Praha – Jeseníky, kudy?

Off-topic pokec
flames
Příspěvky: 576
Registrován: 15.3.2009 14:56:24
Bydliště: teď už zas ValMez

Re: Praha - Krnov (Jeseník) - kudy?

Příspěvek od flames »

jo, to mám dokonce změřené...6 minut z Moravice do Rýmařova...(jezdím pomalu)
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6840
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Praha - Krnov (Jeseník) - kudy?

Příspěvek od Martin z Ostravy »

flames píše:Neupravuje se v zimě a není průjezdná II/445 mezi Dolní Moravicí a Rýmařovem, jen občas to tam místní zemědělec protáhne.

K té Hvězdě je to špatné, to je pravda.

Tak až Martin z Ostravy pojede do Jeseníku, tak se cestou v Pusté může stavit na kafe.. nebo na čerstvě uleželé domácí pivo :ugeek:
Jedu zítra ráno s kamarádem, který už teď má lyže na nohou, takže kafe někdy jindy, ale díky :D
Jinak se teď na to dívám - takže nejlepší Krnov-Město Albrechtice a pak po II/453 až do Jeseníku nebo si zajet přes ty Zlaté Hory?
Přes Šumperk je to zbytečná zajížďka, že?
R48 -> D48 se podařilo!
flames
Příspěvky: 576
Registrován: 15.3.2009 14:56:24
Bydliště: teď už zas ValMez

Re: Praha - Krnov (Jeseník) - kudy?

Příspěvek od flames »

Uau, pořádná zajížďka...(navíc 2x přes kopce)
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6840
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Praha - Krnov (Jeseník) - kudy?

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Taky bych řekl, a kámoš tak dnes jel. :D
No já to vemu Opava-Krnov-Město Albrechtice a pak po II/453 až do Jeseníku.
Řetězy, lopatku mám, takže no fear :D
R48 -> D48 se podařilo!
Bronajz
Příspěvky: 21
Registrován: 17.1.2010 20:12:24

Re: Praha - Krnov (Jeseník) - kudy?

Příspěvek od Bronajz »

Martin z Ostravy píše:Taky bych řekl, a kámoš tak dnes jel. :D
No já to vemu Opava-Krnov-Město Albrechtice a pak po II/453 až do Jeseníku.
Řetězy, lopatku mám, takže no fear :D
Pozor, jet čistou trasu II/453 rozhodně nedoporučuji. Úsek Heřmanovice - Dolní Údolí bude neprůjezdný. Pokud tedy přes Krnov a Město Albrechtice, tak z II/453 odbočit v Heřmanovicích doprava a po II/445 do Zlatých Hor a potom po II/457 do Mikulovic a zde se napojit na I/44 na Jeseník. Toto je ta pravá autobusová trasa, spolehlivě sjízdná. Pokud je potřeba si zakusit jízdu po známé mezinárodní záchranářské soutěži Rallye Rejvíz, tak je možno ze Zlatých Hor přes Dolní Údolí a po II/453 přes Rejvíz do Jeseníku, ale to už je pro skušené a nebojácné řidiče v tomto počasí.

Ten "Heřmanovický hřebínek" přes Horní Údolí z Heřmanovic rozhodně nezkoušet.
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6840
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: Praha - Krnov (Jeseník) - kudy?

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Jsem to jel přes Krnov a ty Zlaté hory, cesta v pohodě jen mokrá.
Zítra pojedu domů asi taky tak. Jinak ta II/453 přes Rejvíz nevypadala moc sjízdně tak jsem jel radši na Zlatky po hezké mokré cestě. :D
R48 -> D48 se podařilo!
Bronajz
Příspěvky: 21
Registrován: 17.1.2010 20:12:24

Re: Praha - Krnov (Jeseník) - kudy?

Příspěvek od Bronajz »

Momentálně mnou popisovanou trasu přes Klodzko nedoporučuji. Poláci začali v polovině března s rozsáhlou opravou, místy spíše komplexní rekonstrukcí silnice 46 v úseku od křižovatky na konci obchvatu Kamienice před Zlotym Stokem až po Klodzko. V některých úsecích oprava probíhá pouze frézováním v celém profilu, jsou ale místa, kde je prováděno úplné odbagrování tělesa silnice, vždy v polovičním profilu. Provoz je střídavě vždy po stávající polovině vozovky, řízen buď světelnou signalizací (delší úseky) nebo regulovčíky. Nasazení lidských sil a technických prostředků je ale obdivuhodné i na české poměry, takže tipuju že by mohly být zásadní opravy dodělány do konce května, max. v červnu.
pavel.hrdina
Autor
Příspěvky: 591
Registrován: 25.2.2009 22:39:09
Bydliště: D1 - km 190,45
Kontaktovat uživatele:

Re: Praha - Krnov (Jeseník) - kudy?

Příspěvek od pavel.hrdina »

Bronajz píše:Poláci začali v polovině března s rozsáhlou opravou, místy spíše komplexní rekonstrukcí silnice 46 v úseku od křižovatky na konci obchvatu Kamienice před Zlotym Stokem až po Klodzko.
No slava! Tam to uz pred tak odhadem ctyrmi-peti lety byla sama zaplata a dost to kontrastovalo s krasne udrzovanou, misty rekonstruovanou a rozsirenou "osmickou" z Chudoby az po Kladsko. Ted je to bohuzel uz 3 roky pro me nevyuzitelna trasa, ale v lete si ji mozna zase z nostalgie dam a zkusim to treba i vzit nahoru na Vratislav po osmicce. ;-) Po lonske podzimni navsteve toho krasneho mesta na Odre uz vim, ze si ho musim dat znovu.

Jinak jeste takova mala poznamka pod carou:

V podstate vetsina sidel v zemi Kladske (cca 700 let soucasti Cech) ma sva puvodni ceska jmena, ktera byla v nekterych pripadech nejdrive "zkomolena" do Nemciny (Chudoba -> Kudowa) a nasledne prevedena do Polstiny, nebo prevedena do Polstiny rovnou z Cestiny (Kladsko -> Kłodzko, Vratislav -> Wrocław), pripadne nahrazena uplne (Rychleby -> Złoty Stok). Dokud jsem tyto informace nemel, tak jsem taky rikal Vroclav ci Klodzko (ackoliv treba toto mi trosku rvalo jazyk), ale od tech dob co znam historii onoho kraje (leziciho jen pres jeden horsky masiv od meho rodneho Jesenicka, navic az do roku 1972 spadajiciho pod arcibiskupstvi prazske, ktere z biskupstvi povysil prave Arnost z Pardubic, vychovan i pochovan v Kladsku), se snazim pouzivat nase puvodni vyrazy. Asi tak jak snad nikdo nerekne, ze jede do Dresden nebo do Bautzen, ale do Drazdan nebo Budysina.

Pokud by to nekoho zajimalo, tak velice vyzivny clanek spolu s mnozstvim odkazu na dalsi zajimave stranky je zde:
http://www.bruntal.net/2008040103-stato ... kem-vyvoji
Bronajz
Příspěvky: 21
Registrován: 17.1.2010 20:12:24

Re: Praha - Krnov (Jeseník) - kudy?

Příspěvek od Bronajz »

pavel.hrdina píše: Jinak jeste takova mala poznamka pod carou:
V podstate vetsina sidel v zemi Kladske (cca 700 let soucasti Cech) ma sva puvodni ceska jmena, ktera byla v nekterych pripadech nejdrive "zkomolena" do Nemciny (Chudoba -> Kudowa) a nasledne prevedena do Polstiny, nebo prevedena do Polstiny rovnou z Cestiny (Kladsko -> Kłodzko, Vratislav -> Wrocław), pripadne nahrazena uplne (Rychleby -> Złoty Stok). Dokud jsem tyto informace nemel, tak jsem taky rikal Vroclav ci Klodzko (ackoliv treba toto mi trosku rvalo jazyk), ale od tech dob co znam historii onoho kraje (leziciho jen pres jeden horsky masiv od meho rodiste, navic az do roku 1972 spadajici pod arcibiskupstvi prazske, ktere z biskupstvi povysil prave Arnost z Pardubic, vychovan i pochovan v Kladsku), se snazim pouzivat nase puvodni vyrazy. Asi tak jak snad nikdo nerekne, ze jede do Dresden nebo do Bautzen, ale do Drazdan nebo Budysina.
Zdravím. Abych to upřesnil, v běžné mluvě používám české názvy sídel v kladské kotlině a okolí. Tedy Kladsko, Vratislav, Nisa, Dušníky, Bystřice Kladská, apod. V psané podobě spíše preferuji aktuální polské názvy, jako potrava pro vyhledávače, které jsou globální, mi to přijde vhodnější. Z mladší generace tyto historické souvislosti stejně jen málokdo již vnímá a rozhodně více slyší například na Wroclaw než Vratislav nebo Glucholazy než Hlucholazy. Paradoxem je ale dopravní značení, které např. město Kladsko na Jesenicku nebo Kralicku je označeno na směrovkách jako KLODSKO, což je paskvil, ale Nisa je NISA. Ale třeba v obci Mikulovice je výpadovka obchvatu I/44 označena jako ulice Hlucholazská. A pak si vyberte :-)

Jinak historická návaznost na země koruny České je stále v Kladské kotlině vidět. Charakter krajiny a zčásti i zástavby není samozřejmě typicky polský, pokud si člověk odmyslí nápisy, tak si připadá jako doma.

Pokud máte tuto oblast oblíbenou, najdou se tu i dopravní zajímavosti. Například silnice Paczków - Kamieniec Zabkowiczki je v úseku z Paczkowa podél železniční trati kolem pískoven u řeky Nisy (té kladské samozřejmě) v délce asi 6 km z podstatné části postavena ještě z předválečných panelů, navíc tak kvalitně, že ani jízda po nich rychlostí 80-90 km/h nečiní problémy vozidlu i s tvrdším podvozkem, bez nějakého sníženého komfortu jízdy :-)

Mezi Levínem a Chudobou (mám-li použít české názvy) se podjíždí nádherný vysoký železniční viadukt, ale to je na "osmičce" a to jistě znáte.

Na E67 probíhá v jednom krátkém úseku taky oprava silnice, teď si nevzpomínám přesně, tuším někde u Polanice. Ale to bude brzy hotovo a provoz to příliš neomezuje.

Odbavovací objekty hraničního přechodu Náchod byly již na podzim kompletně zbourány, prostor HP je teď trochu chaotický co se týká uspořádání průjezdních pruhů v obou směrech.

Co jsem si všiml aktuální činnosti pohraniční stráže / straze graniczne + celníků / sluzba celna (policie se vyskytuje minimálně, nějak jsem vypozoroval že ji v této oblasti částečně suplují), tak ta v podstatě Čechy a ostatní MPZ patřící do Schengenského prostoru a EU ostentativně ignoruje, zato UA a BY, po těch jdou intenzivně. Takže žádná změna k horšímu.
Naposledy upravil(a) Bronajz dne 26.4.2010 23:22:12, celkem upraveno 1 x.
pavel.hrdina
Autor
Příspěvky: 591
Registrován: 25.2.2009 22:39:09
Bydliště: D1 - km 190,45
Kontaktovat uživatele:

Re: Praha - Krnov (Jeseník) - kudy?

Příspěvek od pavel.hrdina »

Bronajz píše:Zdravím. Abych to upřesnil, v běžné mluvě používám české názvy sídel v kladské kotlině a okolí. Tedy Kladsko, Vratislav, Nisa, Dušníky, Bystřice Kladská, apod.
Tak super, to je jedine dobre. ;-)
Muzu se zeptat odkud pochazite pripadne kde aktualne pobyvate? Vypadate na dobreho znalce mistnich pomeru.
Bronajz píše:V psané podobě spíše preferuji aktuální polské názvy, jako potrava pro vyhledávače, které jsou globální, mi to přijde vhodnější.
OK, v tomto smeru to dava smysl. Mozna by se dalo do zavorky i napsat ceske jmeno.
Bronajz píše:Z mladší generace tyto historické souvislosti stejně jen málokdo již vnímá a rozhodně více slyší například na Wroclaw než Vratislav nebo Glucholazy než Hlucholazy.
Je to bohuzel tak... :-( Kdyz bych zpytoval svedomi, tak i ja jsem dlouhou dobu tyhle veci nevedel a to jsem se narodil v Jeseniku a mam v Domasove babicku, jednu z mala opravdovych starousedliku (puvodnich nemcu). Az hledani na internetu mi objasnilo spoustu veci.
Bronajz píše:Paradoxem je ale dopravní značení, které např. město Kladsko na Jesenicku nebo Kralicku je označeno na směrovkách jako KLODSKO, což je paskvil, ale Nisa je NISA.
To KLODSKO potvrzuju, na starsich znackach je dokonce KLODSKO - POLSKO (mam pocit, ze napr. v Lipove na I/60), coz je uplne na hlavu! Jinak NISA jsem nevidel, to bych si urcite pamatoval. To se pise na znackach po polsky s Y, ale nekde taky s tim pomlcka POLSKO (napr. pri odbocovani z I/44 na I/11 v Bludove to tusim takto je). Naopak na novych znackach (treba v Jeseniku na kruhaci pred mostem pres Belou) uz je korektni NYSA (PL).
Bronajz píše:Ale třeba v obci Mikulovice je výpadovka obchvatu I/44 označena jako ulice Hlucholazská. A pak si vyberte :-)
Tak toto je vice-mene jasne a neni v tom asi zadnej problem.
Bronajz píše:Jinak historická návaznost na země koruny České je stále v Kladské kotlině vidět. Charakter krajiny a zčásti i zástavby není samozřejmě typicky polský, pokud si člověk odmyslí nápisy, tak si připadá jako doma.
Samo sebou. Proto je skoda, ze se nam nepodarilo po druhe svetove valce ziskat Kladsko zpet. Polakum spadlo do klina uplne nestastne.
Bronajz píše:Pokud máte tuto oblast oblíbenou, najdou se tu i dopravní zajímavosti. Například silnice Paczków - Kamieniec Zabkowiczki je v úseku z Paczkowa podél železniční trati kolem pískoven u řeky Nisy (té kladské samozřejmě) v délce asi 6 km z podstatné části postavena ještě z předválečných dlažebních kostek, navíc tak kvalitně, že ani jízda po nich rychlostí 80-90 km/h nečiní problémy vozidlu i s tvrdším podvozkem, bez nějakého sníženého komfortu jízdy :-)
Je, tak na to uz jsem zapomnel, pac jsem tama uz strasne dlouho nejel, ale ted uz si vzpominam, ze tam neco takoveho bylo. Diky za pripomenuti.
Bronajz píše:Mezi Levínem a Chudobou (mám-li použít české názvy) se podjíždí nádherný vysoký železniční viadukt, ale to je na "osmičce" a to jistě znáte.
Samo sebou. ;-)
Bronajz píše:Odbavovací objekty hraničního přechodu Náchod byly již na podzim kompletně zbourány, prostor HP je teď trochu chaotický co se týká uspořádání průjezdních pruhů v obou směrech.
To mam nastesti na nejakych starsich fotkach zachyceno jak to tam vypadalo jeste s uplnou celnici. ;-) Ale je jedine dobre, ze ty boudy uz tam nestrasi. Schengen je Schengen a tak jako z Jeseniku do Prahy jsem uz byl zvyklej posledni leta jezdit jen pres Kladsko, tak treba v zime jsem z Jeseniku do Zlatych Hor jel nekolikrat pres Hlucholazy (poprve hned nekdy par dni po opusteni celnic) a taky jsem si mocne uzival vyhody Schengenu.
Mike
Příspěvky: 4983
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: Praha - Krnov (Jeseník) - kudy?

Příspěvek od Mike »

kolegyně teď byla v Poznani a prý se v Polsku masivně rekonstruují silnice.
že by jim z té unie šlo víc peněz ? nebo je umí lépe získat ?

ad názvy, v Kladské kotlině používám ty sudetské, tedy např. Mittelwalde ;)
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Bronajz
Příspěvky: 21
Registrován: 17.1.2010 20:12:24

Re: Praha - Krnov (Jeseník) - kudy?

Příspěvek od Bronajz »

pavel.hrdina píše:Muzu se zeptat odkud pochazite pripadne kde aktualne pobyvate? Vypadate na dobreho znalce mistnich pomeru.
Zdravím. Jsem z Jeseníku a dopravní dostupnost Jesenicka je tudíž mým jakýmsi zájmem.
Bronajz
Příspěvky: 21
Registrován: 17.1.2010 20:12:24

Re: Praha - Krnov (Jeseník) - kudy?

Příspěvek od Bronajz »

Mike píše:kolegyně teď byla v Poznani a prý se v Polsku masivně rekonstruují silnice.
že by jim z té unie šlo víc peněz ? nebo je umí lépe získat ?

ad názvy, v Kladské kotlině používám ty sudetské, tedy např. Mittelwalde ;)
Masivní investice do polské dálniční a silniční sítě v posledních letech souvisí zejména s pořádáním fotbalového šampionátu Euro 2012, které se bude konat v Polsku a na Ukrajině. Ohledně toho se prý Polsko zavázalo k rekonstrukci hlavních, potažmo mezinárodních tahů do PL.
Mike
Příspěvky: 4983
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: Praha - Krnov (Jeseník) - kudy?

Příspěvek od Mike »

díky za vysvětlení
takže jsme vlastně tu olympiádu v Praze měli chtít 8-)
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
adamos
Příspěvky: 1697
Registrován: 15.3.2009 23:32:20
Bydliště: D1, 2,78 km

Praha-Uhelná přes Polsko?

Příspěvek od adamos »

Chystám se na víkend do Rychlebských hor. Je rychlejší ( a pohodlnější) jet Praha - Hradec - Pastviny - Lichkov - Ramzová - Uhelná, nebo horem přes Hradec - Náchod - Klotzko - Zloty stok? Jak vypadá silnice č. 8 v Polsku? Díky za názory.
Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org
Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
Jirka
Příspěvky: 546
Registrován: 14.3.2009 21:58:48

Re: Praha-Uhelná přes Polsko?

Příspěvek od Jirka »

Osobně bych jel přes Pastviny a Králíky. Z D11 odboč před Hradcem na Opatovice nad Labem (po R35) a pak po I/37 do Hradce a směr na Třebechovice po I/11 je to mnohem blíž a rychlejší než sjíždět na provizorním konci D11 a objíždět celý Hradec a pak projíždět celé město..

Taky tak jezdím na ten směr.
miba
Příspěvky: 2
Registrován: 2.2.2010 13:49:09

Re: Praha-Uhelná přes Polsko?

Příspěvek od miba »

Nedávna tady proběhla debata na podobné téma:

Praha - Krnov (Jeseník) - kudy?
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=55&t=1488
Bobek
Příspěvky: 1636
Registrován: 14.3.2009 6:43:59
Bydliště: MO

Re: Praha-Uhelná přes Polsko?

Příspěvek od Bobek »

Jo, to jsem byl já. Poté, co jsem trasu vyzkoušel, bych do Uhelné hlasoval za Polsko. Stav osmičky byl (tehdy) slušný. Provoz nemůžu posoudit, jel jsem to tuším v sobotu večer.
Království a půl princezny za 511.
adamos
Příspěvky: 1697
Registrován: 15.3.2009 23:32:20
Bydliště: D1, 2,78 km

Re: Praha-Uhelná přes Polsko?

Příspěvek od adamos »

Jojo, matně jsem si téma pamatoval, ale nemohl jsem jej najít.
Máte někdo aktuální info, jak postupuje rekonstrukce v úseku Klodsko - Zloty Stok?
(asi to můžeme přesunout...)

Pozn. mapman: Přesunuto k obdobnému tématu ;)
Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org
Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
Domis
Příspěvky: 238
Registrován: 18.2.2010 20:58:02
Bydliště: Viničné Šumice

Re: Praha-Uhelná přes Polsko?

Příspěvek od Domis »

Jirka píše:Osobně bych jel přes Pastviny a Králíky. Z D11 odboč před Hradcem na Opatovice nad Labem (po R35) a pak po I/37 do Hradce a směr na Třebechovice po I/11 je to mnohem blíž a rychlejší než sjíždět na provizorním konci D11 a objíždět celý Hradec a pak projíždět celé město...
Mohu se zeptat někoho kdo zná Hradec. Není to nejkratší a nejrychlejší po Pražské třídě přes Kukleny, než to objíždět vrchem (po I/35 z Jičína)? Nebo je tam snad nějaký zákaz, že se celý Hradec objíždí?
Jirka
Příspěvky: 546
Registrován: 14.3.2009 21:58:48

Re: Praha-Uhelná přes Polsko?

Příspěvek od Jirka »

Domis píše:
Jirka píše:Osobně bych jel přes Pastviny a Králíky. Z D11 odboč před Hradcem na Opatovice nad Labem (po R35) a pak po I/37 do Hradce a směr na Třebechovice po I/11 je to mnohem blíž a rychlejší než sjíždět na provizorním konci D11 a objíždět celý Hradec a pak projíždět celé město...
Mohu se zeptat někoho kdo zná Hradec. Není to nejkratší a nejrychlejší po Pražské třídě přes Kukleny, než to objíždět vrchem (po I/35 z Jičína)? Nebo je tam snad nějaký zákaz, že se celý Hradec objíždí?
No po Pražské bych nejel je to samý semafor a stejně dojedeš na křižovatku s I/37 u Fakultní nemocnice. Hradec znám dost dobře. Podívej se na mapu a zjistíš že otevřením R35 na Opatovice a pak sjet na I/37 a s 5 semafory je nejrychlejší průjezd HK.
Domis
Příspěvky: 238
Registrován: 18.2.2010 20:58:02
Bydliště: Viničné Šumice

Re: Praha-Uhelná přes Polsko?

Příspěvek od Domis »

Jirka píše:No po Pražské bych nejel je to samý semafor a stejně dojedeš na křižovatku s I/37 u Fakultní nemocnice. Hradec znám dost dobře. Podívej se na mapu a zjistíš že otevřením R35 na Opatovice a pak sjet na I/37 a s 5 semafory je nejrychlejší průjezd HK.
Teď co je otevřená R35 je to samozřejmě nejlepší tudy, to mi je jasné. Mně šlo jen o srovnání Pražské se severní trasou 11/35. 8-) Teď když to prohlížím v GoogleEarthu, tak vidím, že je to "vrchem" asi i rychlejší.
Mike
Příspěvky: 4983
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: Praha-Uhelná přes Polsko?

Příspěvek od Mike »

Jirka píše:Osobně bych jel přes Pastviny a Králíky. Z D11 odboč před Hradcem na Opatovice nad Labem (po R35) a pak po I/37 do Hradce a směr na Třebechovice po I/11 je to mnohem blíž a rychlejší než sjíždět na provizorním konci D11 a objíždět celý Hradec a pak projíždět celé město..

Taky tak jezdím na ten směr.
já osobně bych tedy ještě vynechal ty Pastviny
v Líšnici je 40kmh a rádi tam oxidují MP
rovněž tak Pastviny a Vlčkovice jsou vlastně dvouobec, takže taky "nuda"
jeď dál po I/11 až do Bredůvky, tam vyhlídkovou jízdou přes Studené až do Těchonína resp.Celného a dále Mladkov, Lichkov, Králíky
jinak jednoznačně po R35 a v Opatovicích sledovat křižovatky, ať nejsi brzdou provozu ;)
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
adamos
Příspěvky: 1697
Registrován: 15.3.2009 23:32:20
Bydliště: D1, 2,78 km

Re: Praha – Jeseníky, kudy?

Příspěvek od adamos »

Díky za názory.

Věděl by někdo odpověď na původní dotaz, tedy , jaká je aktuální situace s rekonstrukcí v Polsku v úseku Klodsko - Paczkow?
Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org
Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
Bronajz
Příspěvky: 21
Registrován: 17.1.2010 20:12:24

Re: Praha – Jeseníky, kudy?

Příspěvek od Bronajz »

adamos píše:Díky za názory.

Věděl by někdo odpověď na původní dotaz, tedy , jaká je aktuální situace s rekonstrukcí v Polsku v úseku Klodsko - Paczkow?
Přesně za týden tamtudy pojedu Jeseník - Praha a zpět, tak dám vědět zde.
Odpovědět

Zpět na „Odpočívka Na České dálnici“