úsek 19, MÚK 141 V. Meziříčí západ – MÚK 146 V. Meziříčí v
Re: úsek 19, MÚK 141 V. Meziříčí západ – MÚK 146 V. Meziříčí
Nejzajímavější na podobných článcích je vždycky diskuze. Pořád je tu spousta lidí, co ani za těch 5 let nepochopilo smysl modernizace a zapomínají, že jde hlavně o rekonstrukci povrchu. Rozšíření o 75 cm nám ji má jen pokud možno co nejvíce "zpříjemnit". Nemluvím tady o typických "haterech", pro které je všechno špatně, ale o lidech, kteří se jen musí za každou cenu vyjádřit k něčemu, čemu nerozumí a k čemu si ani nejsou schopní předem vyhledat informace.
Ohledně mostu Vysočina - trochu teď uvažuji nad tím, jestli je zde to rozšíření skutečně nutné a stojí to za ty peníze a útrapy, které přinese 2+1. U dálnice nebo malých mostů je to bez diskuze ale zde? Vždyť by přeci stačilo mít před a za přejezd SDP aby se dalo při opravách jezdit 2+1+1 a problém by byl vyřešen. Pokud uvažujeme životnost nového povrchu dálnice 20 let (buďme realisté...), kolikrát za tu dobu se tam bude dít něco, co si vyžádá a ospravedlní postavení 2+2 uzavírky na jedné polovině? A obávám se, že už dnešní provoz nám ukazuje, že až se bude znovu měnit povrch, 3+3 uspořádání bude nutnost. Takže třeba za 20 - 30 let budeme most Vysočina buď znovu rozšiřovat (do vnějšku), nebo dělat úplně znova, a nebo tam bude 3+3 bez odstavného.
Ohledně mostu Vysočina - trochu teď uvažuji nad tím, jestli je zde to rozšíření skutečně nutné a stojí to za ty peníze a útrapy, které přinese 2+1. U dálnice nebo malých mostů je to bez diskuze ale zde? Vždyť by přeci stačilo mít před a za přejezd SDP aby se dalo při opravách jezdit 2+1+1 a problém by byl vyřešen. Pokud uvažujeme životnost nového povrchu dálnice 20 let (buďme realisté...), kolikrát za tu dobu se tam bude dít něco, co si vyžádá a ospravedlní postavení 2+2 uzavírky na jedné polovině? A obávám se, že už dnešní provoz nám ukazuje, že až se bude znovu měnit povrch, 3+3 uspořádání bude nutnost. Takže třeba za 20 - 30 let budeme most Vysočina buď znovu rozšiřovat (do vnějšku), nebo dělat úplně znova, a nebo tam bude 3+3 bez odstavného.
Re: úsek 19, MÚK 141 V. Meziříčí západ – MÚK 146 V. Meziříčí
Bingo - taky to nechápu, tomu mostu by stačila generálka, která by se dala dělat v režimu 2+1+1. Ale politické rozhodnutí je mít všude šířku na 2+2 na jedné polovině, tak se to řeší i tady... Pokud tam někdy v příštích 20-30 letech bude 3+3 tak určitě v podobě po nyní navrhované přestavbě, tj. bez odstavného._jan91 píše: Ohledně mostu Vysočina - trochu teď uvažuji nad tím, jestli je zde to rozšíření skutečně nutné a stojí to za ty peníze a útrapy, které přinese 2+1. U dálnice nebo malých mostů je to bez diskuze ale zde? Vždyť by přeci stačilo mít před a za přejezd SDP aby se dalo při opravách jezdit 2+1+1 a problém by byl vyřešen. Pokud uvažujeme životnost nového povrchu dálnice 20 let (buďme realisté...), kolikrát za tu dobu se tam bude dít něco, co si vyžádá a ospravedlní postavení 2+2 uzavírky na jedné polovině? A obávám se, že už dnešní provoz nám ukazuje, že až se bude znovu měnit povrch, 3+3 uspořádání bude nutnost. Takže třeba za 20 - 30 let budeme most Vysočina buď znovu rozšiřovat (do vnějšku), nebo dělat úplně znova, a nebo tam bude 3+3 bez odstavného.
Re: úsek 19, MÚK 141 V. Meziříčí západ – MÚK 146 V. Meziříčí
Takže je to tedy dobře, že se to nyní rozšíří. Bude to už dopředu připravené ...
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: úsek 19, MÚK 141 V. Meziříčí západ – MÚK 146 V. Meziříčí
Pořád mám za to, že jediným a hlavním důvodem rozšíření (všech) mostů na D1 není jenom možnost vedení dopravy 2+2 v jednom pásu, ale taky ona zmíněná možnost výhledového 3+3 bez odstavného. Pak tedy plně chápu rozsah rekontrukce při jedné akci a přijde mi to logické, ekonomicky výhodnější a "future-proof"
Re: úsek 19, MÚK 141 V. Meziříčí západ – MÚK 146 V. Meziříčí
Na šestipruh bez odstavného musíš dodělat přídatné pruhy.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 19, MÚK 141 V. Meziříčí západ – MÚK 146 V. Meziříčí
Posunutí termínu pro přihlášky - 16.12.2018
Re: úsek 19, MÚK 141 V. Meziříčí západ – MÚK 146 V. Meziříčí
Posunutí termínu pro přihlášky - 17.12.2018
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: úsek 19, MÚK 141 V. Meziříčí západ – MÚK 146 V. Meziříčí
O jeden den? To aby to stihla Česká pošta doručit? .o)
Re: úsek 19, MÚK 141 V. Meziříčí západ – MÚK 146 V. Meziříčí
Posunutí termínu pro přihlášky - 19.12.2018
Re: úsek 19, MÚK 141 V. Meziříčí západ – MÚK 146 V. Meziříčí
Posunutí termínu pro přihlášky - 21.12.2018
Re: úsek 19, MÚK 141 V. Meziříčí západ – MÚK 146 V. Meziříčí
Posunutí termínu pro přihlášky - 04.01.2019
Re: úsek 19, MÚK 141 V. Meziříčí západ – MÚK 146 V. Meziříčí
Další posunutí termínu - nově 8.1.2019
Re: úsek 19, MÚK 141 V. Meziříčí západ – MÚK 146 V. Meziříčí
Další posunutí termínu - nově 10.1.2019
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: úsek 19, MÚK 141 V. Meziříčí západ – MÚK 146 V. Meziříčí
Uvažuješ takto: V roce 2000 jezdilo 50 000 aut_jan91 píše: A obávám se, že už dnešní provoz nám ukazuje, že až se bude znovu měnit povrch, 3+3 uspořádání bude nutnost. Takže třeba za 20 - 30 let budeme most Vysočina buď znovu rozšiřovat (do vnějšku), nebo dělat úplně znova, a nebo tam bude 3+3 bez odstavného.
a v roce 2020 jezdilo 100 000 aut
tak bude
v roce 2040 jezdit 200 000 aut
a v roce 2060 jezdit 400 000 aut
Jak snadné je být (blbým)prognostikem. A od(blbého)prognostika není dlouhá cesta k prezidentovi.
Re: úsek 19, MÚK 141 V. Meziříčí západ – MÚK 146 V. Meziříčí
Takto možná uvažujete vy, nikoliv já...
Re: úsek 19, MÚK 141 V. Meziříčí západ – MÚK 146 V. Meziříčí
Ale pánové, prosím oba se zastavte. Jinak se z tohoto úseku stane něco jako Přerov a Dluhonice. To už se nedá ani číst, co se tam děje. Oběma vám děkuji předem .
Re: úsek 19, MÚK 141 V. Meziříčí západ – MÚK 146 V. Meziříčí
Další posunutí termínu - nově 11.1.2019
Re: úsek 19, MÚK 141 V. Meziříčí západ – MÚK 146 V. Meziříčí
Další posunutí termínu - nově 14.1.2019
Re: úsek 19, MÚK 141 V. Meziříčí západ – MÚK 146 V. Meziříčí
Další posunutí termínu - nově 21.1.2019
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: úsek 19, MÚK 141 V. Meziříčí západ – MÚK 146 V. Meziříčí
Tak zítra už to klapne, ne? .o)
Re: úsek 19, MÚK 141 V. Meziříčí západ – MÚK 146 V. Meziříčí
Ví už někdo něco nového ? díky
Re: úsek 19, MÚK 141 V. Meziříčí západ – MÚK 146 V. Meziříčí
Obálky se otevírají teprve v 10:00kot píše:Ví už někdo něco nového ? díky
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: úsek 19, MÚK 141 V. Meziříčí západ – MÚK 146 V. Meziříčí
Otevřely se? .o)
Re: úsek 19, MÚK 141 V. Meziříčí západ – MÚK 146 V. Meziříčí
Otevřely. Více zde: https://www.rsd.cz/wps/portal/web/domu/ ... 44ae55ed291975 píše:Otevřely se? .o)
Re: úsek 19, MÚK 141 V. Meziříčí západ – MÚK 146 V. Meziříčí
Cena 146% předpokladu, nicméně zkrácení doby nutné k 2+1 na méně než polovinu. Zajímavé...
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!