martini píše:Objevilo se to tu výše. Jsou tam zásadní problémy s pozemky, kvůli nimž nebude možné provést to rozšíření na R 27,5 a tudíž to zůstane R 26,5 a to jak víme 2+2 na jedné polovině neumožňuje. Alespoň z důvodů minimalizace oprav bylo zjevně přistoupeno k CB povrchu. Původní informace zněla, že dva pruhy budou směr Barrandovský most a jeden ven z města, jestli se pan generální nespletl...
Dle aplikace Nahlížení do katastru většina pozemků patří Hlavnímu městu Praha, to nebyly schopni tyto pozemky vyřešit od roku 1994, kdy příprava a realizace SOKP byla předána na ŘSD? Proč netrvali na předání v bezproblémovém stavu. Zbytečně se rozčiluji.
No vzhledem k tomu, že je to S 26,5 a u této kategorie jsem našel dvě různá šířková uspořádání. První je stejné s D 26,5 a druhé je odlišné.
Nezpev. krajnice e 0,5 m
Zpev. krajnice c 2,75 m
Vodící proužek vnější v1 0,5
Vodící proužek vnitžní v2 0,5
Jízdní pruh a 3,75 m
Střední dělící pás 3,0 m
Takže zpevněná šířka vozovky je 11,25 m, což je jen o 0,25 m méně než je potřeba na 2+2 pruhy.
Kontrolní otázka a proč se nerozšiřuje:
a) do SDP
b) tam kde to jde na do nezpevněné krajnice?