VMO: Dobrovského B
Re: VMO: Dobrovského B
Tak doufejme, že další budou vyprojektovány "lépe", aby jsme se té 80 dožili...
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: VMO: Dobrovského B
Je tu nekdo kdo to umi prelozit - tj vypsat co by se muselu udelat aby to 80 slo ?
a kolik by ta sranda asi tak stala
a kolik by ta sranda asi tak stala
Re: VMO: Dobrovského B
Dneska cedule "Měření hluku dodržujte povolenou rychlost"
Re: VMO: Dobrovského B
ne o víkendu geologický průzkum
Re: VMO: Dobrovského B
Ach jo. Bude v Brně vůbec něco fungovat ? Za tohle přece musí byt někdo odpovědný ne ? Chápu, že to projektat, když to projektoval trochu špatně odhadl, ale tady už měli data a zase to nevyšlo. Docela chápu ty žaloby před výstavbou. Osobně bydlet tam tak se obrátím na soud a požaduji finanční kompenzaci.
Re: VMO: Dobrovského B
Asi tak, co potom můžeme očekávat za námitky a blokace při rozšíření D1 okolo Ostopovic Troubska a dalších potížistů, o jihozápadní tangentě případně D43 ani nemluvě ...
Re: VMO: Dobrovského B
Jak vlastně provádějí to měření? Řekl bych, že aspoň polovina aut na vjezdech do tunelů tu šedesátku nedodržuje.
Re: VMO: Dobrovského B
Hluk měří cca tak, že na několika místech rozestaví mikrofony a taky cedule "dodržujte dovolenou rychlost - měření hluku".
No pokud to nekdo napočítal natěsno na dovolených 60/80 (v různých místech) a pak se diví, že mu to nevychází, tak je to vrchol naivity.
No pokud to nekdo napočítal natěsno na dovolených 60/80 (v různých místech) a pak se diví, že mu to nevychází, tak je to vrchol naivity.
Re: VMO: Dobrovského B
Jenomže já se obávám, že to prostě už dneska splnit nejde ty limity na některých místech. Maximálně kdyby se celé silnice zastřešili snad. V tom brně tam jsou všude protihlukové stěny tak 4-6 m vysoké, co jsem odhadl, ale další zvyšování přece nemůže pomoci ... možná alespoň nahoře zahnuté stěny. Jenže hromadě lidí na ŘSD nedochází, že samotná výška asi není řešení, když se zvuk od obou stran odráží ...belkolam píše:Hluk měří cca tak, že na několika místech rozestaví mikrofony a taky cedule "dodržujte dovolenou rychlost - měření hluku".
No pokud to nekdo napočítal natěsno na dovolených 60/80 (v různých místech) a pak se diví, že mu to nevychází, tak je to vrchol naivity.
Re: VMO: Dobrovského B
https://mapy.cz/letecka?x=16.5848862&y= ... &pitch=-37
Když se člověk podívá takto, tak je mu asi jasné, že hlukově odstínit cestu od vysokého věžáku půjde těžko, ale to se vracíme úplně na začátek. Nebylo výhodnější třeba tu rampu od Svitav vést v tunelu delší úsek ?
https://www.screencast.com/t/z1V19ulmIi
Ja vím teď je každý generál, ale i tak řešil i tolik let po dostavbě kolaudaci je ostuda.
Když se člověk podívá takto, tak je mu asi jasné, že hlukově odstínit cestu od vysokého věžáku půjde těžko, ale to se vracíme úplně na začátek. Nebylo výhodnější třeba tu rampu od Svitav vést v tunelu delší úsek ?
https://www.screencast.com/t/z1V19ulmIi
Ja vím teď je každý generál, ale i tak řešil i tolik let po dostavbě kolaudaci je ostuda.
Re: VMO: Dobrovského B
Ta stavba není zkolaudována. Je zde jen vydáno rozhodnutí o předčasném používání.
Re: VMO: Dobrovského B
Tak 80 rozhodně ne, nejdůležitější je prý plynulost a bezpečnost. ČT24: Maximálně 60. Povolená rychlost se v Královopolském tunelu nezvedne ani po případné kolaudaci
Re: VMO: Dobrovského B
není to jen alibistický kec, kterým se omlouvá že ještě stále není stavba zkolaudovaná?
Re: VMO: Dobrovského B
Podle me je tunel pri maximalnich povolenych rychlostech v rozmezi 20-80km/h uplne stejne plynuly a bezpecny. Rozdil muze byt maximalne v emitovanem hluku.
Ferovejsi by bylo rici na rovinu "takhle se nam to libi, tak to tak zustane", nez vymyslet nejake pohadky.
Ferovejsi by bylo rici na rovinu "takhle se nam to libi, tak to tak zustane", nez vymyslet nejake pohadky.
Re: VMO: Dobrovského B
Přesně tak problém bude kolaudace. Pro ŘSD je to velká ostuda a ty opatření, které připravují jsou smutné.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: VMO: Dobrovského B
Neměli bychom být na straně ŘSD? Tunel postavili a jezdí se.
Možná nejsem tak vnímavý, ale já prostě nepoznám, jestli je silnice zkolaudovaná. Jedu a vidím třeba výmol nebo vyjeté koleje. Kolaudace jsem si nikdy nevšiml.
Sice můžeme nadávat, že je omezená rychlost, ale aspoň víme proč. Držme ŘSD palce
Možná nejsem tak vnímavý, ale já prostě nepoznám, jestli je silnice zkolaudovaná. Jedu a vidím třeba výmol nebo vyjeté koleje. Kolaudace jsem si nikdy nevšiml.
Sice můžeme nadávat, že je omezená rychlost, ale aspoň víme proč. Držme ŘSD palce
Re: VMO: Dobrovského B
Přesně...buďme rádi, že tunel stojí! Stejně tam nikdo 60 tku nedodržuje. Jezdím tam skoro denně a nevzpomínám si, že by tam někdy měřili. Kdyby byl celý VMO okruh hotov a mohlo se po něm jen 60, i tak by to dopravu v Brně zrychlilo světelnou rychlostí....momentálně je to katastrofa bez nadějných vyhlídek...
Re: VMO: Dobrovského B
Já si myslím, že hlavní je, že to je postavené a zprovozněné a že se může jezdit. Na druhou stranu bych řekl, že jako držet ŘSD palce je blbost. Buď mají ty hlukové studie udělané pořádně a hlavně POCTIVĚ a tím pádem by neměl potom vzniknout problém s kolaudací, nebo je to udělané trochu na míru, tak se pak nemohou divit, že jim to nechtějí zkolaudovat.
Tohle přesně je bohužel velmi nebezpečná zpráva do budoucna, snad se to moc nerozkřikne, protože je to ideální argument pro odpůrce dálnic z nějakých vesniček blízko dálnice. "V Brně jste taky slibovali, že hluk bude v limitech a není". A s tím nejde než souhlasit.
Jinak konkrétně to Brno vidím tak, že ty protihlukové opatření tam jsou bohužel opravdu slabé. Když se jede z centra rovně a pak se připojí rampa od výstaviště, tak jsou po obou stranách PHS. Dříve tam byly taky, ale byly nižší. Jako laik bych řekl, že když jsou stěny na obou stranách silnice, tak mají mnohem menší účinek, než kdyby byly jen na jedné. No a kolaudace nevyšla, tak ŘSD jen čistě prostě vyměnilo plácnu 3m vysoké za 4 m vysoké. Pokud si myslí, že čím víc tím líp a vše se vyřeší, tak teda nevím ... když se bude zvuk pořád odrážet, tak by ty stěny musely být vyšší než nejvyšší baráky v okolí, aby to k něčemu bylo. Nevím, proč se neinstalovaly zahnuté PHS, ty by na tom měly být o dost lépe ne ?
A co se týče toho, že 60 bude i po kolaudaci, to nechávám bez komentáře, vidím to na výmluvu kvůli neudělané kolaudaci a na nejspíš blbé vyhlídky. Pokud tam zůstane 60 i po kolaudaci, tak je to pěkná buzerace a není pro to jediný důvod. Nějaké výjezdy nebo co > Hlavně že před tím jsou výjezdy asi 3 za sebou během 1 nebo 1,5 km a je tam 80. Pokud se alespoň neveřejné policie domluví, že se tam nebude měřit, tak ta 60 určitě půjde překousnout. Já tam jedu vždy 70-80 a aut, která jedou pomaleji něž já, je rozhodně méně než těch, která jedou rychleji než já
Tohle přesně je bohužel velmi nebezpečná zpráva do budoucna, snad se to moc nerozkřikne, protože je to ideální argument pro odpůrce dálnic z nějakých vesniček blízko dálnice. "V Brně jste taky slibovali, že hluk bude v limitech a není". A s tím nejde než souhlasit.
Jinak konkrétně to Brno vidím tak, že ty protihlukové opatření tam jsou bohužel opravdu slabé. Když se jede z centra rovně a pak se připojí rampa od výstaviště, tak jsou po obou stranách PHS. Dříve tam byly taky, ale byly nižší. Jako laik bych řekl, že když jsou stěny na obou stranách silnice, tak mají mnohem menší účinek, než kdyby byly jen na jedné. No a kolaudace nevyšla, tak ŘSD jen čistě prostě vyměnilo plácnu 3m vysoké za 4 m vysoké. Pokud si myslí, že čím víc tím líp a vše se vyřeší, tak teda nevím ... když se bude zvuk pořád odrážet, tak by ty stěny musely být vyšší než nejvyšší baráky v okolí, aby to k něčemu bylo. Nevím, proč se neinstalovaly zahnuté PHS, ty by na tom měly být o dost lépe ne ?
A co se týče toho, že 60 bude i po kolaudaci, to nechávám bez komentáře, vidím to na výmluvu kvůli neudělané kolaudaci a na nejspíš blbé vyhlídky. Pokud tam zůstane 60 i po kolaudaci, tak je to pěkná buzerace a není pro to jediný důvod. Nějaké výjezdy nebo co > Hlavně že před tím jsou výjezdy asi 3 za sebou během 1 nebo 1,5 km a je tam 80. Pokud se alespoň neveřejné policie domluví, že se tam nebude měřit, tak ta 60 určitě půjde překousnout. Já tam jedu vždy 70-80 a aut, která jedou pomaleji něž já, je rozhodně méně než těch, která jedou rychleji než já
Re: VMO: Dobrovského B
A vy si myslíte, že ty proměnné značky umí 80 km/h?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: VMO: Dobrovského B
Pokud nekdo verejne sliboval 80 po kolaudaci a vedel uz predem, ze vic nez 60 rozsvitit nelze, potom vedome nemluvil pravdu. (abych to rekl kulantne)
Re: VMO: Dobrovského B
Podle mě neumí. Ale dokumentaci nemám u sebe. Když tam bude 80, můžou být zhasnuté.
Každopádně aktuální vyjádření Rýdla vnímám jako výmluvu a neskutečný blábol.
Každopádně aktuální vyjádření Rýdla vnímám jako výmluvu a neskutečný blábol.
- Přílohy
-
- 6.jpg (122.85 KiB) Zobrazeno 15730 x
Re: VMO: Dobrovského B
Zhasnout PDZ nepomůže, to bude ještě horší. Je to ve městě a není to SMV, kolik tam tedy bude? 50 km/h neboť jsme v obci.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)