Trasu Vratislav - Norimberk je lepší jet přes Polské a Německé území okolo Drážďan, je to celé po dálnici a vzdálenost je zhruba stejná.Honzl píše:Na jiném místě se na fóru diskutuje o rozšiřování dálnic, ale v souvislosti s touhle 33kou mám pro plánovače dva velké otazníky: Nebylo by možné postavit oba dva kruháky (ten po sjezdu z D11 u Jaroměře, kde po jejím otevření nastane šrumec a ten u Náchoda se 14kou) jako kruháky, ale přemostěné pro dva pásy v hlavním směru mostem? Jde mi o to, že Poláci se nyní rozhodli, že budou přestavovat silnici Vratislav - Kladsko na Sku (čtyřproudovku) a tak směr Pobaltí - Varšava - Vratislav - Kladsko - Praha - Linec/Norimberk bude stále víc vytížený a na obou kruhácích se budou tvořit zácpy kamionů. V Anglii jsem takové jednoduché kruháky s přemostěním pro dvouproudový hlavní směr viděl na několika místech a jak to urychluje dopravu je opravdu skvělé. Není to plnohodnotná mimoúrovňovka, ale stačí to odstranit zácpy!!! To už nemluvím o tom, že by se na 33 měla nechat na obchvatu Náchoda rezerva na 4 pruhy, jelikož přestavovat to později z plánovaného řešení bude velmi nákladné.
Trasu Varšava - Linz je rychlejší jet přes Ostravu a Brno, po dobudování Polské A1 bude tato trasa ještě výhodnější.