I/37 Žďár nad Sázavou
I/37 Žďár nad Sázavou
Byl zveřejněn informační leták I/37 Žďár nad Sázavou, Jihlavská - Brněnská.
Délka 779 m, kategorie S 9,5/70, cena 121 milionů Kč.
Termíny z letáku:
EIA 12/2008
ZP 12/2017
UR 2019
SP 2020
VZ 2020
ZS 2021
UP 2022
Přidávám ještě odkaz na informační materiál města: https://www.zdarns.cz/media/files/setka ... nenska.pdf
Město zveřejňuje informace ke stavbě obchvatu na stránce Informace o postupu přípravy přeložky silnice I/37 – obchvat
Délka 779 m, kategorie S 9,5/70, cena 121 milionů Kč.
Termíny z letáku:
EIA 12/2008
ZP 12/2017
UR 2019
SP 2020
VZ 2020
ZS 2021
UP 2022
Přidávám ještě odkaz na informační materiál města: https://www.zdarns.cz/media/files/setka ... nenska.pdf
Město zveřejňuje informace ke stavbě obchvatu na stránce Informace o postupu přípravy přeložky silnice I/37 – obchvat
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: 3.11.2016 10:11:25
- Bydliště: Pardubice - S37, I/36, I/2
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
I přes to množství materiálu se zeptám, na co jsem nenašel odpověď: Kudy že ten obchvat bude trasován? Vzhledem k tomu, že se to týká I/37, se mi to zdá trochu mimo. A že by vedli obchvat západně, to se mi nezdá. Spíš to vypadá jako přivaděč II/353 na obchvat.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Ano, obchvat bude západní. Toto je pouze tuším už třetí etapa dlouhé silnice, která povede kolem nádraží a napojí se na silnici 37 až za zámkem (u benzínky). V úseku u nádraží to bude nejsložitější, protože jsou tam obytné domy a park, zářez nebo tunel, bylo více variant, nevím která vyhrála.
Východní obchvat by byl problematický nejen kvůli chráněným územím a památce UNESCO, ale neřešil by silnici 19. Samozřejmě i tady lidi budou řvát, protne to zahrádky u Stalingradu (čtvrť )
http://www.dopravavezdare.cz/images/uze ... azavou.png
Východní obchvat by byl problematický nejen kvůli chráněným územím a památce UNESCO, ale neřešil by silnici 19. Samozřejmě i tady lidi budou řvát, protne to zahrádky u Stalingradu (čtvrť )
http://www.dopravavezdare.cz/images/uze ... azavou.png
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Samostatný leták na stavbu " I/37 propojení Jihlavská – Brněnská" (05/2018):
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/395 ... nenska.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/395 ... nenska.pdf
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
zveřejněno oznámení EIA na stavbu I/37 Žďár nad Sázavou - SZ + JZ obchvat
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_VYS960
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_VYS960
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Hlavně, aby ty MÚK nějaký šetřílek nepředělal na OK.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
A jaký v tom bude rozdíl, když na konci je OK, u nádraží je OK?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: 8.10.2010 7:30:58
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Každá MÚK dobrá. Divím se, že se dnes vůbec na nových prvních třídách a zvlášť na obchvatech staví úrovňová křížení. Zrovna tak kategorie S9,5 je při dnešním provozu na jedničkách absurdní.Lenny píše:A jaký v tom bude rozdíl, když na konci je OK, u nádraží je OK?
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Dříve se stavěli na hlavních tazích S 11,5. Dnes tam budujeme S 9,5.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
A to vám není hanba ?Lenny píše:Dříve se stavěli na hlavních tazích S 11,5. Dnes tam budujeme S 9,5.
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
A co s tím mám dělat? Dříve se na II. třída stavěla S 9,5 a dnes S 7,5.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Dnes zveřejněn závěr zjišťovacího řízení EIA na stavbu „I/37 Žďár nad Sázavou – SZ + JZ obchvat“. Závěr: nelze vyloučit významný vliv na životní prostředí, a tudíž bude posuzován podle zákona. Více zde: https://portal.cenia.cz/eiasea/download ... tovaci.pdf
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
U stavby došlo k posunu zahájení již na příští rok (původně 2024). Byť se dělá na DSP, tak s pozemky to poté bude snadné, viz citace z dnešního článku: "Zajistili jsme veškeré pozemky. Z naší strany tedy už nic nebrání tomu, aby se mohlo se stavbou začít,“ nechal se slyšet první muž žďárské radnice Martin Mrkos. (zdroj: https://zdarsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 10312.html)
Katastr to potvrzuje, tedy až na dva pozemky. Možná se jich stavba ani netýká, nicméně pokud jo, tak stejně patří SPÚ
Katastr to potvrzuje, tedy až na dva pozemky. Možná se jich stavba ani netýká, nicméně pokud jo, tak stejně patří SPÚ
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Tak pokud radnice vykoupila dopředu všechny pozemky, aby je pak převedla na ŘSD, tak to čumím a oceňuji úžasný tah na branku. Aspoň se majitelé nebudou muset potýkat s těmi mistry světa z právního oddělení ŘSD.
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Článek o postupu přípravy: https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/obc ... -zpravy_mv
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
I/37 Žďár nad Sázavou, Jihlavská–Brněnská - stav vykoupených pozemků
stav k 6.3.2022 (ve stejném rozlišení zobrazeno níže)
stav k 21.2.2021
stav k 6.3.2022 (ve stejném rozlišení zobrazeno níže)
stav k 21.2.2021
- Přílohy
-
- I_37 Zdar n S, Jihlavska-Brnenska 2022-03-06.jpg (480.81 KiB) Zobrazeno 8813 x
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Proběhly asi nějaké změny na SZ+JZ obchvatu Žďáru. Asi přibyly ty jednotlivé dokumentace k průzkumům a studiím.
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/E ... 00?lang=cs
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/E ... 00?lang=cs
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
https://zdopravy.cz/obchvat-zdaru-nad-s ... et-113730/
Mně se teda ten průtah městem přímo pod okny paneláků moc nezdá. Jsem zvědavej, jaký tam bude odpor. Měl bych celkem i pochopení narozdíl třeba od Znojma.
Mně se teda ten průtah městem přímo pod okny paneláků moc nezdá. Jsem zvědavej, jaký tam bude odpor. Měl bych celkem i pochopení narozdíl třeba od Znojma.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Pokud si vzpomínám, má tato část obchvatu kolem nádraží vést zahloubena v tunelu. A ono ani moc na výběr není. Kolem města to moc dobře nejde. Sever je pasé kvůli UNESCO a celé Žďársko je v CHKO.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
K tématu obchvatu Žďáru: https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/dop ... zpravy_evs
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Jaká jsou pravidla UNESCO? Kostel je zhruba 615 m n. m., navrhovaný východní obchvat by v tomto místě byl zhruba 630 m n. m. ve vzdálenosti 1,2 km od kostela.
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Paul1: aktuálně vede středem toho sídliště I/19, přímo pod okny paneláků. Výstavbou obchvatu dojde k tomu, že většina dopravy z pod oken v této části zmizí, ne?
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Jak se "sáhne" zahrádkářům na jejich / nejspíše dočasně / pronajaté pozemky, tak je z toho vždy pořádný křik a humbuk...
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Ano, z jednoho místa zmizí, ale přesune se pod okna jiných paneláků. Východní obchvat má mnohem větší smysl:KarelLer píše:Paul1: aktuálně vede středem toho sídliště I/19, přímo pod okny paneláků. Výstavbou obchvatu dojde k tomu, že většina dopravy z pod oken v této části zmizí, ne?
https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/dop ... ze2050.jpg
Re: I/37 Žďár nad Sázavou
Jako většinou moc tyto NIMBY/alternativní návrhy nemusím (viz Znojmo), ale zrovna tady nevypadá ten východní obchvat dle mapky v článku vůbec špatně. Ten jih by mohl být zatím ve výhledu, na I/19 od Přibyslavi je prázdno a spojka na II/353 už se snad brzy zahájí.