MÚK Pelc-Tyrolka
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
http://urdeska.praha.eu/files/oop%20kom ... itgbb3lw==
Od Blanky do Holešovic se bude stavět odbočovací pruh. Jeho smysl do doby dokončení MO mi uniká.
Od Blanky do Holešovic se bude stavět odbočovací pruh. Jeho smysl do doby dokončení MO mi uniká.
- Přílohy
-
- Bez názvu3.jpg (266.4 KiB) Zobrazeno 15506 x
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Tak buď je to nějaká relikvie ze stavby MO (a je potřeba to dodělat a peníze dočerpat), nebo je to příprava na dostavbu MO (pochybuju). Nebo nějak pokus o namalování 2 pruhů směrem do Holešoviček.
Edit: tak jsem měl pravdu:
Edit: tak jsem měl pravdu:
(http://www.tunelblanka.info/tri-roky-zk ... ovozu-tkb/ je článek z 19.9.2018)http://www.tunelblanka.info/tri-roky-zkusebniho-provozu-tkb/ píše: V místech s většími kongescemi dopravy jsou na základě výsledků dopravních průzkumů prověřovány změny dopravního řešení. Jedná se aktuálně zejména o realizaci dvoupruhové rampy napojující ulici Povltavská na most Barikádníků pro odstranění kongescí v ulici Nová Povltavská (důvod regulací tunelů ve směru Troja), a prověřování úprav (ve spolupráci s FD ČVUT) na Barrandovském mostě, pro odstranění kongescí v ulici Dobříšská (důvod regulací ve směru Strahovský tunel).
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Je to divné, protože po dokončení toho odbočovacího pruhu se stejně z pravého pruhu nebude dát udělat průběžný - v cestě bude stát vysazený obrubník toho trojúhelníkového ostrůvku. A dva pruhy na rampu se podle mě nemůžou nacpat, je to v oblouku a úzké, to snad i na Barrandovském mostě je na šířku víc místa...
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Předpokládám, že proto tu rampu chtějí rozšiřovat?
Samozřejmě to taky znamená jen jeden pruh od Argentinské na mostě.
Nějaký komentář taky tady ve videu: https://www.ceskatelevize.cz/porady/109 ... deo/644847
Samozřejmě to taky znamená jen jeden pruh od Argentinské na mostě.
Nějaký komentář taky tady ve videu: https://www.ceskatelevize.cz/porady/109 ... deo/644847
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Pripoustim, ze jsem pomalejsi... ceho ma tahle zmena dosahnout?
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
pro ty pomalejší :
Má omezit uzavírání tunelu ve směru na Pelc Tyrolku. Auta vyjíždějící z Blanky pokračují většinou Holešovičkama nahoru k Liberecké. Úzké hrdlo nejsou Holešovičky samotné, ale připojení z této rampy do Holešoviček, aktuálně řešené jako připojovací pruh, pokud se nepletu. Aktuálně tedy 2 pruhy od Argentiské (z Holešovic) + připojovací od Blanky, které se musí porovnat do 2 pruhů nahoru k Vychovatelně.
Kolona pak vzdouvá až do Blanky, a provoz v něm je omezován.
Realizované opatření má nejspíš prověřit možnost vedení směru (Blanka)-Nová Povltavská-Holešovičky-(Vychovatelna) v dvoupruhovém uspořádání, tj. předpokládám, že směr z Argentinské bude nově jen jednopruhový, a to možná i připojovací zleva.
Má omezit uzavírání tunelu ve směru na Pelc Tyrolku. Auta vyjíždějící z Blanky pokračují většinou Holešovičkama nahoru k Liberecké. Úzké hrdlo nejsou Holešovičky samotné, ale připojení z této rampy do Holešoviček, aktuálně řešené jako připojovací pruh, pokud se nepletu. Aktuálně tedy 2 pruhy od Argentiské (z Holešovic) + připojovací od Blanky, které se musí porovnat do 2 pruhů nahoru k Vychovatelně.
Kolona pak vzdouvá až do Blanky, a provoz v něm je omezován.
Realizované opatření má nejspíš prověřit možnost vedení směru (Blanka)-Nová Povltavská-Holešovičky-(Vychovatelna) v dvoupruhovém uspořádání, tj. předpokládám, že směr z Argentinské bude nově jen jednopruhový, a to možná i připojovací zleva.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Já to slyšel jinak, bude to prý vypadat podobně jako na sjezdu z ulice K Barrandovu na Barrandovský most, tj. levý úzký a pravý pro všechny a z levého se bude na STOPku najíždět do pravého pruhu z Argentinské.
-
- Příspěvky: 168
- Registrován: 18.12.2009 14:15:01
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Ten nájezd přes STOP není ideální, ale pomůže to. Ještě kdyby se povedl druhý pruh z Kbelské na Novopackou (Vysočanská radiála).....mapman píše:Já to slyšel jinak, bude to prý vypadat podobně jako na sjezdu z ulice K Barrandovu na Barrandovský most, tj. levý úzký a pravý pro všechny a z levého se bude na STOPku najíždět do pravého pruhu z Argentinské.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Pomalejsi budu stoprocentne... ale, jsme si jisti, ze po tomhle nebude pro Blanku problem samotne tohle priskrceni?
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
ale jsouMosquit píše:...
Úzké hrdlo nejsou Holešovičky samotné, ale připojení z této rampy do Holešoviček,
.
spolu s řidiči cpoucími se od Blanky z levého do pravého , a dosud do hlubšího povědomí neproniknuvší skutečností, že od Blanky se již v Holešovičkách neradaruje
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
velmi zajímavá bude úplná uzavírka rampy pro pokládku obrusné vrstvy, jak dlouho to může trvat?
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Podle mě to bude takový ten urychlovací pruh, kdy ostrá zatáčka ve dvou pruzích plus sloučení nahoře je rychlejší, než to samé v jednom pruhu. Známe to třeba při odbočení ze Seifertovi na magistrálu ve směru na Nuselák.
Jen by tohle mohli udělat i na nájezdu z Kbelské na Vysočanskou radiálu, tam se kamiony sunou méně než třicítkou a taky by hodně pomohlo, kdyby osobáky mohli přejet z pravého pruhu na nájezd, když se tam stejně hned rozdvojuje.
V simulátoru asi takhle.
Jen by tohle mohli udělat i na nájezdu z Kbelské na Vysočanskou radiálu, tam se kamiony sunou méně než třicítkou a taky by hodně pomohlo, kdyby osobáky mohli přejet z pravého pruhu na nájezd, když se tam stejně hned rozdvojuje.
V simulátoru asi takhle.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Už jsem se lekl, že tam bude přechod.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
ale něco už se tam čile bagruje
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Na rampě se stále pracuje, tentokrát na vnitřním okraji kde jsou částečně odstraněny obruby a svodidla a zřejmě se budou dávat nová. Jestli se bude měnit dopravní režim a jak , to bohužel stále není poznat. Stále je to v režimu, že se najíždí jedním pruhem, který je oddělený cca 100-200 metrů dlouho hradbou balisetů od průběžného pruhu z Argetinské. Takže zařadit se můžete až po chvíli souběžné jízdy.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
což schvaluji
protože se předpokládá srovná rychlosti obou proudů
oním českým zvykem, že " mě tam přeci pustí " se tvoří nejen kolony, ale i zbytečné narušování plynulosti
protože se předpokládá srovná rychlosti obou proudů
oním českým zvykem, že " mě tam přeci pustí " se tvoří nejen kolony, ale i zbytečné narušování plynulosti
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Nevíte někdo, kdy má být rampa zprovozněna ve 2 pruzích? Stavebně se zdá být hotovo a žádná činnost tam dle mě neprobíhá.
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Zajímavé, že původně byla MÚK plánována jinak, viz https://imgur.com/CfbixPf
Obrázek pochází z přednášky Karel Prager: Zmařené stavby http://www.youtube.com/watch?v=TbrZRoWtjzo kolem dvacáté minuty
Obrázek pochází z přednášky Karel Prager: Zmařené stavby http://www.youtube.com/watch?v=TbrZRoWtjzo kolem dvacáté minuty
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Dříve byl okruh plánován v jiné trase než je dnes. Most Barikádníků měl být napojen přímo na SJM, která se nikdy realizovat nebude, takže i samotný most bude po dokončení MO a radiál dost předimenzovaný.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Úprava nájezdové rampy Povltavská > V Holešovičkách dokončena.
Podvečerní průjezd:
Podvečerní průjezd:
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Tak aspoň takto, když to tam o těch pár cm rozšířili a posouvali kvůli tomu i obrubník. Doufám, že to není konec salámu.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Takže teď se dá jet i levým pruhem až nakonec "šneka", dříve byl na odbočení jen jeden pruh a tvořila se dlouhá fronta v pravém pruhu mnohdy až téměř k výjezdu z tunelu. Máte-li někdo zkušenost zda nová úprava něčemu pomohla ve špičkách, tak jí prosím napište. Problém možná bude, že se teď bude ucpávat i směr rovně, který bude blokován levým odbočovacím pruhem .....
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Zatím jsem jel ve špičce jenom jednou, ale ty kolony tady bývají nárazové, takže jsem asi chytil čas bez kolony odbočujících. Bez kolony ten levý nikdo nepoužíval, od světel jsme jeli pomaleji v pravém pruhu. Asi na to ještě moc lidí není zvyklých(já jel zrovna poprvé a netušil jsem, že oba pruhy odbočují.).Lynx píše:Takže teď se dá jet i levým pruhem až nakonec "šneka", dříve byl na odbočení jen jeden pruh a tvořila se dlouhá fronta v pravém pruhu mnohdy až téměř k výjezdu z tunelu. Máte-li někdo zkušenost zda nová úprava něčemu pomohla ve špičkách, tak jí prosím napište. Problém možná bude, že se teď bude ucpávat i směr rovně, který bude blokován levým odbočovacím pruhem .....
Při pořádné koloně se asi budou plnit oba pruhy. Bohužel to ale bude kolabovat na klasické bolesti, ZIP, zařazení do pruhů, ohleduplnost k ostatním.
Dneska jsem jel po D10 z Brandýsa a po D11 z Jiren a je to fakt tragédie. Na D10 nejezdilo tolik aut, ale nájezd byl ucpán až do Záp/Brandýsa, protože řidiči nejsou ochotni při volné dálnici uhnout doleva a nechat najíždět auta.(Někde jsem četl, že je to snad nelegální, uhýbat do levého, ale to by mi nikdo nedokázal, jsem prostě udělal preventivní úhyb ). Podobně na D11, když jsem uhnul do levého pruhu, aby mohlo Tatra najet do pravého ze staveniště, jel jsem 115 na 100 a borec zamnou mě nechápavě problikával.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Tak jako moc jsem od toho necekal, ale ze smer Balabenka nebude mit ani prubezny pruh, ze se bude muset odbocovat do pruhu, ve kterem je sipka rovne, to jsem teda fakt cumel...
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Čeká nás nějaké adrenalinové zkapacitnění... https://deska.praha.eu/files/NCOGgHAS81 ... omplet.pdf PKD-79268/2021
- Přílohy
-
- Bez názvu.jpg (104.68 KiB) Zobrazeno 3781 x