Znalecký odhad musí státní organizace akceptovat. Jestli ale existují peníze "bokem"...?Lynx píše:Co je špatného na té betonové stěně ? (ptám se jako laik, co o tom nic moc neví).
Zaujala mě ta "tučná" částka odškodného ve výši 26.300 kč za zrušené věcné břemeno. To asi dotyční akceptovat nebudou.
I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Vondrak tvrdil ze prachy mimo jsou,jen furt neni dohoda o PHS
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Proč? Pokud směrem, kam je směřován odraz nic není, tak je to i lepší varianta. Když to začnete rozbíjet/pohlcovat, tak část akustického tlaku pronikne.mapman píše:Hm, tak to je síla. V dnešní době může betonovou odrazivou stěnu na čtyřpruhové SMV vyprojektovat opravdu jen ignorant...
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Nejsem zdejší a nedotýká se mě problém téhle stavby, ale pane Frenku, buďte si jistý, že za tohle vás stihne trest i po smrti, pokud ještě ne v tomto životě po změně naší legislativy či nástupu diktatury.
Blokovat stavbu je jedna věc, ale ještě se vysmívat lidem, které to omezuje, je odporné chování. Jste dobytek a zasloužil byste jít na porážku. Karma je karma
Blokovat stavbu je jedna věc, ale ještě se vysmívat lidem, které to omezuje, je odporné chování. Jste dobytek a zasloužil byste jít na porážku. Karma je karma
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
no, na webu - www.prodlouzena-rudna.cz jsou novinky v aktualitách
shrnuto a podrženo - nic nového - 3 ... (doplň si podle svého uvážení) mají radost. Jen tak uvažuju, zda už nejsou alkoholici - pít za každý den zdržení PR
shrnuto a podrženo - nic nového - 3 ... (doplň si podle svého uvážení) mají radost. Jen tak uvažuju, zda už nejsou alkoholici - pít za každý den zdržení PR
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Alespoň souhrn toho, co je podnikáno...paja píše:no, na webu - http://www.prodlouzena-rudna.cz jsou novinky v aktualitách
shrnuto a podrženo - nic nového - 3 ... (doplň si podle svého uvážení) mají radost. Jen tak uvažuju, zda už nejsou alkoholici - pít za každý den zdržení PR
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Na druhé straně (směrem k rybníku) není žádná stavba, tudíž se tam zvuk může zvesela odrážet, ne?Sosa píše:Proč? Pokud směrem, kam je směřován odraz nic není, tak je to i lepší varianta. Když to začnete rozbíjet/pohlcovat, tak část akustického tlaku pronikne.mapman píše:Hm, tak to je síla. V dnešní době může betonovou odrazivou stěnu na čtyřpruhové SMV vyprojektovat opravdu jen ignorant...
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
No já nevím, školy na to nemám, ale krom toho, že je to esteticky naprosto otřesná záležitost, tak třeba TP104 Protihlukové clony, kapitola 5.5.2 Stěnové výplně:
5.5.2.1 Beton
Betonové výplňové panely mohou být železobetonové prefabrikované nebo monolitické
betonované na místě z betonu třídy min. C 25/30 XF4, pokud jsou v dosahu CHRL, mimo dosah min.
C 25/30 XF2 nebo XF3. Na lícové straně jsou opatřené absorpční vrstvou např. z lehkého mezerovitého
betonu, která je pro zvýšení účinnosti absorpční plochy různě profilována (nejčastěji ve tvaru vlny). Při
výrobě panelu tvoří absorpční vrstva bednění pro nosný betonový základ, případně lze absorpční
obklady lepit na zhotovenou nosnou stěnu (používá se především při opravách panelů). Betonové
panely lze barevně probarvit, a to jak nosnou, tak pohltivou stranu, případně opatřit barevným
nástřikem tak, aby byla v souladu s okolním prostředím, splňovala estetické požadavky, ale také aby
byla narušena její případná monotónnost působící na řidiče.
Jako absorpční vrstvu lze využít také recyklovanou pryž, keramický obklad, akustické obkladové
desky apod., které se k nosnému betonovému základu připevňují mechanicky nebo lepením.
5.5.2.1 Beton
Betonové výplňové panely mohou být železobetonové prefabrikované nebo monolitické
betonované na místě z betonu třídy min. C 25/30 XF4, pokud jsou v dosahu CHRL, mimo dosah min.
C 25/30 XF2 nebo XF3. Na lícové straně jsou opatřené absorpční vrstvou např. z lehkého mezerovitého
betonu, která je pro zvýšení účinnosti absorpční plochy různě profilována (nejčastěji ve tvaru vlny). Při
výrobě panelu tvoří absorpční vrstva bednění pro nosný betonový základ, případně lze absorpční
obklady lepit na zhotovenou nosnou stěnu (používá se především při opravách panelů). Betonové
panely lze barevně probarvit, a to jak nosnou, tak pohltivou stranu, případně opatřit barevným
nástřikem tak, aby byla v souladu s okolním prostředím, splňovala estetické požadavky, ale také aby
byla narušena její případná monotónnost působící na řidiče.
Jako absorpční vrstvu lze využít také recyklovanou pryž, keramický obklad, akustické obkladové
desky apod., které se k nosnému betonovému základu připevňují mechanicky nebo lepením.
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
mapman: Takže PHS jako např. v Rakousku, tedy panely z impregnované laminované překližky vyplněné minerální vatou, u nás norma nepřipouští?
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
O tom nemluvím, TP104 popisují různé typy stěn - stačí se do nich podívat na www.pjpk.cz, jen narážím na to, že u betonů se jejich hladké provedení bez absorpční vrstvy na lícové straně nepřipouští - proto jsem napsal, že je špatně, když projektant navrhne betonovou odrazivou stěnu.
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Jak to bylo v době projektování, to byla platná verze z roku 2008. Co bylo v ní? Umožňovala to? Nevím, neznám to, ale odkazované TP má platnost od 1.12.2016.mapman píše:No já nevím, školy na to nemám, ale krom toho, že je to esteticky naprosto otřesná záležitost, tak třeba TP104 Protihlukové clony, kapitola 5.5.2 Stěnové výplně:
5.5.2.1 Beton
Betonové výplňové panely mohou být železobetonové prefabrikované nebo monolitické
betonované na místě z betonu třídy min. C 25/30 XF4, pokud jsou v dosahu CHRL, mimo dosah min.
C 25/30 XF2 nebo XF3. Na lícové straně jsou opatřené absorpční vrstvou např. z lehkého mezerovitého
betonu, která je pro zvýšení účinnosti absorpční plochy různě profilována (nejčastěji ve tvaru vlny). Při
výrobě panelu tvoří absorpční vrstva bednění pro nosný betonový základ, případně lze absorpční
obklady lepit na zhotovenou nosnou stěnu (používá se především při opravách panelů). Betonové
panely lze barevně probarvit, a to jak nosnou, tak pohltivou stranu, případně opatřit barevným
nástřikem tak, aby byla v souladu s okolním prostředím, splňovala estetické požadavky, ale také aby
byla narušena její případná monotónnost působící na řidiče.
Jako absorpční vrstvu lze využít také recyklovanou pryž, keramický obklad, akustické obkladové
desky apod., které se k nosnému betonovému základu připevňují mechanicky nebo lepením.
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
V době projektování původního projektu to určitě mohlo být jinak, ale žádost o stavební povolení na ten zbývající kousek byla opakovaně podána až teď a měla by odpovídat předpisům platným v době podání žádosti o stavební povolení.
Původní TP104 jsou taky ke stažení na pjpk.cz. V nich požadavek na absorpční plochu betonového panelu výslovně uveden není, ale v praxi se betonové odrazivé stěny už téměř vůbec nepoužívaly, proto se ostatně do nových TP104 tento požadavek dostal. Takže umím připustit, že v původním SP se takováto stěna objevila, i když pro to nemám úplně pochopení. Na souběžně budované stavbě u Třince jsou všechny betonové stěny doplněny absorpční vrstvou...
Původní TP104 jsou taky ke stažení na pjpk.cz. V nich požadavek na absorpční plochu betonového panelu výslovně uveden není, ale v praxi se betonové odrazivé stěny už téměř vůbec nepoužívaly, proto se ostatně do nových TP104 tento požadavek dostal. Takže umím připustit, že v původním SP se takováto stěna objevila, i když pro to nemám úplně pochopení. Na souběžně budované stavbě u Třince jsou všechny betonové stěny doplněny absorpční vrstvou...
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Ono opravdu záleží, kdy byla stavba projektována. Projektant ji dělá dle platných norem v době projektování. Na posledním úseku by tedy mělo být dle nového TP, ale pouze pokud si změnu zaplatí investor.
Neobhajuji tuto stěnu, s pohltivou vrstvou jsou lepší i proto, že rozbijí hluk. Jen že toto není úplně hrozné řešení.
Neobhajuji tuto stěnu, s pohltivou vrstvou jsou lepší i proto, že rozbijí hluk. Jen že toto není úplně hrozné řešení.
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
A Odpověď z MS kraje:
Vážený pane ...,
krajský úřad aktuálně vede stavební řízení na SO 101 Silnice I/11 (km 14,500-14,900); SO 101.1 Provizorní protihlukové stěny, SO 270 Protihlukové stěny (PS č. 4 km 14,48670-14,900); SO 304 Dešťová kanalizace (km 14,500-14,900) a SO 166 Polní cesta" vše k. ú. Poruba. Správní řízení jsou neveřejná, nicméně pro velký rozsah účastníků řízení se v řízení doručuje veřejnou vyhláškou - v rozsahu nezbytných informací stanovených zákonem se tak může seznámit s předmětem řízení i veřejnost (https://www.msk.cz/eudr/Veřejné%20vyhlá ... 9.2018.pdf). Krajský úřad musí vést řízení jako (nestranný) správní orgán a nelze tedy očekávat, že bude informace navíc komunikovat ve veřejném prostoru.
Otázka majetkoprávní přípravy stavby, náklady díla či jeho uvedení do provozu pak není v působnosti stavebního úřadu, je v gesci stavebníka - Ředitelství silnic a dálnic ČR (http://www.rsd.cz)
Podávám Vám tuto informaci a zůstávám s pozdravem
Takže zase nic bližšího a musíme se nechat překvapit, co čas přinese a obyvatelé Poruby zase obrnit trpělivostí proti notorickým odpůrcům...
Vážený pane ...,
krajský úřad aktuálně vede stavební řízení na SO 101 Silnice I/11 (km 14,500-14,900); SO 101.1 Provizorní protihlukové stěny, SO 270 Protihlukové stěny (PS č. 4 km 14,48670-14,900); SO 304 Dešťová kanalizace (km 14,500-14,900) a SO 166 Polní cesta" vše k. ú. Poruba. Správní řízení jsou neveřejná, nicméně pro velký rozsah účastníků řízení se v řízení doručuje veřejnou vyhláškou - v rozsahu nezbytných informací stanovených zákonem se tak může seznámit s předmětem řízení i veřejnost (https://www.msk.cz/eudr/Veřejné%20vyhlá ... 9.2018.pdf). Krajský úřad musí vést řízení jako (nestranný) správní orgán a nelze tedy očekávat, že bude informace navíc komunikovat ve veřejném prostoru.
Otázka majetkoprávní přípravy stavby, náklady díla či jeho uvedení do provozu pak není v působnosti stavebního úřadu, je v gesci stavebníka - Ředitelství silnic a dálnic ČR (http://www.rsd.cz)
Podávám Vám tuto informaci a zůstávám s pozdravem
Takže zase nic bližšího a musíme se nechat překvapit, co čas přinese a obyvatelé Poruby zase obrnit trpělivostí proti notorickým odpůrcům...
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Co znamenají ty provizorní protihlukové stěny, to ty původní nazvali provizorními, nebo tam dají úplně nějaké jiné?
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Ještě bys mohl jako účastník řízení nahlédnout do spisu. Ale nevím, jestli by uznali, že pouze jako uživatel silniční sítě na to máš nárok.hovi píše:A Odpověď z MS kraje:
Vážený pane ...,
krajský úřad aktuálně vede stavební řízení na SO 101 Silnice I/11 (km 14,500-14,900); SO 101.1 Provizorní protihlukové stěny, SO 270 Protihlukové stěny (PS č. 4 km 14,48670-14,900); SO 304 Dešťová kanalizace (km 14,500-14,900) a SO 166 Polní cesta" vše k. ú. Poruba. Správní řízení jsou neveřejná, nicméně pro velký rozsah účastníků řízení se v řízení doručuje veřejnou vyhláškou - v rozsahu nezbytných informací stanovených zákonem se tak může seznámit s předmětem řízení i veřejnost (https://www.msk.cz/eudr/Veřejné%20vyhlá ... 9.2018.pdf). Krajský úřad musí vést řízení jako (nestranný) správní orgán a nelze tedy očekávat, že bude informace navíc komunikovat ve veřejném prostoru.
Otázka majetkoprávní přípravy stavby, náklady díla či jeho uvedení do provozu pak není v působnosti stavebního úřadu, je v gesci stavebníka - Ředitelství silnic a dálnic ČR (http://www.rsd.cz)
Podávám Vám tuto informaci a zůstávám s pozdravem
Takže zase nic bližšího a musíme se nechat překvapit, co čas přinese a obyvatelé Poruby zase obrnit trpělivostí proti notorickým odpůrcům...
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
komunikace
I/11 - ul. Opavská
úsek Průběžná - rest. U Zlatého lva
druh uzávěry úplná
termín uzávěry
16.11.2018 (5.00) - 19.11.2018 (22.00)
důvod uzávěry oprava povrchu komunikace
povolil KÚ MSK žadatel STRABAG, a.s.
I/11 - ul. Opavská
úsek Průběžná - rest. U Zlatého lva
druh uzávěry úplná
termín uzávěry
16.11.2018 (5.00) - 19.11.2018 (22.00)
důvod uzávěry oprava povrchu komunikace
povolil KÚ MSK žadatel STRABAG, a.s.
-
- Příspěvky: 269
- Registrován: 5.2.2017 19:53:36
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Nemůžu se zbavit dojmu, že nečinnost státních orgánů je pravděpodobně ovlivněna.
Trestní oznámení podané na začátku roku. Dodnes žádná informace.
Vyvlastnění podané loni, dodnes žádná informace.
Dohoda s potížisty. Dodnes žádná informace.
Sedí vás tam úředníků tak málo, že vám vaši voliči nestojí ani za jednu jedinou informaci o ožehavém problému PR?
Nulová informovanost občanů nasvědčuje, že by mohla nečinnost snad být i podplacena? Je to možné? Nebyl by to trestný čin?
Trestní oznámení podané na začátku roku. Dodnes žádná informace.
Vyvlastnění podané loni, dodnes žádná informace.
Dohoda s potížisty. Dodnes žádná informace.
Sedí vás tam úředníků tak málo, že vám vaši voliči nestojí ani za jednu jedinou informaci o ožehavém problému PR?
Nulová informovanost občanů nasvědčuje, že by mohla nečinnost snad být i podplacena? Je to možné? Nebyl by to trestný čin?
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Jenom blbej dotaz, který úřad má na toto odpovědět? Když pominu, že policie nepatří mezi úředníky.
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Já v tom takovou konspiraci jako PETR007007 nevidím, ale i tak mu děkuji za jeho příspěvek. Někdy na jaře jsem zde psal, že stále nikde není odpověď na dopis který zaslal MSK vyděračům. No je listopad a stále sem nic nenašel.
Takže odpověď pro Sosa, čekám minimálně ze strany MSK vyjádření k jejich kroku.
Takže odpověď pro Sosa, čekám minimálně ze strany MSK vyjádření k jejich kroku.
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
teď to čto a říkám si - nebyo něco podobného už na podzim 16?
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Ten poslední odstavec mě teda vůbec neuklidnil...
cituji:
„Prodloužená Rudná vyvlastnit prostě nejde. Pokud by se proti tomu ten člověk odvolal, nikdy by to nedospělo k cíli. Nepohnuli bychom se dál ani za deset let,“ sdělil Unucka už minulý týden na akci Deníku Setkání s hejtmanem."
cituji:
„Prodloužená Rudná vyvlastnit prostě nejde. Pokud by se proti tomu ten člověk odvolal, nikdy by to nedospělo k cíli. Nepohnuli bychom se dál ani za deset let,“ sdělil Unucka už minulý týden na akci Deníku Setkání s hejtmanem."
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
Doufám, že to už bude, ale co nechápu je to, co tam do pr.... chtějí stavět 9 měsíců??? Ten 400 m kousek?? Nebo tam bude ještě kosmodrom????
Ford S-Max MK 2
VW Golf VII variant
VW Golf VII variant
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
9 mesicu je komplet dokonceni, uvedeni do provozu vidim o cca 4 mesice driv