nekde (myslim, ze to bylo v textove casti odduvodneni MP) cetl, ze je ze strany magistratu pozadavek na castecne zahloubeni vetve budouci povltavske smerem od Blanky na Balabenku. A to asi od urovne disco landu Silvie nekam pobliz vyjezdu z Bulovky. Takze by to vytvorilo jakysi kockopes s tim, aby vznikla cyklostezka a lepsi propojeni Libne..
Ten projekt mi pripada dobrej...
Ten projekt mi pripada dobrej...
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Já mám taky něco podobného v hlavě. Tedy, že tam nějáká komunikace (minimálně pro pěší a pro cyklisty) má být zachovaná. On to byl totiž jeden z významných požadavků, který stál proti vedení obou směrů MO Povltavskou ulicí, pak by seč tam totiž už nic nevešlo.
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Tomu teda popravdě moc nerozumím.
Jedná se o tento úsek? https://mapy.cz/s/33i62
Je tam v souběhu žel. trať, která je sama o sobě bariérou.
Cyklostezka (pokračování U Českých loděnic) by se tam měla vejít i bez zahloubení (ačkoliv to samozřejmě nebude odpočinkový bulvár pro maminky s kočárkama), pravděpodobně protažený až na Pelc-Tyrolku (něco takového se snad už i teď chystá, místo toho nesmyslného cyklořešení na Povltavské teď).
Ideálně, pokud by zůstal alespoň pěší/cykloprůjezd do Bulovky.
Zahloubení mi teda nedává smysl... Snad leda, pokud ze zahrádkářské kolonie (která nejspíš částečně padne za oběť výstavbě tunelu) budou pozemky na byty magistrátních známých
Jedná se o tento úsek? https://mapy.cz/s/33i62
Je tam v souběhu žel. trať, která je sama o sobě bariérou.
Cyklostezka (pokračování U Českých loděnic) by se tam měla vejít i bez zahloubení (ačkoliv to samozřejmě nebude odpočinkový bulvár pro maminky s kočárkama), pravděpodobně protažený až na Pelc-Tyrolku (něco takového se snad už i teď chystá, místo toho nesmyslného cyklořešení na Povltavské teď).
Ideálně, pokud by zůstal alespoň pěší/cykloprůjezd do Bulovky.
Zahloubení mi teda nedává smysl... Snad leda, pokud ze zahrádkářské kolonie (která nejspíš částečně padne za oběť výstavbě tunelu) budou pozemky na byty magistrátních známých
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
https://zpravy.aktualne.cz/regiony/prah ... f6b220ee8/
To to pěkně začíná. Koaliční dohoda ještě není podepsaná a už se porušuje. "Okruh musí počkat."
To to pěkně začíná. Koaliční dohoda ještě není podepsaná a už se porušuje. "Okruh musí počkat."
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Tak ono nějakou dobu potrvá příprava projektové dokumentace, všechna povolení, odvolání, výběrko... myslím že by to byl zázrak, kdyby se do 4 let koplo..."Nemůžeme slíbit, že v následujících čtyřech letech se do toho okruhu kopne."
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Myslím, že b by byl zázrak, kdyby za 4 roky nějak pokročila příprava.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
budeme doufat, že ještě 2-3 zavřené ulice a tahle sbírka "aktivistů" končí
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
A co pak? Necháme se mosty a ulice definitivně rozpadnout a za každou cenu dostavíme MO? Kde ti "neaktivisté" najdou nové zdroje příjmů, aby zvládli současně adekvátně rekonstruovat, stavět Radlickou radiálu, MO, Spořilovskou, Holešovičky, metro D, nové tramvajové tratě, zároveň platit učitele, řidiče MHD, policisty a mnoho dalšího?Mike píše:budeme doufat, že ještě 2-3 zavřené ulice a tahle sbírka "aktivistů" končí
Sorry, ale spíš věřím tomu, který mi neslibuje hory-doly, ale realisticky vidí stav.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Ted je hlavne uplne zbytecny zabyvat se penezma. Radlicka radiala ma sanci zacit za 4 roky stejne jako metro D. Pokracovani mestskeho okruhu bych videl v idealnim pripade za 8. Opravy mostu musi mot navaznosti. Takze realita minimalne tohoto magistratu bude to, ze opet neni co stavet. Takze nutny je projektovat a penize na vystavbu vubec neresit. Tohle ovsem treba Hrib nechape (viz jeho odpovedi na financovani), ale treba je podcenuju...Marooned17 píše:A co pak? Necháme se mosty a ulice definitivně rozpadnout a za každou cenu dostavíme MO? Kde ti "neaktivisté" najdou nové zdroje příjmů, aby zvládli současně adekvátně rekonstruovat, stavět Radlickou radiálu, MO, Spořilovskou, Holešovičky, metro D, nové tramvajové tratě, zároveň platit učitele, řidiče MHD, policisty a mnoho dalšího?Mike píše:budeme doufat, že ještě 2-3 zavřené ulice a tahle sbírka "aktivistů" končí
Sorry, ale spíš věřím tomu, který mi neslibuje hory-doly, ale realisticky vidí stav.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
I kdyby na tom začali okamžitě makat, tak bude velký problém něco z nových staveb do 4 let začít. Rekonstrukce mostů se dají začít dříve. A navíc, v současné době Praha problém s penězi nemá.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Realita je taková, že v tomto volebním období se z velkých staveb nezahájí nic. Významně se zvedne objem a počet rekonstrukcí (což v zásadě není špatně), ale bojím se všelijakého aktivismu, který se projeví v přehnaném zklidňování dopravy, ubírání jízdních pruhů a instalací cyklo fíčur
Opravdový průšvih bude, pokud se zastaví příprava nových staveb a nedejbože začne někdo tvořit zcela novou, a úplně nejvíc nejlepší dopravní koncepci.
Opravdový průšvih bude, pokud se zastaví příprava nových staveb a nedejbože začne někdo tvořit zcela novou, a úplně nejvíc nejlepší dopravní koncepci.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Teď se nestaví VŮBEC NIC. žádná větší silniční stavba, žádné metro, žádné tramvaje. PROSTĚ NIC. Přitom se v minulosti stavělo běžně několik velkých staveb najednou, jako třeba tunel Blanka zároveň s metrem A do Motola. A to jsou megastavby. Jedna za 40 mld, druhá za 20 mld.Marooned17 píše:A co pak? Necháme se mosty a ulice definitivně rozpadnout a za každou cenu dostavíme MO? Kde ti "neaktivisté" najdou nové zdroje příjmů, aby zvládli současně adekvátně rekonstruovat, stavět Radlickou radiálu, MO, Spořilovskou, Holešovičky, metro D, nové tramvajové tratě, zároveň platit učitele, řidiče MHD, policisty a mnoho dalšího?Mike píše:budeme doufat, že ještě 2-3 zavřené ulice a tahle sbírka "aktivistů" končí
Sorry, ale spíš věřím tomu, který mi neslibuje hory-doly, ale realisticky vidí stav.
Takže finance by problém být neměly a to i na několik staveb současně. Samozřejmě pokud by nastala situace kterou popisujete, tedy že by se zahájila stavba všeho v jeden okamžik, tak by to problém byl, ale to bohužel v žádném případě nehrozí.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Adam Scheinherr zdá se další přípravu podporuje, no uvidíme.
https://praha.idnes.cz/praha-vnitrni-ok ... zpravy_nuc
https://praha.idnes.cz/praha-vnitrni-ok ... zpravy_nuc
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Podporuje duál. Zbytek nevylučuje.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Já do Prahy moc nevidím, ale na kolik peněz by vyšlo to rozšíření stávajících komunikací ?
Protože z opravdu objektivního pohledu (je mi úplně jedno, kama budou auta v Praze jezdit) bych řekl, že to smysl má, stejně jako dostavba MO. Protože když má za 6 let začít stavba a dalších 6 let trvat, tak to je dalších 12 let beze změny ... Takže pokud by rozšíření mohlo být realizovatelné v tomto volebním období a za nějakou rozumnou cenu, tak bych řekl, že to není nesmysl.
Protože z opravdu objektivního pohledu (je mi úplně jedno, kama budou auta v Praze jezdit) bych řekl, že to smysl má, stejně jako dostavba MO. Protože když má za 6 let začít stavba a dalších 6 let trvat, tak to je dalších 12 let beze změny ... Takže pokud by rozšíření mohlo být realizovatelné v tomto volebním období a za nějakou rozumnou cenu, tak bych řekl, že to není nesmysl.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
to není otázka rozšíření - které tedy místy není kam, ale především kapacity
dnes je v té trase spousta křižovatek, které provoz brzdí a v některých místech ( Jarov resp. Pod Táborem - Skalka ) vlastně kapacitní komunikace ani neexistuje
dnes je v té trase spousta křižovatek, které provoz brzdí a v některých místech ( Jarov resp. Pod Táborem - Skalka ) vlastně kapacitní komunikace ani neexistuje
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Rozumím, takže přidáním pruhu by se nicmoc nevyřešilo. Spíš by se musely udělat MÚK .. No každopádně bych se na tuto problematiku díval tak, že sice tunely plánovat je dobře, ale když zde budou za 12 let, tak pokud by se daly současné komunikace zkapacitnit nebo "zkapacitnit" do pár let, není to od věci. Zvlášť když vezmeme, že příprava tunelů bude trvat 6 let > reálně 12 let. O stavbě ani nemluvím.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Jak zkapacitnit? Zkapacitnenim je (bude) MO. Nebo jak si to predstavujete?
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Na facebooku Adama Scheinherra se objevilo
https://www.facebook.com/adam.praha.sob ... 2510019781MĚSTSKÝ OKRUH BUDE KONEČNĚ MĚSTSKÝ
Často se mě ptáte, co bude s městským okruhem. Zda se důležitá dopravní stavba posouvá dopředu a něco se děje. A opravdu děje!
Na společném jednání výboru pro územní rozvoj a výboru pro dopravu jsme konečně měli možnost vidět ucelené úpravy východní části městského okruhu, které dodnes chyběly. A musím říct, že Pavel Šourek, Jan Kasl a jejich tým odvádí výbornou práci. Posuďte sami:
* Křižovatky budou menší a úsporné, přestanou zabírat tolik místa ve veřejném prostoru. Třeba Českobrodskou čekají velké změny nebo napojení na Jižní spojku.
* Prostupnost silnice bude mnohem snadnější pro kola a pěší.
* Estakádu na Balabence vystřídá tunel. Ty stávající se budou prodlužovat.
* Já osobně největší přínos vidím v odklonění okruhu od řeky vedením obou směrů komunikace v tunelu pod Bílou skálou.
Zas a znovu jsem se přesvědčil o tom, že když se chce, tak i přes velmi přísné a neohebné české normy jde dopravní stavbu udělat citlivě, esteticky a s potenciálem, aby se stala motorem rozvoje města. A o to se celou dobu s náměstkem pro územní rozvoj Petr Hlaváček snažíme. V Brně celý okruh platil stát, tak snad se v Praze dočkáme minimálně polovičního příspěvku.