Zahájení staveb D + I v roce 2019
Zahájení staveb D + I v roce 2019
Stavby s plánem zahájení v roce 2019
První údaj je z aktuálního letáku ŘSD a druhý ze schváleného rozpočtu SFDI
D1 – úsek 01 – most Šmejkalka – 08/2019 – 08/2019
D1 – úsek 07 – 56 Soutice – 66 Loket – 03/2019 – 03/2019
D1 – úsek 11 – 81 Koberovice – 90 Humpolec – 03/2019 – 03/2019
D1 – úsek 19 – 141 Velké Meziříčí západ – 146 Velké Meziříčí východ – 037/2019 – 03/2019
D4 – křižovatka II/118 – Milín – 12/2019
D4 – Milín – Lety – 12/2019
D4 – Lety – Čimelice – 12/2019
D4 – Čimelice – Mirotice – 12/2019
D4 – Mirotice – rozšíření – 12/2019
D6 – Krupá přeložka – 04/2019 – 04/2020
D6 – Hořesedly přeložka – 04/2019 – 04/2020
D6 – Hořovičky obchvat – 04/2019 – 04/2020
D7 – Panenský Týnec zkapacitnění obchvatu – 03/2019 – 10/2018
D7 – Louny zkapacitnění obchvatu – 07/2019 – 07/2019
D35 – MÚK Rádelský Mlýn – 10/2019 – 03/2019
D46 – MÚK Držovice – 2019 – 10/2019
D46 – MÚK Drysice – 2019 – 01/2019
D46 – MÚK Vyškov – 2019 – 10/2019
D52 – 5206.01 – Perná – státní hranice - Mikulov, obchvat – 2019 – 10/2019
I/3 – Benešov, úsek Červené Vršky – U Topolu – 09/2019 – 03/2019
I/9 – Mělník, obchvat, 2. stavba – 02/2019 – 03/2020
I/11 – Opava severní obchvat západní část – 05/2019 – 05/2019
I/11 – Doudleby nad Orlicí – obchvat – 05/2019 – 05/2019
I/16 – Nová Paka – obchvat – 2019 – 05/2019
I/26 – Babylon – obchvat – 05/2019 – 03/2020
I/27 – Šlovice – Přeštice – 07/2019 – 10/2019
I/31 – Hradec Králové, křižovatka Mileta – 2019 – 04/2020
I/34 – Stráž nad Nežárkou – Lásenice – 2019 – 03/2019
I/36 – Pardubice, Trnová - Fáblovka – Dubina – 10/2019 – 10/2020
I/37 – Chrudim - obchvat, I/17 – Slatiňany – 06/2019 – 06/2019
I/37 – Pardubice, MÚK Palackého – dostavba – 04/2019 – 04/2019
I/37 – Osová Bítýška – obchvat – 2019 – 03/2019
I/38 – Havlíčkův Brod – JV obchvat – 2019 – 10/2018
I/38 – Církvice, obchvat – 06/2019 – 05/2019
I/38 – Malín – Kuchyňka – 05/2019 – 05/2019
I/39 – Třebonín (MÚK D3) – Rájov – 09/2019 – 09/2020
I/42 – Brno, VMO – Tomkovo náměstí – 03/2019 – 11/2019
I/42 – Brno, VMO – Rokytova – 03/2019 – 11/2019
I/43 – Hradec nad Svitavou – Lačnov – 09/2019 – 06/2018
I/55 – Přerov - průtah centrem, 1. etapa – 2019 – 10/2019
I/67 – Karviná obchvat – 06/2019 – 06/2019
První údaj je z aktuálního letáku ŘSD a druhý ze schváleného rozpočtu SFDI
D1 – úsek 01 – most Šmejkalka – 08/2019 – 08/2019
D1 – úsek 07 – 56 Soutice – 66 Loket – 03/2019 – 03/2019
D1 – úsek 11 – 81 Koberovice – 90 Humpolec – 03/2019 – 03/2019
D1 – úsek 19 – 141 Velké Meziříčí západ – 146 Velké Meziříčí východ – 037/2019 – 03/2019
D4 – křižovatka II/118 – Milín – 12/2019
D4 – Milín – Lety – 12/2019
D4 – Lety – Čimelice – 12/2019
D4 – Čimelice – Mirotice – 12/2019
D4 – Mirotice – rozšíření – 12/2019
D6 – Krupá přeložka – 04/2019 – 04/2020
D6 – Hořesedly přeložka – 04/2019 – 04/2020
D6 – Hořovičky obchvat – 04/2019 – 04/2020
D7 – Panenský Týnec zkapacitnění obchvatu – 03/2019 – 10/2018
D7 – Louny zkapacitnění obchvatu – 07/2019 – 07/2019
D35 – MÚK Rádelský Mlýn – 10/2019 – 03/2019
D46 – MÚK Držovice – 2019 – 10/2019
D46 – MÚK Drysice – 2019 – 01/2019
D46 – MÚK Vyškov – 2019 – 10/2019
D52 – 5206.01 – Perná – státní hranice - Mikulov, obchvat – 2019 – 10/2019
I/3 – Benešov, úsek Červené Vršky – U Topolu – 09/2019 – 03/2019
I/9 – Mělník, obchvat, 2. stavba – 02/2019 – 03/2020
I/11 – Opava severní obchvat západní část – 05/2019 – 05/2019
I/11 – Doudleby nad Orlicí – obchvat – 05/2019 – 05/2019
I/16 – Nová Paka – obchvat – 2019 – 05/2019
I/26 – Babylon – obchvat – 05/2019 – 03/2020
I/27 – Šlovice – Přeštice – 07/2019 – 10/2019
I/31 – Hradec Králové, křižovatka Mileta – 2019 – 04/2020
I/34 – Stráž nad Nežárkou – Lásenice – 2019 – 03/2019
I/36 – Pardubice, Trnová - Fáblovka – Dubina – 10/2019 – 10/2020
I/37 – Chrudim - obchvat, I/17 – Slatiňany – 06/2019 – 06/2019
I/37 – Pardubice, MÚK Palackého – dostavba – 04/2019 – 04/2019
I/37 – Osová Bítýška – obchvat – 2019 – 03/2019
I/38 – Havlíčkův Brod – JV obchvat – 2019 – 10/2018
I/38 – Církvice, obchvat – 06/2019 – 05/2019
I/38 – Malín – Kuchyňka – 05/2019 – 05/2019
I/39 – Třebonín (MÚK D3) – Rájov – 09/2019 – 09/2020
I/42 – Brno, VMO – Tomkovo náměstí – 03/2019 – 11/2019
I/42 – Brno, VMO – Rokytova – 03/2019 – 11/2019
I/43 – Hradec nad Svitavou – Lačnov – 09/2019 – 06/2018
I/55 – Přerov - průtah centrem, 1. etapa – 2019 – 10/2019
I/67 – Karviná obchvat – 06/2019 – 06/2019
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2019
Pristi rok ma zacit krize ,
takze všechny projekty co nebudou zapocaty letos
tak budou s velkou pravdepodobnosti odlozeny o par let .
takze všechny projekty co nebudou zapocaty letos
tak budou s velkou pravdepodobnosti odlozeny o par let .
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2019
A to věští kdo?
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2019
Ekonomove z Usa bank
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2019
D6 dle stupně připravenosti spíše těch 2020, né-li později
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2019
D35 – MÚK Rádelský Mlýn – 10/2019 – 03/2019
už je
I35 – MÚK Rádelský Mlýn – 10/2019 – 03/2019
Nicméně úprava MÚK je opravdu potřeba.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/260 ... y-mlyn.pdf
už je
I35 – MÚK Rádelský Mlýn – 10/2019 – 03/2019
Nicméně úprava MÚK je opravdu potřeba.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/260 ... y-mlyn.pdf
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2019
Tady se nabízí otázka, jak s tím může v kladném slova smyslu zahýbat minulý týden schválená 416ka. Doufejme, že se bude moci rozjet více výběrek, vzhledem k cenám na trhu.
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2019
Ado da se odhadnout co je realne zacit v 2019 ?
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2019
Mipe: dovolil bych si odhadnout, že zcela určitě začne:
D1 - úsek 7,19
D6 - nějaké MUK
A z letošního roku D3 a D35
Jen nerozumím těm úsekům D6, přitom v letácích je nějaký rok 2021 a vykoupeno 1/3 pozemků. A ještě v letáku D7 Panenský Týnec je uvedeno zahájení 8/2019
D1 - úsek 7,19
D6 - nějaké MUK
A z letošního roku D3 a D35
Jen nerozumím těm úsekům D6, přitom v letácích je nějaký rok 2021 a vykoupeno 1/3 pozemků. A ještě v letáku D7 Panenský Týnec je uvedeno zahájení 8/2019
D3 nad zlato
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 13.8.2018 20:50:39
- Bydliště: u Českých Budějovic
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2019
Objednávky automobilek na dodavatele a subdodavatele tomu též nasvědčují... Obrovský pokles...JirkaS píše:A to věští kdo?
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 13.8.2018 20:50:39
- Bydliště: u Českých Budějovic
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2019
Ještě bych k těm zahájeným stavbám v roce 2019 přidal rovnou D3 na obchvatu Č. Budějovic. Pochybuji, že letos kopnou. Možná ani nezaťokají na kámen...
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 13.8.2018 20:50:39
- Bydliště: u Českých Budějovic
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2019
Na jaře budou volby do europarlamentu, tak to se bude ťokat na kameny. Teď to nemá cenu, když žádné volby nejsou
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2019
"D43 existuje čistě jen na papíře a zahájení výstavby se plánuje až po roce 2035."
Tak to je dobrá zpráva. I podle tabulky má být dokončena 2035, paráda např. oproti D49 nebo D55, u kterých jsou otazníky
Tak to je dobrá zpráva. I podle tabulky má být dokončena 2035, paráda např. oproti D49 nebo D55, u kterých jsou otazníky
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2019
Obchvat Loun i D48. Napřesrok se začne stavět 172 kilometrů dálnic
https://ekonomika.idnes.cz/stavby-silni ... oprava_cfr
Samé dobré zprávy, jen se mi něják polovině z nich nechce věřit...
https://ekonomika.idnes.cz/stavby-silni ... oprava_cfr
Samé dobré zprávy, jen se mi něják polovině z nich nechce věřit...
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2019
Vzdyt se pristi rok nezacne nic zásadního v dalnicni siti , nez co by se nemelo zacit letos. Ten clanek je novinarky blabol. Pocitaji do toho i modernizaci D1.
A to co mělo zacit pristi rok se zase odklada (D4, D52 – 5206.01 – Perná – státní hranice, D6).
Takto ten kapitalismus nevybudujeme ani za 50 let
A to co mělo zacit pristi rok se zase odklada (D4, D52 – 5206.01 – Perná – státní hranice, D6).
Takto ten kapitalismus nevybudujeme ani za 50 let
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2019
Tak hlavně to je iDnes, takže určitě to je nějaká KAMPAŇ a ÚČELOVKA!!!!!
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2019
Nebudou náhodou volby? Neb slibem nezarmoutíš. Že by lžidnes věděl o něco více, než víme nyní my???
Zdržuji se hlavně jižně od Dunaje, ale rád se podívám i na severní břeh a sem tam i na západ od Rýna.
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2019
Dnes vecer byl v Udalostech ministr Tok, bylo to zajimave vystoupeni, ale nadruhou stranu mel pravdu v tom, ze narvali zatim hodne miliard do pripravy a ze by se to melo rozbehnout po roce 2020, tak uvidime....
Nakonec prohlasil,ze za 12 let budeme mit vybudovanou dalnicni sit komplet, ze to je nas zavazek EU.
Je fakt, ze ty predesly vladni bandy, ty to opravdu totalne zazdily az na par vyjimek (Hrebickovo lobby) a ted by se to mohlo rozjizdet...
Nakonec prohlasil,ze za 12 let budeme mit vybudovanou dalnicni sit komplet, ze to je nas zavazek EU.
Je fakt, ze ty predesly vladni bandy, ty to opravdu totalne zazdily az na par vyjimek (Hrebickovo lobby) a ted by se to mohlo rozjizdet...
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2019
Hřebíček už jen stavěl, co připravili před ním. Za něj už to brždění přípravy začalo.
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2019
Já se přiznám, že dříve jsem to takhle nesledoval, takže kvůli tomu nechci Ťoka v žádném případě hanit, že staví málo, protože i díky fóru vím, že to je kvůli zastavení přípravy dříve. Ale jednu věc mu mám za zlé - onehdá se chvástal, kolik má rozestavěných km dálnic, ve skutečnosti to bylo i s modernizací a silnicemi I-třídy a stěžoval si na DZ a podobně. Navíc podotkl, že je nejdéle nebo hodně dlouho sloužící ministr - a právě proto nechápu, proč s těmi DZ zatím nic neudělal. Je 5 let u kormidla a po 5 letech slyším stížnost, jaké to s nimi je, aby udělal něco s legislativou to ne (když navíc úzce související ministerstvo pro místní rozvoj má také ANO)
A pro některé ... uvědomte si, co by se s přípravou dělo, kdyby byla krize. Ono to tak nevypadá, ale spousta věcí se zdá, jak je Babiš super a jak to všechno šlape, ovšem hromadu, troufám si říct většinu těch dobrých věcí nevděčíme jemu
A pro některé ... uvědomte si, co by se s přípravou dělo, kdyby byla krize. Ono to tak nevypadá, ale spousta věcí se zdá, jak je Babiš super a jak to všechno šlape, ovšem hromadu, troufám si říct většinu těch dobrých věcí nevděčíme jemu
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 13.8.2018 20:50:39
- Bydliště: u Českých Budějovic
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2019
To Aram96: Vidím to podobně.
Zrovna včera publikovala ODS na svých stránkách něco k tomuto tématu: https://www.facebook.com/ods.cz/videos/392629644613702/
Zrovna včera publikovala ODS na svých stránkách něco k tomuto tématu: https://www.facebook.com/ods.cz/videos/392629644613702/
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2019
Největší průšvih je propadlá EIA. Také bychom dnes byli o krůček dál.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2019
Ona ta Mileta v HK nakonec prošla? Pokud ano, tak mi to nějak uniklo. To bude po letošní "srandě" s opravou KO na křížení Gočárova okruhu s Brněnskou (tedy I/31 a /35) v Hradci další dopravní omezení, při kterém se Hradec možná konečně posere. I když ta letošní oprava kupodivu nebyla tak zlá jak se původně čekalo.
Re: Zahájení staveb D + I v roce 2019
Jako budiž, ale je to také dobrá výmluva. Kdyby se to u nás pojalo jak v Polsku (neříkám, že nám mají být ve všem vzorem), tak se prostě řekne tak, teď máme ekonomický růst, dáme peníze do dálnic, a otevíráme ročně 80 km dálnic a v roce 2025 můžeme plánovat nové dálnice. Tímhle tempem s touto legislativou budeme v roce 2035 dodělávat (když pánbůh dá a nepřijde nějaká jó krize, konflikt atd.) základní síť, současně s tím hromada úseků už nebude stačit a bude se muset rozšiřovat, samozřejmě velkolepě, protože u nás nepřemýšlíme dopředu a neděláme si rezervy v SDP, a pomalinku se přesuneme ke stavbě těch nejdůležitějších VRT, které měly stát někdy v těchto letech.Honey72 píše:Největší průšvih je propadlá EIA. Také bychom dnes byli o krůček dál.
Zrovna teď, když všechny okolní země vystřelily s výstavbou infrastruktury my jsme nejvíce zabrzdili