1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
To jak to drží pohromadě i bez bednění, to určitě nějákou speciální přísadu do betonu vyžaduje, nějáký urychlovač tuhnutí. Normální beton by se rozsypal či roztekl.
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Podle harmonogramu by mělo dojít od zítra do neděle k demontáži skruže mostu D11 přes silnici III/33310 (mezi Zelenčí a Šestajovicemi), a tedy i k uzavírce této komunikace.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
2musklin: díky za vysvětlení i odkazy. Nenapadlo mne, že to bude "držet tvar" během několika minut. Ale je to zřejmě o tom upěchování. Jsem v zajetí betonování mostních konstrukcí a budov, kde se ten beton spíš "leje" a pak tuhne v řádu dnů. Tady to bude trochu jinak.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Jsou různé přísady do betonu jako plastifikátor nebo třeba jen skelná vlákna. A beton musí být sušší a hlavně dobře pěchovaný. Prodávám v práci betonovou směs pro "nedočkavce", která když jí nevylijete z kýblu do dvaceti minut, tak máte smůlu. Když jsem s ní zalil před prodejnou křivý chodník, stačilo přes to hodit desku a po dvou hodinách už přes to jezdila auta a druhý den i vysokozdvižný vozík
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
zpomalovače tuhnutí
urychlovače tuhnutí
plastifikátory
disperse
a pak se tam najednou objeví
"alkalická reakce kameniva"
holt už ten cement není co býval
urychlovače tuhnutí
plastifikátory
disperse
a pak se tam najednou objeví
"alkalická reakce kameniva"
holt už ten cement není co býval
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Přesně. A stejně vždy někdo přijde, třeba zrovna včera, že ho posílá zedník pro štuk a lepidlo. Že prý to lepidlo přidává do toho štuku. Každému říkám, že to už dávno není jen cement, vápno, písek. Stejně jako chleba už dnes není jen mouka, kvasnice a voda
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tuhnutí v řádech dnů? O takovém betonu jsem neslyšel, tedy o tom co byl v pořádku. Betonárky vyrobí různé druhy betonu, třeba ze zavadlého betonu si spokojeně můžete tvarovat co chcete. Když se podíváte, že se stejně tvarují štěrbinové žlaby, tak je svodidlo řádově jednodušší.MPMP píše:2musklin: díky za vysvětlení i odkazy. Nenapadlo mne, že to bude "držet tvar" během několika minut. Ale je to zřejmě o tom upěchování. Jsem v zajetí betonování mostních konstrukcí a budov, kde se ten beton spíš "leje" a pak tuhne v řádu dnů. Tady to bude trochu jinak.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Uplynul šestý týden od uzavření exitu 8 a je tu "pravidelný report". Od středy do neděle bylo dokončeno podloží pod rozšířením mezi větvemi křižovatky a odfrézován asfalt na navazujícím úseku do 3 schodů - trvalo to 5 dní. Nevím za jak dlouho by se to dalo stihnout "v tempu", ale troufám si tvrdit, že polovina by stačila.
Zaznamenány tedy první znatelné "prostoje".
Od pondělí se asfaltují podkladní vrstvy AB.
Zaznamenány tedy první znatelné "prostoje".
Od pondělí se asfaltují podkladní vrstvy AB.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Uplynul sedmý týden od uzavírky exitu 8 a zatím byl jednoznačně "nejslabší". Ve středu byly dokončeny podkladní AB vrstvy a do pátku byl odtěžen další cca 3-4m široký pruh zeminy mezi větvemi MÚK, tím to pro tento týden skončilo - uplynulo 7 dní, odvedena práce v rozsahu dní dvou.
Neříkám, že se po staveništi občas nepohybovali nějací lidé, ale nic se tam již nezměnilo.
Mimochodem, překvapilo mne, že odtěžili další část zeleně mezi větvemi MÚK, současná šíře podkladních vrstev již odpovídá šíři rekonstruované vozovky, copak se to tam chystá?
Neříkám, že se po staveništi občas nepohybovali nějací lidé, ale nic se tam již nezměnilo.
Mimochodem, překvapilo mne, že odtěžili další část zeleně mezi větvemi MÚK, současná šíře podkladních vrstev již odpovídá šíři rekonstruované vozovky, copak se to tam chystá?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Uplynul osmý týden od uzavření exitu 8 a během něj se udělalo JEDNO VELKÉ NIC.
Včera sice na celém úseku před MÚK vyrostly svislé části dopravních portálů (včetně jednoho v prostoru MÚK), ale to je vše, jinak žádná viditelná změna.
Za posledních 14 dní tedy byly odvedeny práce max. v rozsahu dní 3.
Nemám z toho radost, ale nějak se to "zadrhlo". A to zbývají do zprovoznění ještě více než 4 týdny.
Včera sice na celém úseku před MÚK vyrostly svislé části dopravních portálů (včetně jednoho v prostoru MÚK), ale to je vše, jinak žádná viditelná změna.
Za posledních 14 dní tedy byly odvedeny práce max. v rozsahu dní 3.
Nemám z toho radost, ale nějak se to "zadrhlo". A to zbývají do zprovoznění ještě více než 4 týdny.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Aktuální fotoset
https://www.jpeg.cz/images/2018/09/30/DSC09854.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/09/30/DSC09855.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/09/30/DSC09857.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/09/30/DSC09858.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/10/01/DSC09859.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/10/01/DSC09860.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/10/01/DSC09861.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/10/01/DSC09864.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/10/01/DSC09865.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/10/01/DSC09867.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/10/01/DSC09868.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/09/30/DSC09854.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/09/30/DSC09855.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/09/30/DSC09857.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/09/30/DSC09858.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/10/01/DSC09859.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/10/01/DSC09860.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/10/01/DSC09861.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/10/01/DSC09864.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/10/01/DSC09865.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/10/01/DSC09867.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/10/01/DSC09868.jpg
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Docela mě překvapilo jak je ta NY mašinka mrňavá.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Uplynul devátý týden od uzavření exitu 8.
Ve středu byly osazeny vodorovné části nosné konstrukce portálů DZ, do víkendu se v příkopu objevilo nějaké vytyčení (výška obrusu?) a ... DÁL UŽ NIC. Odvedená práce v řádu jednotek hodin, ale chápu, že to jsou dvě samostatné firmy a každá potřebuje "staveniště pro sebe". Lze tedy říci, že se pracovalo 2 dny. Nicméně i tak se nepracovalo 5 dní a celkové skóre prostojů za celou dobu výluky tak po tomto týdnu vzrostlo na 18 dní.
Ve středu byly osazeny vodorovné části nosné konstrukce portálů DZ, do víkendu se v příkopu objevilo nějaké vytyčení (výška obrusu?) a ... DÁL UŽ NIC. Odvedená práce v řádu jednotek hodin, ale chápu, že to jsou dvě samostatné firmy a každá potřebuje "staveniště pro sebe". Lze tedy říci, že se pracovalo 2 dny. Nicméně i tak se nepracovalo 5 dní a celkové skóre prostojů za celou dobu výluky tak po tomto týdnu vzrostlo na 18 dní.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Uplynul desátý týden od uzavření exitu 8 a zdá se, že vzhledem k tomu, že do konce plánované uzavírky (alespoň dle dopravniinfo.cz) zbývá ode dneška 19 dní, začíná se opět něco dít.
Ve středu byly na portál osazeny svislé konzole pro instalaci lamel DZ (práce na cca 2 hodiny). Následující dni se nic viditelného nedělo a kolem 8 hodiny bylo staveniště prázdné. O víkendu zaznamenána výstavba žlabů dešťové kanalizace a úprava jejich okolí. V "začišťování" okolí žlabů se pokračuje i dnes.
Od pondělí probíhají přípravné práce na položení obrusné vrstvy (čištění, penetrace, ...) a od Prahy se k MÚK blíží finišer.
Prostoje odhaduji na cca 2 dny.
Ve středu byly na portál osazeny svislé konzole pro instalaci lamel DZ (práce na cca 2 hodiny). Následující dni se nic viditelného nedělo a kolem 8 hodiny bylo staveniště prázdné. O víkendu zaznamenána výstavba žlabů dešťové kanalizace a úprava jejich okolí. V "začišťování" okolí žlabů se pokračuje i dnes.
Od pondělí probíhají přípravné práce na položení obrusné vrstvy (čištění, penetrace, ...) a od Prahy se k MÚK blíží finišer.
Prostoje odhaduji na cca 2 dny.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Při jízdě dnes již je nakresleno vodorovné značení. Cca kilometr před sjezdem Jirny jsou osazeny značky o vzniku 3. pruhu vlevo (pokud se nepletu, tak se psalo, že by měl být kilometrový odbočovací pruh, což by odpovídalo). Bednění na prvním kilometru je pravděpodobně těsně před dokončením
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Takže pravý pruh se stane někde před MÚK odbočovákem, a kamiony budou vybočovat do "prostředního"? To bude zmatek.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Proč zmatek, na zařazení bude času a prostoru dost.
Tady je to docela srozumitelně popsáno. Zajímavé je, že další příspěvek je taky od nějakého Mosquita
Budou tam navíc tuším 4(?) portály s velkoplošným SDZ.
Tady je to docela srozumitelně popsáno. Zajímavé je, že další příspěvek je taky od nějakého Mosquita
Budou tam navíc tuším 4(?) portály s velkoplošným SDZ.
Naposledy upravil(a) Majkii dne 13.10.2018 9:13:57, celkem upraveno 1 x.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Takto to snad je i na D1 u exitu u Mirošovic už pěknou řádku let. A funguje to.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Stejně je to i na D1 v MÚK Bělotín, kamiony se tam řadí do prostředního zbytečně brzo a když chce člověk odbočit a chce přitom kamiony předjet, musí buďto do levého a pak zase zpátky a nebo využít volný pravý, ale tím pádem podjíždět.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Mezi D1/D55 a sjezdem na Holešov na D55 podjíždím pravidelně, stejně jako u toho Bělotína. Dle mého se jedná o odbočovací (připojovací) pruh, proto nejde v pravém slova smyslu o předjíždění. V připojováku taky dojedete až na konec, i když v průběžném auta stojí, a nejedná se o předjíždění (ale mohu se mýlit).
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Majkii. Ano jsou tam minimálně 4 portály v poměrně velké blízkosti, jsem zvědav, jak to bude působit ve správném směru ve 130. Ve 100 ještě bez značení to člověku připadá jako jeden za druhým.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tam je ale jiné VDZ, mezi MÚK D1/D55 a sjezdem MÚK Hulín je to značeno jako průpletový (kolektorový) pruh (zvýšena kadence přerušované čáry).jeni013 píše:Mezi D1/D55 a sjezdem na Holešov na D55 podjíždím pravidelně, stejně jako u toho Bělotína. Dle mého se jedná o odbočovací (připojovací) pruh, proto nejde v pravém slova smyslu o předjíždění. V připojováku taky dojedete až na konec, i když v průběžném auta stojí, a nejedná se o předjíždění (ale mohu se mýlit).
Kdež to na konci 6 pruhu u Bělotína od návěstí 1000m před MÚK je stále klasické 3 pruhové uspořádání a až cca 250 před odbočením se z pravého stává odbočovací pruh.
V prvním případě můžeš pořád jet tím průpletovým pruhem, v tom druhém to legálně nelze.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ale exit Jirny nejsou Mirosovice, tam takovy ubytek neni, aby byl za muk nejak znatelny rozdil v intenzitach... Mam obavy z toho, ze to rozsireni bude kvuli znaceni vlastne dost kontraproduktivni akci, rozhodne ve spickach pri ucasti kamionu...Sauce píše:Takto to snad je i na D1 u exitu u Mirošovic už pěknou řádku let. A funguje to.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Vyhlaska ale o tloustce a kadenci cary nemluvi, to je jen veci designu, nic zavazneho z zoho neplyne.Martin z Ostravy píše: Tam je ale jiné VDZ, mezi MÚK D1/D55 a sjezdem MÚK Hulín je to značeno jako průpletový (kolektorový) pruh (zvýšena kadence přerušované čáry).
Kdež to na konci 6 pruhu u Bělotína od návěstí 1000m před MÚK je stále klasické 3 pruhové uspořádání a až cca 250 před odbočením se z pravého stává odbočovací pruh.
V prvním případě můžeš pořád jet tím průpletovým pruhem, v tom druhém to legálně nelze.