- Slovenskou D1 mám projetou mnohokrát takže jednoznačně průchod složitým terénem a z toho plynoucí
parametry nemají žádný vliv na dopravu a bezpečnost. Za Vyškovem se cítím komfortně při 150 na Slovensku někde pouze ve 130, ale to jiná diskuze. Slováci pálí obrovské peníze v průchodu terénem, a to že neexistence jejich Patrika jim umožňuje to kompenzovat je pochopitelné. My ty peníze v terénu nepálíme..
- letiště má několik typů ochranných pásem. Např. u Kbel v nich najdem podstatnou část Prahy a stavby od vysočanské radiály po plynovod. Přímo v areálu letiště byl postupně plánován hotel a kongresové centrum NATO, nové haly LOM, nové haly GE.. Ochranné pásmo není žádné KO kritérium. Také u Přerova je v pásmu letiště průmylová zóna
- článek o tunelu je usměvný - dálnice vadí letišti-- uděláme zářez - nevyhoví stoleté vodě (jiné části
dálnice také ne, ale tam to nevadí
)) - uděláme betonové koryto s lehkou střechou - MO odsouhlasí, že
dálnice letišti nevadí - vrátíme se k povrchové variantě .... takže jsme dokázali co?
Proboha podívejte se na letiště s hustým provozem ve světě a dálnice, cesty a stavby kolem... pak přestaňme s těmi nesmysly, že dálnice 0,5 km od prahu dráhy vojenského letiště znamená ho zrušit
- opakující se problém, že projektanti neumí cost /income. Navrhnout D0 511 se v všemi PHS, tunely, zářezy atd před 15 lety tak stojí. Projektanti řeknou, že je to drahé a ve výsledku po 15 letech nestojí nic a v podmínkách už mají mezitím všechny ty PHS atd.. Dálnice musí být kombinace benefitů (odvede dopravu) a kompenzací (externality) - projektanti to neumí.
O kolik prodraží dálnice u Dluhonic vedením o 150 m jinde. Kromě výkřiků to nikdo neví.. 250 mln CZK za pět let zdržení?...zadarmo