D3 ve Středočeském kraji
Re: D3 ve Středočeském kraji
No myslím, že by byl holý nerozum to měnit na D1. Úsek od D0 může být klidně SMV, ale značení kilometrů musí zůstat. Přece nebudou na 300 km dálnici měnit značky Nehledě na to, že hromada řidičů si navykla na km a sjezdy.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Staničení by zůstalo, dálnice by nezačínala nultým kilometrem. Dělá se to tak běžně.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: D3 ve Středočeském kraji
Aha, tak to potom nevidím jako nějaký velký problém. Spíš jen jako totální zbytečnost. Když už, tak ať tam dají omezení na 110 (pokud je to důvod, třeba hluk?) a zbytek nechat.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Důvod je to, že norma pro dálnice neumožňuje postavení exitu 4 z důvodu blízkosti exitu 6 a exitu 2. Pokud se z D1 v km 0-5 stane místní komunikace I. třídy (SMV), tak se už dálniční norma neuplatňuje a křižovatku je možné postavit... Navíc všechny ostatní dálnice začínají ve výhledu na Pražském okruhu D1, což hraje roli hlavně z hlediska správy - bylo dohodnuto, že o komunikace uvnitř okruhu se bude starat hlavní město a o Pražský okruh a dálnice vně se bude starat stát...
Re: D3 ve Středočeském kraji
Fakt jo... tak díky za info, každopádně se teda podle mě zhorší úroveň údržby.
A proč nejde na tohle udělat nějaká výjimka, když na kde co jde? Nevidím důvod, proč to tady nejde.
A proč nejde na tohle udělat nějaká výjimka, když na kde co jde? Nevidím důvod, proč to tady nejde.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Tak je oba zrušíme a nahradíme exitem 4
Ja bych D1 nechal tak jak byla historicky postavená.
Ja bych D1 nechal tak jak byla historicky postavená.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D3 ve Středočeském kraji
Ona taky tak zůstala. Ale jezdit se po ní moc nedá, leda s obojživelným strojemLenny píše:Ja bych D1 nechal tak jak byla historicky postavená.
http://www.fronk.cz/most-bez-konce/
nepochybuji, že to znáte, ale neodolal jsem .....
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: D3 ve Středočeském kraji
Nové letáky na všechny středočeské stavby (10/2018)
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/45/ ... jilove.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/44/ ... radice.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/43/ ... lavice.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/42/ ... racice.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/41/ ... ospoda.pdf
Územko posunuto z 2019 na 2020. Ostatní beze změny.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/45/ ... jilove.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/44/ ... radice.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/43/ ... lavice.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/42/ ... racice.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/41/ ... ospoda.pdf
Územko posunuto z 2019 na 2020. Ostatní beze změny.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Suma sumarum 39 giga. Tak to jsem zvedav za kolik to bude az to bude stat. Snad se toho doziju.
Re: D3 ve Středočeském kraji
To Jozka: těch 39 miliard bude stát pouze úsek Jílové-Hostěradice
D3 nad zlato
Re: D3 ve Středočeském kraji
Ta cena za usek Praha - Vaclavice (Benesov) je ve srovnani s jinyma stavbama co jsou v CR v planu brutalni. A to se jeste tunely muzou propadat v tom ementalu okolo Jiloveho. Pokud prijde nejaka financni krize v pristich letech, tak se do 2030 asi nezacne
Skoda, ze to Vaclavice blokuji a nelze to postavit alespon z jihu po Benesov.
Skoda, ze to Vaclavice blokuji a nelze to postavit alespon z jihu po Benesov.
Re: D3 ve Středočeském kraji
myslím, že do 2030 se nezačne, krize nekrize
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D3 ve Středočeském kraji
Dovolím si být opatrný optimista, a to v tom smyslu, že pokud bude středočeská část dálnice posledním chybějícím úsekem, tak nastane efekt "Dokončení".... A stejně tak jako v případě D8 (Středohoří) nebo D5 (obchvat Plzně) nastane zvýšený tlak na dostavbu a ledy se pohnou.Mike píše:myslím, že do 2030 se nezačne, krize nekrize
Takž můj tip je, že se začne někdy mez 2025 - 2030....
Což je stejně hrozně pozdě....
Re: D3 ve Středočeském kraji
...tedy pokud to jsou Cimmrmanovy boty...Michal R píše: ...můj tip je, že se začne někdy mez 2025 - 2030....
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Zvýšený tlak ? pamatuje si, jak dlouho ještě trvalo zprovoznění posledního úseku D8 poté, když už byl zbytek dálnice hotový ? Skoro na den to trvalo přesně 10 let A to šlo o pouhý jeden krátký úsek.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: D3 ve Středočeském kraji
Žádný zvýšený tlak nebude. Už teď jsme v situaci, kdy jde z hlediska výstavby dálnic o naprostou prioritu. Ostatně sama výstavba dálnic obecně je prioritou. A celkově veřejné i n v e s t i c e jsou prioritou. Nemluvě o tom, prioritou je i čerpání evropských fondů. Je to prostě tak prioritní, že to prioritnější být nemůže.
Trochu nám to bohužel brzdí, že prioritou je i ochrana životního prostředí (EIA). Prioritou je ochrana práv vlastníků (složité vyvlastňovací řízení). Prioritou je řádné územní plánování (všechny ty ZÚR a územní plány ). Prioritou je soulad se stavebními předpisy. (stavební řízení). Prioritou je transparentonost veřejných zakázek. ........atd. atd....Prioritou je pak samozřejmě i naprostá procesní správnost všech procesů (kvůli její ochraně jednou za čas, když už věříme, že je něco úředně dáno, nás NSS pošle zpět na záčátek)...
Trochu nám to bohužel brzdí, že prioritou je i ochrana životního prostředí (EIA). Prioritou je ochrana práv vlastníků (složité vyvlastňovací řízení). Prioritou je řádné územní plánování (všechny ty ZÚR a územní plány ). Prioritou je soulad se stavebními předpisy. (stavební řízení). Prioritou je transparentonost veřejných zakázek. ........atd. atd....Prioritou je pak samozřejmě i naprostá procesní správnost všech procesů (kvůli její ochraně jednou za čas, když už věříme, že je něco úředně dáno, nás NSS pošle zpět na záčátek)...
Re: D3 ve Středočeském kraji
jj, jasně že pamatuju.Honey72 píše:Zvýšený tlak ? pamatuje si, jak dlouho ještě trvalo zprovoznění posledního úseku D8 poté, když už byl zbytek dálnice hotový ? Skoro na den to trvalo přesně 10 let A to šlo o pouhý jeden krátký úsek.
Ale my nejsme ve sporu. Právě kvůli tomu "zvýšenému tlaku" to trvalo těch X let mínus pár za onen nešťastný sesuv.... bez toho "tlaku" by to bylo ještě déle....
Re: D3 ve Středočeském kraji
Pro nás neznalé díla pánů Smoljaka a Svěráka... cožpak že jsou to ty Cimmrmanovy boty?jozka píše:...tedy pokud to jsou Cimmrmanovy boty...Michal R píše: ...můj tip je, že se začne někdy mez 2025 - 2030....
Re: D3 ve Středočeském kraji
No zvýšeným tlakem bude, až se postaví D3 na hranice, D4 se bude ještě 10 let vybírat zhotovitel PPP a od Mezna do Mirošovic se z toho pos***u, kolik toho tam bude jezdit
D3 nad zlato
Re: D3 ve Středočeském kraji
Tady je rekapitulace stavu od hejtmanky Stč kraje a jsou doplněny navazující stavby, které bude realizovat kraj.
http://www.stredozeme.cz/cs/zpravy/stre ... li-d3.html
http://www.stredozeme.cz/cs/zpravy/stre ... li-d3.html
Re: D3 ve Středočeském kraji
2 Michal R
nejsem si úplně jist, ale youtube a asi "posel z Liptákova" resp. seminář před hrou
cimrman v čechách patří k základnímu vzdělání
a sorry za OT
nejsem si úplně jist, ale youtube a asi "posel z Liptákova" resp. seminář před hrou
cimrman v čechách patří k základnímu vzdělání
a sorry za OT
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D3 ve Středočeském kraji
"Cimrmanovy boty"
Ano, je to z Posla z Liptákova. (Respektive, jinde si zmínku neuvědomuji.)
"Tak zrovna doc. Vozáb řešil například otázku, kdy vlastně Cimrman do Liptákova přišel, měřením rozpadu radioaktivního uhlíku v organické nečistotě na podrážkách Cimrmanových bot. Zjistil, že – pokud Cimrman vůbec v těchto botách do Liptákova přišel – se tak stalo na podzim roku 1906 plus minus 200 let."
Ano, je to z Posla z Liptákova. (Respektive, jinde si zmínku neuvědomuji.)
"Tak zrovna doc. Vozáb řešil například otázku, kdy vlastně Cimrman do Liptákova přišel, měřením rozpadu radioaktivního uhlíku v organické nečistotě na podrážkách Cimrmanových bot. Zjistil, že – pokud Cimrman vůbec v těchto botách do Liptákova přišel – se tak stalo na podzim roku 1906 plus minus 200 let."
Re: D3 ve Středočeském kraji
Presne, jen v te verzi kterou znam ja, je mezi pomlckami prave ona replika, kterou jsem zminil. Nemohl jsem si pomoci, ono mi to proste naskocilo samo...
Re: D3 ve Středočeském kraji
Ano. Výstavba je dnes v naší společnosti daleko za ostatními prioritami. Hodně daleko. Pokud by to nebylo, jak by mohl stát barák v Rychalticích, který tomu člověku již nepatří a ani tam nebydlí.Sudr píše:Žádný zvýšený tlak nebude. Už teď jsme v situaci, kdy jde z hlediska výstavby dálnic o naprostou prioritu. Ostatně sama výstavba dálnic obecně je prioritou. A celkově veřejné i n v e s t i c e jsou prioritou. Nemluvě o tom, prioritou je i čerpání evropských fondů. Je to prostě tak prioritní, že to prioritnější být nemůže.
Trochu nám to bohužel brzdí, že prioritou je i ochrana životního prostředí (EIA). Prioritou je ochrana práv vlastníků (složité vyvlastňovací řízení). Prioritou je řádné územní plánování (všechny ty ZÚR a územní plány ). Prioritou je soulad se stavebními předpisy. (stavební řízení). Prioritou je transparentonost veřejných zakázek. ........atd. atd....Prioritou je pak samozřejmě i naprostá procesní správnost všech procesů (kvůli její ochraně jednou za čas, když už věříme, že je něco úředně dáno, nás NSS pošle zpět na záčátek)...
Re: D3 ve Středočeském kraji
Soso, lepší příklad jsi najít nemohl... ! Ach ta hedera helix, té se tam daří až neskutečně.