Prioritizace výstavby D+R

Příprava, výstavba, provoz, dálniční poplatky, známky, elektronické mýto, PPP, legislativa, tunely, mosty
Odpovědět
kot
Příspěvky: 10363
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: Prioritizace výstavby D+R

Příspěvek od kot »

Pánové, alespoň jedna pro vás dobrá zpráva : 1106 se začala stavět, takže přípravář na ŘSD Praha může začít tvořit něco na jiném D. Mimochodem mě opravdu překvapilo, že úsek končící až za Smiřicemi cca u motelu Arkus je v gesci pražské ŘSD. Abych byl zcela přesný úsek končí v km 106,22. Čili Praha má "na krku" více než je schopna bez problému zvládat. Jen vlastní cesta např. kapličky u Rodova zabere 1/4 pracovní doby. (tam a zpět) ad Martin Teprve úsek 1107 a dál patří Hradci.
Lynx
Příspěvky: 3683
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: Prioritizace výstavby D+R

Příspěvek od Lynx »

Jistě i pro vládnoucí ANO je výstavba dálnic prioritou. Mají i ministra dopravy. O to víc nerozumím tomu, proč se tedy nezasadí o zlepšení přípravy staveb na ŘSD ? Pokud je tam podstav, měli 4 roky na to vymyslet, jak to napravit. Jak zařídit, aby bylo možné lidi na ŘSD slušně zaplatit.

Další věc je personální politika ŘSD samotného. Co jsem viděl jejich inzeráty, tak přijímají lidi na dobu určitou (roční smlouva). Takže se zbavují jedné z mála výhod, která práce pro stát má - tedy relativní jistota zaměstnání. To je taky nepochopitelné.
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Prioritizace výstavby D+R

Příspěvek od Martin z Ostravy »

1975 píše:
Martin z Ostravy píše:Ale proč není D3 připravena? Protože se tomu reálně na ŘSD věnují 2 lidi, kteří jí řeší dohromady s D11.
Určitě jsem to nemyslel tak, že D6 zastavím, ale na správě KV, bych sebral jednoho přípravaře z D6 a dal ho na D3. S tím, že v rámci D6 budou mít prioritu úseky blíž ku Praze a obchvaty obcí (tak je to v podstatě dnes), D7 dtto (ta staví nesmyslně někde u Postoloprt a největší průšvih u Slaného zůstává).
Martine, a jak to v reálu chodí? Ty dva lidi, co dělají D3 a D11, už na D11 nyní dělají jen na 1108 a 1109, anebo mají ještě nějakou práci s 1106 a 1107? A D3 mají celou až k hranicím, nebo jen tu středočeskou část?
Dělali středočeskou D3 a D11 úsek 1106 a 1107, D11 je sice zahájena, ale ještě tam nějaká práce bude( teď nevím jestli nedělají HIR). Středočeská D3 svou náročností vyžaduje minimálně jednoho celého člověka, a ten tam teď není. Aby šlapal po projektantech, objížděl obce a úřady. Bez toho tlaku to nepůjde.
R48 -> D48 se podařilo!
mikeyb
Příspěvky: 151
Registrován: 31.8.2009 17:30:32

Re: Prioritizace výstavby D+R

Příspěvek od mikeyb »

Aram96 píše: .... Proč se připravují stavby jako konec D7 nebo D6, kde jezdí zlomek aut, než na těch prioritních stavbách.
.... Teď je peněz dost a nejvíce nákladné (D3) nebo potřebné stavby se nestaví. :zvraci: Za to se mele všude kam se podíváte, jak je D6, D7 aj. hrozně potřeba....
Váš příspěvek mne velice zaujal.
Co se týče první otázky: Protože ty konce jsou/budou součástí určitého celku. Řeší též místní dopravní situaci. Navazují na provoz v SRN. Průmysl koncentrovaný okolo I/13 a jeho produkty musí být též “přemístěny” na zbytek území ČR. Z logiky to je po D8, D7 a D6. To je ta priorita, která zapříčinila stavbu těchto úseků.

Co se týče druhé poznámky: Nesnižuji v žádném případě význam D3, ale myslím si, že přece jen průmyslu v severních Čechách je podstatně více než v jižních Čechách. (Ikdyž respekt před Temelínem) Jih Čech byl vždy vnímán jako přírodní a turistický skanzen, kde dálnice je jaksi “nepatřičná”. To si myslím byl omyl a podcenění situace. I my zde na severu budeme rádi až D3 bude hotová, ale do té doby si budeme muset poradit třeba přes Plzeň.

Ale chtěl bych vědět, proč si myslíte že D6 a D7 je tak “hrozně nepotřebná”? Opravdu jenom kvůli tomu zlomku aut, co tu jezdí?
Honey72
Příspěvky: 5259
Registrován: 26.12.2015 0:06:38
Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.

Re: Prioritizace výstavby D+R

Příspěvek od Honey72 »

Nepotřebné stavby nejsou, všechny dálnice jsou potřeba, jenže nelze stavět všechny najednou tímto způsobem, aby se v každém kraji "něco" stavělo. Tedy aby se vlk nažral ... Ovšem je to způsobeno i nemožností zahájit stavby dle plánu, takže se staví co prostě zrovna jde.

Dálnice svým názvem sdělují, že se jedná o dálkovou cestu, takže přednost v první řadě musí mít logicky mezinárodní trasy Ex0 a Ex5. V druhé řadě ostatní Éčka a nakonec národní trasy. D4,D7 by tedy teoreticky měla přijít až nakonec. Je to vůči lidem na severu Čech drsné, také je to mezinárodní trasa, ale je to tak.

Jenže stavba dálnic je tak strašně pozadu, že v dnešní době husté dopravy na všech trasách podél budoucích dálnic se těžko rozhoduje, které dát přednost. Pořadí se mohlo dobře volit ještě v 90. letech, kdy jsme nebyli v EU a Schengenu a také jsme nevlastnili tolik aut.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Sosa
Příspěvky: 2508
Registrován: 17.3.2009 9:43:04

Re: Prioritizace výstavby D+R

Příspěvek od Sosa »

Problém je, že není politická podpora výstavby. Pokud by byl tlak, tak by se prostředky, kromě těch lidských, našli. Ale musím uznat, že s tím jakou má situaci, dělá ministr poměrně hodně a je vidět že to postupuje. V současné době je rozestavěných úseků tolik, že další už by výrazně vázli na nedostatku kapacit.
Většina prioritních staveb vázne na poltické nepodpoře (D0, D3 středočeský úsek, D52), dalo by se říci přímo na blokování. Je to vidět hlavně v okolí Prahy. A po volebním výsledku v Praze se asi ANO nebude stavět kladně k výstavbě v okolí Prahy. Navíc D6 je dobře připravená, není proti ní velký odpor a vede do kraje, za který je zvolen ministr dopravy.
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: Prioritizace výstavby D+R

Příspěvek od Aram96 »

mikeyb píše:
Aram96 píše: .... Proč se připravují stavby jako konec D7 nebo D6, kde jezdí zlomek aut, než na těch prioritních stavbách.
.... Teď je peněz dost a nejvíce nákladné (D3) nebo potřebné stavby se nestaví. :zvraci: Za to se mele všude kam se podíváte, jak je D6, D7 aj. hrozně potřeba....
Váš příspěvek mne velice zaujal.
Co se týče první otázky: Protože ty konce jsou/budou součástí určitého celku. Řeší též místní dopravní situaci. Navazují na provoz v SRN. Průmysl koncentrovaný okolo I/13 a jeho produkty musí být též “přemístěny” na zbytek území ČR. Z logiky to je po D8, D7 a D6. To je ta priorita, která zapříčinila stavbu těchto úseků.

Co se týče druhé poznámky: Nesnižuji v žádném případě význam D3, ale myslím si, že přece jen průmyslu v severních Čechách je podstatně více než v jižních Čechách. (Ikdyž respekt před Temelínem) Jih Čech byl vždy vnímán jako přírodní a turistický skanzen, kde dálnice je jaksi “nepatřičná”. To si myslím byl omyl a podcenění situace. I my zde na severu budeme rádi až D3 bude hotová, ale do té doby si budeme muset poradit třeba přes Plzeň.

Ale chtěl bych vědět, proč si myslíte že D6 a D7 je tak “hrozně nepotřebná”? Opravdu jenom kvůli tomu zlomku aut, co tu jezdí?
Nikdy bych neřekl, že je nějaká stavba nepotřebná. Ale říkám, že je o dost méně potřebná než například D0 či D35. D35 propojuje 2 obrovské kusy republiky, to se o těchto 2 říci opravdu nedá. Jsem rád, že se staví, ale jsem naštvaný, že potřebnější se nestaví. ;)
A další věc je, že je to takhle i na nižší úrovni, např. při plánování I/20, co jsem tak zaregistroval, tak někde je jako 4-pruh a někde jako 2-pruh. Takováhle silnice propojující jižní Čechy s plzeňským a karlovarským krajem, velká města, a hlavně "kusy republiky" by si zasloužila 4-pruh všude, a pokud nejsou vyhlídky na takové intenzity na některých úsecích, tak směrově rozdělený vystřídaný třípruh a jen s MÚK. ŘSD má pouze základní dálniční síť, který je zde po desetiletí, ale koncepce celé sítě docela chybí. Úplně stejně bych viděl I/38 nebo I/19, která by byla vlastně spolu s D5 a D1 dálnicí západ-východ. D1 u prahy + D0 by byly vděčné.
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: Prioritizace výstavby D+R

Příspěvek od Mike »

mikeyb píše: Jih Čech byl vždy vnímán jako přírodní a turistický skanzen,
Proto se uprostřed toho "skanzenu" zuřivě staví a v Posázaví nic ;)
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Lynx
Příspěvky: 3683
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: Prioritizace výstavby D+R

Příspěvek od Lynx »

Sosa píše:Problém je, že není politická podpora výstavby. Pokud by byl tlak, tak by se prostředky, kromě těch lidských, našli. Ale musím uznat, že s tím jakou má situaci, dělá ministr poměrně hodně a je vidět že to postupuje. V současné době je rozestavěných úseků tolik, že další už by výrazně vázli na nedostatku kapacit.
Většina prioritních staveb vázne na poltické nepodpoře (D0, D3 středočeský úsek, D52), dalo by se říci přímo na blokování. Je to vidět hlavně v okolí Prahy. A po volebním výsledku v Praze se asi ANO nebude stavět kladně k výstavbě v okolí Prahy. Navíc D6 je dobře připravená, není proti ní velký odpor a vede do kraje, za který je zvolen ministr dopravy.

Nestačím se divit, co tady čtu za neuvěřitelné názory. To, že vázne například stavba 511 přece není o žádné politické nepodpoře. Nebo o tom, že by na to někdo nechtěl dát peníze. To je o neschopnosti realizovat úřední postupy v rozumném čase a ne o tom, že by to Ťok, Krnáčová či Babiš nepodporovali. Lokální NIMBYsmus je věc jiná, ať už politický či nepolitický, to je ale všude na světě a přesto se stavby budují. NYMBisté mají jen takovou sílu, jakou jim dávají investoři a zákony, jestli jsou v tom zapletení lokální politici je celkem jedno. Jedna paní Šenarová či Šubrtová k blokování stavby úplně stačí, když jim k tomu investor svojí nekvalitní prací dá prostor, k tomu nejsou zapotřebí žádní politici.

Politická podpora stavby na té nejvyšší a rozhodující úrovni je tady mnoho let, za různých vlád, a přesto se to nepohne. Je to tedy kvůli neschopnosti to při současných zákonech urychlit a o neschopnosti ty zákony rozumně vylepšit a ne kvůli politické nepodpoře či dokonce blokaci. Zatím nikdo nevymyslel, jak se z toho klubka zákonů rychleji vymotat, naopak kvůli diletantství politiků problémů přibývá (viz problém ZÚR - který to celé zdržel o roky, problém nekompatibilní EIA v ČR - to samé).

A vaše představa, že bude ANO trestat Prahu blokováním výstavby kolem Prahy mi taky připadá jako absolutně nesmyslná. To by si si logicky podřezávali větev ještě víc. Těžko můžou Prahu trvale odepsat. Budou spíš naopak dělat všechno pro to, aby Prahu získali zpět.
mikeyb
Příspěvky: 151
Registrován: 31.8.2009 17:30:32

Re: Prioritizace výstavby D+R

Příspěvek od mikeyb »

Aram96 píše: Nikdy bych neřekl, že je nějaká stavba nepotřebná. Ale říkám, že je o dost méně potřebná než například D0 či D35. D35 propojuje 2 obrovské kusy republiky, to se o těchto 2 říci opravdu nedá. Jsem rád, že se staví, ale jsem naštvaný, že potřebnější se nestaví. ;)
A další věc je, že je to takhle i na nižší úrovni, např. při plánování I/20, co jsem tak zaregistroval, tak někde je jako 4-pruh a někde jako 2-pruh. Takováhle silnice propojující jižní Čechy s plzeňským a karlovarským krajem, velká města, a hlavně "kusy republiky" by si zasloužila 4-pruh všude, a pokud nejsou vyhlídky na takové intenzity na některých úsecích, tak směrově rozdělený vystřídaný třípruh a jen s MÚK. ŘSD má pouze základní dálniční síť, který je zde po desetiletí, ale koncepce celé sítě docela chybí. Úplně stejně bych viděl I/38 nebo I/19, která by byla vlastně spolu s D5 a D1 dálnicí západ-východ. D1 u prahy + D0 by byly vděčné.
Děkuji za doplňující informace, které mi dávají hlubší obraz Vašeho vnímání situace.
Více rozumím míře Vaší frustrace z vývoje infrastruktury v ČR.
Ale abyste porozuměl i mé filozofii ......
Kdybych já za současné situace měl vliv měnit strategii výstavby v ČR, (rozuměj kdybych byl ředitelem zeměkoule) tak bych stavěl vše co je možno v danou chvíli realizovat. Představte si, že méně potřebné (finančně a technicky nenáročné ale připravenější) D4, D6, D7 spolu s D5 a D8 jsou hotové již dnes. Neměl by tento fakt vliv na rychleší dokončení či proces realizace D0, D35 a dalších potřebnějších dálnic? Jinak řečeno: čím více hotovo, tím větší tlak na dokončení zbytku náročnějších úseků.
Je to trochu nadsazené, samozřejmě, nezastírám. Ale než to věčné drolení prostředků, kapacit, úsilí, tak bych raději odškrtnul pár dálnic jako komplet hotové a více se zkoncentroval potom na problémy. Ten valící se kámen problémů by byl mnohem menší. Myslím si, že mohl by být... :)
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: Prioritizace výstavby D+R

Příspěvek od Aram96 »

Možná by v důsledku více dokončených jiných dálnic byl tlak na ty ostatní, ale obávám se, že bez změny zákonů se ty nejvíce potřebné a zároveň nejproblémovější nebudou stavět ani za 5 možná 10 let a bude jedno, kolik jiných je postavených.
Podle mě by to chtělo udělat opravdovou prioritizaci dálnic a vybrat prostě 4 dálnice nebo ty nejvíce potřebné úseky + všechny VRT a těm dát jiné, rychlejší a pružnější povolování. Každému dát právo se stavbou nesouhlasit jen v jedné povolovací instanci, eko spolek jen u EIA, vlastnící pozemků nebo obyvatelé blízké zástavby jen u UR. Stavební řízení nějak sloučit s ostatními a hlavně všude dát kratší lhůty. Víceméně to udělat tak, že když má ta dálnice (VRT) jedinou možnou variantu vedení, tak se s tím bohužel obyvatelé bydlící v okolí nebudou moct nic udělat, pouze namítat, že chtějí PHS atd. Musely by se ovšem ty dálnice projektovat tak, aby vznikalo co nejméně možných konfliktů a odporu obyvatel, což mám pocit, je v současné době docela slabina.
Prioritizace v současné době je taková, že jsou všechny dálnice prioritní a proto není žádná prioritní a takhle je to i v jiných otázkách, nejen u infrastruktury. Ale už jsem dost OT. :?
Ondrej1
Příspěvky: 41
Registrován: 17.3.2009 8:50:06

Re: Prioritizace výstavby D+R

Příspěvek od Ondrej1 »

Aram96 píše: ... a těm dát jiné, rychlejší a pružnější povolování.
Smete Ústavní soud a IMHO oprávněně.
ElWapp
Příspěvky: 1640
Registrován: 14.3.2009 11:42:45
Bydliště: Praha 4

Re: Prioritizace výstavby D+R

Příspěvek od ElWapp »

Dodržování lhůt pro různé vyjadřovačky a správní úkony by udělalo hodně. Ono když se čeká na vyjádření DOSS k drobné stavbě šest měsíců, z čehož ten papír 5 a půl měsíce jen leží někde ve stohu na stole, tak to samo o sobě je ohromná rezerva k odstranění.

Prostě, pokud se DOSS do měsíce nevyjádří, tak to považovat za souhlas...
Lynx
Příspěvky: 3683
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: Prioritizace výstavby D+R

Příspěvek od Lynx »

Zkrátit lhůty by mohlo být řešení, ale zároveň by to chtělo personálně posílit stavební úřady. Ovšem navyšovat počet úředníků není zrovna populární. Nicméně oni jsou opravdu přetížení, zejména ve větších městech. Většina ostatních úřadů by se mohla vyjadřovat rychleji bez větších potíží.
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: Prioritizace výstavby D+R

Příspěvek od Aram96 »

Lynx píše:Zkrátit lhůty by mohlo být řešení, ale zároveň by to chtělo personálně posílit stavební úřady. Ovšem navyšovat počet úředníků není zrovna populární. Nicméně oni jsou opravdu přetížení, zejména ve větších městech. Většina ostatních úřadů by se mohla vyjadřovat rychleji bez větších potíží.
Personálně posílit není řešení, na většině úřadů je hromada úředníků, kteří hovno dělají a ještě větší hovno vědí. Pokud je stavební úřad výjimka, tak klobouk dolů. Efektivita je cesta.
Ale spíš si myslím, že když na stavebním úřadě přistane žádost o stavební povolení NA DÁLNICI (nebo jinou stavbu ve veřejném zájmu), tak se prostě musí posuzovat hnedka a ostatní odložit. Pokud tomu tak již není. Přiznám se, že nevím, ale nepřipadá mi to tak.
bumbik
Příspěvky: 7941
Registrován: 15.12.2010 11:58:09
Bydliště: poblíž III/4806 a D48

Re: Prioritizace výstavby D+R

Příspěvek od bumbik »

Aram96 píše:Ale spíš si myslím, že když na stavebním úřadě přistane žádost o stavební povolení NA DÁLNICI (nebo jinou stavbu ve veřejném zájmu), tak se prostě musí posuzovat hnedka a ostatní odložit. Pokud tomu tak již není. Přiznám se, že nevím, ale nepřipadá mi to tak.
je vidět, že toho o státní správě mnoho nevíte ... žádosti se vyřizují v takovém pořadí, jak došla, neboť každá žádost dostane číslo jednací a začíná běžet lhůta na vyřízení, která je pevně daná, takže nelze pořadí narušit, jinak se úřad vystavuje riziku prošvihnutí lhůt u již běžících žádostí z dřívějška ... je jedno, jestli je žádost na dálnici nebo na hnízdo pro vrabce ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Marty
Příspěvky: 755
Registrován: 16.3.2009 9:00:04

Re: Prioritizace výstavby D+R

Příspěvek od Marty »

bumbik píše:je vidět, že toho o státní správě mnoho nevíte ... žádosti se vyřizují v takovém pořadí, jak došla, neboť každá žádost dostane číslo jednací a začíná běžet lhůta na vyřízení, která je pevně daná, takže nelze pořadí narušit, jinak se úřad vystavuje riziku prošvihnutí lhůt u již běžících žádostí z dřívějška ... je jedno, jestli je žádost na dálnici nebo na hnízdo pro vrabce ...
Jenže co se stane když úřad nestíhá ? Prostě se nedodrží zákonem stanovené lhůty spravedlivě u všech žádostí a je to. Nikde žádná sankce, postih. Tak proč takový systém za každou cenu obhajovat ? Podle mne má Aram96 pravdu. Je potřeba zavést požadavky “první” a “druhé třídy”. To, že někde něco nějak funguje ještě neznamená, že je to tak správně a že to nelze nikdy změnit...
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Prioritizace výstavby D+R

Příspěvek od JirkaS »

Ne, nelze zavádět požadavky první a druhé třídy. To bysme se vrátili do 90. let, takhle tehdy fungoval katastr. Kdo dal úplatek, měl zapsáno do pár týdnů, bez úplatku to klidně trvalo 1/2 roku.
Japao Joe
Příspěvky: 1040
Registrován: 13.9.2016 22:00:35

Re: Prioritizace výstavby D+R

Příspěvek od Japao Joe »

Fikce souhlasu je nejlepší řešení. Tam kde úřadům skutečně o něco jde si švihnou a u ostatního do toho aspoň nebudou házet vidle protahováním.
bumbik
Příspěvky: 7941
Registrován: 15.12.2010 11:58:09
Bydliště: poblíž III/4806 a D48

Re: Prioritizace výstavby D+R

Příspěvek od bumbik »

Marty píše:
bumbik píše:je vidět, že toho o státní správě mnoho nevíte ... žádosti se vyřizují v takovém pořadí, jak došla, neboť každá žádost dostane číslo jednací a začíná běžet lhůta na vyřízení, která je pevně daná, takže nelze pořadí narušit, jinak se úřad vystavuje riziku prošvihnutí lhůt u již běžících žádostí z dřívějška ... je jedno, jestli je žádost na dálnici nebo na hnízdo pro vrabce ...
Jenže co se stane když úřad nestíhá ? Prostě se nedodrží zákonem stanovené lhůty spravedlivě u všech žádostí a je to. Nikde žádná sankce, postih. Tak proč takový systém za každou cenu obhajovat ? Podle mne má Aram96 pravdu. Je potřeba zavést požadavky “první” a “druhé třídy”. To, že někde něco nějak funguje ještě neznamená, že je to tak správně a že to nelze nikdy změnit...

když úřad nestíhá, lze podat stížnost nadřízenému správnímu orgánu pro nečinnost, nicméně Vaše představa se mi nelíbí už proto, že takto by byli "v druhé třídě" všichni ti, co si např. chtějí postavit dům, garáž apod. a představa, že budu čekat na stav. povolení na dům tak dlouho, až mi zvedne banka úroky nebo nestihnu včas čerpat hypotéku apod. ani omylem ... zkrátka nelze upřednostnit jednu stavbu před jinou, v jakém pořadí dorazí, v takovém jsou vyřizovány a je to tak správně, je to jako u doktora či u zubaře apod.
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Sosa
Příspěvky: 2508
Registrován: 17.3.2009 9:43:04

Re: Prioritizace výstavby D+R

Příspěvek od Sosa »

Až na to, že dálnice a domky povolují jiné úřady.
No a pokud jde o vyjádření, tak nechápu, proč se některé úřady musí vyjadřovat i k jakékoliv boudě. Děkujeme pánové zákonodárci.
Na první a druhou třídu to rozdělit namůžete, protože před zákonem si musí být všichni rovni.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Prioritizace výstavby D+R

Příspěvek od Lenny »

Místo požadavku na navýšení úředníku, by měly být otázky, proč musí všechny stavby povolovat úředník, nemohly by se nějaké stavby stavět bez úředního povolení? Tím by se ulehčilo úředníkům v práci, kteří by se mohli věnovat složitějším stavbám.

U územního rozhodnutí je to stejný úřad, u přeložky polní cesty je to opět stejný úřad atd.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
JAnD
Příspěvky: 418
Registrován: 13.9.2016 22:11:24
Bydliště: km 139,6 budoucí D3

Re: Prioritizace výstavby D+R

Příspěvek od JAnD »

Od letoška třeba vymysleli společné řízení. jenže
- na dálnici to nikdo nepoužije, protože tam se mezi studií a realizací odehraje tolik změn, že je lepčí dvoukolový systém, navíc po vydání DUR začnou výkupy pozemků.
- na ostatní dopravní stavby to lze použít pouze v případě, že obsahují jen dopravní objekty a vybavení komunikace (třeba VO). Jakmile je součástí stavby třeba jen dešťová kanalizace, je opět nutné dvoukolové řízení, neboť kanalizaci nelze povolit ve sloučeném řízení.
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Prioritizace výstavby D+R

Příspěvek od Lenny »

Zapomněl jsi napsat, že většina dálničních staveb má ÚR v právní moci.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
JAnD
Příspěvky: 418
Registrován: 13.9.2016 22:11:24
Bydliště: km 139,6 budoucí D3

Re: Prioritizace výstavby D+R

Příspěvek od JAnD »

Lenny píše:Zapomněl jsi napsat, že většina dálničních staveb má ÚR v právní moci.
A dálnice obsahují kanalizace a přeložky dalších sítí, kde to územko být musí.
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Odpovědět

Zpět na „Všeobecné“