nápad dobrý, ale silnička z Písnice do Hodkovic je spíše polní cesta. To už by rovnou mohli postavit ten obchvat PísniceJarda Š. píše:Tak ať tu silnici od odbočky na Cholupice k MÚK zavřou úplně, zprovozní MÚK a pro místní dopravu upraví cestu z Hodkovic do Písnice.
Obchvat Písnice
Re: Obchvat Písnice
Re: Obchvat Písnice
Byla by potřeba úprava, ale proti obchvatu Písnice by to byl pakatel.
Re: Obchvat Písnice
Pokud si chcete pořídit domek se zahrádkou u tohoto obchvatu Písnice jsou k mání
http://www.rezidencevrtilka.cz/
Pod názvem Písnické rezidence.
Ach jo...
http://www.rezidencevrtilka.cz/
Pod názvem Písnické rezidence.
Ach jo...
-
- Příspěvky: 196
- Registrován: 14.3.2009 18:46:48
Re: Obchvat Písnice
No netřeba komentáře(obec to klidně povolí,přestože prudí s obchvatem), že developer zatluče ten obchvat je pochopitelný, ale teď jsem ho zkoušel hledat(zákres do mapy) a nenašel (přitom seznam ho už podle mne kdysi ukazoval)dvs píše:Pokud si chcete pořídit domek se zahrádkou u tohoto obchvatu Písnice jsou k mání
http://www.rezidencevrtilka.cz/
Pod názvem Písnické rezidence.
Ach jo...
Re: Obchvat Písnice
Obchvat je v územním plánu. Tak jako tak by se měli radní z Písnice nad sebou zamyslet, jestliže fakt o ten obchvat stojí.
Re: Obchvat Písnice
Na druhou stranu, zas takové překvapení to pro nové obyvatele nebude. Na jihu bude silnice tam, kde je nyní. Že do ní ústí MÚK, je vidět už dnes. A na východě se silnice vzdálí.dvs píše:Pokud si chcete pořídit domek se zahrádkou u tohoto obchvatu Písnice...
Re: Obchvat Písnice
http://www.ekospol.cz/cs/projekt/pisnice-b/locality
Vrtilka bude myslím alespoň pod úrovní obchvatu, tihle se na provoz budou koukat rovnou z okna... Hrubá stavba už z dálky vypadá že stojí.
Možná podoba obchvatu je k vidění např. tady
http://www.uppraha.cz/uploads/assets/vy ... _09_Kc.pdf
Když vidím tyhle případy, je mi z toho smutno. Podobně jako při pohledu na rozprodané zasíťované pozemky v intimním sousedství trasy 520 u Radonic Hlavně že se někdo napakuje, lidi potom budou vcelku oprávněně bránit stavbě. A veřejný zájem nikoho nezajímá.
Vrtilka bude myslím alespoň pod úrovní obchvatu, tihle se na provoz budou koukat rovnou z okna... Hrubá stavba už z dálky vypadá že stojí.
Možná podoba obchvatu je k vidění např. tady
http://www.uppraha.cz/uploads/assets/vy ... _09_Kc.pdf
Když vidím tyhle případy, je mi z toho smutno. Podobně jako při pohledu na rozprodané zasíťované pozemky v intimním sousedství trasy 520 u Radonic Hlavně že se někdo napakuje, lidi potom budou vcelku oprávněně bránit stavbě. A veřejný zájem nikoho nezajímá.
Re: Obchvat Písnice
z podobneho soudku - body A-G je planovana nova spojka kolem jiloveho, bod H nova developerska vystavba http://www.mapy.cz/s/3Afg
jinak dovolim si nesouhlasit, s timto:
"lidi potom budou vcelku oprávněně bránit stavbě"
maji se pred koupi podivat do uzemniho planu... nebo aspon na ty obycejny mapy.cz
jinak dovolim si nesouhlasit, s timto:
"lidi potom budou vcelku oprávněně bránit stavbě"
maji se pred koupi podivat do uzemniho planu... nebo aspon na ty obycejny mapy.cz
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: 14.3.2009 21:13:05
- Bydliště: Dolnobřežansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obchvat Písnice
Šel bych ještě dál. Povinnost při koupi podepsat, že byli seznámeni s ÚP a souhlasí s ním. Prodejci samozřejmě povinnost na toto upozornit a kupujícímu předložit.vaclav píše:z podobneho soudku - body A-G je planovana nova spojka kolem jiloveho, bod H nova developerska vystavba http://www.mapy.cz/s/3Afg
jinak dovolim si nesouhlasit, s timto:
"lidi potom budou vcelku oprávněně bránit stavbě"
maji se pred koupi podivat do uzemniho planu... nebo aspon na ty obycejny mapy.cz
Re: Obchvat Písnice
Blázne. To by pak nikdo nekoupil tu parcelu, a to přece to by se developerovi nevyplatilo. Jako hezkej požadavek, jsem pro, ale podle mě neprotlačitelný přes PS.dubnic píše:Šel bych ještě dál. Povinnost při koupi podepsat, že byli seznámeni s ÚP a souhlasí s ním. Prodejci samozřejmě povinnost na toto upozornit a kupujícímu předložit.vaclav píše:z podobneho soudku - body A-G je planovana nova spojka kolem jiloveho, bod H nova developerska vystavba http://www.mapy.cz/s/3Afg
jinak dovolim si nesouhlasit, s timto:
"lidi potom budou vcelku oprávněně bránit stavbě"
maji se pred koupi podivat do uzemniho planu... nebo aspon na ty obycejny mapy.cz
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: 14.3.2009 21:13:05
- Bydliště: Dolnobřežansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obchvat Písnice
Však já taky netvrdil, že je to reálné. Jsem starej utopista.
-
- Příspěvky: 71
- Registrován: 29.3.2009 9:42:31
Re: Obchvat Písnice
Přesně tohle se muselo uvádět za komunistů /jen s tím, že s pozemky se nemohlo obchodovat, jen se stavbami a místo vlastnictví bylo "trvalé užívání"/.
Re: Obchvat Písnice
Nájezd na Pražský okruh u Dolních Břežan by se mohl otevřít už na jaře
24. září 2012 10:58
Pražský okruh by se příští rok mohl otevřít dalším řidičům. Jeho část obepínající jihozápadní okraj Prahy se totiž možná dočká otevření nájezdu u Dolních Břežan. Ten je zatím zabarikádovaný betonovými kvádry. Otevřít se měl až poté, co bude se postaví obchvat Písnice. S ním ale magistrát v dohledné době nepočítá.
Zdroj: http://praha.idnes.cz/otevreni-najezdu- ... zpravy_sfo
24. září 2012 10:58
Pražský okruh by se příští rok mohl otevřít dalším řidičům. Jeho část obepínající jihozápadní okraj Prahy se totiž možná dočká otevření nájezdu u Dolních Břežan. Ten je zatím zabarikádovaný betonovými kvádry. Otevřít se měl až poté, co bude se postaví obchvat Písnice. S ním ale magistrát v dohledné době nepočítá.
Zdroj: http://praha.idnes.cz/otevreni-najezdu- ... zpravy_sfo
Re: Obchvat Písnice
Pražský deník 18.4.2013
Obchvat měl ulevit Libuši a Písnici. Je zatím v nedohlednu
Nechceme, aby se z naší městské části stalo velké parkoviště, říká starosta Jiří Koubek
Praha – Obyvatele městské části Libuše a Písnice nepřetržitě děsí stále stejný strašák – tím je neutuchající frekvence dopravy. Poničené komunikace, které se neopravovaly už nejméně sedm let se kvůli vysokým investicím asi hned tak opravovat nebudou. Východisko z problému však existuje – tím je vybudování takzvaného východního obchvatu, který by zmíněné městské části od dopravy značně ulevil. Má to ale jednu zapeklitost, kolem které se nynější horečné debaty točí. Je to dosud nezprovozněná mimoúrovňová křižovatka Dolní Břežany.
Magistrát jednou ano, potom ne
Starosta městské části Libuš Jiří Koubek zprovoznění křižovatky, která je zatím uzavřena, podmínil vybudováním východního obchvatu, tedy její připojovací větve na pražský okruh. Jinak mu už tak silná frekvence dopravy městskou část úplně zahltí. Nehledě na zvýšení hluku a prachu. Tím víc, když si právě přes jeho „rajón“ zkracují cestu do centra metropole i řidiči z okolních středočeských obcí.
Stalo se ale něco nečekaného – tuto podmínku, úředně řádně ošetřenou, stavební odbor magistrátu najednou v letošním lednu zrušil. Respektive vypustil podmínku z územního rozhodnutí a stavebního povolení, čímž by umožnil zprovoznění zmíněné mimoúrovňové křižovatky. Navíc toto rozhodnutí bylo účastníkům řízení doručeno ve chvíli, kdy se proti němu již nemohou odvolat, neboť jim vypršela odvolací lhůta původního vydaného rozhodnutí.
Někdo někomu něco zřejmě slíbil
Vydáním opravného rozhodnutí totiž nezačíná běžet nová odvolací lhůta u opravovaného rozhodnutí. Chytrý tah, nabízí se úvaha. Zvláště když úřední korespondence mezi magistrátem a městskou částí vykazuje časové nesrovnalosti. Jinými slovy, některé listiny jsou evidentně antidatovány a starosta Jiří Koubek jen nevěřícně kroutí hlavou. „Mám takový dojem, že někdo na stavebním odboru vyloženě nechce, abychom si zlepšili nejen životní prostředí, ale jde proti vlastním lidem,“ posteskl si starosta. Proč by to magistrát dělal, nabízí se otázka, na kterou zná odpověď právě Jiří Koubek. „Protože s největší pravděpodobností středočeským obcím někdo něco zřejmě slíbil, že mimoúrovňovou křižovatku jednoduše zprovozní a tamní řidiči si pak nebudou muset při cestě do Prahy těch pár minut i kilometrů zajíždět. Prostě bezohlednost a našinec ať se zlobí, jak chce,“ glosoval starosta.
Problém bude řešit ministerstvo
Vypuštění podmínky a zprovoznění křižovatky bez obchvatu Písnice je jednostranně výhodné řešení pouze pro obce středočeského kraje, kterým se zkrátí nájezd na pražský okruh. Nájezd na pražský okruh pochopitelně mají i dnes v jiných místech, usilují o zkrácení doby nájezdu o cca 810 minut. Jedouli na Brno, mohou použít nájezd ve Vestci (přes Písnici) nebo ještě lépe v Jesenici (přes Zlatníky), jedouli na Plzeň tak Břežanským údolím na Zbraslav.
Jablko sváru teď leží na Ministerstvu pro místní rozvoj, které ve věci rozhodne. Kdy, toť taky otázka. Na ni už starosta Koubek odpověď nezná. Na náladě starostovi nepřidává ani to, že za studii o tamní dopravní situaci už městská část svého času zaplatila bezmála dvě stě tisíc korun. Další už rozhodně platit nehodlá, protože peníze vyhazovat oknem, jak Koubek říká, není jeho gusto.
Navíc sama studie vypracovaná už v roce 2004 odborníky z Českého vysokého učení technického zcela jasně definuje, že zprovozněním mimoúrovňové křižovatky by se frekvence dopravy v Libuši a Písnici víc jak zdvojnásobila. Přitom není zpracována a předložena žádná jiná studie, která by vyvracela závěry někdejší studie z roku 2004.
„Stali bychom se v podstatě neprůjezdným parkovištěm,“ uzavřel Jiří Koubek s tím, že stát se to opravdu nesmí. Podle starosty splnění podmínky výstavby obchvatu Písnice je možné, chybí jen peníze, žádné jiné důvody její realizaci nebrání. „Snad až na ten podivný postoj stavebního úřadu magistrátu,“ uzavřel Jiří Koubek.
***
Koho se obchvat nejvíce týká
60 tisíc obyvatel lokalit Libuše, Písnice, Modřan a Komořan
Ředitelství silnic a dálnic – mohlo si zatím smluvně zajistit běh záruční doby
Subdodavatelů zhotovitele – nemůže si naplánovat harmonogram prací
Obchvat měl ulevit Libuši a Písnici. Je zatím v nedohlednu
Nechceme, aby se z naší městské části stalo velké parkoviště, říká starosta Jiří Koubek
Praha – Obyvatele městské části Libuše a Písnice nepřetržitě děsí stále stejný strašák – tím je neutuchající frekvence dopravy. Poničené komunikace, které se neopravovaly už nejméně sedm let se kvůli vysokým investicím asi hned tak opravovat nebudou. Východisko z problému však existuje – tím je vybudování takzvaného východního obchvatu, který by zmíněné městské části od dopravy značně ulevil. Má to ale jednu zapeklitost, kolem které se nynější horečné debaty točí. Je to dosud nezprovozněná mimoúrovňová křižovatka Dolní Břežany.
Magistrát jednou ano, potom ne
Starosta městské části Libuš Jiří Koubek zprovoznění křižovatky, která je zatím uzavřena, podmínil vybudováním východního obchvatu, tedy její připojovací větve na pražský okruh. Jinak mu už tak silná frekvence dopravy městskou část úplně zahltí. Nehledě na zvýšení hluku a prachu. Tím víc, když si právě přes jeho „rajón“ zkracují cestu do centra metropole i řidiči z okolních středočeských obcí.
Stalo se ale něco nečekaného – tuto podmínku, úředně řádně ošetřenou, stavební odbor magistrátu najednou v letošním lednu zrušil. Respektive vypustil podmínku z územního rozhodnutí a stavebního povolení, čímž by umožnil zprovoznění zmíněné mimoúrovňové křižovatky. Navíc toto rozhodnutí bylo účastníkům řízení doručeno ve chvíli, kdy se proti němu již nemohou odvolat, neboť jim vypršela odvolací lhůta původního vydaného rozhodnutí.
Někdo někomu něco zřejmě slíbil
Vydáním opravného rozhodnutí totiž nezačíná běžet nová odvolací lhůta u opravovaného rozhodnutí. Chytrý tah, nabízí se úvaha. Zvláště když úřední korespondence mezi magistrátem a městskou částí vykazuje časové nesrovnalosti. Jinými slovy, některé listiny jsou evidentně antidatovány a starosta Jiří Koubek jen nevěřícně kroutí hlavou. „Mám takový dojem, že někdo na stavebním odboru vyloženě nechce, abychom si zlepšili nejen životní prostředí, ale jde proti vlastním lidem,“ posteskl si starosta. Proč by to magistrát dělal, nabízí se otázka, na kterou zná odpověď právě Jiří Koubek. „Protože s největší pravděpodobností středočeským obcím někdo něco zřejmě slíbil, že mimoúrovňovou křižovatku jednoduše zprovozní a tamní řidiči si pak nebudou muset při cestě do Prahy těch pár minut i kilometrů zajíždět. Prostě bezohlednost a našinec ať se zlobí, jak chce,“ glosoval starosta.
Problém bude řešit ministerstvo
Vypuštění podmínky a zprovoznění křižovatky bez obchvatu Písnice je jednostranně výhodné řešení pouze pro obce středočeského kraje, kterým se zkrátí nájezd na pražský okruh. Nájezd na pražský okruh pochopitelně mají i dnes v jiných místech, usilují o zkrácení doby nájezdu o cca 810 minut. Jedouli na Brno, mohou použít nájezd ve Vestci (přes Písnici) nebo ještě lépe v Jesenici (přes Zlatníky), jedouli na Plzeň tak Břežanským údolím na Zbraslav.
Jablko sváru teď leží na Ministerstvu pro místní rozvoj, které ve věci rozhodne. Kdy, toť taky otázka. Na ni už starosta Koubek odpověď nezná. Na náladě starostovi nepřidává ani to, že za studii o tamní dopravní situaci už městská část svého času zaplatila bezmála dvě stě tisíc korun. Další už rozhodně platit nehodlá, protože peníze vyhazovat oknem, jak Koubek říká, není jeho gusto.
Navíc sama studie vypracovaná už v roce 2004 odborníky z Českého vysokého učení technického zcela jasně definuje, že zprovozněním mimoúrovňové křižovatky by se frekvence dopravy v Libuši a Písnici víc jak zdvojnásobila. Přitom není zpracována a předložena žádná jiná studie, která by vyvracela závěry někdejší studie z roku 2004.
„Stali bychom se v podstatě neprůjezdným parkovištěm,“ uzavřel Jiří Koubek s tím, že stát se to opravdu nesmí. Podle starosty splnění podmínky výstavby obchvatu Písnice je možné, chybí jen peníze, žádné jiné důvody její realizaci nebrání. „Snad až na ten podivný postoj stavebního úřadu magistrátu,“ uzavřel Jiří Koubek.
***
Koho se obchvat nejvíce týká
60 tisíc obyvatel lokalit Libuše, Písnice, Modřan a Komořan
Ředitelství silnic a dálnic – mohlo si zatím smluvně zajistit běh záruční doby
Subdodavatelů zhotovitele – nemůže si naplánovat harmonogram prací
Re: Obchvat Písnice
Nojo, dyť veřejnej zájem je bolševickej nesmysl, společnost neexistuje, jen jednotlivci .. jako bychom to neslyšeli třikrát denně od všech absolventů VUNLugrundyg píše: Když vidím tyhle případy, je mi z toho smutno. Podobně jako při pohledu na rozprodané zasíťované pozemky v intimním sousedství trasy 520 u Radonic Hlavně že se někdo napakuje, lidi potom budou vcelku oprávněně bránit stavbě. A veřejný zájem nikoho nezajímá.
Re: Obchvat Písnice
A k tomu ještě, že trh vše vyřeší.jonáš píše:[Nojo, dyť veřejnej zájem je bolševickej nesmysl, společnost neexistuje, jen jednotlivci .. jako bychom to neslyšeli třikrát denně od všech absolventů VUNLu
Re: Obchvat Písnice
Jasně, ale musí se to na tom trhu nechat důsledně - pak budete moct protestujícím říct "ať si trhnou" a bude to.Sosa píše:A k tomu ještě, že trh vše vyřeší.jonáš píše:[Nojo, dyť veřejnej zájem je bolševickej nesmysl, společnost neexistuje, jen jednotlivci .. jako bychom to neslyšeli třikrát denně od všech absolventů VUNLu
Re: Obchvat Písnice
Jen doplním, že protest starosty je spíše jeho sólo akce. Nenechal o tom ani hlasovat na radnici. Kdyby radši udělal něco pro obchvat písnice. Nicméně obchvat písnice odvede dopravu jen k jiným barákům. A to že se zvedne doprava o 100 procent je nereálné.
Re: Obchvat Písnice
jenže tato část okruhu nemá dle radních prioritugrundyg píše:[.... Podobně jako při pohledu na rozprodané zasíťované pozemky v intimním sousedství trasy 520 u Radonic ....
a až bude pozdě i na prioritu, tak se bude platit za PHS, tichý asfalt a jiné
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Obchvat Písnice
Program pro komunální volby 2018 u vítězných stran:
ODS:
Požadujeme vybudování východního obchvatu Písnice
a dostavbu sjezdu v Komořanech. Splnění těchto podmínek
umožní otevření sjezdu z pražského okruhu přes Písnici a Libuš.
KDU-ČSL a nezávislí kandidáti s podporou Pirátů a Zelených:
Budeme aktivně vyjednávat na magistrátu ohledně investičních
dotací a obchvatu Písnice.
Spojené síly pro Libuš a Písnici - TOP 09, STAN a nezávislí kandidát:
Prosadíme výstavbu písnického obchvatu.
Písnice & Libuš jinak:
Prioritou je tlak na vybudování obchvatu Písnice.
Tak co myslíte? Pohne se to za 4 roky?
ODS:
Požadujeme vybudování východního obchvatu Písnice
a dostavbu sjezdu v Komořanech. Splnění těchto podmínek
umožní otevření sjezdu z pražského okruhu přes Písnici a Libuš.
KDU-ČSL a nezávislí kandidáti s podporou Pirátů a Zelených:
Budeme aktivně vyjednávat na magistrátu ohledně investičních
dotací a obchvatu Písnice.
Spojené síly pro Libuš a Písnici - TOP 09, STAN a nezávislí kandidát:
Prosadíme výstavbu písnického obchvatu.
Písnice & Libuš jinak:
Prioritou je tlak na vybudování obchvatu Písnice.
Tak co myslíte? Pohne se to za 4 roky?
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obchvat Písnice
Nechci být pesimista ale myslím si, že nejkratší moravské sloveso (hl) opět bude prodlouženo o dvě písmena a za čtyři roky bude: nehl s tym nigdo
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: Obchvat Písnice
Medvid: To je citovano z volebnich programu na magistrat nebo mestske casti?
Re: Obchvat Písnice
Názvy sdružení napovídají, že se jedná o městskou část.
Re: Obchvat Písnice
OT: Tady na Valašsku je nejkratší sloveso "í" (jí)Hanes píše:Nechci být pesimista ale myslím si, že nejkratší moravské sloveso (hl) opět bude prodlouženo o dvě písmena a za čtyři roky bude: nehl s tym nigdo
Re: Obchvat Písnice
Z programu městské části. Vím, že to nemůže postavit městská část. Ale slibují, že to dokáží