Právě je 19.12.2018 15:26:52




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 794 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 28, 29, 30, 31, 32
 D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 363
Příspěvek Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Podle mě má železnice (při snaze přesunout zboží z NA) smysl jen jako ROLA na dlouhé vzdálenosti - např. naložit někde v Německu v kuse přejet a vyložit v Maďarsku a k tomu si řidič odbyde i přestávku. V rámci ČR je to z časového hlediska úplná blbost.


8.11.2018 10:08:24
Profil
 

Příspěvky: 11
Příspěvek Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Chci se zeptat, jak je na tom usek 5204 Pohřelice -VN Nove mlýny.


8.11.2018 10:13:17
Profil
 

Příspěvky: 749
Bydliště: D11 - exit 62
Příspěvek Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
5204.1 Pohořelice - Nová Ves čeká na územko (snad během 2019).
5204.2 Nová Ves - VN Nové Mlýny čeká na novou DÚR (někdy teď).


8.11.2018 10:19:29
Profil
 

Příspěvky: 2201
Příspěvek Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Japao Joe píše:
Podle mě má železnice (při snaze přesunout zboží z NA) smysl jen jako ROLA na dlouhé vzdálenosti - např. naložit někde v Německu v kuse přejet a vyložit v Maďarsku a k tomu si řidič odbyde i přestávku. V rámci ČR je to z časového hlediska úplná blbost.

I s přestávkou to bude po silnici rychlejší. I pokud to bude ucelený nákladní vlak, tak to bude na trase Německo - Maďarsko tak 3 dny. A to od nákladového k nákladovému nádraží.
ROLO mělo smysl, když kamion stál na hranicích.


8.11.2018 10:26:37
Profil
 

Příspěvky: 1808
Bydliště: v Trutnově, 49 km od nejbližší polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozestavěné české.
Příspěvek Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Jedním z hlavních důvodů proč za komančů nic nebylo na prodejnách, byla i pomalá logistika a zastaralé upředňostňování přepravy po železnici. Tenkrát nikdo neřešil jako dnes, kdy zboží dorazí. Takže ve fabrice čekali týdny na surový materiál k výrobě, z něho udělali polotovar a zase po železnici někam převezli, kde z něho udělali finální výrobek a ten putoval do skladů a pak teprve do obchodů. Vše většinou po železnici, takže měsíce. Dneska si toto žádný výrobce nemůže dovolit. Ani já nemám sklady nafukovací a nemůžu mít ve zboží miliony, takže potřebuji jen průběžně doplňovat sklad. Sice máme kolej přímo u rampy, ale její údržba stojí takových peněz, že se nevyplatí ani dráze, takže ji vyřadili z provozu. Vrchlabská škodovka neměla nikdy vlečku, protože údržba a provoz by stála několik milionů ročně. A to je bohatá škodovka :-)

_________________
80 let výstavby dálnic na českém území 1938-2018


8.11.2018 11:21:30
Profil
 

Příspěvky: 225
Bydliště: Pardubice - S37, I/36, I/2
Příspěvek Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Nový leták (11/2018) - stavba 5206: https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/87/ ... bchvat.pdf


20.11.2018 15:48:44
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 254
Příspěvek Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
2020-2023, rakušáci se musí smát ... a my brečíme :roll:


20.11.2018 16:29:54
Profil
 

Příspěvky: 3631
Příspěvek Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
obávám se, že se nesmějí, ale spíše si klepou na hlavu...


20.11.2018 19:10:50
Profil
 

Příspěvky: 272
Příspěvek Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
V roce 2016 rikal ministr Tok ze se zacne nejpozději v roce 2019 ted o toho hodili ekoteroristi vidle, takze začátek je ve hvězdách....
Zajimalo by me ciste teoreticky, az se postavi ten prihranicni usek , jestli Rakousko dostavi pak zbytek te sve dalnice nebo budou cekat na celou CR trasu (ta nebude NIKDY).


21.11.2018 10:21:33
Profil
 

Příspěvky: 19
Příspěvek Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
2 Honey72 : Tři dny ucelený vlak DE-HU je trochu přitaženo za vlasy
GTS rail: Zeebruge - Piacenza Po 18,00 - St 7,00 a je to kolem 1100km.
ROLA : Freiburg - Novarra cca 10h 480km


21.11.2018 23:38:34
Profil
 

Příspěvky: 1808
Bydliště: v Trutnově, 49 km od nejbližší polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozestavěné české.
Příspěvek Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
O třech dnech jsem nepsal já, ale to je jedno :-) Každopádně by to však v současnosti ty tři dny byly, kvůli kapacitě české železniční sítě. Pro další nákladní vlaky není na kolejích okno a na koridorech už ani v noci. Bohužel je ekonomický nesmysl převážet kamiony od hranic k hranicím, tam je zase naložit a zase převézt přes další stát. Problém dálkové dopravy musí vyřešit Evropa jako celek, jedině ucelený systém, aby se kamion naložil na vagón ve Španělsku, k vlaku se cestou ve spec. uzlech rychle připojovaly a odpojovaly další vagóny a kamion se dovezl do Švédska aniž se dotkl země. Byla by to obří investice, jenže nevyplatí se bez restrikcí. Abyste kamion na vlak dostali, cesta by musela být rychlejší než samotným kamionem, levnější a pak tu také máme odbory u dopravců, kterým by se nelíbilo, že jejich řidič by během cesty na vlaku nedostal zaplaceno. A jak každý jistě dobře ví, peníze řidič dostává hlavně za vzdálenosti a 90 % cesty si vézt zadek nebudou chtít.

_________________
80 let výstavby dálnic na českém území 1938-2018


22.11.2018 9:20:37
Profil
Online
 

Příspěvky: 1032
Bydliště: SV Čechy
Příspěvek Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Tři dny jsou hodně přehnané, kupříkladu relace návěsů Rostock - Brno má jízdní dobu dle jízdního řádu zhruba 17 hodin a v zásadě se ji daří dodržovat.

_________________
wazer.cz
Pište česky, prosím!


22.11.2018 10:09:19
Profil
 

Příspěvky: 1808
Bydliště: v Trutnově, 49 km od nejbližší polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozestavěné české.
Příspěvek Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Ano, při současném stavu. Ale kdybychom se snažili nahnat na vlaky více a více kamionů, tak už by se to dost začalo protahovat :-)

_________________
80 let výstavby dálnic na českém území 1938-2018


22.11.2018 12:17:17
Profil
 

Příspěvky: 2530
Příspěvek Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Honey72 píše:
O třech dnech jsem nepsal já, ale to je jedno :-) Každopádně by to však v současnosti ty tři dny byly, kvůli kapacitě české železniční sítě. Pro další nákladní vlaky není na kolejích okno a na koridorech už ani v noci. Bohužel je ekonomický nesmysl převážet kamiony od hranic k hranicím, tam je zase naložit a zase převézt přes další stát. Problém dálkové dopravy musí vyřešit Evropa jako celek, jedině ucelený systém, aby se kamion naložil na vagón ve Španělsku, k vlaku se cestou ve spec. uzlech rychle připojovaly a odpojovaly další vagóny a kamion se dovezl do Švédska aniž se dotkl země. Byla by to obří investice, jenže nevyplatí se bez restrikcí. Abyste kamion na vlak dostali, cesta by musela být rychlejší než samotným kamionem, levnější a pak tu také máme odbory u dopravců, kterým by se nelíbilo, že jejich řidič by během cesty na vlaku nedostal zaplaceno. A jak každý jistě dobře ví, peníze řidič dostává hlavně za vzdálenosti a 90 % cesty si vézt zadek nebudou chtít.
To už je snad lepší přepravovat tím vlakem jen kontejner a na kamion ho přeložit až na konci.


22.11.2018 14:25:31
Profil
 

Příspěvky: 363
Příspěvek Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Při tom neúměrně naskakuje čas na překládku.


22.11.2018 15:24:01
Profil
Autor

Příspěvky: 8658
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Aram96 píše:
2020-2023, rakušáci se musí smát ... a my brečíme :roll:

Všichni tady víme, že v dobrém případě bude rok 2023 rokem zahájení výstavby. :mrgreen: O D35 Opatovice - Ostrov se taky v roce 2010 mluvilo jako o největší prioritě, realizace měla proběhnout v období 2012 až 2015. Je rok 2018 a bude se zahajovat. A tady navíc nebyla armáda odmítačů výstavby.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


22.11.2018 17:03:42
Profil
 

Příspěvky: 3631
Příspěvek Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
A Lenny kéž by se letos začalo /alespoň ťoklo na kámen/...


22.11.2018 17:54:58
Profil
 

Příspěvky: 6
Příspěvek Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Další dopravní omezení (vč. úplné uzavírky) a dočasné stavební úpravy - pro umožnění obousměrného provozu na mostě na I/52 přes novomlýnské nádrže:

https://ct24.ceskatelevize.cz/regiony/2 ... -pres-nove

Jednoduše řečeno na současné vozovce bude zřízen cca 100 m dlouhý a 90 cm vysoký zpomalovací práh :)

Jo a kdyby se někdo podivoval nad tím, proč se s generální opravou mostu (min. výměna nosné konstrukce) začne až v březnu 2020, tak přidávám vyjádření Fialy (ŘSD Brno) v MF Dnes 22.11.: " Vysoutěženého zhotovitele bychom mohli mít sice v polovině příštího roku, ale od listopadu do března tam kvůli hnízdícím ptákům nemůžeme pracovat, takže nemá smysl shazovat most v polovině sezony"


22.11.2018 19:50:29
Profil
 

Příspěvky: 14
Příspěvek Re: D52 Pohořelice – Mikulov – Rakousko
Tak muzu konstatovat ze to vyresily primo mistrne, sice tam pisou na ceduli ze se ma za tezkym nakkladem dodrzovat rozestup 30m ale provoz byl plynuly zadne kolony a cekani.Cca v sobotu v 18:30.


2.12.2018 23:01:38
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 794 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 28, 29, 30, 31, 32




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz